Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Felińskiego 2b
01-513 Warszawa
powiat: Warszawa
przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/notice/public/126582/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont budynku Urzędu Skarbowego oraz budynku magazynowego przy Ul. 1 Maja 49a w Żyrardowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia - ,,Remont dachu na budynku Urzędu Skarbowego oraz budynku magazynowego przy Ul. 1 Maja 49 a w Żyrardowie", który w szczególności obejmuje:
1) remont pokrycia dachowego budynku gospodarczego/magazynowego;
2) wykonanie remontu dachu budynku Urzędu Skarbowego, który jest objęty ochroną konserwatorską (wpis do rejestru zabytków pod nr 1258/404), polegającego na wymianie obróbek blacharskich na dachu mansardowym, w tym również pasów podrynnowych i nadrynnowych oraz wyłazu na dach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:
2.1. Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 2 części przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, na który składa się dokumentacja projektowa w tym program prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku wraz z decyzją - pozwoleniem na budowę oraz warunkami określonymi przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Żyrardowie.
(Ważne! Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić w dokumentacji projektowej oraz w programie prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku Etap I tj. roboty, które dotyczą wyłącznie remontu dachów na obu budynkach oraz remontu bądź wymiany drzwi wejściowych budynku US w Żyrardowie).
2.2. Projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Część 2 przedmiotu zamówienia - ,,Remont lub wymiana drzwi wejściowych budynku Urzędu Skarbowego przy Ul. 1 Maja 49a w Żyrardowie", który w szczególności obejmuje następujące prace:
1)należy przeprowadzić dokładną inwentaryzację stolarki drzwiowej, rysunkową i fotograficzną, ze zwróceniem szczególnej uwagi na konstrukcję drzwi, profilowania, podziały, okucia;
2)należy wykonać badania strategraficzne stolarki drzwiowej zewnętrznej w celu ustalenia jej pierwotnej kolorystyki,
3)zdemontować wtórną kartę w poziomie naświetla drzwi,
4)zdemontować okucia,
5)odtłuścić powierzchnię skrzydeł i ościeżnic,
6)delikatnie zmatowić powierzchnię w celu poprawienia przyczepności nowych warstw wykończeniowych,
7)skleić pęknięte płyciny,
8)ubytki drewna uzupełnić, większe za pomocą fleków (należy dobrać odpowiedni rodzaj drewna - zgodny z istniejącym), mniejsze za pomocą kitów,
9)zagruntować powierzchnię skrzydeł i ościeżnic,
10)dwukrotnie malować na komisyjnie wybrany kolor,
11)okucia nadające się do powtórnego wykorzystania oczyścić z warstw farby, wyregulować
i zamontować. W przypadku braku możliwości powtórnego montażu należy wykonać nowe okucia na wzór istniejących,
12)należy wymienić klamkę na pasującą do charakteru drzwi (wzór klamki zaczerpnąć przez analo-gię z drzwi innych ,,willi dyrektorskich"). Wzór klamki należy przedstawić do akceptacji przed-stawicielowi służb konserwatorskich.
13)W przypadku stwierdzenia braku możliwości przeprowadzenia konserwacji drzwi zewnętrz-nych (z powodów technicznych lub innych), należy rozważyć ich wymianę na nowe, wykonane dokładnie na wzór istniejących, z zachowaniem rodzaju drewna, konstrukcji drzwi, profilowania, podziałów, okuć.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:
2.1. Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 2 części przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, na który składa się dokumentacja projektowa w tym program prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku wraz z decyzją - pozwoleniem na budowę oraz warunkami określonymi przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Żyrardowie.
(Ważne! Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić w dokumentacji projektowej oraz w programie prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku Etap I tj. roboty, które dotyczą wyłącznie remontu dachów na obu budynkach oraz remontu bądź wymiany drzwi wejściowych budynku US w Żyrardowie).
2.2. Projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

CPV: 45260000-7, 45453000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00277933, ZP/9/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/153773/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/153773/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego
oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
Włączona obsługa JavaScript;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowisko-
pc-wykonując-poniższe-kroki.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc,
xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz,
gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Kodowanie i czas odbioru danych:
Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Informacje dodatkowe:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem,
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem);
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku
zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym;
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego ,,Platforma zakupowa" tel. +48 22 257 22 23 (infolinia
dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawiera Rozdział 21 SWZ - Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/notice/public/126582/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 10:00
Miejsce składania ofert: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/153773/notice/public/details

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.