Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana uszkodzonych poziomów odcinków kanalizacji sanitarnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana uszkodzonych poziomów odcinków kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,, ROGATKA"
ul. Aleksandrowska 118
91-224 Łódź
powiat: Łódź
tel. 42/652-11-61, tel. 42 655 79 34, kom. 607-221-029
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: 1.400,00 zł
Nr telefonu: tel. 42/652-11-61, t
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: WYMIANA USZKODZONYCH POZIOMÓW KANALIZACJI SANITARNEJ
I. INFORMACJE I WARUNKI OGÓLNE
1. Cel przetargu.
Celem przetargu nieograniczonego jest wybór najkorzystniejszej oferty, dotyczącej wymiany poziomych odcinków kanalizacji sanitarnej pod względem cenowym oraz przydatności dla Zamawiającego.
2. Przedmiot przetargu i zakres przedsięwzięcia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie poziomych odcinków instalacji kanalizacji sanitarnej:
- odprowadzających ścieki z pionów kanalizacyjnych w klatce schodowej numer III i numer IV bloku mieszkalnego przy Ul. Aleksandrowskiej 100 w Łodzi do studzienki rewizyjnej przed wejściem do klatki schodowej nr IV (ZADANIE 1),
- łączącego kratkę ściekową w pomieszczeniu zsypu z kolektorem głównym w korytarzu piwnicy w bloku mieszkalnym przy Ul. Aleksandrowskiej 106 w Łodzi, w klatce schodowej nr II (ZADANIE 2)
Zakres przedsięwzięcia:
ZADANIE 1
a) wycięcie pasa posadzki w korytarzach piwnicy i komórkach lokatorskich o łącznej długości 36,7 mb i o szerokości ok. 40 cm z użyciem sprzętu, minimalizującego emisję kurzu,
b) usunięcie gruzu,
c) wybranie piasku i ziemi z kanałów rurowych do poziomu posadowienia nowych rur z uwzględnieniem wysokości wykonania podsypki i spadku,
d) przebicie otworów w pionowych elementach z betonu żwirowego o grubości do 30 cm i średnicy ok. 140 mm,
e) wykonanie podsypki z piasku w gotowym, suchym wykopie,
f) podłączenie rur kanalizacyjnych PCV fi 110 SN8 do 5 pionów spustowych i do kratki ściekowej. Wymianę podejść do pionów należy wykonać zgodnie warunkami technicznymi wykonania i odbioru instalacji
g) ułożenie rur kanalizacyjnych PCV fi 110 SN8 o całkowitej długości ok 44 mb. oraz kształtek PVC fi 110 z zachowaniem spadków minimum 2%,
h) montaż wyczystki kanalizacyjnej - przelotowej studzienki kanalizacyjnej do rur PVC110 - 3 szt. na kolektorze głównym w korytarzu piwnicy,
i) obsypanie rur kanalizacyjnych PVC piaskiem,
j) wykonanie inspekcji prawidłowości działania nowej kanalizacji za pomocą kamery TV oraz przekazanie zapisu na dowolnym nośniku danych inspektorowi nadzoru oraz wykonanie prób szczelności przed zasypaniem kanałów rurowych
k) wypełnienie kanału rurowego tłuczniem,
I) wykonanie wylewki z betonu słabego na całej długości kanałów rurowych,
ł) wykonanie wylewki - wierzchniej warstwy posadzki z betonu B25 o grubości minimum
10 cm i zlicowanie z powierzchnią posadzki w komórkach, m) posprzątanie miejsca wykonywanych robót i usunięcie zabezpieczeń.
