dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług pielęgnacji i konserwacji zbiorników wodnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o ul. Ekologiczna 1 05-825 Chrzanów Duży powiat: grodziski tel/fax. (22)755-51-97 zapytania@zgkgrodzisk.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Chrzanów Duży |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel/fax. (22)755-51- |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Oferenci Zapytania Ofertowego (wszyscy) ,,Świadczenie usług pielęgnacji i konserwacji zbiorników wodnych przy Stawach Goliana w Grodzisku Mazowieckim" Informacje o Zamawiającym zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000444249, o numerze NIP 529 180 05 40, o kapitale zakładowym w wysokości 11.410.000,00 zł. www.zgkgrodzisk.pl III. Opis przedmiotu Zapytania 1. Przedmiotem Zapytania jest pielęgnacja i konserwacja uszczelnionych zbiorników wodnych z zamkniętym obiegiem wody o łącznej powierzchni 9490 m2 wraz z urządzeniami technicznymi (pompownia, filtry mechaniczne, odstojniki, rurociągi, napowietrzacz) oraz złożem mineralno-roślinnym o powierzchni 2000 m2 i wodnymi roślinami przybrzeżnymi. 2. Najważniejszym elementem pielęgnacji jest utrzymanie czystości i przejrzystości wody (normy dla co najmniej 2 klasy czystości wód otwartych) oraz niedopuszczenie do znacznego rozwoju glonów nitkowatych. Należy również uwzględnić zanieczyszczenia spowodowane przez zasiedlenie około 150-200 sztuk dzikich kaczek, często jeszcze dożywianych oraz dużej ilości gatunków ryb. 3. Zakres prac pielęgnacyjnych: 1) systematyczne wyławianie glonów nitkowatych przy użyciu podbieraków, odkurzaczy wodnych itp., przy wspomaganiu ekologicznych preparatów nie zawierających metali ciężkich np. miedzi, żelaza, aluminium lub innych związków szkodliwych dla fauny i flory. Niezbędne są również ekologiczne absorbenty fosforanów do szybkiego obniżania poziomu fosforu; 2) okresowe czyszczenie komór filtracyjnych (w tym odstojników, filtrów mechanicznych i napowietrzacza); 3) letnie przycinanie roślin podwodnych (Myriophyllum sp.) pod powierzchnią wody, letnie przycinanie ? roślin wodnych z rzędu Phragmites częściowo ponad powierzchnią lustra wody w celu ograniczenia ekspansji na złożu filtracyjnym; 4) jesienne przycięcie wszystkich roślin bagiennych i wodnych pod powierzchnią wody (2500 m2) oraz usunięcie wszystkich ściętych roślin; 5) kontrola dopustu wody ze studni głębinowej; 6) kontrola przelewu awaryjnego; 7) kontrola pracy pomp cyrkulacyjnych, napowietrzacza i czujników w komorze pompowni i komorze filtracyjnej; 8) wykonywanie badań podstawowych parametrów wody (fosfor, azotyny, azotany, twardość węglanowa, twardość całkowita, PH); 9) prace konserwacyjne tj. uruchamianie i wyłączanie pomp, przygotowanie do okresu zimowego, montaż i demontaż napowietrzacza. 4. Miejscem realizacji zamówienia jest teren rekreacyjno-sportowy przy Stawach Goliana w Grodzisku Mazowieckim. 5. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot Zapytania na podstawie miesięcznych harmonogramów prac na powierzonym obiekcie zawartych w instrukcji eksploatacji i konserwacji obiektu (załącznik nr 2 do Zapytania). 6. Cena przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty wykonania usługi, w tym ceny wszystkich preparatów używanych do jej wykonania. 7. Wykonawca musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w pielęgnacji uszczelnionego stawu publicznego ze złożem filtracyjnym i cyrkulacją wody z naturalnym systemem oczyszczania o powierzchni co najmniej 8000 m2, które musi być potwierdzone w załączonych do oferty referencjach. Dokument nr: DZP/05/2024/Z Składanie ofert: 2. Oferty należy składać w terminie do dnia 17.04.2024 r. do godz. 10:00, w sposób określony w rozdziale VII poniżej. 4. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć na adres e-mail: zapytania@zgkgrodzisk.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego z dopiskiem: ,,Świadczenie usług pielęgnacji i konserwacji zbiorników wodnych przy Stawach Goliana w Grodzisku Mazowieckim" Miejsce i termin realizacji: 8. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania Umowy do dnia 18.11.2024 r. Wymagania: I. Istotne informacje dotyczące niniejszego postępowania 1. Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający w związku z treścią art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) - wartość zamówienia jest poniżej kwoty 130 000,00 zł. 2. Zamawiający nie dopuszcza: 1) możliwości składania ofert częściowych. 