Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA OLECKO
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
powiat: olecki
um@um.olecko.pl
https://umolecko.logintrade.net/zapytania_email,162161,a0539f6352b6056ac18ac5cecdeeafa2.html
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olecko
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Olecko
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego gminy Olecko wraz z załącznikami zgodnie z przepisami m.in. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. poz. 2758) oraz innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w tym zakresie, w tym:
1) sporządzenie uzasadnienia planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
2) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
3) udział w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy,
4) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
5) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby opracowania planu ogólnego zgodnie z przepisami zawartymi w art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
Poza wykonaniem projektu planu zamówienie obejmuje wykonanie:
1) podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
2) pozostałych opracowań wymaganych przepisami prawnymi,
3) zapewnienie we własnym zakresie materiałów planistycznych, niezbędnych do wykonania umowy (zamawiający udostępni uzyskaną od Starostwa Powiatowego w Olecku bazę danych, obejmującą zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej, niezbędną do prezentacji części graficznej uzasadnienia planu ogólnego, o której mowa w art. 13h ust. 3).
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest m.in. do:
1) konsultowania z Zamawiającym rozwiązań do przyjęcia w planie ogólnym, w tym m.in. wprowadzania fakultatywnych ustaleń takich jak: obszarów uzupełnienia zabudowy, obszarów zabudowy śródmiejskiej, gminnych standardy dostępności infrastruktury społecznej,
2) przygotowania projektów pism, ogłoszeń i wykazów, a także innych dokumentów i opracowań, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania dokumentu,
3) doprowadzenie do uzyskania pozytywnych uzgodnień projektu planu,
4) uczestniczenia w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej, komisjach i sesji Rady Miejskiej, na których będzie opiniowana i podejmowana uchwała w sprawie planu oraz konsultacjach społecznych (o formach konsultacji społecznych decyduje Zamawiający),
5) rozpatrywania uwag lub wniosków, uwzględnionych w wyniku stwierdzenia przez Radę Miejską w Olecku konieczności ich uwzględnienia.
2. Granice opracowania:
Gmina Olecko w granicach administracyjnych, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu.
3. Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia:
powierzchnia Gminy Olecko w granicach administracyjnych - 267 km2.

CPV: 71410000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00278261, PGN.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umolecko.logintrade.net/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Gminy Olecko (https://umolecko.logintrade.net/). Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Olecko:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
- Internet Explorer 10 i nowsze,
- Edge
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Opera
Pozostałe wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet
- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
- włączona obsługa JavaScript
- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
- zainstalowany Acrobat Reader
- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
- Microsoft Edge
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
- Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
- Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
- Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
- Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej nie powinien przekraczać 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umolecko.logintrade.net/zapytania_email,162161,a0539f6352b6056ac18ac5cecdeeafa2.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 10:00
Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: PGN.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego gminy Olecko wraz z załącznikami zgodnie z przepisami m.in. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. poz. 2758) oraz innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w tym zakresie, w tym:
1) sporządzenie uzasadnienia planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
2) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
3) udział w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy,
4) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
5) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby opracowania planu ogólnego zgodnie z przepisami zawartymi w art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
Poza wykonaniem projektu planu zamówienie obejmuje wykonanie:
1) podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
2) pozostałych opracowań wymaganych przepisami prawnymi,
3) zapewnienie we własnym zakresie materiałów planistycznych, niezbędnych do wykonania umowy (zamawiający udostępni uzyskaną od Starostwa Powiatowego w Olecku bazę danych, obejmującą zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej, niezbędną do prezentacji części graficznej uzasadnienia planu ogólnego, o której mowa w art. 13h ust. 3).
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest m.in. do:
1) konsultowania z Zamawiającym rozwiązań do przyjęcia w planie ogólnym, w tym m.in. wprowadzania fakultatywnych ustaleń takich jak: obszarów uzupełnienia zabudowy, obszarów zabudowy śródmiejskiej, gminnych standardy dostępności infrastruktury społecznej,
2) przygotowania projektów pism, ogłoszeń i wykazów, a także innych dokumentów i opracowań, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania dokumentu,
3) doprowadzenie do uzyskania pozytywnych uzgodnień projektu planu,
4) uczestniczenia w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej, komisjach i sesji Rady Miejskiej, na których będzie opiniowana i podejmowana uchwała w sprawie planu oraz konsultacjach społecznych (o formach konsultacji społecznych decyduje Zamawiający),
5) rozpatrywania uwag lub wniosków, uwzględnionych w wyniku stwierdzenia przez Radę Miejską w Olecku konieczności ich uwzględnienia.
2. Granice opracowania:
Gmina Olecko w granicach administracyjnych, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu.
3. Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia:
powierzchnia Gminy Olecko w granicach administracyjnych - 267 km2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1) co najmniej jedną osobą do sporządzania planu ogólnego spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od dnia 24 września 2023 r.,
2) osobą spełniająca wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.).
2. Wykonawca wykaże, że w terminie ostatnich 3 lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert:
1) opracował dla gminy przynajmniej:
a) dwa projekty studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, które zostały uchwalone przez organ stanowiący gminy,
b) dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, z których każdy obejmował obszar o powierzchni nie mniejszej niż 10 ha, o wartości zamówienia minimum 10 000, 00 zł każdy;
2) opracował przynajmniej jedno opracowanie ekofizjograficzne lub jedną prognozę oddziaływania na środowisko na potrzeby sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub planu ogólnego.
3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-17

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.