ZADANIE 2
a) wycięcie pasa posadzki w korytarzu klatki schodowej od zsypu do kolektora głównego w
korytarzu piwnicy o długości 6,7 mb i o szerokości ok. 30 cm z użyciem sprzętu, minimalizującego emisję kurzu w klatce schodowej,
c) usunięcie gruzu,
d) wybranie piasku i ziemi z kanału rurowego do poziomu posadowienia nowych rur z uwzględnieniem wysokości wykonania podsypki i spadku,
e) przebicie otworów w pionowych elementach z betonu żwirowego o grubości do 30 cm i średnicy ok. 140 mm,
f) wykonanie podsypki z piasku w gotowym, suchym wykopie,
g) montaż kratki ściekowej z żeliwa szarego w pomieszczeniu zsypu,
h) podłączenie rury kanalizacyjnej PCV fi 110 SN8 do trójnika żeliwnego kolektora głównego kanalizacji sanitarnej
i) ułożenie rur kanalizacyjnych PCV fi 110 SN8 o całkowitej długości 6 mb. oraz kształtek PVC fi 110 z zachowaniem spadków minimum 2%,
j) montaż wyczystki kanalizacyjnej- przelotowej studzienki kanalizacyjnej do rur PVC110 -1 szt. na
kolektorze głównym w korytarzu piwnicy, k) obsypanie rur kanalizacyjnych PVC piaskiem,
I) wykonanie inspekcji prawidłowości działania nowej kanalizacji za pomocą kamery TV oraz przekazanie zapisu na dowolnym nośniku danych inspektorowi nadzoru oraz wykonanie prób szczelności przed zasypaniem kanałów rurowych
ł) wypełnienie kanału rurowego tłuczniem,
m) wykonanie wylewki z betonu słabego na całej długości kanału rurowego,
o) wykonanie wylewki wierzchniej warstwy posadzki z betonu B25 o grubości minimum
10 cm w korytarzu klatki schodowej na długości 3 m z pozostawieniem ok. 2 cm od powierzchni
posadzki (w celu odtworzenia lastryko), p) posprzątanie miejsca wykonywanych robót i usunięcie zabezpieczeń.

Otwarcie ofert: 12. Otwarcie i ocena ofert
12.1. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 06.05.2024 r. o godz. 930-1200 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
10. Miejsce i termin składania ofert:
10.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Spółdzielnia Mieszkaniowa
,,ROGATKA" 91-224 Łódź, Ul. Aleksandrowska 118 , w sekretariacie Zarządu Spółdzielni, 10.2 TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 29.04.2024 r. o godz. 13.00,

Wymagania:
Tryb udzjelenia zamówienia : przetarg nieograniczony
3. Warunki jakie muszą spełniać oferenci.
O zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie Oferenci, którzy spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji. Oferty należy składać na każde z wyspecjalizowanych zadań oraz za ogół prac określonych w przedmiocie zamówienia.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
4.1.Oferta winna być sporządzona w oparciu o niniejszą specyfikację istotnych warunków zamówienia, tylko i wyłącznie na załączonym formularzu oferty.
4.2. Do oferty winny być dołączone wszelkie dokumenty wymagane postanowieniem rozdziału II niniejszej specyfikacji.
4.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (pod warunkiem nieważności), trwałą i czytelną techniką pisma. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
4.4. Żądane dokumenty, oświadczenia oraz inne załączniki powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii opatrzonej klauzulą: ,,za zgodność z oryginałem" i poświadczone przez Oferenta;
a) w przypadku firmy jednoosobowej - przez właściciela,
b) w przypadku spółki zgodnie z zapisem w umowie spółki lub rejestrze sądowym,
c) w przypadku przedsiębiorstwa państwowego lub spółdzielni - zgodnie z zapisem w rejestrze sądowym,
d) osobę posiadająca stosowne upoważnienia właściwej osoby wymienionej w p.pkt. a + c
4.5. Wszystkie miejsca, w których Oferent dokonał zmian lub uzupełnień, muszą być przez niego parafowane. Poprawki cyfr lub liczb należy napisać słownie.
4.6. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach lub opakowaniach zaadresowanych do Zamawiającego. Koperta winna posiadać oznaczenie: ,,WYMIANA USZKODZONYCH FRAGMENTÓW KANALIZACJI SANITARNEJ" oraz nazwę i siedzibę Oferenta.
5. Odrzucenie ofert
5.1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli nie spełnia ona wymagań niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności jeżeli:
o Oferent nie złożył wymaganych dokumentów i oświadczeń,
o oferta nie jest kompletna,
o złożona oferta nie stanowi oferty całościowej,
o jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
o oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny.
