dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Stała konserwacja, serwisowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej systemów i urządzeń SSP, CCTV i SSWiN |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale ul. Mościckiego 6 97-215 Inowłódz powiat: tomaszowski (mazowiecki) tel.: (044) 724 23 61, tel. 783004141 sekretariat.spala@cos.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Inowłódz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (044) 724 23 6 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty w formie pisemnej lub elektronicznej na świadczenie usługi: stała konserwacja, serwisowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej systemów i urządzeń SSP, CCTV i SSWiN na obiektach COS-OPO w Spale. II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem Zamówienia jest: Stała konserwacja, serwisowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej przez cały okres obowiązywania umowy tj. 24 miesiące następujących systemów i urządzeń p.poż i CCTV w obiektach COS Spała Al. Prezydenta I. Mościckiego 6. Konserwacji stałej podlegają systemy: 1) System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, 2) Systemu telewizji dozorowej CCTV, 3) Instalacje i systemy ochrony przeciwpożarowej SSP Stała konserwacja i przeglądy poniższych systemów powinna być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi producentów zawartymi w Dokumentacji Techniczno- Ruchowej, instrukcjach obsługi oraz PN. W przypadku braku takich wytycznych nie rzadziej jak 1 raz na kwartał. 4. Zamawiający wymaga comiesięcznego sprawdzania prawidłowości działania systemów, potwierdzanego wpisem do książki pracy systemów. 5. Zamawiający wymaga by serwis Wykonawcy prowadzony był na zasadzie pogotowia. Czas przystąpienia do usunięcia awarii i zgłaszanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemów: 1/ w ciągu 1 godz. w przypadku awarii stwarzającej zagrożenie dla zdrowia, życia ludzi lub zagrożenia pożarowego, 2/ w przypadku pozostałych awarii w ciągu 4 godzin, 3/ reakcją Wykonawcy na zgłoszoną awarię będzie przybycie na miejsce awarii. 4/ maksymalny czas na usunięcie awarii 72 godz. licząc od czasu zgłoszenia. Zgłoszenia będą dokonywane telefonicznie na numer wskazany przez Wykonawcę lub na wskazany adres e-mail. Usuwanie awarii lub uszkodzeń obowiązuje Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia. 6. Wykonawca usuwa wszelkie awarie systemu w ramach wynagrodzenia za konserwację. Koszty użytych w tym przypadku materiałów, podzespołów, urządzeń Zamawiający refunduje na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę faktur zakupu. 7. Materiały eksploatacyjne związane z pracą systemów wchodzą w skład wynagrodzenia za konserwację. 1) Zakres prac konserwacyjnych Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN): Instalacja SSWiN składa się ze sprzętu: Centrale alarmowe SSWIN 1. PC 5010 DSC 1 szt. 2. PC 3000 DSC 2 szt. 3. PC 1500 DSC 2 szt. 4. CA 5 Satel 2 szt. 5. CA 6 Satel 6 szt. 6. INTEGRA 64 Satel 2 szt. 7. INTEGRA 256 Satel 1 szt. Stacja Monitorowania alarmów (portiernia) 1. Zestaw komputerowy; 2. Odbiornik telefoniczny ESOM; 3. Licencję i program do obsługi stacji monitorującej zapewnia firma konserwująca. Elementy SSWiN 1. Czujki PIR 144 szt; 2. Czujki stłuczenia szkła 14 szt; 3. Czujki kontaktronowe 84 szt; 4. Przyciski 1 szt; 5. Sygnalizatory zewn. 12 szt; 6. Sygnalizatory wewn. 10 szt; 7. Akumulatory 7Ah/12V 20 szt. ( w tym dwa 17Ah/12V) 8. Klawiatury kodowe 24 szt; 1. kompleksowe sprawdzanie stanu działania SSWiN, 2. sprawdzenie poszczególnych linii dozorowych do centrali, 3. sprawdzenie stanu podzespołów zainstalowanych w centrali,, 4. sprawdzenie poprawności działania czujników PIR, dźwiękowych przycisków napadowych, kontaktronów, czytników, syren, 5. sprawdzenie drukarki systemu, 6. uzupełnianie papieru w drukarce systemu, 7. sprawdzenie poprawności działania przez wywołanie alarmu, 8. sprawdzenie styków magnetycznych do kontroli domykania drzwi, 9. sprawdzenie systemu zasilania oraz rezerwowych źródeł zasilania - sprawdzenie prądu ładowania akumulatorów, 10. sprawdzenia działania systemu przeciw włamaniowego i przeciw napadowego na zasilaniu awaryjnym przy wywołaniu alarmu kontrolowanego, 11. przegląd skrzynek i puszek, przez które zostały przeprowadzone magistrale kablowe, 12. przeglądy centrali pożarowej i czujek OSID muszą być wykonywane w sposób niezbędny do zachowania praw gwarancyjnych. 