Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych wykonywanych przez operatora telefonii stacjonarnej,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych wykonywanych przez operatora telefonii stacjonarnej, usług utrzymania central (serwis, wsparcie techniczne, usuwanie awarii i usterek)

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93-513 Łódź
powiat: Łódź
tel. 042 689 58 42, fax.: 42 689 58 41
a.wojciechowski@kopernik.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 042 689 58 42,
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. Mikołaja Kopernika w Łodzi im. M. Kopernika w Łodzi zaprasza do składania ofert na świadczenie przez Wykonawcę następujących usług:
a. usług telekomunikacyjnych wykonywanych przez operatora telefonii stacjonarnej,
b. usług utrzymania central (serwis, wsparcie techniczne, usuwanie awarii i usterek),
w obiektach Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. Mikołaja Kopernika w Łodzi.
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 11 września 2004 r. Prawo zamówień publicznych -wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 (art.2 ustl).
Opis przedmiotu zamówienia
1. Zapewnienie funkcjonowania dwóch central abonenckich analogowych: centrala DGT 3450 dwusekcyjna ze zintegrowanym zasilaniem awaryjnym zlokalizowana w Łodzi przy Ul. Pabianicka 62 i centrala DGT 3450 dwusekcyjna ze zintegrowanym zasilaniem awaryjnym zlokalizowana w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 71, będących własnością Zamawiającego.
2. Administrowanie centralami, serwis, obsługa, uaktualnianie oprogramowania central DGT 3450.
3. Zapewnienie 1000 + 200 numerów telefonicznych z zachowaniem dotychczasowego zakresu numeracji z planu numeracji krajowej:
42 689 50 00 - 42 689 59 99; 42 677 62 00 - 42 677 63 99. Z centrali DGT 3450 w lokalizacji Ul. Pabianicka 62:
- 72 numery wewnętrzne systemowe z telefonami DGT
- 828 numerów wewnętrznych analogowych
- 30 numerów wewnętrznych analogowych Ul. Popioły 40
- 50 numerów wewnętrznych analogowych Ul. Paderewskiego 13
- 20 numerów wewnętrznych analogowych Ul. Mińska 2 Z centrali DGT 3450 w lokalizacji Al. Piłsudskiego 71:
- 24 numery wewnętrzne systemowe z telefonami DGT -176 numerów wewnętrznych analogowych
4. Administrowanie, serwis, obsługa oraz uaktualnienie oprogramowania wraz z bazami danych komputerowego systemu bilingowego wspólnego dla lokalizacji: Łódź, Ul. Pabianicka 62 oraz Łódź, Al. Piłsudskiego 71 umożliwiającego rozliczanie przez Zamawiającego kosztów usług telekomunikacyjnych.
5. Komputerowy system bilingowy Wykonawcy zostanie zainstalowany w siedzibie Zamawiającego w Łodzi przy Ul. Pabianicka 62.
Zamawiający będzie użytkował komputer wraz z zainstalowanym na nim oprogramowaniem wraz z bazami danych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu licencje do korzystania tego systemu.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które uzyska w trakcie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, chyba, że obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa, z zastrzeżeniem, że w zakresie jakim to będzie możliwe zawiadomi o tym Zamawiającego co najmniej na dwa dni robocze przed ich ujawnieniem.
7. Przyjęcie miesięcznego okresu rozliczeniowego kosztów usług telekomunikacyjnych od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Zamawiający wymaga rozliczenia sekundowego wykonanych rozmów.
8. Dostarczenie informacji bilingowych w formie papierowej i elektronicznej będzie realizowane w cyklu zgodnym z okresem rozliczeniowym. Forma papierowa tylko na pisemne żądanie Zamawiającego.
Bilingi muszą zawierać informacje zgodne z art. 80 ust. 3 Ustawy Prawo Telekomunikacyjne, (format: csv lub xls).
Poniżej Zamawiający wskazuje dane, jakie winien zawierać biling:
- numer wybierający,
- numer wybrany,
- lokalizacja numeru wybranego (sieć, GSM, itp.),
- data i godz. połączenia (rrrr-mm-dd-gg-mm-ss),
- czas trwania połączenia (gg-mm-ss),
- cena netto za jednostkę,
- stawkę VAT,
- cena brutto,
- status płatności połączenia (połączenie płatne, darmowe, płatne częściowo, itp.).
9. Wykonawca zapewni serwis, obsługę i konserwację zasilania awaryjnego central DGT 3450 gwarantującego min. 8 godzin w przypadku zaniku zasilania energią elektryczną.
10. Wykonawca zapewni możliwość korzystania z różnych numerów wewnętrznych za pomocą kodu osobistego na aparatach bezpośrednio podłączonych do centrali.
11. Wykonawca zapewni w ramach usługi bezkosztowe połączenia w ruchu wewnętrznym Zamawiającego.
12. Wykonawca dostarczy łącze w technologii SIP-TRUNK o przepustowości 90 kanałów. Łącze będzie zrealizowane w oparciu o podkładowe łącze dostarczone przez Wykonawcę w technologii światłowodowej zakończone przy Ul. Pabianicka 62. SIP-TRUNK będzie zakończony po stronie Zamawiającego w module IP posiadanej centrali DGT 3450
