Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa kompleksowa sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usługi dystrybucji oraz...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa kompleksowa sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usługi dystrybucji oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lublin
Wolska 5
20-411 Lublin
powiat: Lublin
mzz@zlobki.lublin.eu
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa kompleksowa sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usługi dystrybucji oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej w Żłobku nr 9
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa polegająca na sprzedaży energii elektrycznej wraz z zapewnieniem świadczenia usługi jej dystrybucji oraz rozliczaniu energii elektrycznej wprowadzonej przez Prosumenta do sieci OSD, wytworzonej z Mikroinstalacji wraz z zapewnieniem usługi odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej w placówce Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. w Żłobku nr 9 mieszczącym się przy Ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie.
3.2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży (dostawy) energii elektrycznej do punktu energii elektrycznej (PPE) wymienionego w tabeli w formularzu cenowym którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 1385ze zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz instrukcjami systemu elektroenergetycznego (OSP i OSD).
3.3. Zamawiający zakupi energię elektryczną w celu zaspokojenia własnych potrzeb. Ilość zakupionej energii eklektycznej będzie określona na podstawie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego dla danego PPE.Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 30% ilości energii elektrycznej wymienionej w załączniku nr 2 tj. w formularzu cenowym, zakup pozostałych 70 % uzależniony będzie od własnego zapotrzebowania, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
3.4. Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi jej dystrybucji będą rozliczane według stawek i cen zawartych w formularzu cenowym świadczenia i dystrybucji, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3.5. W zakresie rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z Mikroinstalacji, formularz cenowy energii wprowadzonej, którego wzór stanowi załącznik nr 2.
3.6. Rozliczenia ilości energii elektrycznej wprowadzonej przez Prosumenta do sieci OSD, wobec ilości energii pobranej z tej sieci w ramach zawartej umowy odbywać się będą na warunkach i zasadach zawartych w projektowych postanowieniach umowy, których wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

CPV: 09310000-5, 65310000-9,09300000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00277679, MZŻ.253-1/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d79a5fc-f666-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu - opisane zostały szerzej w instrukcji interaktywnej na platformie e-zamówienia
https://ezamowienia.gov.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13
lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Obowiązek ten dotyczy w szczególności:
a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia;
b) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną;
c) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą;
d) pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną;
e) członka/członków organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 09:30
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2025-04-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZŻ.253-1/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 168000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa polegająca na sprzedaży energii elektrycznej wraz z zapewnieniem świadczenia usługi jej dystrybucji oraz rozliczaniu energii elektrycznej wprowadzonej przez Prosumenta do sieci OSD, wytworzonej z Mikroinstalacji wraz z zapewnieniem usługi odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej w placówce Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. w Żłobku nr 9 mieszczącym się przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie.
3.2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży (dostawy) energii elektrycznej do punktu energii elektrycznej (PPE) wymienionego w tabeli w formularzu cenowym którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 1385ze zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz instrukcjami systemu elektroenergetycznego (OSP i OSD).
3.3. Zamawiający zakupi energię elektryczną w celu zaspokojenia własnych potrzeb. Ilość zakupionej energii eklektycznej będzie określona na podstawie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego dla danego PPE.Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 30% ilości energii elektrycznej wymienionej w załączniku nr 2 tj. w formularzu cenowym, zakup pozostałych 70 % uzależniony będzie od własnego zapotrzebowania, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
3.4. Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi jej dystrybucji będą rozliczane według stawek i cen zawartych w formularzu cenowym świadczenia i dystrybucji, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3.5. W zakresie rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z Mikroinstalacji, formularz cenowy energii wprowadzonej, którego wzór stanowi załącznik nr 2.
3.6. Rozliczenia ilości energii elektrycznej wprowadzonej przez Prosumenta do sieci OSD, wobec ilości energii pobranej z tej sieci w ramach zawartej umowy odbywać się będą na warunkach i zasadach zawartych w projektowych postanowieniach umowy, których wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena (C) - 100%
Zasady oceny w kryterium "Cena" (C).
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktówwynikającą z działania:
C= (Najniższa cena oferty brutto)/Cena oferty brutto w ofercie ocenianej) x 100 punktów
gdzie:
C - ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za cenę;
Liczba punktów zaokrąglana będzie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące posiadania doświadczenia tj. aktualną koncesję wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną lub podpisaną aktualną umowę z operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej - w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej.Wykonawcy nie będący właścicielami sieci dystrybucyjnej posiadają Generalne Umowy Dystrybucyjne, zawarte z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, które objęte są klauzulą tajności i nie mogą być udostępniane stronom trzecim, w tym także Zamawiającemu. Mając powyższe na uwadze zwracamy się z prośbą o potwierdzenie, iż Zamawiający zaakceptuje złożenie przez Wykonawcę jedynie oświadczenia o posiadaniu Generalnej Umowy Dystrybucyjnej (GUD), zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa
minimalne warunki dotyczące posiadania doświadczenia tj. aktualną koncesję wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną lub podpisaną aktualną umowę z operatorem
Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej - w przypadku Wykonawców niebędących
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy właścicielami sieci dystrybucyjnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w stosunku do żadnego z Wykonawców nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z postępowania określone w pkt. 5.11 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W trakcie trwania umowy, w odniesieniu do usług dystrybucji, obowiązywać będą stawki wynikające z zatwierdzonej przez Prezesa URE Taryfy OSD. W przypadku zmiany (w trakcie trwania umowy) stawek, opłat w związku ze zmianą Taryfy OSD, do rozliczeń stosowane będą stawki obowiązujące na dany okres rozliczeniowy. Zmiana stawek i opłat w tym zakresie nie będzie stanowić zmiany Umowy wymagającej podpisania aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena (C) - 100%
Zasady oceny w kryterium "Cena" (C).
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktówwynikającą z działania:
C= (Najniższa cena oferty brutto)/Cena oferty brutto w ofercie ocenianej) x 100 punktów
gdzie:
C - ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za cenę;
Liczba punktów zaokrąglana będzie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.