2) możliwości składania ofert wspólnych. 3) składania ofert wariantowych. 3. W przypadku złożenia przez oferenta oferty zawierającej nieprawdziwe dane Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji przedmiotu Zapytania. 4. Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 129 z późn. zm.). IV. Wymagania Zamawiającego w stosunku do Oferentów 1. O udzielenie Zamówienia może ubiegać się Oferent, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej przedmiot Zapytania; 2) złoży Ofertę, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania, podpisaną przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji, określoną/e w dokumencie rejestrowym lub pełnomocnictwie; 3) złoży parafowany zgodnie z zasadami reprezentacji wzór Umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania; 4) złoży referencje na potwierdzenie, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie minimum 5 letnie do realizacji przedmiotu Zapytania oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu Zapytania; 5) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu Zapytania. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 powyżej, będzie dokonywana ,,metodą spełnia lub nie spełnia", w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do Oferty. V. Oferenci ubiegając się o udzielenie Zamówienia, zobowiązani są złożyć: 1. Formularz Ofertowy, zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku nr 1 do Zapytania; 2. aktualny odpis z właściwego dla Oferenta rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej potwierdzający, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i uprawniony do prowadzenia działalności objętej przedmiotem Zapytania. Za aktualny uznawany będzie odpis / zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania Ofert - jeżeli Wykonawca jest przedsiębiorcą; 3. pełnomocnictwo w przypadku, gdy Oferta będzie podpisana przez pełnomocnika niewskazanego jako osoba upoważniona do reprezentacji Oferenta we właściwym rejestrze albo ewidencji. Oferent zobowiązany jest załączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Oferenta w Postępowaniu. 3. Nie ma możliwości złożenia Oferty po terminie wskazanym w ust. 2 powyżej. VII. Opis sposobu przygotowania Oferty 1. Oferent może złożyć tylko jedną Ofertę obejmującą całość przedmiotu Zapytania określonego w Zapytaniu. 2. Oferent sporządzi Ofertę w języku polskim w sposób czytelny i trwały. 3. Dokumenty składające się na Ofertę powinny być zszyte (oprawione, zbindowane itp.). 5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta. 6. Wymagane Zapytaniem dokumenty muszą być złożone w oryginałach albo w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta lub osobę/osoby upełnomocnione do podpisania Oferty. 7. Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/podpisami osób upoważnionych do reprezentowania Oferenta. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Oferenta kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami niniejszego Zapytania. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem Oferty. VIII. Termin związania Ofertą Składający Ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 (trzydziestu) dni licząc od upływu terminu składania Ofert. IX. Sposób obliczenia ceny 1. Ceny Oferty muszą być określone w złotych polskich. Określenie cen w innych walutach lub odwołanie się do tych walut spowoduje uznanie Oferty za nieważną i odrzucenie jej, bez dalszego rozpatrywania. 2. Ceny Oferty będą zawierały wszelkie koszty realizacji przedmiotu Zapytania. 3. Cena Oferty określa koszt realizacji całości przedmiotu Zapytania. XI. Formalności 1. W toku dokonywania oceny złożonych Ofert Zamawiający może zażądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich Ofert i załączników oraz wezwać do uzupełnienia dokumentów w terminie określonym przez Zamawiającego. 2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli: 1) została złożona po terminie składania ofert; 2) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; 3) jest niezgodna z warunkami zamówienia; 4) nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego; 5) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu składania ofert lub na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą. 4. Zamawiający pisemnie poinformuje Oferentów o wynikach Zapytania, niezwłocznie po podjęciu decyzji przez Zamawiającego o wyborze Oferty lub o zamknięciu postępowania bez wyboru Oferty. 