Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Malowanie ścian i sufitów oraz demontaż ścianki działowej gipsowo kartonowej w jednym z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Malowanie ścian i sufitów oraz demontaż ścianki działowej gipsowo kartonowej w jednym z pomieszczeń wraz z uzupełnieniem gresu na podłodze

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ul. Falęcka 10
02-547 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.:(22)849-44-66, tel.: 517 208 189
administracja@opsmokotow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.:(22)849-44-66,
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest malowanie ścian i sufitów oraz demontaż ścianki działowej gipsowo
kartonowej w jednym z pomieszczeń wraz z uzupełnieniem gresu na podłodze w Filii 1 Ośrodka
Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy Ul. Iwickiej 19, 00-735 Warszawa.
2) Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
4) Wykonawca będzie wykonywał prace objęte przedmiotem umowy od poniedziałku do piątku w
godz.ch 8:00 - 16:00.
5) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia przed przystąpieniem do realizacji umowy wykazu
pracowników wraz z numerami i serią dowodów osobistych, którzy w jego imieniu będą realizować
projekt umowy wraz z określeniem osoby pełniącej funkcję nadzoru.
6) Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego zabezpieczenia wyposażenia pomieszczeń przed
kurzem, pyłem i innymi zanieczyszczeniami oraz do bieżącego utrzymania czystości w ciągach
komunikacyjnych i pomieszczeniach, w których prowadzony jest remont, a także do bieżącego
(codziennego) sprzątania po zakończeniu prac.

Dokument nr: DAG.26.72.2024.KZ

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin składania ofert
1) Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:
administracja@opsmokotow.pl do dnia 19 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia
Termin zakończenia prac i zgłoszenia odbioru: od daty podpisania umowy do 31 maja 2024 r.

Wymagania:
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej
130 000 złotych.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
3) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed
podpisaniem umowy, wskazał Zamawiającemu czy zamówienie wykona własnymi siłami, czy też
zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia - należy wówczas wskazać zakres
przewidziany do realizacji przez podwykonawcę oraz firmę podwykonawcy.
2. Warunki realizacji zamówienia
1) Koszt materiałów niezbędnych do wykonania prac, Wykonawca uwzględni w cenie oferty.
2) Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu prac celem sprawdzenia
miejsca oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W
związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania
ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z Panem
Pawłem Trocińskim pod nr. tel.: 517 208 189.
3. Warunki, które muszą spełniać Wykonawcy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania,
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia - Wykonawca zobowiązany
jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia,
3) zdolności technicznej i zawodowej - Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie
polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia w
zakresie roboty budowlanej wewnątrz budynku o wartości nie mniej niż 20 000 zł brutto.4)
Doświadczenie, o którym mowa musi obejmować m.in.: kładzenie tynków, malowania ścian i sufitów
oraz kładzenie gresu, terrakoty, itp.
dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do zapytania
cenowego.
3) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia, Wykonawca składa w postaci kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem.
4) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załączniki nr 3.
5) Oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 4.
6) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 5.
7) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie wizji lokalnej.
7. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy.
3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4) Zamawiający wymaga aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do 2 miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania:
a) ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 zaokrąglić należy w dół;
b) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę.
5) Cena ofertowa to wartość brutto usługi.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
9. Ocena ofert
1) Kryterium oceny ofert jest cena-waga 100%
Cena =
cena oferowana minimalna brutto
x 100 pkt x 100%
cena badanej oferty brutto2)
3)
4)
Ocena punktowa złożonych ofert w kryterium ,,Cena-waga 100%" zostanie dokonana na podstawie
łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w Ofercie Wykonawcy, która stanowi
Załącznik nr 3 do Zapytania cenowego i będzie przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów,
Oferta Wykonawcy niespełniająca powyższych warunków podlega odrzuceniu.
10. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zapytania cenowego, rezygnacji z
zamówienia bez podania przyczyny lub jego unieważnienia bez podania przyczyny przed upływem
terminu składania ofert, o czym poinformuje Wykonawców zamieszczając informację na stronie
internetowej Ośrodka.
2) Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej
Ośrodka.
3) Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem
Zamawiającego z tytułu przygotowania i przesłania swojej oferty.
4) W sytuacji, gdy jedynym kryterium oceny ofert jest cena i nie można wybrać najkorzystniejszej oferty
ze względu na to że, zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wyzywa Wykonawców,
którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane we wcześniej złożonych ofertach.
5) W sytuacji, gdy Zamawiający otrzyma najkorzystniejszą ofertę cenową, która przekracza kwotę, jaką
może on przeznaczyć na realizację zamówienia, dopuszcza się negocjowanie oferty, której celem
będzie ustalenie ostatecznej ceny. O terminie i miejscu przeprowadzenia negocjacji wybrany
Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie.
6) Zamawiający może poprawić w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego, niepowodujących
istotnych zmian w treści oferty.
7) Niniejsze zapytanie cenowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą.

Uwagi:
Klauzula Informacyjna RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o
przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Ośrodku Pomocy Społecznej
Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy jest: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st.
Warszawy, ul. Falęcka 10, 02-547 Warszawa.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w
zakresie działania Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, a także
przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych
ośrodka za pomocą adresu iod@opsmokotow.pl.
3. Administrator danych osobowych -Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy -
przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów
oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
1) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.
st. Warszawy;
2) realizacji umów zawartych z kontrahentami ośrodka;
3) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie
wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danychosobowych mogą być:
1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie
organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa;
2) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Ośrodkiem Pomocy Społecznej
Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest
Dyrektor
Ośrodka
Pomocy
Społecznej
Dzielnicy
Mokotów
m. st. Warszawy.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych
w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące
uprawnienia:
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
2) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane są
nieprawidłowe lub niekompletne;
3) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku
gdy:
a) dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
b) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
c) osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest
podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
d) dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
e) dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z
przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy:
? osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
? przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia
się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
? Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą,
potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
? osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu
ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne
wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych - w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
? przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane
dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
? przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f)
prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku gdy łącznie spełnione są
następujące przesłanki:
? zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku
przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
? przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem
sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub
podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych
osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na
przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej
zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Ośrodek Pomocy
Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane11.
12.
dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania
danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kontakt:
6. Osoba upoważniona do kontaktu
Katarzyna Zawirska tel.: 517 208 189 sprawy merytoryczne i proceduralne.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.