Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg wewnętrznych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC
Rynek 41
59-700 Bolesławiec
powiat: bolesławiecki
d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bolesławiec
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa dróg wewnętrznych Ul. Gdańska - Ul. Warszawska
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wewnętrznych Ul. Gdańska - Ul. Warszawska w formule ,,zaprojektuj i wybuduj". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową z uwzględnieniem następujących poniższych uwarunkowań, skutkujących przygotowaniem uaktualnionej dokumentacji projektowej oraz zmiany/uaktualnienia pozwolenia na budowę. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę - Decyzja nr 614, z dnia 12 sierpnia 2020 r.
1) W ramach zadania przewiduje się, w szczególności:
a) uaktualnienie dokumentacji projektowej i uzyskanie/uaktualnienie pozwolenia na budowę,
b) budowę dróg wewnętrznych wraz z miejscami postojowym ciągami pieszymi i dojściem do budynków,
c) przebudowę zagospodarowania zalecza przy Ul. Gdańskiej 58-66 wraz z placem zabaw,
d) odwodnienie pasa drogowego-budowa odcinka kanalizacji deszczowej z studniami ściekowymi,
e) budowa oświetlenia drogi-budowa sieci kablowej wraz z ustawieniem słupów oświetleniowych.
2) Przedmiot zamówienia również obejmuje:
a) sporządzenie i przedłożenie dla Zamawiającego koncepcji rozwiązań zmian projektowych, materiałowych z uwzględnieniem powyższych uwarunkowań z przedstawieniem obliczeń oraz przewidywanych kosztów zmian,
b) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla zaproponowanych rozwiązań,
c) sporządzenie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej:
- umożliwiającej uzyskanie/uaktualnienie pozwolenia na budowę,
- z zakresem dla wykonania robót budowlanych,
- wykonanie mapy do celów projektowych oraz projektu technicznego i przedstawienie opracowanej dokumentacji do zatwierdzenia Zamawiającemu,
d) końcowa akceptacja Zamawiającego dla dokumentacji projektowej,
e) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót;
f) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót i na czas stały (docelowa),
g) wykonanie robót budowlanych i pozostałych robót towarzyszących na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i dokumentacji projektowej pierwotnej.
h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3 egz.,
i) przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób i testów.
j) przygotowanie, skompletowanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz,
k) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w zapisach umowy oraz dokumentacji stanowiącej Załącznik A do SWZ.

CPV: 45233120-6, 45316110-9,45232451-8

Dokument nr: 2024/BZP 00276621, ZI-II.271.16.2024.DW

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23586695-f64b-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa §12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZI-II.271.16.2024.DW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska - ul. Warszawska w formule ,,zaprojektuj i wybuduj". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową z uwzględnieniem następujących poniższych uwarunkowań, skutkujących przygotowaniem uaktualnionej dokumentacji projektowej oraz zmiany/uaktualnienia pozwolenia na budowę. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę - Decyzja nr 614, z dnia 12 sierpnia 2020 r.
1) W ramach zadania przewiduje się, w szczególności:
a) uaktualnienie dokumentacji projektowej i uzyskanie/uaktualnienie pozwolenia na budowę,
b) budowę dróg wewnętrznych wraz z miejscami postojowym ciągami pieszymi i dojściem do budynków,
c) przebudowę zagospodarowania zalecza przy ul. Gdańskiej 58-66 wraz z placem zabaw,
d) odwodnienie pasa drogowego-budowa odcinka kanalizacji deszczowej z studniami ściekowymi,
e) budowa oświetlenia drogi-budowa sieci kablowej wraz z ustawieniem słupów oświetleniowych.
2) Przedmiot zamówienia również obejmuje:
a) sporządzenie i przedłożenie dla Zamawiającego koncepcji rozwiązań zmian projektowych, materiałowych z uwzględnieniem powyższych uwarunkowań z przedstawieniem obliczeń oraz przewidywanych kosztów zmian,
b) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla zaproponowanych rozwiązań,
c) sporządzenie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej:
- umożliwiającej uzyskanie/uaktualnienie pozwolenia na budowę,
- z zakresem dla wykonania robót budowlanych,
- wykonanie mapy do celów projektowych oraz projektu technicznego i przedstawienie opracowanej dokumentacji do zatwierdzenia Zamawiającemu,
d) końcowa akceptacja Zamawiającego dla dokumentacji projektowej,
e) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót;
f) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót i na czas stały (docelowa),
g) wykonanie robót budowlanych i pozostałych robót towarzyszących na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i dokumentacji projektowej pierwotnej.
h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3 egz.,
i) przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób i testów.
j) przygotowanie, skompletowanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz,
k) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w zapisach umowy oraz dokumentacji stanowiącej Załącznik A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia (zamówień), o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. Jego lub ich przedmiotem będzie: powtórzenie podobnych usług projektowych lub wykonanie podobnych robót budowlanych określonych w dokumentacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
17.2 Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobą, tj.:
1) do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej - Kierownik budowy,
2) do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3) do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
4) do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wymagał złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj. wykazu osób potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonym w pkt 17.2. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
9.1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
9.1.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
9.1.2 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum, spółka cywilna) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
9.1.3 Wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 17.1 lub/i 17.2 SWZ będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą Zobowiązanie (Załącznik nr 3 do SWZ) podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
-sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
9.1.4 Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 - wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenia odpowiednio: wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); podmiotów, na zasoby, których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 17.1 lub/i 17.2 SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp (punkt 11 SWZ), w art. 7 ust. 1 ustawy u.o.s.r (punkt 11 SWZ) oraz w art. 109 ust. 1 Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 16 SWZ).
9.1.5 Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w Załączniku B - wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-24

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.