Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i montaż paneli fotowoltaicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i montaż paneli fotowoltaicznych

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu
ul. Gdańska 1
11-300 Biskupiec
powiat: olsztyński
tel. (089) 5065060
p.kubarewicz@psonibiskupiec.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Biskupiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (089) 5065060
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Specyfikacja zamówienia na
Zakup i montaż paneli fotowoltaicznych

Rozdział 2 . Wyjaśnienie

W związku z realizacją projektu o nazwie:
,,Zakup i montaż paneli fotowoltaicznych"
Zamawiający, zachowując zasadę równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości kieruje zapytanie o cenę na podstawie którego dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.

Rozdział 3 . Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Nabycie, dostawa i montaż nowego środka trwałego tj. panele fotowoltaiczne instalacja minimum 49kWp - 1 komplet, wraz z montażem na dachu budynku Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Zawodowego przy ul Żółkiewskiego 17 w Biskupcu, w tym przeprowadzenie odbiorów technicznych, przeciwpożarowych i innych wymaganych aktualnymi przepisami prawa w celu zgodnego z prawem dopuszczenia przedmiotowej inwestycji do użytkowania. Moc przyłączeniowa do budynku wynosi 230kW.
2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać poniższe warunki
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, nie dopuszcza się rozwiązań powystawowych, prezentacyjnych, po naprawach. Przedmiot zamówienia nie może być prototypem.
b) Konstrukcja/stelaż umożliwiają montaż na dachu krytym dachówką ceramiczną pod kątem odpowiednim dla ekspozycji na światło słoneczne. Dopuszczalna lokalizacja instalacji na dachu została zaznaczona na załączniku nr 5 do zapytania.
c) W skład zestawu wchodzą optymalizatory mocy (dopuszcza się zastosowanie jednego optymalizatora na dwa panele), licznik pomiaru energii, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe SPD po stronie AC, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe SPD po stronie DC każdego łańcucha, kabel solarny 6mm2 na każdym łańcuchu.
d) Wymagania dot. falownika/inwertera. Falownik powinien umożliwiać:
- gromadzenie i lokalną prezentację danych o ilości energii elektrycznej wytworzonej w instalacji,
- podłączenie modułu komunikacyjnego do przesłania danych,
- archiwizację danych pomiarowych,
- współpracę z siecią wg normy PN-EN 50438
- wizualizacja parametrów i uzyskanych danych podczas pracy falownika musi być w języku polskim,
- falowniki powinny posiadać certyfikat zgodności z następującymi dyrektywami: Dyrektywą 2011/65/WE RoHS, 2014/30/EU Dyrektywa kompatybilność elektromagnetyczna (EMC), 2014/35/EU Dyrektywa niskonapięciowa (LVD); oraz normą: IEC 62109-1:2010, IEC 62109-2:2011, EN 61000-6-2:2005, EN 61000-6-3:2007+A1:2011, EN 61000-3-2:2014, EN 61000-3-11:2000, EN 61000-3-3:2013, EN 61000-3-12:2011, EN 50581:2012,
- ochronę przed zwarciem łukowym i awaryjne wyłączanie napięcia.
e) Parametry techniczne inwerterów:
- znamionowa moc wyjściowa prądu przemiennego [W] ? 50 000,
- napięcie wyjściowe prądu przemiennego - linia do linii / linia do przewodu neutralnego (wartość znamionowa) [V] 400/230,
- napięcie wyjściowe prądu przemiennego - linia do linii / przewodu neutralnego (zakres) [V] 320-460 / 184-264,5,
- częstotliwość prądu przemiennego [Hz] 50/60 ? 5%
