Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
813z dziś
6786z ostatnich 7 dni
24353z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług gruntownego sprzątania zaniedbanych mieszkań

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług gruntownego sprzątania zaniedbanych mieszkań

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pile
ul. Kwiatowa 5
64-920 Piła
powiat: pilski
tel. 672122131
mops@mops.pila.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 672122131
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gruntownego sprzątania zaniedbanych mieszkań wyznaczonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pile w ramach projektu socjalnego ,,Czysty Dom", w tym:
a) usługi porządkowe,
b) gruntowne sprzątanie mieszkań oraz
c) załadunek z wywozem odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.

2. Realizacja przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac:
a) usługi porządkowe obejmują:
o dokonanie segregacji przedmiotów, sprzętów, urządzeń czy mebli znajdujących się w mieszkaniu (w uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez MOPS w Pile) oraz
o dokonanie segregacji odpadów komunalnych i wyniesienie ich do przeznaczonych do tego pojemników znajdujących na zewnątrz budynku, w którym znajduje się mieszkanie,

b) gruntowne sprzątanie mieszkań obejmuje:
o odkurzenie i mycie ścian, sufitów,
o odkurzenie i mycie podłóg,
o mycie okien,
o mycie drzwi z futryną,
o mycie mebli kuchennych, pokojowych, innych,
o mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych wraz z armaturą (w tym uprzątnięcie z ekskrementów),
o mycie sprzętów, urządzeń kuchennych, zlewozmywaka, armatury,
o wykonanie innych niezbędnych czynności,

c) załadunek z wywozem odpadów (jednorazowo wywóz o łącznej masie odpadów nie przekraczającej 3,5 t) wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego obejmuje przygotowanie do wywozu i transport odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ,,PSZOK" na terenie miasta Piły (nieodpłatny odbiór ww. odpadów) własnym środkiem transportu. Usługa obejmuje także, w razie konieczności, wywiezienie posegregowanych wg rodzajów odpadów komunalnych, które nie zmieszczą się do pojemników do tego przeznaczonych znajdujących na zewnątrz budynku, w którym znajduje się mieszkanie.

d) wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług własnym sprzętem i środkami czystości,
e) wykonawca zobowiązuje się do wywozu odpadów własnym środkiem transportu,
f) zamawiający szacunkowo przyjmuje, że w okresie realizacji umowy zostanie zlecone około 15 mieszkań do gruntownego wysprzątania,
Ze względu na szczególny charakter przedmiotu zamówienia i wiążący się z tym brak możliwości dokładnego oszacowania ilości przedmiotowych usług, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości usług gruntownego sprzątania, ilości zleconych mieszkań, ilości metrów, liczby transportów odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, co nie będzie stanowiło podstawy do odstąpienia od zawartej umowy oraz nie będzie stanowiło podstawy do roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę.
Zamawiający w stosunku do ilości usług zastrzega, że dokona płatności za rzeczywistą ilość wykonanych usług.
g) dokładny zakres koniecznych do wykonania prac, termin oraz miejsce realizacji usługi określać będzie każdorazowo zlecenie zamawiającego, przesłane drogą elektroniczną,
h) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,
i) po wykonaniu usługi wykonawca sporządzi protokół z wykonania zlecenia, który będzie podstawą do wystawienia faktury. Protokół powinien zawierać m.in. datę wykonania usługi, rodzaj wykonanej usługi oraz wskazać miejsce, gdzie zostały przekazane odpady wielkogabarytowe i/lub elektryczne. Protokół winien być potwierdzony przez pracownika MOPS w Pile.
j) w przypadku braku możliwości zrealizowania zlecenia z przyczyn niezależnych od wykonawcy, zamawiający zobowiązany zostanie do uiszczenia należności związanej z gotowością wykonawcy do realizacji zamówienia, w kwocie 250 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych).
k) wykonawca będzie świadczyć usługi w granicach administracyjnych Miasta Piły,
l) szczegółowy sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,

Dokument nr: ADP.3211.24.2024/IR

Składanie ofert:
Ofertę należy przesłać do 17.04.2024 r. do godz. 15.30 za pośrednictwem poczty elektronicznej: mops@mops.pila.pl, elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /mopspila/skrytkaESP, pocztą, kurierem na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pile, Ul. Kwiatowa 5, 64-920 Piła lub złożyć osobiście w kancelarii Ośrodka.

