Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Stała konserwacja, serwisowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej systemów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Stała konserwacja, serwisowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej systemów i urządzeń SSP, CCTV i SSWiN

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
ul. Mościckiego 6
97-215 Inowłódz
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
tel.: (044) 724 23 61, tel. 783004141
sekretariat.spala@cos.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Inowłódz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (044) 724 23 6
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do
złożenia oferty w formie pisemnej lub elektronicznej na świadczenie usługi:
stała konserwacja, serwisowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności
technicznej systemów i urządzeń SSP, CCTV i SSWiN na obiektach COS-OPO
w Spale.
II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest:
Stała konserwacja, serwisowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej przez
cały okres obowiązywania umowy tj. 24 miesiące następujących systemów i urządzeń
p.poż i CCTV w obiektach COS Spała Al. Prezydenta I. Mościckiego 6.
Konserwacji stałej podlegają systemy:
1) System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN,
2) Systemu telewizji dozorowej CCTV,
3) Instalacje i systemy ochrony przeciwpożarowej SSP
Stała konserwacja i przeglądy poniższych systemów powinna być realizowana zgodnie
z obowiązującymi przepisami, wytycznymi producentów zawartymi w Dokumentacji
Techniczno- Ruchowej, instrukcjach obsługi oraz PN. W przypadku braku takich
wytycznych nie rzadziej jak 1 raz na kwartał.
4. Zamawiający wymaga comiesięcznego sprawdzania prawidłowości działania
systemów, potwierdzanego wpisem do książki pracy systemów.
5. Zamawiający wymaga by serwis Wykonawcy prowadzony był na zasadzie pogotowia.
Czas przystąpienia do usunięcia awarii i zgłaszanych nieprawidłowości w
funkcjonowaniu systemów:
1/ w ciągu 1 godz. w przypadku awarii stwarzającej zagrożenie dla zdrowia, życia ludzi
lub zagrożenia pożarowego,
2/ w przypadku pozostałych awarii w ciągu 4 godzin,
3/ reakcją Wykonawcy na zgłoszoną awarię będzie przybycie na miejsce awarii.
4/ maksymalny czas na usunięcie awarii 72 godz. licząc od czasu zgłoszenia.
Zgłoszenia będą dokonywane telefonicznie na numer wskazany przez Wykonawcę lub
na wskazany adres e-mail. Usuwanie awarii lub uszkodzeń obowiązuje Wykonawcę
całodobowo we wszystkie dni tygodnia.
6. Wykonawca usuwa wszelkie awarie systemu w ramach wynagrodzenia za
konserwację. Koszty użytych w tym przypadku materiałów, podzespołów, urządzeń
Zamawiający refunduje na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę faktur
zakupu.
7. Materiały eksploatacyjne związane z pracą systemów wchodzą w skład
wynagrodzenia za konserwację.
1) Zakres prac konserwacyjnych Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu
(SSWiN):
Instalacja SSWiN składa się ze sprzętu:
Centrale alarmowe SSWIN
1. PC 5010 DSC
1 szt.
2. PC 3000 DSC
2 szt.
3. PC 1500 DSC
2 szt.
4. CA 5 Satel
2 szt.
5. CA 6 Satel
6 szt.
6. INTEGRA 64 Satel
2 szt.
7. INTEGRA 256 Satel
1 szt.
Stacja Monitorowania alarmów (portiernia)
1. Zestaw komputerowy;
2. Odbiornik telefoniczny ESOM;
3. Licencję i program do obsługi stacji monitorującej zapewnia firma
konserwująca.
Elementy SSWiN
1. Czujki PIR
144 szt;
2. Czujki stłuczenia szkła 14 szt;
3. Czujki kontaktronowe 84 szt;
4. Przyciski
1 szt;
5. Sygnalizatory zewn.
12 szt;
6. Sygnalizatory wewn.
10 szt;
7. Akumulatory 7Ah/12V 20 szt. ( w tym dwa 17Ah/12V)
8. Klawiatury kodowe
24 szt;
1. kompleksowe sprawdzanie stanu działania SSWiN,
2. sprawdzenie poszczególnych linii dozorowych do centrali,
3. sprawdzenie stanu podzespołów zainstalowanych w centrali,,
4. sprawdzenie poprawności działania czujników PIR, dźwiękowych przycisków
napadowych, kontaktronów, czytników, syren,
5. sprawdzenie drukarki systemu,
6. uzupełnianie papieru w drukarce systemu,
7. sprawdzenie poprawności działania przez wywołanie alarmu,
8. sprawdzenie styków magnetycznych do kontroli domykania drzwi,
9. sprawdzenie systemu zasilania oraz rezerwowych źródeł zasilania - sprawdzenie
prądu ładowania akumulatorów,
10. sprawdzenia działania systemu przeciw włamaniowego i przeciw napadowego na
zasilaniu awaryjnym przy wywołaniu alarmu kontrolowanego,
11. przegląd skrzynek i puszek, przez które zostały przeprowadzone magistrale
kablowe,
12. przeglądy centrali pożarowej i czujek OSID muszą być wykonywane w sposób
niezbędny do zachowania praw gwarancyjnych.
13. wpis do Książki Pracy Systemu potwierdzający wykonanie czynności konserwacji
(miesięcznej) i zwięzły opis stanu systemu po wykonaniu prac.
2) Zakres prac konserwacyjnych systemu telewizji dozorowej CCTV:
Instalacja telewizji dozorowej CCTV składa się z:
1. Rejestratory analogowe
8 szt;
2. Rejestrator IP
5 szt;
3. Monitory
7 szt;
4. Kamery
90 szt;
5. Kamery IP
46 szt;
6. Kamery szybkoobrotowe
5 szt;