- maksymalna moc prądu stałego (moduł STC) [W] ? łączna moc modułów PV,
- maksymalne napięcie wejściowe (DC) [V] 1000,
- znamionowe napięcie wejściowe (DC) [V] 750,
- maksymalna sprawność falownika [%] ? 98,3
- europejska sprawność ważona [%] ? 98,
- zużycie energii w nocy [W] ? 12,
f) Parametry techniczne modułów fotowoltaicznych:
- typ: moduł monokrystaliczny
- moc modułu minimum 370Wp
- sprawność modułu min 20%
- gwarancja wydajności mocy: 25 lat min 82% mocy znamionowej
- wytrzymałość mechaniczna na obciążenie od śniegu: min 6400Pa
- wytrzymałość mechaniczna na obciążenie od wiatru: min 4000Pa
- wszystkie montowane panele muszą być o identycznych parametrach, tego samego producenta,
- parametry paneli muszą być potwierdzone przez Wykonawcę kartą katalogową produktu,
g) zaproponowane urządzenie musi łączyć w sobie funkcje:
- optymalizacja,
- bezpieczeństwo,
- monitoring,
- inteligentne zarządzanie energią; tj. zapewnienie odpowiedniej wydajności fotowoltaiki przy zacienieniu, zabrudzeniu;
- zapewnienie monitoringu na poziomie panelu;
- inteligentna współpraca z 3 pompami ciepła (znajdującymi się w budynku) warunkująca jak największą auto-konsumpcję.
h) Zamawiający szacuje długość trasy kabla zmienno-prądowego od falownika do rozdzielni głównej na 15 mb. Zamawiający planuje zamontować falownik w pomieszczeniu piwnicznym znajdującym się w pobliżu rozdzielni głównej . Rozdzielnia główna znajduje się tuż przy wejściu do budynku od strony wsch. Sufit kondygnacji parterowej wykonany jest w systemie sufitu podwieszanego. Zamierzeniem zamawiającego jest, aby wykonawca poprowadził trasy kablowe w istniejącym szachcie łączącym przestrzeń pod stropem z piwnicą.
i) Dodatkowe obowiązki wykonawcy:
- pierwsze uruchomienie,
- szkolenie z obsługi,
- zorganizowanie prac montażowo-instalacyjnych w sposób uwzględniający ich prowadzenie w czynnym obiekcie i zapewniający ciągłość użytkowania budynku,
- dbanie o czystość w miejscu wykonywania instalacji i w ich bezpośrednim sąsiedztwie, nieblokowanie ciągów komunikacyjnych, przestrzeganie w czasie instalacji przepisów p.poż oraz BHP,
- naprawa na swój koszt wszelkich szkód związanych z wykonywanymi pracami instalacyjnymi.
j) Gwarancja producentów komponentów licząc od dnia sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego powinna wynosić:
- na moduły paneli min. 20 lat,
- na konstrukcję min. 10 lat,
- na inwerter min. 20 lat,
- na instalację min. 3 lata
Zamawiający dopuszcza przedłużenie gwarancji producenta przez wykonawcę. Z zastrzeżeniem, że warunki gwarancji przedłużonej nie mogą w żaden sposób odbiegać od warunków zawartych w standardowej gwarancji producenta. Gwarancja jest realizowana na terenie Polski. Zamawiający uznaje że, wybór odpowiedniej firmy do montażu paneli fotowoltaicznych oraz falowników jest kluczowy dla zapewnienia bezproblemowej eksploatacji systemu oraz osiągnięcia oczekiwanych wyników. Istotne jest, aby firma montująca była autoryzowanym partnerem producenta paneli, co wiąże się z szeregiem korzyści. Zapewnia dostęp do wysokiej jakości produktów, profesjonalnego montażu, długoterminowych gwarancji oraz wsparcia technicznego. Ponadto, zwiększa bezpieczeństwo inwestycji i chroni przed trudnościami w realizacji napraw gwarancyjnych. Wsparcie udzielane klientowi przez autoryzowanego partnera jest istotne, szczególnie w przypadku problemów po zakończeniu działalności instalatora, jedynie w takim wypadku producent przejmuje gwarancję na panele i falownik.