13. Wykonawca zapewni w cenie usługi obsługę serwisową central DGT 3450, centralnego komputerowego systemu billingowego oraz zasilania awaryjnego central DGT 3450 (usługa konserwacyjna). W przypadku konieczności usunięcia uszkodzeń bądź awarii sieci wewnętrznej Centrum dokona zamówienia uzupełniającego osobno wycenionego na warunkach odrębnej umowy.
Wykonawca zapewni poniższe terminy usuwania awarii:
a. możliwej do usunięcia zdalnie lub zmian parametrów numeru central DGT 3450 oraz zasilania awaryjnego central - maksymalnie 4 godz. w dni robocze w godz.ch od 8:00 do 15:00, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do wyznaczonego przez Wykonawcę Opiekuna;
b. linii wewnętrznych - maksymalnie 8 godzin w dni robocze w godz.ch od 8:00 do ,15:00 od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do wyznaczonego przez Wykonawcę Opiekuna;
c. centralnego komputerowego systemu bilingowego - maksymalnie 24h godz. w dni robocze w godz.ch od 8:00 do 15:00, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do wyznaczonego przez Wykonawcę Opiekuna.
Gwarantowany czas usunięcia awarii - czas, w którym Wykonawca zobowiązuje się usunąć awarię usługi podstawowej, wynoszący 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii pod warunkiem, że zgłoszenie nastąpi od poniedziałku do soboty w godz.ch 8.00 - 18.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; jeżeli zgłoszenie awarii nastąpi poza ww czasem, bieg czasu usunięcia awarii rozpoczyna się od godz. 8.00 pierwszego dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia awarii.
14. Wykonawca zapewni w cenie usługi tworzenie i zmiany parametrów dla numerów Zamawiającego pod warunkiem uprzedniego, pozytywnego wywiadu technicznego, w przeciwnym razie koszty ewentualnej inwestycji będą osobno wyceniane zamówieniem uzupełniającym.
15. Wykonawca połączy siecią telefoniczną wszystkie placówki Zamawiającego i zapewni bezpłatne połączenia między tymi placówkami:
ul. Pabianicka 62 Al. Piłsudskiego 71 Ul. Paderewskiego 13 Ul. Mińska2 Ul. Popioły 40.
16. Wykonawca zapewni w cenie usługi zmiany lokalizacji numerów w ramach istniejącej infrastruktury. Zamawiający przewiduje ok. 900 zmian w czasie trwania umowy. Wykonawca zapewni zmianę lokalizacji istniejących numerów w czasie 24 godzin w dni robocze w godz.ch 8°° - 15°° od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do wyznaczonego Wykonawcę opiekuna. Zapewnienie w cenie usługi dotyczy wyłącznie zmiany lokalizacji numeru w ramach danej placówki, na tym samym adresie, a nie pomiędzy adresami placówek Zamawiającego.
17. Wykonawca zapewni zachowanie dwóch numerów telefonicznych znajdujących się poza centralą, eksploatowanych przez Zamawiającego. Są to następujące numery;
42 676 07 28 - Al. Piłsudskiego 71 - linia analogowa
42 674 03 60 - Al. Piłsudskiego 71 - linia analogowa Powyższe numery nie będą włączone w usługę bezpłatnych połączeń w ruchu wewnętrznym pomiędzy numerami Zamawiającego.
18. Zamawiający wymaga aby dla numerów o podwyższonej płatności (typu:0-70.....;0-30.....;
0-40....; itd.) zainstalowane zostały blokady połączeń, przy zachowaniu możliwości jej usunięcia na pisemne żądanie Zamawiającego.
19. Wykonawca zapewni Łącza Miejskie w obiekcie: Łódź, Ul. Pabianicka 62:
- 2 x trakt cyfrowy ISDN PRA (30B+D) łącznie 60 kanałów rozmownych po 64 kbit/s każdy,
1000 DDI zakres numeracyjny 42 689 50 00 - 42 689 59 99,
- 5 x linia cyfrowa ISDN BRA (28+D) łącznie 10 kanałów rozmownych po 64 kbit/s każdy
42 682 00 37; 42 682 65 44; 42 682 8816; 42 682 98 52; 42 68413 90. -1 x linia analogowa POTS, 42 640 31 49 -1 kanał rozmowny analogowy
-10 x bramka GSM (na łączach analogowych centralH
Łódź Al. Piłsudskiego 71:
- 2 x trakt cyfrowy ISDN PRA(15B+D) łącznie 30 kanałów rozmownych po 64 kbit/s każdy, 200 DDI zakres numeracyjny 42 677 62 00 - 42 677 63 99
- 3 x linia cyfrowa ISDN BRA (2B+D) łącznie 6 kanałów rozmownych po 64 kbit/s każdy, 42 674 04 75; 42 674 04 90; 42 674 04 94.
20. Realizacja ruchu do sieci komórkowych poprzez bramki GSM -10 kanałów GSM.
21. Zamawiający wymaga 8 godzinnego zasilania awaryjnego dla central w lokalizacji: Łódź Ul. Pabianicka 62 oraz Łódź Al. Piłsudskiego 71.
22. Zamawiający podaje szacunkowe średniomiesięczne czasy połączeń w minutach:
- połączenia lokalne i strefowe - 8 000
- międzystrefowe - 3 000
- międzynarodowe - 100
- do sieci komórkowych - 9 000
23. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych w obiektach WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi przez okres 24 miesięcy w ramach, którego Wykonawca będzie realizował połączenia telefonów stacjonarnych, utrzymania, serwisu gwarancyjnego, wsparcia technicznego, usuwania awarii i usterek central DGT 3450, będących własnością Zamawiającego, zmian lokalizacji numerów telefonów w obiektach WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi, Wykonawca realizował samodzielnie i nie wyraża zgody na zlecanie jakichkolwiek prac w ramach realizacji przedmiotu zamówienia innym podmiotom lub osobom niezatrudnionym we własnym przedsiębiorstwie.