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający ustala termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2027 r., nie dłużej jednak niż do wyczerpania całkowitej wartości brutto zamówienia.

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy:
a) mają status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2024.44 t.j.).
Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Do oceny spełniania tego warunku Zamawiający wymaga:
? dołączenia dokumentu potwierdzającego status wykonawcy, o którym mowa powyżej, oraz
? złożenia oświadczenia potwierdzającego procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych) zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności - wpis do BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) ze szczególnym uwzględnieniem zezwolenia na transport odpadów oraz potencjał techniczny i osobowy, a także wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z podaniem numeru rejestrowego w BDO.

III. WYKLUCZENIA
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
NA OFERTĘ SKŁADAJĄ SIĘ
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Dokumenty potwierdzające przyznanie statusu zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
4. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Składane dokumenty winny być podpisane przez osoby(ę) umocowane do reprezentowania wykonawcy w zakresie składanej oferty. Pełnomocnictwo należy dołączyć w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych.
5. W przypadku składania oferty drogą e-mail, załączniki powinny być podpisane w sposób tradycyjny przez osobę uprawnioną a następnie zeskanowane.
6. Ofertę sporządza się w języku polskim, w formie pisemnej, pismem czytelnym.
7. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
8. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Zamawiający nie zwraca nadesłanych ofert.
10. Cena oferty zostanie podana przez wykonawcę w złotych.
VII. INFORMACJA O TERMINIE ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą upływa w dniu 16.05.2024 r. (30 dni od terminu składania ofert).

VIII. CENA I KRYTERIUM WYBORU OFERT
1. Cena obejmuje koszty jakie wykonawca będzie zobowiązany ponieść w celu prawidłowej realizacji zamówienia tj. w szczególności wykonanie usługi sprzątania, sprzęt niezbędny do wykonania usługi, amortyzację sprzętu, koszt dojazdu, materiały i środki czystości, dezynfekcji, worki foliowe na śmieci, koszt transportu odpadów.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny za zgodą stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, po pisemnym powiadomieniu zamawiającego przez wykonawcę:
- po upływie każdego roku kalendarzowego o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszony przez Prezesa GUS za rok poprzedni,
- w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz wystąpienia istotnych zmian mających wpływ na realizację zamówienia, których nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3. Kryterium wyboru ofert - najniższa cena.

IX. BADANIE I OCENA OFERT
1. Oferta spełniająca wymagania, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i z najniższą ceną zostanie uznana za najkorzystniejszą.
2. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej najniższej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia, w terminie określonym przez zamawiającego, ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w już złożonych ofertach. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta ma najniższą cenę.
3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, oświadczeń lub innych dokumentów określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Oferta wykonawcy, który nie udzieli odpowiedzi w wyznaczonym terminie podlega odrzuceniu.
4. Ofertę wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający w przypadku, gdy zaproponowana przez wykonawcę cena oferty przekroczyła możliwości finansowe zamawiającego, dopuszcza możliwość negocjacji tylko w sytuacji, gdy w postępowaniu została złożona jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korygowania:
a) oczywistych omyłek pisarskich,
b) oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; w tym przypadku zamawiający wyznaczy termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia; brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki;
- o czym poinformuje wykonawcę.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawcy wyjaśnień, jeżeli zaoferowana cena lub istotne części składowe wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym.
9. Oferta wykonawcy z rażąco niską ceną, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny, podlega odrzuceniu.
XI. WARUNKI PŁATNOŚCI
Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury wraz z wymaganą dokumentacją /protokołem. Szczegóły określi umowa.

XII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadkach uzasadnionych, a w szczególności w przypadku, gdy zaproponowana cena przekroczyła możliwości finansowe zamawiającego.

XIII. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie umowy.
Istotne postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę.

XIV. WYNIK POSTĘPOWANIA:
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.biuletyn.abip.pl/mopspila/9993.
2. W przypadku uchylania się wykonawcy od podpisania umowy, zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym wykonawcą, którego oferta jest w następnej kolejności pod względem oceny najkorzystniejsza.

XV. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usług w czasie trwania umowy i po jej zakończeniu.
Informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pile w związku z prowadzonym postępowaniem zawiera załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

Kontakt:
OSOBY DO KONTAKTU:
Karolina Elicka - tel. 880-789-976, mops@mops.pila.pl
Izabela Ryczek - tel. 67 352 84 78, e-mail: mops@mops.pila.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.