13. wpis do Książki Pracy Systemu potwierdzający wykonanie czynności konserwacji (miesięcznej) i zwięzły opis stanu systemu po wykonaniu prac. 2) Zakres prac konserwacyjnych systemu telewizji dozorowej CCTV: Instalacja telewizji dozorowej CCTV składa się z: 1. Rejestratory analogowe 8 szt; 2. Rejestrator IP 5 szt; 3. Monitory 7 szt; 4. Kamery 90 szt; 5. Kamery IP 46 szt; 6. Kamery szybkoobrotowe 5 szt; 7. Bezprzewodowa transmisja video 3 kpl; 8. Zasilacze 15 kpl; 9. Krosownica wizyjna 1 szt; 10. Pulpit sterujący 2 szt; 1. kompleksowe sprawdzenie stanu działania systemu: - sprawdzenie poszczególnych linii kablowych systemu, - sprawdzenie stanu podzespołów zainstalowanych w systemie, - sprawdzanie mocowania elementów na wysięgnikach, 2. sprawdzanie kamer: - sprawdzenie poprawności mechanicznego zamocowania, - sprawdzenie stanu technicznego osłon kamer zewnętrznych i wewnętrznych, - sprawdzenie szczelności osłon i wejść kablowych dla kamer zewnętrznych i wewnętrznych, - sprawdzenie ukierunkowania kamer i ich pola widzenia, - sprawdzenie poziomu zasilenia kamer, - czyszczenie obiektywów, 3. sprawdzenie systemu zasilania, 4. praca na wysokości z wysięgnika lub rusztowania (Zamawiający posiada rusztowanie), 5. wpis do Książki Pracy Systemu potwierdzający wykonanie czynności konserwacji (miesięcznej) i zwięzły opis stanu systemu po wykonaniu prac. 3) Zakres prac konserwacyjnych instalacji oraz systemów ochrony przeciwpożarowej: 1. kontrola działania mechanizmów i urządzeń instalacji systemów przeciwpożarowych, 2. regulacja elementów i podzespołów systemów ppoż., 3. usuwanie awarii działania systemów ppoż. zgłaszanych przez Zamawiającego, 4. dostawa niezbędnych materiałów konserwacyjno - eksploatacyjnych zapewniających należytą pracę instalacji i urządzeń oraz niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych w tym papieru do drukarek, szybek do ROP-ów oraz przycisków ewakuacyjnych, 5. w razie stwierdzenia jakichkolwiek usterek w pracy instalacji systemów przeciwpożarowych, Zleceniobiorca natychmiast przystąpi do ich usuwania, 6. usuwanie awarii działania systemów ppoż. zgłaszanych przez Zamawiającego, 7. przeprowadzenie wymaganych przepisami, zgodnie z odpowiednimi normami krajowymi oraz zaleceniami producenta prób zadziałania, testów i pomiarów, 8. dostawa niezbędnych materiałów konserwacyjno - eksploatacyjnych zapewniających należytą pracę instalacji i urządzeń oraz niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych w tym papieru do drukarek, szybek do ROP-ów oraz przycisków ewakuacyjnych, 9. wpis do Książki Pracy Systemu potwierdzający wykonanie czynności konserwacji (miesięcznej) i zwięzły opis stanu systemu po wykonaniu prac. 10. regulacja ustawienia OSID w miarę potrzeb. Czujki OSID zamontowane na wysokości 15 m. a/ instalacja systemu sygnalizacji pożarowej Centrale Sygnalizacji Pożaru 1. Ignis 1240 1 szt; 2. Ignis 1080 1 szt; 3. Polon Alfa 4800 1 szt; 4. Polon Alfa 4900 3 szt; 5. Centrala Oddymiania D+H 1 szt; 6. Centrala Oddymiania RZN4402K 1 szt; 7. Centrala Oddymiania RZN4404K 1 szt; 8. Centrala Sterująca UCS 6000 1 szt; Elementy SAP 1. Czujki TUP-35 35 szt; 2. Przyciski ROP 30 19 szt; 3. Czujki TUP 4046 203 szt; 4. Czujki DIO 4046 260 szt; 5. Czujki DOR 4046 76 szt; 6. Czujki TUN 4046 2 szt; 7. Czujki DUR 4046 376 szt; 8. Czujki DOT 4046 3 szt; 9. Przyciski ROP 4001M 75 szt; Zakres konserwacji raz na 3 miesiące: 1. sprawdzenie układu zasilającego i urządzeń pomiarowych, 2. sprawdzenie centrali zgodnie z procedurą jej obsługi, 3. odczyt i analiza zdarzeń systemu, sprawdzanie wszystkich zapisów w książce eksploatacji i podjęcie niezbędnych działań, aby