Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont korytarzy i schodów piwnic (posadzek i ścian)

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont korytarzy i schodów piwnic (posadzek i ścian)

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "PRĄDNIK BIAŁY WSCHÓD"
ul. Grażyny 3
31-217 Kraków
powiat: Kraków
fax. 12 415 48 83, tel. 12 415 48 83, 12 415 03 38, 12 415 18 62, 506 211 654
techniczny@pradnikbialywsch.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: fax. 12 415 48 83, t
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont korytarzy i schodów piwnic
(posadzek i ścian)
1/ Ul. Siewna 21c kl.1-5
2/ Ul. Mackiewicza 19 kl. 1-10
w zasobach
Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (budynek: Siewna 21 c i Mackiewicza 19)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu piwnic :
1/ Siewna 21 c klatka 1- 5 w części komunikacyjnej tzn,: wymiana 5-iu drzwi, remont schodów, posadzki korytarzy oraz malowanie otynkowanych ścian i sufitów według poniższej specyfikacji robót:
a/. Wymiana drzwi do piwnicy ki. 1 - 5
na drzwi metalowe (techniczne) w kolorze białym z wymianą futryn, b/. Malowanie ścian i sufitów w piwnicach kl. 1 -5
- przygotowanie podłoża pod malowanie ( miejscowe podkucia, skucie zmurszałego tynku , likwidacja dziur, gruntowanie, itd.
- szpachlowanie ścian przy schodach zejścia do piwnicy oraz korytarza przed schodami ( na połączeniu lamperii z posadzka szpachlowanie klejem do płytek)
30j7m2 x 5 = 153,5m2
- po wcześniejszym zagruntowaniu malowanie dwukrotne lamperii farbą olejną 5 x 18,4 m2 = 92 m2
- dwukrotne malowanie emulsyjne powyżej lamperii: ścian 12,3 x 5 = 61,5 m2
sufitów 9,2 x 5 " 46 m2
ef. Schody i posadzki betonowe ki. 1-5 Razem powierzchnia 20 + 162,5m2= 182,5m2
- przygotowanie podłoża posadzki i schodów ( miejscowe podkucia, likwidacja dziur, odkurzenie, gruntowanie), 182,5m2
- szpachlowanie posadzki klejem do płytek z wtopieniem siatki (analogia do warstwy zbrojącej przy dociepleniach elewacji) 162,5m2
- druga warstwa szpachlowania klejem - wyrównująca 162,5m2
- gruntowanie (schody + posadzka) 182,5m2
- malowanie farbą do betonu posadzki i schodów 182,5m2
d/. Malowanie olejne, jednostronnie drzwi do pomieszczeń wspólnych - 15szt (80x200) razem 24m2
el. Naprawa po jednym stopniu na każdej klatce do wyrównania powierzchnia i wysokość.
21 Mackiewicza 19 klatka 1-10 piwnice - remont w części komunikacyjnej: schodów, posadzki korytarzy oraz malowanie otynkowanych ścian i sufitów według poniższej specyfikacji robót:
a/. Wymiana drzwi do piwnicy ki. 1 -10
na drzwi metalowe (techniczne) w kolorze białym z wymianą futryn. bi. Malowanie ścian i sufitów w piwnicach kl. 1 -10
- przygotowanie podłoża pod malowanie ( miejscowe podkucia, skucie zmurszałego tynku , likwidacja dziur, gruntowanie, itd.
- szpachlowanie ścian przy schodach zejścia do piwnicy oraz korytarza przed schodami ( na połączeniu lamperii z posadzka szpachlowanie klejem do płytek)
30,7mJ x 10 = 307m2
- po wcześniejszym zagruntowaniu malowanie dwukrotne lamperii farbą olejną
18,4m2 x 10 = 184m2
- dwukrotne malowanie emulsyjne powyżej lamperii: ścian 12,3 x 10 = 123m2
sufitów 9,2 x 10 = 92m2
ci. Schody i posadzki betonowe ki. 1-5 Razem powierzchnia 40 + 336m2= 376m2
- przygotowanie podłoża posadzki i schodów ( miejscowe podkucia, likwidacja dziur, odkurzenie, gruntowanie), 376m2
- szpachlowanie posadzki klejem do płytek z wtopieniem siatki (analogia do warstwy zbrojącej przy dociepleniach elewacji) 336m2
- druga warstwa szpachlowania klejem - wyrównująca 336m2
- gruntowanie (schody + posadzka) 376m2
- malowanie farbą do betonu posadzki i schodów 376m2
di. Malowanie olejne, jednostronnie drzwi do pomieszczeń wspólnych - 30szt (80x200) razem 48m2
el. Naprawa po jednym stopniu na każdej klatce do wyrównania powierzchnia i wysokość.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi: w siedzibie Spółdzielni - świetlica Ul. Grażyny 3, Kraków, w dniu 22.04.2024r. o godz. 12:30

Specyfikacja:
informacje dotyczące SIWZ pod tel. 606 211 654
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: techniczny@pradnikbialywsch.pl

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić:
a) dokładną nazwę i adres Oferenta, numer telefonu,
b) napis określający przedmiot postępowania przetargowego o treści:
Remont piwnic
Nie otwierać przed dniem 22.04.2024r. godz. 12:30
TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w pokoju 2 - w siedzibie Zamawiającego, Ul. Grażyny 3, Kraków, lub przesłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Prądnik Biały Wschód Ul. Grażyny 3, 31-217 Kraków
do dnia 22.04.2024r. do godz. 12:00
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej wymienionym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania (obowiązuje data i godz. wpływu do Zamawiającego).

