śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA OLECKO Plac Wolności 3 19-400 Olecko powiat: olecki um@um.olecko.pl https://umolecko.logintrade.net/zapytania_email,162161,a0539f6352b6056ac18ac5cecdeeafa2.html |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olecko |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Olecko Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego gminy Olecko wraz z załącznikami zgodnie z przepisami m.in. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. poz. 2758) oraz innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w tym zakresie, w tym: 1) sporządzenie uzasadnienia planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 3) udział w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy, 4) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, 5) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby opracowania planu ogólnego zgodnie z przepisami zawartymi w art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska. Poza wykonaniem projektu planu zamówienie obejmuje wykonanie: 1) podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, 2) pozostałych opracowań wymaganych przepisami prawnymi, 3) zapewnienie we własnym zakresie materiałów planistycznych, niezbędnych do wykonania umowy (zamawiający udostępni uzyskaną od Starostwa Powiatowego w Olecku bazę danych, obejmującą zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej, niezbędną do prezentacji części graficznej uzasadnienia planu ogólnego, o której mowa w art. 13h ust. 3). Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest m.in. do: 1) konsultowania z Zamawiającym rozwiązań do przyjęcia w planie ogólnym, w tym m.in. wprowadzania fakultatywnych ustaleń takich jak: obszarów uzupełnienia zabudowy, obszarów zabudowy śródmiejskiej, gminnych standardy dostępności infrastruktury społecznej, 2) przygotowania projektów pism, ogłoszeń i wykazów, a także innych dokumentów i opracowań, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania dokumentu, 3) doprowadzenie do uzyskania pozytywnych uzgodnień projektu planu, 4) uczestniczenia w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej, komisjach i sesji Rady Miejskiej, na których będzie opiniowana i podejmowana uchwała w sprawie planu oraz konsultacjach społecznych (o formach konsultacji społecznych decyduje Zamawiający), 5) rozpatrywania uwag lub wniosków, uwzględnionych w wyniku stwierdzenia przez Radę Miejską w Olecku konieczności ich uwzględnienia. 2. Granice opracowania: Gmina Olecko w granicach administracyjnych, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu. 3. Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia: powierzchnia Gminy Olecko w granicach administracyjnych - 267 km2. CPV: 71410000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00278261, PGN.271.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umolecko.logintrade.net/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Gminy Olecko (https://umolecko.logintrade.net/). Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Olecko: Dopuszczalne przeglądarki internetowe: - Internet Explorer 10 i nowsze, - Edge - Google Chrome - Mozilla Firefox - Opera Pozostałe wymagania techniczne: - dostęp do sieci Internet - obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax - włączona obsługa JavaScript - zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s - zainstalowany Acrobat Reader - zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe: - Microsoft Edge - Google Chrome - Mozilla Firefox Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: - Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. - Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. - Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. - Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej nie powinien przekraczać 150 MB 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umolecko.logintrade.net/zapytania_email,162161,a0539f6352b6056ac18ac5cecdeeafa2.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 10:00 Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: PGN.271.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego gminy Olecko wraz z załącznikami zgodnie z przepisami m.in. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. poz. 2758) oraz innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w tym zakresie, w tym: 1) sporządzenie uzasadnienia planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 3) udział w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy, 4) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, 5) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby opracowania planu ogólnego zgodnie z przepisami zawartymi w art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska. Poza wykonaniem projektu planu zamówienie obejmuje wykonanie: 1) podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, 2) pozostałych opracowań wymaganych przepisami prawnymi, 3) zapewnienie we własnym zakresie materiałów planistycznych, niezbędnych do wykonania umowy (zamawiający udostępni uzyskaną od Starostwa Powiatowego w Olecku bazę danych, obejmującą zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej, niezbędną do prezentacji części graficznej uzasadnienia planu ogólnego, o której mowa w art. 13h ust. 3). Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest m.in. do: 1) konsultowania z Zamawiającym rozwiązań do przyjęcia w planie ogólnym, w tym m.in. wprowadzania fakultatywnych ustaleń takich jak: obszarów uzupełnienia zabudowy, obszarów zabudowy śródmiejskiej, gminnych standardy dostępności infrastruktury społecznej, 2) przygotowania projektów pism, ogłoszeń i wykazów, a także innych dokumentów i opracowań, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania dokumentu, 3) doprowadzenie do uzyskania pozytywnych uzgodnień projektu planu, 4) uczestniczenia w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej, komisjach i sesji Rady Miejskiej, na których będzie opiniowana i podejmowana uchwała w sprawie planu oraz konsultacjach społecznych (o formach konsultacji społecznych decyduje Zamawiający), 5) rozpatrywania uwag lub wniosków, uwzględnionych w wyniku stwierdzenia przez Radę Miejską w Olecku konieczności ich uwzględnienia. 2. Granice opracowania: Gmina Olecko w granicach administracyjnych, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu. 3. Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia: powierzchnia Gminy Olecko w granicach administracyjnych - 267 km2. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) co najmniej jedną osobą do sporządzania planu ogólnego spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od dnia 24 września 2023 r., 2) osobą spełniająca wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.). 2. Wykonawca wykaże, że w terminie ostatnich 3 lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert: 1) opracował dla gminy przynajmniej: a) dwa projekty studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, które zostały uchwalone przez organ stanowiący gminy, b) dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, z których każdy obejmował obszar o powierzchni nie mniejszej niż 10 ha, o wartości zamówienia minimum 10 000, 00 zł każdy; 2) opracował przynajmniej jedno opracowanie ekofizjograficzne lub jedną prognozę oddziaływania na środowisko na potrzeby sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub planu ogólnego. 3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-17 |
© eurobudowa.pl 2004-2024