Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi odbioru, przechowywania i fizycznej likwidacji (złomowania)...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi odbioru, przechowywania i fizycznej likwidacji (złomowania) usuniętych wraków i porzuconych pojazdów

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu
ul. Grudziądzka 159
87-100 Toruń
powiat: Toruń
Telefon: 56 63 98 119, tel. 56 610 80 03, tel. 56 610 80 00.
zamowienia@mpo.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 56 63 98 11
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
świadczenie usługi odbioru, przechowywania i fizycznej likwidacji (złomowania) usuniętych wraków i porzuconych pojazdów zebranych z terenu Miasta Toruń.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego świadczenie usługi odbioru, przechowywania i fizycznej likwidacji (złomowania) usuniętych wraków i porzuconych pojazdów zebranych z terenu Miasta Toruń.
Zakres rzeczowy usługi:
- transport usuniętych wraków i porzuconych pojazdów z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Ul. Kociewska 37-53, 87-100 Toruń do miejsca przechowywania.
- przechowywanie usuniętych wraków i porzuconych pojazdów z granic administracyjnych miasta Torunia w przypadkach określonych w art. 50 a Prawo o Ruchu Drogowym (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1990 ze zmianami) na prowadzonym przez Wykonawcę parkingu strzeżonym przez okres 6 miesięcy od dnia ich przyjęcia .
- fizyczna likwidacja (złomowanie) przyjętych wraków i porzuconych pojazdów po okresie 6 miesięcy od dnia ich przyjęcia
Szacowana ilość wraków porzuconych pojazdów przeznaczonych do przechowania przez okres 6 miesięcy od dnia przyjęcia i późniejszej ich likwidacji w trakcie obowiązywania niniejszej umowy wynosi 40 szt.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.

Dokument nr: WRA/P-32/2024

Składanie ofert:
4. Ofertę należy składać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego: zamowienia@mpo.torun.pl

W tytule maila powinna znaleźć się informacja: OFERTA_USUWANIE WRAKÓW.

5. Oferty należy przesyłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.04.2024 do godz. 09:00
na wskazany powyżej adres e-mail.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania usługi
Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w terminie od daty zawarcia umowy do :
- 31.12.2025 r. na przyjęcie wraków i porzuconych pojazdów
- do 30.06.2026 r. na przechowywanie oraz likwidację wraków i porzuconych pojazdów przyjętych do dnia 31.12.2025 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenie zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego otwartego, zgodnie z trybem przeznaczonym dla postępowań, których wartość nie przekracza równowartości 130 tys. złotych, z zachowaniem zasad przejrzystości i uczciwej konkurencji.
2. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
V. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi i zawodowymi do wykonania zamówienia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
o Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na działalność w zakresie prowadzenia punktu zbierania pojazdów oraz wpisu w wykazie przedsiębiorców prowadzących stacje demontażu pojazdów.
o Wykonawca zobowiązany jest posiadać Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę przedstawiana będzie do wglądu Zamawiającego na każde jego wezwanie).
VI. Oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.
2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika.
VII. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny za realizację całego zamówienia - cena 100%.
VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Ofertę należy sporządzić z należytą starannością w języku polskim, w formie elektronicznej (skan podpisanego formularza stanowiącego załącznik 1 do Zapytania). Zamawiający nie dopuszcza możliwości wprowadzania przez wykonawców zmian w zakresie formularza.
2. Oferta winna być podpisana przez wykonawcę zgodnie z regułami jego reprezentacji. Należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik.
3. W przypadku wprowadzania poprawek do treści oferty jeszcze przed jej złożeniem, każdą poprawkę należy nanieść czytelnie, przekreślając wcześniejszy błędny zapis i wpisując obok niego zapis poprawny. Obok tak sporządzonej poprawki należy umieścić podpis wykonawcy zgodny z regułami jego reprezentacji oraz wpisać datę naniesienia poprawki.
6. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
IX. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert tj. do dnia 16.05.2024 r.
X. Sposób porozumiewania się i dane kontaktowe

W toku postępowania Zamawiający i Wykonawcy będą się porozumiewać, w tym składać wnioski i oświadczenia pisemnie lub drogą elektroniczną. Adres e-mail Zamawiającego do korespondencji: sekretariat@mpo.torun.pl.

Ofertę pod rygorem jej nieprzyjęcia należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego: zamowienia@mpo.torun.pl
W tytule maila powinna znaleźć się informacja: ,,OFERTA_USUWANIE WRAKÓW"
XI. Udzielenie zamówienia
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie zawarta umowa według projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
XII. Postanowienia umowy
1. Płatność za wykonaną usługę dokonana będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie faktury VAT wystawionej za usługę odbioru, przechowywania i likwidacji 1 szt. wraku lub porzuconego pojazdu.
2. W przypadku ujawnienia się właściciela i wcześniejszego odbioru pojazdu stosownie do wykonanych czynności.
3. Termin płatności za wykonaną usługę nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia prawidłowej faktury VAT.
XIII. Unieważnienie postępowania
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez dokonywania wyboru którejkolwiek z ofert bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
XIV. Środki ochrony prawnej
Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej wskazane w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
XV. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Toruniu pod numerem KRS 0000151221, NIP 879-016-92-80, REGON 870525973, tel. 56-63-98-119, e-mail: sekretariat@mpo.torun.pl (dalej: MPO);
2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając e-mail na adres: iod@mpo.torun.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora (jak wyżej);
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na MPO;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krócej niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania;
5. Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których zasoby powołują się wykonawcy;
6. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję, wpływającą do MPO w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
7. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane i przekazywane: organom administracji publicznej, służbom, sądom i prokuraturze i innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MPO przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.;
8. Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane i przekazane sądom i prokuraturze, podwykonawcom MPO, czyli podmiotom z których usług MPO korzysta w ramach prowadzonej działalności w postaci banków, firm informatycznych dostarczających rozwiązania informatyczne, ubezpieczycieli, agencji reklamowych, inne podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także Gminie Miasta Toruń;
9. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:
- dostępu do swoich danych osobowych;
- ich sprostowania;
- ograniczenia ich przetwarzania;
- przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych;
- wniesienia sprzeciwu.
10. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
12. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
13. Jednocześnie Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są
Anna Borkowska, tel. 56 610 80 03
Zbigniew Czyżniewski, tel. 56 610 80 00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.