CPV: 09332000-5, 09331200-0, 45261215

Dokument nr: RZ/PSONI/2024/04/01

Otwarcie ofert: 2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
1) Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 17.04.2024 roku, godz. 08.00 w siedzibie Zamawiającego. Rozpatrzenie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
1. Miejsce oraz termin składania ofert
1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego,
2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 16.04.2024 r. o godz. 15.00
3) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Zakup i montaż paneli fotowoltaicznych". Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej. We wskazanym powyżej terminie należy przesłać maila z ofertą i załącznikami w formacie pdf na adres p.kubarewicz@psonibiskupiec.pl. Wszystkie przesłane pliki pdf (możliwe jest przesłanie jednego pliku z ofertą i załącznikami bądź osobne pliki pdf) muszą zawierać podpis elektroniczny osób uprawnionych do reprezentacji.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 4 . Termin wykonania zamówienia

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia i odbioru instalacji: 31 maja 2024.
2. Zamawiający do 19 kwietnia 2024r. opublikuje informacje o wyłonieniu wykonawcy, zapraszając najkorzystniejszego oferenta do niezwłocznego podpisania umowy.

Wymagania:
Rozdział 5 . Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. Oferty mogą składać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Rozdział 6. Termin związania ofertą

1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 15 dni.
2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Rozdział 7. Opis sposobu przygotowania ofert

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem jej nieważności.
3. Ofertę stanowić będzie
- Formularz oferty (załącznik nr 2 do zapytania o cenę)
- Oświadczenie załącznik nr 3
- dokumenty rejestrowe (np. KRS) potwierdzającym sposób reprezentacji podmiotu,
- karty katalogowe falownika i paneli fotowoltaicznych (Zamawiający nie wyznacza wzoru załącznika, dla potrzeb oceny ofert konieczne jest przedstawienia kart katalogowych, z których wynika spełnienie wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia - rozdział 3, ust. 2 pkt e i f).
- potwierdzenie uprawnień ,,autoryzowanego partnera" bądź ,,autoryzowanego instalatora" dla firm, których panele fotowoltaiczne oraz falownik zostaną zaproponowane w ofercie.
- potwierdzenie warunków gwarancji w przypadku gdy w karcie katalogowej falownika lub paneli fotowoltaicznych wymagany okres gwarancji uzależniony jest od spełnienia określonych warunków.
4. Podpisany formularz oferty oznacza akceptację treści projektu umowy (zał. nr 4)
5. .Zamawiający dopuszcza załączenie przez Oferentów własnych formularzy i dokumentów dodatkowych, opisujących szczegółowe parametry techniczne przedmiotu zamówienia.
6. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
7. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
8. Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta. Zamawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
9. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
10. Oferent może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia
do złożonej oferty pod warunkiem, że zamawiający otrzyma zawiadomienie
o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania ofert.
11. Oferent ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się
z postępowania poprzez złożenie powiadomienia.
12. Oferent nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
13. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi Oferent niezależnie od wyniku postępowania.
14. Zamawiający dopuści wniesienie wyjaśnień/poprawek formalnych do oferty (np. w przypadku błędnego podpisu) o ile nie zmieni to wartości zamówienia i jego istotnych warunków, w tym nie jest możliwa zmiana oferowanych produktów. Wniesienie wyjaśnień/poprawek będzie możliwe wyłącznie przy założeniu, że oferent przedłoży wyjaśnienia/poprawki w ciągu 24 godzin od wezwania drogą mailową.

Rozdział 9. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1. Cena ofertowa winna być obliczona przez Wykonawcę łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
i pozostaje niezmienna w czasie realizacji umowy o ile umowa nie stanowi inaczej.
2. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich (zaokrąglona do dwóch miejsc
po przecinku).
3. Cena ofertowa ustalona przez Wykonawcę winna uwzględniać wszystkie koszty
i ewentualne upusty związane z realizacją dostawy.
4. W formularzu ofertowym Wykonawca określa:
a) cenę netto,
b) wysokość podatku VAT,
c) cenę brutto.
5. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy w walutach obcych. Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