5.2. Oferty odrzucone nie będą poddane ocenie.
6. Kryteria udzielania zamówienia i ocena ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, kryteria stanowić będą: cena, okres udzielonej gwarancji i wiarygodność.
7. Materiały ofertowe i wymagany zakres oferty
7.1. Oferenci do przygotowania oferty otrzymują niniejszą specyfikację istotnych warunków zamówienia z załącznikami,
7.3. Oferta winna obejmować realizację wszystkich robót i czynności niezbędnych do wykonania zamówienia. Oferent we własnym zakresie wycenia wszelkie koszty związane z organizacją i wykonaniem robót,
7.4. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
7.5. Opłata za specyfikację i materiały w formie wydruku wynosi 32,52 zł + VAT
8. Ustalenie ceny oferty
Cena ofertowa stanowiąca wartość brutto jest ceną niezmienną, która obowiązywać będzie do końca realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku prowadzenia negocjacji ustalone warunki zostaną określone w protokole z negocjacji.
9. Wadium
9.1. Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Oferenta wadium:
dla Zadania 1 i Zadania 2: wadium wynosi 1.400,00 zł (siownie: jeden tysiąc złotych i 0/100).
9.2. Wadium należy wnieść przelewem bankowym na konto:
79 1320 1449 7650 0954 2000 0001 do dnia poprzedzającego termin składania ofert. Na dokumencie wniesienia wadium należy zaznaczyć: ,,Wadium na wymianę uszkodzonych poziomów kanalizacji sanitarnej",
9.3. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona. Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.
9.4 Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po:
- upływie terminu związanego z ofertą
- zawarciu umowy
- unieważnienia przetargu
9.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium w ciągu 7 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Oferenta, jeżeli:
a) jeżeli wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) jeżeli oferta zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
9.6. Wniesione wadium Zamawiający zwróci bez odsetek.
9.7. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) jeżeli zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta.
9.9. Oferent zobligowany jest do podania numeru konta, na które ma nastąpić zwrot wadium.
10.3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt. 10.2 zostaną zwrócone Oferentowi nieotwarte,
10.4. Koperty (opakowania), w których składane są oferty winny spełniać wymogi podane w pkt. 4.6 SIWZ.
11. Okres związania ofertą
Oferent pozostaje związany z ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12.2. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi skład komisji przetargowej, nazwy i adresy Oferentów, oceni kompletność złożonych ofert oraz poda oferowane ceny, okres udzielonej gwarancji, proponowany termin realizacji oraz warunki płatności.
II . WARUNKI SZCZEGÓŁOWE WYMAGANE OD OFERENTÓW
O zamówienie może ubiegać się Oferent, który złoży ofertę składającą się z następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji,
2. Pisemne oświadczenie Oferenta - załącznik nr 2 do specyfikacji,
3. Zaparafowany projekt umowy na każdej zapisanej stronie - załącznik nr 3 do specyfikacji,
4. Aktualny dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej /CEIDG/,
5. Pisemne oświadczenie Oferenta o niezaleganiu ze składkami w ZUS-e i podatkami w Urzędzie Skarbowym a w przypadku przyznania zamówienia dostarczenie aktualnych zaświadczeń pobranych z urzędów,
6. Uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie wpisu na listę członków izby samorządu zawodowego osoby (osób) odpowiedzialnej za realizację zamówienia /kierownik budowy /,
7. Poświadczenia dotyczące zrealizowanych w ostatnich 3-ch latach robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z wykazem tych przedsięwzięć.
UWAGA :
1. Formularz ofertowy jako pierwszy oraz żądane oświadczenia i dokumenty powinny być ułożone w kolejności jak wyżej, wszystkie zapisane strony powinny posiadać numerację ciągłą i być podpisane przez Oferenta,
2. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada niniejszej specyfikacji oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą,
3. Zamawiający powiadomi Oferentów o wyniku rozstrzygnięcia przetargu.

Kontakt:
7.2. Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami pracownika Działu Technicznego, p. Mariusza Cholewińskiego, tel. 42 655 79 34, 607-221-029.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.