7. Bezprzewodowa transmisja video
3 kpl;
8. Zasilacze
15 kpl;
9. Krosownica wizyjna
1 szt;
10. Pulpit sterujący
2 szt;
1. kompleksowe sprawdzenie stanu działania systemu:
- sprawdzenie poszczególnych linii kablowych systemu,
- sprawdzenie stanu podzespołów zainstalowanych w systemie,
- sprawdzanie mocowania elementów na wysięgnikach,
2. sprawdzanie kamer:
- sprawdzenie poprawności mechanicznego zamocowania,
- sprawdzenie stanu technicznego osłon kamer zewnętrznych i wewnętrznych,
- sprawdzenie szczelności osłon i wejść kablowych dla kamer zewnętrznych
i wewnętrznych,
- sprawdzenie ukierunkowania kamer i ich pola widzenia,
- sprawdzenie poziomu zasilenia kamer,
- czyszczenie obiektywów,
3. sprawdzenie systemu zasilania,
4. praca na wysokości z wysięgnika lub rusztowania (Zamawiający posiada
rusztowanie),
5. wpis do Książki Pracy Systemu potwierdzający wykonanie czynności konserwacji
(miesięcznej) i zwięzły opis stanu systemu po wykonaniu prac.
3) Zakres prac konserwacyjnych instalacji oraz systemów ochrony
przeciwpożarowej:
1. kontrola działania mechanizmów i urządzeń instalacji systemów przeciwpożarowych,
2. regulacja elementów i podzespołów systemów ppoż.,
3. usuwanie awarii działania systemów ppoż. zgłaszanych przez Zamawiającego,
4. dostawa niezbędnych materiałów konserwacyjno - eksploatacyjnych zapewniających
należytą pracę instalacji i urządzeń oraz niezbędnych do wykonania czynności
konserwacyjnych w tym papieru do drukarek, szybek do ROP-ów oraz przycisków
ewakuacyjnych,
5. w razie stwierdzenia jakichkolwiek usterek w pracy instalacji systemów
przeciwpożarowych, Zleceniobiorca natychmiast przystąpi do ich usuwania,
6. usuwanie awarii działania systemów ppoż. zgłaszanych przez Zamawiającego,
7. przeprowadzenie wymaganych przepisami, zgodnie z odpowiednimi normami
krajowymi oraz zaleceniami producenta prób zadziałania, testów i pomiarów,
8. dostawa niezbędnych materiałów konserwacyjno - eksploatacyjnych zapewniających
należytą pracę instalacji i urządzeń oraz niezbędnych do wykonania czynności
konserwacyjnych w tym papieru do drukarek, szybek do ROP-ów oraz przycisków
ewakuacyjnych,
9. wpis do Książki Pracy Systemu potwierdzający wykonanie czynności konserwacji
(miesięcznej) i zwięzły opis stanu systemu po wykonaniu prac.
10. regulacja ustawienia OSID w miarę potrzeb. Czujki OSID zamontowane na
wysokości 15 m.
a/ instalacja systemu sygnalizacji pożarowej
Centrale Sygnalizacji Pożaru
1. Ignis 1240
1 szt;
2. Ignis 1080
1 szt;
3. Polon Alfa 4800
1 szt;
4. Polon Alfa 4900
3 szt;
5. Centrala Oddymiania D+H
1 szt;
6. Centrala Oddymiania RZN4402K
1 szt;
7. Centrala Oddymiania RZN4404K
1 szt;
8. Centrala Sterująca UCS 6000 1 szt;
Elementy SAP
1. Czujki TUP-35
35 szt;
2. Przyciski ROP 30
19 szt;
3. Czujki TUP 4046
203 szt;
4. Czujki DIO 4046
260 szt;
5. Czujki DOR 4046
76 szt;
6. Czujki TUN 4046
2 szt;
7. Czujki DUR 4046
376 szt;
8. Czujki DOT 4046
3 szt;
9. Przyciski ROP 4001M
75 szt;
Zakres konserwacji raz na 3 miesiące:
1. sprawdzenie układu zasilającego i urządzeń pomiarowych,
2. sprawdzenie centrali zgodnie z procedurą jej obsługi,
3. odczyt i analiza zdarzeń systemu, sprawdzanie wszystkich zapisów w książce
eksploatacji i podjęcie niezbędnych działań, aby doprowadzić do prawidłowej pracy
instalacji,
4. sprawdzanie, czy nadzorowanie uszkodzeń CSP funkcjonuje prawidłowo,
5. sprawdzanie zdatności CSP do uaktywnienia wszystkich trzymaczy i zwalniaczy
drzwi,
6. sprawdzanie zadziałania każdego przyłącza do straży pożarnej lub do zdalnego
centrum alarmowego,
7. przeprowadzenie wszystkich innych prób, określonych przez instalatora, dostawcę lub
producenta,
8. dokonanie rozpoznania czy nastąpiły jakieś zmiany budowlane w budynku lub jego
przeznaczeniu, które mogły mieć wpływ na poprawność rozmieszczenia czujek i ROP-
ów oraz urządzeń alarmowych i - jeżeli tak - dokonać oględzin,
9. kontrola stanu technicznego, ładowania i pojemności akumulatorów,
10. czyszczenie akumulatorów, konserwacja podłączeń elektrycznych,
11. test alarmowy linii dozorowych,
12. test sygnalizacji dźwiękowej centrali i sterowania innymi obwodami,
13. test automatycznego przełączenia na zasilanie awaryjne w przypadku zaniku prądu,
14. usuwanie ewentualnych zanieczyszczeń z wnętrza centrali,
15. przegląd oraz sprawdzenie sygnalizatorów automatycznych i ręcznych,
16. sprawdzenie zadziałania każdej linii dozorowej poprzez imitatora dymu, płomienia,
temperatury - co najmniej jeden losowo wybrany sygnalizator, w przypadku przycisku
uruchomienie ręczne w celu sprawdzenia czy CSP prawidłowo odbiera i wyświetla
sygnały, uruchamia wszystkie inne urządzenia alarmowe i pomocnicze,
17. regulacja sygnalizatorów w zależności od potrzeb,
18. kontrola pracy układu podczas próbnego sprawdzenia działania sygnalizatorów
automatycznych i ręcznych,
19. nadzór oraz obserwacja poprawności działania całego układu automatycznej
sygnalizacji pożaru,
20. wpis do Książki Pracy Systemu potwierdzający wykonanie czynności konserwacji i
zwięzły opis stanu systemu po wykonaniu prac.