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
IV - IX . 2024r.

Wymagania:
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - przetarg nieograniczony Podstawa prawna: Kodeks cywilny, Regulamin udzielania zamówień przez Spółdzielnię Mieszkaniową ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie.
Zalecana jest wizja przed sporządzeniem oferty - do złożonej oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy - pełny lub w wersji skróconej.
III. WYMAGANIA W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnego użytkowania budynków przez mieszkańców. Uciążliwe prace budowlane (kucie, wiercenie) mogą być wykonywane tylko w godzinach od 8.00 do 18.00.
Wykonawca jest obowiązany do sprzątania w miejscach prowadzonych robót; miejsca ogólnodostępne muszą być uprzątnięte ze wszelkiego rodzaju pozostałości po wykonanych pracach (gruz, kurz, resztki materiałów).
Wykonawca jest obowiązany w czasie całego okresu realizacji robót zapewnić bezpieczeństwo mieszkańcom, osobom postronnym oraz zabezpieczyć prywatne mienie.
Wszelkie prace budowlane należy wykonywać zgodnie:
a) Z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.
b) Opracowanie książkowe Wydawnictwa Arkady ,,Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych" tom I część 3 rozdział 22;
Pozostałe warunki:
1. Materiały użyte do wykonania robót budowlanych muszą odpowiadać wymaganiom z ustawy Prawo Budowlane.
2. Przedmiot robót należy wykonać z materiałów własnych, dobrej jakości, nowych oraz wolnych od wad.
3. Wykonawca ma obowiązek konsultować z Zamawiającym jakość materiałów przed wbudowaniem.
4. Wszystkie materiały użyte do wykonania prac winny posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu
i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie; odpisy odpowiednich świadectw należy przedstawić przed wbudowaniem Inspektorowi Nadzoru oraz załączyć je do protokołu odbioru końcowego.
5. Wykonawca odpowiada za straty spowodowane przez niego w rzeczowych składnikach majątkowych mieszkańców oraz Zamawiającego powstałe w związku z wykonaniem prac.
6. Zamawiający nie odpowiada za urządzenia i materiały pozostawione przez Wykonawcę na terenie wykonywania prac.
7. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy protokolarnie w terminie 3 dni od daty podpisania umowy.
8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i zabudowane materiały.
Terminy obowiązywania gwarancji liczone będą od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenia że;
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane (co najmniej 3 robót) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) złożą ofertę i wpłacą wadium wysokości Siewna 21 c 4 000zł., Mackiewicza 19 8 000zł.
na konto Spółdzielni nr 33 1240 4722 1111 0000 48541958
5) posiadają polisę ubezpieczeniową związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą na mim. 100 000zł
6) na okres gwarancji jako zabezpieczenie należytego wykonania robót wymagany jest od Wykonawcy depozyt w kwocie 5% wartości robót lub cesja polisy ubezpieczeniowej na okres gwarancji.
VI. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY PRZEDSTAWIĆ W OFERCIE
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenia pisemne wynikające z rozdziału V pkt. 1-6.
3. Aktualne zaświadczenie lub oświadczenie o niezaleganiu ze składkami ZUS i US
4. Oświadczenie oferenta, że wyraża zgodę na udostępnienie treści umowy członkom spółdzielni.
5. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1).
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze, lub odręcznie nieścieralnym atramentem lub długopisem.
2. Formularz ofertowy musi być podpisany przez Oferenta, lub przez osoby, które są upoważnione do składania oświadczeń woli w jego imieniu. Upoważnienie, o którym mowa musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie, np. z odpisu z właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Upoważnienie (pełnomocnictwo) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
3. Dokumenty, które nie są sporządzane przez Wykonawcę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii opatrzonej klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i własnoręcznie podpisanej przez osobę /y uprawnione do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem.
4. Każdy Oferent przedstawi tylko jedną ofertę. Złożenie przez Oferenta więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywę spowoduje odrzucenie oferty.
5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert dla każdego budynku z osobna.
6. W przypadku gdy w ofercie składanej przez Oferenta będą znajdowały się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te nie zostaną udostępnione innym uczestnikom postępowania jeżeli zostanie to zastrzeżone przez Oferenta.
7. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodną z wymaganiami w niniejszej SIWZ pod rygorem jej odrzucenia;
8. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XII. KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a ) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie;
b ) wykonawców, w stanie likwidacji lub których upadłość ogłoszono;
c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) o osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
- spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
- osoby prawne, bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
- złożyli nieprawdziwe informacje - oświadczenia mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy,
2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. W treści oferty zamawiający może poprawić: (niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona):
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 3;
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
e) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
f) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłek, o których mowa w ust. 4;
G) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. W celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, można zwrócić się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
6. Odrzuca się ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
7. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa Zamawiającego.
ZASADY SZCZEGÓŁOWE:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert: a/ referencje - pisemne potwierdzenie już wykonanych robót od 0-2pkt
bi udzielany okres gwarancji od 0-2pkt
ci oferowana wartość wykonania od 1-16pkt
Maksymalna ilość punktów wynosi 20
Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki określone w specyfikacji wybrane zostaną 2 oferty, które w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryterium uzyskają największą liczbę punktów spośród badanych ofert celem przeprowadzenia ostatecznych negocjacji cenowych.
XIII.WYNIKI POSTĘPOWANIA I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY
Ogłoszenie wyników nastąpi pisemnie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej SM PBW
Wybrany Oferent zostanie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy.

Kontakt:
Informacje dodatkowe tel. 506 211 654

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.