Rozdział 10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę czy oferta jest ważna tzn. wpłynęła w terminie i jest kompletna oraz czy spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do wyboru oferty spośród tych, które spełniać będą wszystkie warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia, zastosowane zostaną następujące kryteria:

1. Kryterium - cena*- waga 100%

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium (najniższa cena) otrzyma maksymalną ilość punktów (100). Pozostałym wykonawcom przypisane zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:

najniższa ofertowa cena brutto
liczba punktów = ------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena badanej oferty brutto

* Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2. Sposób oceny ofert
Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej komisja będzie kierować się przesłanką określoną w kryterium oceny ofert.
1) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem ppkt 2, ppkt 3 i ppkt 4 niniejszego rozdziału, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany jej treści.
2) Przed szczegółową oceną ofert Zamawiający określi, czy każda z ofert: jest kompletna, spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia, nie zawiera oczywistych omyłek pisarskich, nie zawiera omyłek rachunkowych.
3) Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawców, których oferta została poprawiona.
4) Zamawiający poprawia w tekście oferty inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty zawiadamiając o tym Wykonawcę. Wykonawca powinien wyrazić zgodę na poprawienie innej omyłki. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wyraził zgody na poprawienie omyłki.
5) W przypadku, gdy okaże się, iż oferty najkorzystniejsze przedstawiają taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych wyznaczając jednocześnie termin na ich złożenie.

Jeżeli do wyznaczonego terminu nie wpłynie żadna oferta spełniająca wszystkie wymagane kryteria Zamawiającego, Zamawiający dokona wyboru spośród nadesłanych ofert kierując się maksymalną możliwą zgodnością oferty z warunkami wymienionymi w specyfikacji i ceną zaproponowaną w ofertach.

Rozdział 11. Formalności, które powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.

1. Zamawiający wybierze ofertę, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty nie wybrane z podaniem przyczyny, dla których oferta nie została wybrana.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informacje dotyczące wyboru oferty na własnej stronie internetowej www.psonibiskupiec.pl.
5. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą w możliwie najkrótszym terminie,
6. Umowa może zostać zawarta po upływie terminu związania ofertą, jeżeli Zamawiający przekaże Wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a Wykonawca wyraził zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.
7. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla
się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny,

Rozdział 12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Rozdział 13. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

1. Umowa zostanie zawarta według projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania o cenę.
2. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego.
3. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
4. W przypadku, gdy jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy który będzie korzystał z podwykonawców umowa w sprawie zamówienia zostanie uzupełniona o zapisy o odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za swoje własne, procedury zgłoszenia i konieczności wyrażenia zgody przez zamawiającego na umowę z podwykonawcą, sposobie rozliczenia z podwykonawcą.

Rozdział 14. Informacja o podwykonawcach
1. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
2. Zamawiający żąda wskazania w ofercie wykonawcy tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Rozdział 15. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Uwagi:
Rozdział 16. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH:
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu, ul. Gdańska 1, 11 -300 Biskupiec, tel.: (89) 506 50 60, email: kontakt@psonibiskupiec.pl, (dalej: Stowarzyszenie).

CEL I PODTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Przeprowadzenie postępowania ofertowego, zawarcie umowy i jej realizacja. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest obowiązkowe.

CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Podane dane osobowe będziemy przetwarzać przez 5 lat, licząc od dnia zakończenia postępowania ofertowego.

INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH:
W celu zapewnienia stałego dostępu do danych osobowych, ich skutecznego, bezbłędnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych dane będą udostępniane dostawcom wykorzystywanych przez nas systemów informatycznych z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa przetwarzania.

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA:
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, żądania sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw prosimy kontaktować się ze Stowarzyszeniem za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Stowarzyszenia lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kontakt@psonibiskupiec.pl
Może Pani/Pan również wznieść skargę dotyczącą przetwarzania danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

KONTAKT Z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w przypadku pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@psonibiskupiec.pl lub wskazanym wyżej adresie Stowarzyszenia.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.