Dokument nr: SP.DSM.272.4.2024. BT

Specyfikacja:
V. Informacje administracyjne :
Adres strony internetowej, na której jest dostępna dokumentacja dotyczące
przedmiotowego zapytania:
www.bip.cos.pl/36/spala

Składanie ofert:
VI. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa : 16.04.2024r. do godz. 13.00
VII. Oferty przesłane w postaci elektronicznej w formie plików PDF, proszę kierować na
adres: sekretariat.spala@cos.pl.
Oferty składane pisemnie należy opakować w kopertę, opisać: stała konserwacja,
serwisowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej systemów i
urządzeń SSP, CCTV i SSWiN na obiektach COS-OPO w Spale i złożyć w
sekretariacie ośrodka.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia : od 1 maja 2024 (24 miesiące)

Wymagania:
Warunki wymagane od wykonawcy:
Wykonawca składający ofertę musi dysponować osobami dysponującymi nast.
uprawnienia:
Wymagane uprawnienia :
1/ Świadectwo kwalifikacji uprawniające do obsługi, konserwacji, remontów, montażu i
prac kontrolno - pomiarowych dla:
- urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
- certyfikat montażysty w danym systemie (teletechnika),
2/ Uprawnienia do pracy na wysokości.
3/ Pracownicy Wykonawcy winni posiadać oświadczenie o poufności systemów na
terenie COS- OPO.
IV. Tryb udzielenia zamówienia:
Powyższe zapytanie prowadzone jest bez zastosowania rygorów ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy,
który stanowi, iż ustawę stosuje się do udzielania zamówień klasycznych oraz
organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000,00
złotych, przez zamawiających publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru
którejkolwiek ze złożonych ofert. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez
podania jakiejkolwiek przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z
wybranym Wykonawcą oraz do unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego na
każdym etapie jego trwania bez podawania uzasadnienia, przed i po terminie otwarcia
ofert, a także po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej.
VIII. Oferta musi zostać podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji
Wykonawcy.
IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków, lub unieważnienia
niniejszego postępowania na każdym etapie jego trwania, bez podawania uzasadnienia.

Kontakt:
Szczegółowych informacji udziela specjalista ds. marketingu i sys. informatycznych:
P. Bartosz Tomkowski, tel. 783004141, e-mail: bartosz.tomkowski@cos.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.