Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług pielęgnacji i konserwacji zbiorników wodnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług pielęgnacji i konserwacji zbiorników wodnych

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o
ul. Ekologiczna 1
05-825 Chrzanów Duży
powiat: grodziski
tel/fax. (22)755-51-97
zapytania@zgkgrodzisk.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Chrzanów Duży
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax. (22)755-51-
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Oferenci Zapytania Ofertowego
(wszyscy)
,,Świadczenie usług pielęgnacji i konserwacji zbiorników wodnych
przy Stawach Goliana w Grodzisku Mazowieckim"
Informacje o Zamawiającym

zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000444249, o numerze NIP
529 180 05 40, o kapitale zakładowym w wysokości 11.410.000,00 zł.
www.zgkgrodzisk.pl

III.
Opis przedmiotu Zapytania
1. Przedmiotem Zapytania jest pielęgnacja i konserwacja uszczelnionych zbiorników
wodnych z zamkniętym obiegiem wody o łącznej powierzchni 9490 m2 wraz
z urządzeniami technicznymi (pompownia, filtry mechaniczne, odstojniki, rurociągi,
napowietrzacz) oraz złożem mineralno-roślinnym o powierzchni 2000 m2 i wodnymi
roślinami przybrzeżnymi.
2. Najważniejszym elementem pielęgnacji jest utrzymanie czystości i przejrzystości
wody (normy dla co najmniej 2 klasy czystości wód otwartych) oraz niedopuszczenie
do
znacznego
rozwoju
glonów
nitkowatych.
Należy
również
uwzględnić
zanieczyszczenia spowodowane przez zasiedlenie około 150-200 sztuk dzikich
kaczek, często jeszcze dożywianych oraz dużej ilości gatunków ryb.
3. Zakres prac pielęgnacyjnych:
1) systematyczne wyławianie glonów nitkowatych przy użyciu podbieraków,
odkurzaczy wodnych itp., przy wspomaganiu ekologicznych preparatów nie

zawierających metali ciężkich np. miedzi, żelaza, aluminium lub innych związków
szkodliwych dla fauny i flory. Niezbędne są również ekologiczne absorbenty
fosforanów do szybkiego obniżania poziomu fosforu;
2) okresowe
czyszczenie
komór
filtracyjnych
(w
tym
odstojników,
filtrów
mechanicznych i napowietrzacza);
3) letnie przycinanie roślin podwodnych (Myriophyllum sp.) pod powierzchnią wody,
letnie przycinanie ? roślin wodnych z rzędu Phragmites częściowo ponad
powierzchnią lustra wody w celu ograniczenia ekspansji na złożu filtracyjnym;
4) jesienne przycięcie wszystkich roślin bagiennych i wodnych pod powierzchnią
wody (2500 m2) oraz usunięcie wszystkich ściętych roślin;
5) kontrola dopustu wody ze studni głębinowej;
6) kontrola przelewu awaryjnego;
7) kontrola pracy pomp cyrkulacyjnych, napowietrzacza i czujników w komorze
pompowni i komorze filtracyjnej;
8) wykonywanie badań podstawowych parametrów wody (fosfor, azotyny, azotany,
twardość węglanowa, twardość całkowita, PH);
9) prace konserwacyjne tj. uruchamianie i wyłączanie pomp, przygotowanie do
okresu zimowego, montaż i demontaż napowietrzacza.
4. Miejscem realizacji zamówienia jest teren rekreacyjno-sportowy przy Stawach
Goliana w Grodzisku Mazowieckim.
5. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot Zapytania na podstawie
miesięcznych harmonogramów prac na powierzonym obiekcie zawartych w instrukcji
eksploatacji i konserwacji obiektu (załącznik nr 2 do Zapytania).
6. Cena przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty wykonania usługi,
w tym ceny wszystkich preparatów używanych do jej wykonania.
7. Wykonawca musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w pielęgnacji
uszczelnionego stawu publicznego ze złożem filtracyjnym i cyrkulacją wody
z naturalnym systemem oczyszczania o powierzchni co najmniej 8000 m2, które
musi być potwierdzone w załączonych do oferty referencjach.

Dokument nr: DZP/05/2024/Z

Składanie ofert:
2. Oferty należy składać w terminie do dnia 17.04.2024 r. do godz. 10:00,
w sposób określony w rozdziale VII poniżej.

4. Ofertę
wraz
z
załącznikami
należy
złożyć
na
adres
e-mail:
zapytania@zgkgrodzisk.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego
z dopiskiem:
,,Świadczenie usług pielęgnacji i konserwacji zbiorników wodnych
przy Stawach Goliana w Grodzisku Mazowieckim"

Miejsce i termin realizacji:
8. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania Umowy do dnia 18.11.2024 r.