Składanie ofert:
2. Oferty należy złożyć do dnia 23.04.2024 roku do godz. 14:00 na adres e-mail: a.wojciechowski@kopernik.lodz.pl

Miejsce i termin realizacji:
Czas trwania usługi : 24 miesiące

Wymagania:
1. Składając ofertę podmiot załącza jednocześnie:
o formularz ofertowo-cenowy
o oświadczenie o zaakceptowaniu warunków ramowego wzoru umowy, według załączonego wzoru;
Kryteria i warunki składania ofert:
1. Do składanej oferty Wykonawca bezwzględnie, pod rygorem jej odrzucenia i nie rozpatrywania, zobowiązany jest dołączyć, w celu potwierdzenia zdolności technicznej do realizacji, w ramach przedmiotu zamówienia, usług utrzymania central DGT 3450, czyli 24 miesięcznego serwisu gwarancyjnego, wsparcia technicznego, usuwania awarii i usterek tychże central, wykaz minimum dwóch usług, polegających na utrzymaniu central DGT 3450, czyli serwisie gwarancyjnym, wsparciu technicznym, usuwaniu awarii i usterek tychże central przez okres minimum 12 miesięcy, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
2. Zamawiający nie wyraża zgody na wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom lub innym podmiotom, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
4. Wykonawca nie może świadczyć usług z użyciem technologii alternatywnych tj. VoIP, poprzez numery dostępowe, poprzez łącza radiowe, GSM, technologie LTE i użycie prefiksu, a co za tym nie może instalować na obiektach WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi urządzeń typu wzmacniacze sygnałów oraz anten umożliwiających nadawanie/odbiór sygnału radiowego.
5. Usługa będzie świadczona wyłącznie za pomocą łącza światłowodowego doprowadzonego bezpośrednio do lokalizacji centrali DGT 3450 w Łodzi przy ul. Pabianickiej 62 oraz do lokalizacji centrali DGT 3450 w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 71. Doprowadzona instalacja we wskazanym miejscu kończy się albo złączem RJ45, albo wkładką SFP (na życzenie Zamawiającego, który w trakcie okresu świadczenia usługi może zażądać jednorazowo wymiany zakończenia łącza z wtyku RJ45 na wkładkę SFP zgodną z rodzajem gniazda np. w switchu lub routerze lub zamiany odwrotnej). Wszystkie wykorzystane przez Wykonawcę urządzenia pozostają jego własnością.
6. Wykonawca dostarczy łącze w technologii SIP-TRUNK o przepustowości 90 kanałów. Łącze będzie zrealizowane w oparciu o podkładowe łącze dostarczone przez Wykonawcę w technologii światłowodowej zakończone przy ul. Pabianicka 62. SIP-TRUNK będzie zakończony po stronie Zamawiającego w module IP posiadanej centrali DGT 3450.
Kryteria oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Komisja kierować się będzie następującymi kryteriami: A. Cena oferty- 100%

Kontakt:
3. Bliższych informacji udziela Pan Adam Wojciechowski - Zastępca Kierownika Działu Technicznego pod numerem telefonu 518-718-893.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.