5. Jeżeli z winy Oferenta, którego Oferta została uznana za najkorzystniejszą nie dojdzie - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu Zapytania, Zamawiający może - wedle własnego wyboru - zamknąć Postępowanie bez wyboru Oferty albo zmienić wybór Oferenta i zlecić realizację przedmiotu Zapytania temu spośród Oferentów, którego Oferta uzyskała w kolejności najwyższą ocenę. XIII. Unieważnienie Zapytania Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Uwagi: II. Definicje Poniżej użyte definicje oznaczają tak jak je zdefiniowano w Zapytaniu Ofertowym, niezależnie od tego czy zostały użyte w liczbie pojedynczej czy w liczbie mnogiej: 1. Formularz Ofertowy - formularz, na którym Oferenci zobowiązani są składać Oferty w niniejszym postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego; 2. Oferent - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która spełnia warunki określone w Zapytaniu Ofertowym oraz w wyznaczonym miejscu i czasie złoży Ofertę w ramach postępowania; 3. Oferta - dokument sporządzony w formie pisemnej, podpisany przez Oferenta zgodnie z zasadami reprezentacji, złożony w odpowiedniej formie i czasie w odpowiedzi na przekazane przez Zamawiającego Zapytanie Ofertowe, złożona według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania; 4. Zapytanie ofertowe (,,Zapytanie") - niniejszy dokument opisujący przedmiot postępowania, sposób przygotowania i składania Ofert oraz zasady oceny i wyboru Ofert; 5. Zamawiający (również ,,Spółka") - Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. z siedzibą w Chrzanowie Dużym przy ulicy Ekologicznej 1; 6. Umowa - umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego regulująca zasady i warunki realizacji przedmiotu Zapytania, którą Zamawiający w wyniku postępowania zamierza zawrzeć z wybranym Oferentem na warunkach określonych w Umowie; 7. Wykonawca - podmiot z którym Zamawiający zawrze Umowę; 8. Załącznik- każdy dokument tak nazwany i stanowiący integralną część Zapytania. X. Kryteria oceny Ofert 1. Kryteria oceny ofert: 1) Cena oferty (Cx) - waga kryterium - max 80 pkt. Cx = najniższa cena brutto zaoferowana w Zapytaniu x 80 cena brutto Oferty rozpatrywanej 2) Czas reakcji na zgłoszenie nieprawidłowości - waga kryterium - max 20 pkt. ? do 24 godzin: ? od 25 do 48 godzin: ? 49 godzin i powyżej: 20 pkt. 10 pkt. 0 pkt. 2. Liczba punktów za w/w kryteria, będzie stanowić końcową ocenę danej Oferty. 3. Przez ,,cenę brutto Oferty rozpatrywanej" Zamawiający rozumie cenę podaną przez Oferenta w Ofercie. 4. Wybrana zostanie Oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zapytania oraz otrzyma najwyższą sumaryczną liczbę punktów, zgodnie z kryteriami oceny Ofert. 5. W przypadku gdy dwie lub więcej Ofert przedstawią taki sam bilans ceny Zamawiający wezwie Oferentów, którzy złożyli te Oferty do złożenia ofert dodatkowych, zawierających jedynie zmianę cen. 6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. XII. Klauzula informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wykonawców, odpowiednio osób reprezentujących Wykonawców oraz osób wskazanych przez Wykonawców w ofercie Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1, tel./fax. 22 / 755 51 97; 2. w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Administratorem, e-mail: it@zgkgrodzisk.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym w celu weryfikacji prawidłowości umocowania do reprezentowania podmiotu, dokonywania wszelkich czynności prawnych oraz faktycznych w imieniu podmiotu oraz w celu archiwalnym wynikającym z art. 33 i 34 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym także pracownicy Zamawiającego; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat. Okres przechowywania liczony jest od dnia 1 stycznia roku następnego po ostatecznym zakończeniu sprawy. Po upływie okresu przechowywania, dokumentacja niearchiwalna, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, podlega brakowaniu; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w konsekwencji niepodania niemożliwe będzie zawarcie umowy; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany; 8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Kategorie danych osobowych: dane zwykłe. 11. Źródło pochodzenia danych: Wykonawca. Kontakt: VI. Osoba do kontaktów oraz miejsce i termin składania Ofert 1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia - Pani Jolanta Pylińska tel. 513-316-115; 2) w zakresie formalno - prawnym - Pani Katarzyna Soporek tel. 22/7555-197. |
© eurobudowa.pl 2004-2024