Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa im.Stanisława Mroczki w Górze Motycznej
Góra Motyczna
39-204 Góra Motyczna
powiat: dębicki
spggm@interia.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Góra Motyczna
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej (3)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Robotyka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, m. in.:
- Robot edukacyjny interaktywny do pracy w modelu steam dla dzieci w wieku 3-10 lat 6 szt.
- Zestaw do kodowania z robotem edukacyjnym dla dzieci w wieku 6-12 lat 2 szt.
- Plansze edukacyjne interaktywne do kodowania dla dzieci w wieku 3-12 lat 5 szt.
- Mata do kodowania 2 szt.
- Tablet 2 generacji 11.5" 6/128gb lte wi-fi + rysik graficzny 1 szt.
UWAGA!
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Część 2: Meble
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli:
- Szafa trzyczęściowa 115cm x 240cm x 50cm
- Szafa dwuczęściowa 115cm x 215cm x 45cm
- Szafka zamykana 80cm x 90cm x 45cm
- Szafka otwarta 80cm x 90cm x 45cm
- Szafka otwarta/ szuflady 80cm x 90cm x 45cm
- Szafka z szufladami 80cm x 90cm x 45cm
- Biurko z kontenerem 105cm 76cm x 60cm
- Zestaw szafek wiszących otwartych/zamykanych 240cm x 60cm x 35cm
- Szafka wisząca zamykana/otwarta 105cm x 60cm x 35cm
- Zestaw szafek wiszących otwartych/zamykanych 415cm x 90cm x 35cm
- Szafa na materace i częścią na wieszaki 240cm x 300cm x 70cm
- Szafka do szatni 75cm x 132cm x 50cm/30cm
- Obramowanie tablicy 95cm x 100cm grub.36mm
- Obramowanie tablicy 250cm x 100cm grub.36mm
UWAGA!
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

CPV: 31712100-1, 39150000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00277018, 271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93c088ad-f64c-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a
Wykonawcami
w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych złożenie oferty), zawiadomień oraz przekazywanie
informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na https://ezamowienia.gov.pl/pl/
(Formularz do komunikacji).
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email spggm@interia.pl
4. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) w zakresie merytorycznym - Diana Wójcik
2) w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Mateusz Krajewski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) Za datę przekazania wymienionych
oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na https://ezamowienia.gov.pl/pl/po stronie
zamawiającego lub datę i godzinę wpływu wiadomości na skrzynkę poczty elektronicznej.
4) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie
pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania
z https://ezamowienia.gov.pl/pl/, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu
składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego").
7) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls rtf ze szczególnym wskazaniem na .pdf
8) W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający rekomanduje wykorzystywanie jednego z formatów min.: .zip .7z
9) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf
i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, XAdES (podpis wewnętrzny).
10) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
11) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP. zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
12) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym/osobistym lub
zaufanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w
postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator Danych Osobowych (APO) Administratorem Twoich danych osobowych jest
Adam Pryga.
Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
o listownie na adres: 39-204 Góra Motyczna 31
o przez e-mail: spggm@interia.pl
o telefonicznie : 14 683 46 30
Inspektor Ochrony Danych Inspektor to Osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
Twoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim
kontaktować w następujący sposób :
o listownie na adres: 39-204 Góra Motyczna 31
o przez e-mail: spggm@interia.pl
o telefonicznie : 14 683 46 30
Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Inspektor będzie przetwarzać Twoje dane w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1605 ze zm. ), dalej ,,ustawa Pzp", związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikających z ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy i innych osób podanych w ofercie
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
pn ,,DOSTAWA wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej", znak 271.1.2024 prowadzonym zgodnie z art. 275 pkt. 1
UPzp, zamówienie klasyczne udzielane w trybie podstawowym,
Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1
lit. C RODO oraz ustawy Pzp.
Okres przechowywania Twoich danych osobowych Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Podstawową w Górze
Motycznej przez minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu
lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Podstawową w Górze Motycznej
przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Twojej sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego
w Krakowie, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Twoje dane zostaną udostępnione podmiotom lub osobom, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
Twoje dane Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
o na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; przy czym w przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od
osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty procedowanego/zakończonego) postępowania;
o na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania jej danych osobowych; przy czym skorzystanie przez osobę, której dane
dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, a także nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
o na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*; przy czym wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, że przetwarzanie jej
dotyczących danych osobowych narusza przepisy RODO; W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z
Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej).
Wykonawcy i innym osobom podanych w ofercie nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.