doprowadzić do prawidłowej pracy instalacji, 4. sprawdzanie, czy nadzorowanie uszkodzeń CSP funkcjonuje prawidłowo, 5. sprawdzanie zdatności CSP do uaktywnienia wszystkich trzymaczy i zwalniaczy drzwi, 6. sprawdzanie zadziałania każdego przyłącza do straży pożarnej lub do zdalnego centrum alarmowego, 7. przeprowadzenie wszystkich innych prób, określonych przez instalatora, dostawcę lub producenta, 8. dokonanie rozpoznania czy nastąpiły jakieś zmiany budowlane w budynku lub jego przeznaczeniu, które mogły mieć wpływ na poprawność rozmieszczenia czujek i ROP- ów oraz urządzeń alarmowych i - jeżeli tak - dokonać oględzin, 9. kontrola stanu technicznego, ładowania i pojemności akumulatorów, 10. czyszczenie akumulatorów, konserwacja podłączeń elektrycznych, 11. test alarmowy linii dozorowych, 12. test sygnalizacji dźwiękowej centrali i sterowania innymi obwodami, 13. test automatycznego przełączenia na zasilanie awaryjne w przypadku zaniku prądu, 14. usuwanie ewentualnych zanieczyszczeń z wnętrza centrali, 15. przegląd oraz sprawdzenie sygnalizatorów automatycznych i ręcznych, 16. sprawdzenie zadziałania każdej linii dozorowej poprzez imitatora dymu, płomienia, temperatury - co najmniej jeden losowo wybrany sygnalizator, w przypadku przycisku uruchomienie ręczne w celu sprawdzenia czy CSP prawidłowo odbiera i wyświetla sygnały, uruchamia wszystkie inne urządzenia alarmowe i pomocnicze, 17. regulacja sygnalizatorów w zależności od potrzeb, 18. kontrola pracy układu podczas próbnego sprawdzenia działania sygnalizatorów automatycznych i ręcznych, 19. nadzór oraz obserwacja poprawności działania całego układu automatycznej sygnalizacji pożaru, 20. wpis do Książki Pracy Systemu potwierdzający wykonanie czynności konserwacji i zwięzły opis stanu systemu po wykonaniu prac. Dokument nr: SP.DSM.272.4.2024. BT Specyfikacja: V. Informacje administracyjne : Adres strony internetowej, na której jest dostępna dokumentacja dotyczące przedmiotowego zapytania: www.bip.cos.pl/36/spala Składanie ofert: VI. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa : 16.04.2024r. do godz. 13.00 VII. Oferty przesłane w postaci elektronicznej w formie plików PDF, proszę kierować na adres: sekretariat.spala@cos.pl. Oferty składane pisemnie należy opakować w kopertę, opisać: stała konserwacja, serwisowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej systemów i urządzeń SSP, CCTV i SSWiN na obiektach COS-OPO w Spale i złożyć w sekretariacie ośrodka. Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia : od 1 maja 2024 (24 miesiące) Wymagania: Warunki wymagane od wykonawcy: Wykonawca składający ofertę musi dysponować osobami dysponującymi nast. uprawnienia: Wymagane uprawnienia : 1/ Świadectwo kwalifikacji uprawniające do obsługi, konserwacji, remontów, montażu i prac kontrolno - pomiarowych dla: - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - certyfikat montażysty w danym systemie (teletechnika), 2/ Uprawnienia do pracy na wysokości. 3/ Pracownicy Wykonawcy winni posiadać oświadczenie o poufności systemów na terenie COS- OPO. IV. Tryb udzielenia zamówienia: Powyższe zapytanie prowadzone jest bez zastosowania rygorów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż ustawę stosuje się do udzielania zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000,00 złotych, przez zamawiających publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z wybranym Wykonawcą oraz do unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego na każdym etapie jego trwania bez podawania uzasadnienia, przed i po terminie otwarcia ofert, a także po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. VIII. Oferta musi zostać podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków, lub unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie jego trwania, bez podawania uzasadnienia. Kontakt: Szczegółowych informacji udziela specjalista ds. marketingu i sys. informatycznych: P. Bartosz Tomkowski, tel. 783004141, e-mail: bartosz.tomkowski@cos.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024