Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont mebli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont mebli biurowych

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A
ul. Dworcowa 1
44-190 Knurów
powiat: gliwicki
(+48) 71 787 35 34, tel.: 32 718 50 29, tel.: 32 717 65 92
helpdesk@logintrade.net
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
Wadium: ---
Nr telefonu: (+48) 71 787 35 34,
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa aukcji:
Remont mebli biurowych dla KWK ,,Knurów-
Szczygłowice" Ruch Szczygłowice..
Lp.
1
Nazwa produktu
Ilość
Remont mebli biurowych dla KWK
,,Knurów-Szczygłowice" Ruch
Szczygłowice...
1
Jednostka
Uwagi
miary
pakiet

Dokument nr: 89/2024/KSz

Otwarcie ofert: 9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 23.04.2024 r. godz.: 12:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 16.04.2024 r. do godz. 12:00
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
? w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z
dopisaną informacją: ,,Oferta do postępowania nr 89/2024/KSz na Remont
mebli
biurowych
dla
KWK
,,Knurów-Szczygłowice"
Ruch
Szczygłowice. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej
załącznikami na adres: JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice", 44-190
Knurów Ul. Dworcowa 1, Wydział Zamówień i Umów, pokój nr 101.
? w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej
uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami.
Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w
punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć:
oferta do postępowania nr 89/2024/KSz.
? w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty
i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca
przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12
Ogłoszenia o aukcji. Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do
postępowania nr 89/2024/KSz

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji

Wymagania:
(tryb postępowania - Aukcja elektroniczna)
1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie
następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę
oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji.
Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji
danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień
w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału
w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu
wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT
(NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając
ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem).
UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowaniesię na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji
(stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie zgody Pełnomocników.
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca
powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu
terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 50 29.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są
na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:
https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego
pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:
uolejarczyk@jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego
pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: uolejarczyk@jsw.pl (załączają do
wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików
wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej
wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są
modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji
technicznej w niniejszym postępowaniu.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1.
Cena
8. Reguły
Aukcja japońska
Aukcja otwarta
Aukcja zniżkowa
Czas na decyzję (w sekundach): 60
10. Widok
Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców.
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu
zamówienia podwykonawcom.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez
prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1
6. Kryterium oceny- 100 % cena
7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu,
ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek
Prowadzącego postępowanie) do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodniez wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen
jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji.
Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem
oferty
14. Warunki płatności
1. Płatność nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.
2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska
Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów.
3. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania częściowego.
4. Podstawą wystawienia faktury VAT będą protokół odbioru podpisany przez
przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
5. W przypadku gdy cena lub jej część, wynikająca z faktury VAT wskazanej w ust. 2
przekroczy 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT
mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art.108a ustawy o podatku od
towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części,
wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała 15 000 złotych
brutto mechanizmem podzielonej płatności.
6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
17. Warunki udziału
I.
Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi
posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie:
https://zakupy.jsw.pl.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać
rejestracji
na
platformie
pod
adresem
internetowym:
https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.II.
Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
UWAGA
Jeżeli zostaną dołączone kopie dokumentów, to muszą one być poświadczone za
zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę lub osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub
unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie
Postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca
złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail:
uolejarczyk@jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy
zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą
stosownie do postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył
najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
1. Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
Informacje i dokumenty Wykonawca przesyła na adres e - mail: uolejarczyk@jsw.pl. W
tytule wiadomości Wykonawca podaje numer postępowania20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
-----
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji.
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Kontakt:
12. Kontakt w sprawach formalnych
Wydział Zamówień i Umów (KWK Knurów - Szczygłowice"): Urszula Olejarczyk
nr tel.: 32 718 50 29; e-mail: uolejarczyk@jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Grzegorz Pakul nr tel.: 32 717 65 92 e-
mail: gpakul@jsw.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.