Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja dwóch lokali użytkowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja dwóch lokali użytkowych

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o
Bohaterów Getta Warszawskiego 1a
70-302 Szczecin
powiat: Szczecin
biuro@stbs.pl
https://portal.smartpzp.pl/stbs
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: 15 000 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Adaptacja dwóch lokali użytkowych zlokalizowanych przy Ul. Józefa Romana 11, 13 w Szczecinie, na przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej oraz poradnię rehabilitacji i fizjoterapii
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń dwóch lokali, zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym czterokondygnacyjnym, położonego na osiedlu Wrzosowe Wzgórze przy Ul. Józefa Romana 11, 13 w Szczecinie, na potrzeby przychodni w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej oraz poradni rehabilitacji i fizjoterapii. Budynek został wybudowany w 2022r., jest zamieszkały, natomiast lokale są nieużytkowane, w stanie niewykończonym, surowym o łącznej powierzchni 612,79 m2. Przychodnia będzie stanowić jeden lokal użytkowy z wyodrębnionymi gabinetami, poczekalnią, zapleczem socjalnym, pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi, salą ćwiczeń, salą fizjoterapii i innymi pomieszczeniami, zgodnie z dokumentacją, o której mowa w ust.2.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, obejmuje realizację wszelkich prac i czynności w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej tj. projektach budowlanych, wykonawczych, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanych przez Biuro Projektowe AS ARCHITEKTURA Agnieszka Szarkowska z siedzibą przy Ul. J.U. Niemcewicza 26/408 w Szczecinie oraz SWZ.

CPV: 45000000-7, 45262522-6,45400000-1,45410000-4,45420000-7,45430000-0,45440000-3,45332000-3,45110000-1,45331000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00276862, Tp 24/DI/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/stbs
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/stbs
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12) Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie, przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego wykonawcy, elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, służącego do uwierzytelnienia i podpisu.
13) Korzystanie z Platformy możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1. Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
a) Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze
2. Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
14) Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych na Platformie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Platformy na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
15) Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Platformy, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Platformy.
16) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (np.: .zip) zawierający wiele pojedynczych plików.
17) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. Inne formaty można przesłać, korzystając z archiwum np.: .zip lub .rar .
18) Zgodnie z przepisem art. 64 PZP Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Szczegóły w Rozdziale VIII ust. 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/stbs
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 12:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/stbs

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Tp 24/DI/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń dwóch lokali, zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym czterokondygnacyjnym, położonego na osiedlu Wrzosowe Wzgórze przy ul. Józefa Romana 11, 13 w Szczecinie, na potrzeby przychodni w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej oraz poradni rehabilitacji i fizjoterapii. Budynek został wybudowany w 2022r., jest zamieszkały, natomiast lokale są nieużytkowane, w stanie niewykończonym, surowym o łącznej powierzchni 612,79 m2. Przychodnia będzie stanowić jeden lokal użytkowy z wyodrębnionymi gabinetami, poczekalnią, zapleczem socjalnym, pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi, salą ćwiczeń, salą fizjoterapii i innymi pomieszczeniami, zgodnie z dokumentacją, o której mowa w ust.2.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, obejmuje realizację wszelkich prac i czynności w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej tj. projektach budowlanych, wykonawczych, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanych przez Biuro Projektowe AS ARCHITEKTURA Agnieszka Szarkowska z siedzibą przy ul. J.U. Niemcewicza 26/408 w Szczecinie oraz SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262522-6 - Roboty murarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalny poziom zdolności umożliwiający realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli wykaże, że:
a. w zakresie kwalifikacji zawodowych - osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania:
kierownik robót budowlanych tj. osoba posiadająca wykształcenie wyższe, uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależna do izby inżynierów budownictwa;
kierownik robót sanitarnych, tj. osoba posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; przynależna do izby inżynierów budownictwa;
kierownik robót elektrycznych, tj. osoba posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych; przynależna do izby inżynierów budownictwa;
W przypadku oferty wspólnej ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
b. w zakresie doświadczenia: wykonał w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 700 000 PLN brutto każda, obejmujące wykonanie robót budowlanych wielobranżowych (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne), polegające na adaptacji pomieszczeń budynku* na lokale usługowe/użytkowe/mieszkalne lub budowie*, przebudowie* lub robotach budowlanych (bez rozbiórki obiektów budowlanych)* budynku, kompleksu budynków lub części budynku. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.
Zamawiający w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji dopuścił, aby wykaz dotyczył robót budowalnych wykonanych w okresie dłużnym niż ostatnie 5 lat tj. 7 lat, na podstawie § 9 ust. 4) pkt.1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U 2020 poz. 2415 z późniejszymi zmianami).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy sumie ubezpieczenia nie niższej niż 1 000 000 złotych.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości, wtedy warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opis rozwiązań równoważnych oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności), w przypadku ich zastosowania
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis rozwiązań równoważnych oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności), w przypadku ich zastosowania
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. ZMIANA TERMINU WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY
2. ZMIANY W ZAKRESIE MATERIAŁOW, PARAMETRÓW TECHNICZNYCH, TECHNOLOGII WYKONANIA ROBÓT BUDOWLANYCH, SPOSOBU I ZAKRESY WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY
3. ZMIANA WYNAGRODZENIA
4. ZMIANA OSÓB ORAZ POZOSTAŁE ZMIANY .
Szczegółowy opis zmian zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.