Wymagania:
I.
Istotne informacje dotyczące niniejszego postępowania
1. Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający w związku
z treścią art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz.
1605 z późn. zm.) - wartość zamówienia jest poniżej kwoty 130 000,00 zł.
2. Zamawiający nie dopuszcza:
1) możliwości składania ofert częściowych.
2) możliwości składania ofert wspólnych.
3) składania ofert wariantowych.
3. W przypadku złożenia przez oferenta oferty zawierającej nieprawdziwe dane
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji przedmiotu
Zapytania.
4. Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz.
129 z późn. zm.).
IV.
Wymagania Zamawiającego w stosunku do Oferentów
1. O udzielenie Zamówienia może ubiegać się Oferent, który:
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej przedmiot
Zapytania;

2) złoży Ofertę, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do
Zapytania, podpisaną przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji,
określoną/e w dokumencie rejestrowym lub pełnomocnictwie;
3) złoży parafowany zgodnie z zasadami reprezentacji wzór Umowy, który
stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania;
4) złoży referencje na potwierdzenie, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie
minimum 5 letnie do realizacji przedmiotu Zapytania oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu Zapytania;
5) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe
wykonanie przedmiotu Zapytania.
2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 powyżej, będzie dokonywana
,,metodą spełnia lub nie spełnia", w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do
Oferty.
V. Oferenci ubiegając się o udzielenie Zamówienia, zobowiązani są złożyć:
1. Formularz Ofertowy, zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku nr 1 do
Zapytania;
2. aktualny odpis z właściwego dla Oferenta rejestru albo zaświadczenie o wpisie do
Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej potwierdzający, że
Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i uprawniony do
prowadzenia działalności objętej przedmiotem Zapytania. Za aktualny uznawany
będzie odpis / zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed
upływem terminu składania Ofert - jeżeli Wykonawca jest przedsiębiorcą;
3. pełnomocnictwo w przypadku, gdy Oferta będzie podpisana przez pełnomocnika
niewskazanego jako osoba upoważniona do reprezentacji Oferenta we właściwym
rejestrze albo ewidencji. Oferent zobowiązany jest załączyć pełnomocnictwo
(pełnomocnictwa) do reprezentowania Oferenta w Postępowaniu.
3. Nie ma możliwości złożenia Oferty po terminie wskazanym w ust. 2 powyżej.
VII. Opis sposobu przygotowania Oferty
1. Oferent może złożyć tylko jedną Ofertę obejmującą całość przedmiotu Zapytania
określonego w Zapytaniu.
2. Oferent sporządzi Ofertę w języku polskim w sposób czytelny i trwały.
3. Dokumenty składające się na Ofertę powinny być zszyte (oprawione, zbindowane
itp.).

5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta.
6. Wymagane Zapytaniem dokumenty muszą być złożone w oryginałach albo
w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby
upoważnione do reprezentacji Oferenta lub osobę/osoby upełnomocnione do
podpisania Oferty.
7. Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/podpisami osób
upoważnionych do reprezentowania Oferenta.
8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej
kopii dokumentu, gdy złożona przez Oferenta kopia dokumentu jest nieczytelna lub
budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
9. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami niniejszego Zapytania. Oferent ponosi
wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem Oferty.
VIII. Termin związania Ofertą
Składający Ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 (trzydziestu) dni licząc od
upływu terminu składania Ofert.
IX. Sposób obliczenia ceny
1. Ceny
Oferty
muszą
być
określone
w
złotych
polskich.
Określenie
cen
w innych walutach lub odwołanie się do tych walut spowoduje uznanie Oferty za
nieważną i odrzucenie jej, bez dalszego rozpatrywania.
2. Ceny Oferty będą zawierały wszelkie koszty realizacji przedmiotu Zapytania.
3. Cena Oferty określa koszt realizacji całości przedmiotu Zapytania.
XI. Formalności
1. W toku dokonywania oceny złożonych Ofert Zamawiający może zażądać udzielenia
przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich Ofert
i załączników oraz wezwać do uzupełnienia dokumentów w terminie określonym
przez Zamawiającego.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania
lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3) jest niezgodna z warunkami zamówienia;
4) nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego;
5) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu składania ofert lub na
wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
4. Zamawiający pisemnie poinformuje Oferentów o wynikach Zapytania, niezwłocznie po
podjęciu decyzji przez Zamawiającego o wyborze Oferty lub o zamknięciu
postępowania bez wyboru Oferty.
5. Jeżeli z winy Oferenta, którego Oferta została uznana za najkorzystniejszą nie
dojdzie - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu
Zapytania, Zamawiający może - wedle własnego wyboru - zamknąć Postępowanie
bez wyboru Oferty albo zmienić wybór Oferenta i zlecić realizację przedmiotu
Zapytania temu spośród Oferentów, którego Oferta uzyskała w kolejności najwyższą
ocenę.
XIII. Unieważnienie Zapytania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania
o udzielenie zamówienia na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
II.
Definicje
Poniżej użyte definicje oznaczają tak jak je zdefiniowano w Zapytaniu Ofertowym,
niezależnie od tego czy zostały użyte w liczbie pojedynczej czy w liczbie mnogiej:

1. Formularz Ofertowy - formularz, na którym Oferenci zobowiązani są składać Oferty
w niniejszym postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego;
2. Oferent - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, która spełnia warunki określone w Zapytaniu
Ofertowym oraz w wyznaczonym miejscu i czasie złoży Ofertę w ramach
postępowania;
3. Oferta - dokument sporządzony w formie pisemnej, podpisany przez Oferenta
zgodnie z zasadami reprezentacji, złożony w odpowiedniej formie i czasie
w odpowiedzi na przekazane przez Zamawiającego Zapytanie Ofertowe, złożona
według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania;
4. Zapytanie ofertowe (,,Zapytanie") - niniejszy dokument opisujący przedmiot
postępowania, sposób przygotowania i składania Ofert oraz zasady oceny i wyboru
Ofert;
5. Zamawiający (również ,,Spółka") - Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku
Mazowieckim Sp. z o.o. z siedzibą w Chrzanowie Dużym przy ulicy Ekologicznej 1;
6. Umowa - umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego
regulująca zasady i warunki realizacji przedmiotu Zapytania, którą Zamawiający
w wyniku postępowania zamierza zawrzeć z wybranym Oferentem na warunkach
określonych w Umowie;
7. Wykonawca - podmiot z którym Zamawiający zawrze Umowę;
8. Załącznik- każdy dokument tak nazwany i stanowiący integralną część Zapytania.

X. Kryteria oceny Ofert
1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty (Cx) - waga kryterium - max 80 pkt.
Cx =
najniższa cena brutto zaoferowana w Zapytaniu
x 80
cena brutto Oferty rozpatrywanej
2) Czas reakcji na zgłoszenie nieprawidłowości - waga kryterium - max 20 pkt.
? do 24 godzin:
? od 25 do 48 godzin:
? 49 godzin i powyżej:
20 pkt.
10 pkt.
0 pkt.
2. Liczba punktów za w/w kryteria, będzie stanowić końcową ocenę danej Oferty.
3. Przez ,,cenę brutto Oferty rozpatrywanej" Zamawiający rozumie cenę podaną przez
Oferenta w Ofercie.
4. Wybrana zostanie Oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zapytania oraz otrzyma
najwyższą sumaryczną liczbę punktów, zgodnie z kryteriami oceny Ofert.
5. W przypadku gdy dwie lub więcej Ofert przedstawią taki sam bilans ceny
Zamawiający wezwie Oferentów, którzy złożyli te Oferty do złożenia ofert
dodatkowych, zawierających jedynie zmianę cen.
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
XII. Klauzula informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wykonawców,
odpowiednio osób reprezentujących Wykonawców oraz osób wskazanych
przez Wykonawców w ofercie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej
w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1,
tel./fax. 22 / 755 51 97;
2.
w
sprawach
związanych
z
Pani/Pana
danymi
proszę
kontaktować
się
z Administratorem, e-mail: it@zgkgrodzisk.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym
w celu weryfikacji prawidłowości umocowania do reprezentowania podmiotu,
dokonywania wszelkich czynności prawnych oraz faktycznych w imieniu podmiotu
oraz w celu archiwalnym wynikającym z art. 33 i 34 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z obowiązującymi
przepisami, w tym także pracownicy Zamawiającego;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat. Okres
przechowywania liczony jest od dnia 1 stycznia roku następnego po ostatecznym

zakończeniu
sprawy.
Po
upływie
okresu
przechowywania,
dokumentacja
niearchiwalna, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego,
podlega brakowaniu;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; w konsekwencji niepodania niemożliwe będzie zawarcie umowy;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany;
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego).
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Kategorie danych osobowych: dane zwykłe.
11. Źródło pochodzenia danych: Wykonawca.

Kontakt:
VI. Osoba do kontaktów oraz miejsce i termin składania Ofert
1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia - Pani Jolanta Pylińska tel. 513-316-115;
2) w zakresie formalno - prawnym - Pani Katarzyna Soporek tel. 22/7555-197.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.