Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie projektu remontu kładki dla pieszych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektu remontu kładki dla pieszych

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
ul. Złota 43
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
tel. +48 62 59 85 200, tel. (62) 59-85-206
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 62 59 85 20
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie projektu remontu kładki dla pieszych w ciągu Wału Matejki w Kaliszu nad Kanałem Bernardyńskim.
1.
Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji na remont obiektu mostowego wraz z dojazdami, na podstawie której możliwa będzie realizacja robót zarówno pod względem formalno - prawnym jak i technicznym.
2.
Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
1/
spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania,
2/
przeprowadzenie szczegółowej analizy statyczno-wytrzymałościowej celem ustalenia niezbędnego zakresu prac remontowych,
3/
projekt budowlany remontu mostu,
4/
projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, w tym projekty branżowe w zakresie koniecznych remontów, przebudów, przełożeń, zabezpieczeń na czas robót, urządzeń obcych usytuowanych na moście i dojazdach do niego,
5/
projekt architektoniczny obiektu (pod kątem uzyskania zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków),
6/
projekt w zakresie organizacji ruchu na czas prowadzenia prac remontowych,
7/
szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
8/
informację do planu BIOZ,
9/
kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,
10/
mapę ewidencyjną z naniesioną lokalizacją mostu wraz z wypisami z ewidencji gruntów, dla działek na których zlokalizowany jest most oraz wszystkich działek sąsiednich,
11/
wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje,
12/
uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń wodnoprawnych związanych z realizacją robót w korycie Kanału Bernardyńskiego,
13/
uzgodnienie projektu budowlanego w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegaturze w Kaliszu oraz uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków,
14/
przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej przygotowane z podziałem na branże (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS),
15/
kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów przygotowany z podziałem na branże (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH),
16/
opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej - format plików: PDF oraz edytowalnej - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH),
17/
przygotowanie wszystkich niezbędnych załączników celem skutecznego złożenia wniosku o pozwolenie na budowę (remont obiektu wpisanego do rejestru zabytków) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia.
3.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1/
uzyskania wszystkich niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia decyzji, uzgodnień, opinii oraz zezwoleń,
2/
udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,
3/
zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów,
4/
w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych lub na etapie realizacji zadania, materiałów lub urządzeń ,,równoważnych", tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej - Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego wydania na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń.
4.
Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
5.
W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
1/
czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
2/
uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
3/
udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,
4/
udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,
5/
współdziałania w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji,
6/
udzielania odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych.
6.
Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca.
7.
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
8.
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
9.
Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
10.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
11.
Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
12.
Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
13.
Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/
wymogami ustawy Prawo Budowlane,
2/
wymogami ustawy Prawo Wodne,
3/
wymogami ustawy o drogach publicznych,
4/
rozporządzeniem w sprawie przepisów techniczno - budowlanych dotyczących dróg publicznych,
5/
obowiązującymi normami,
6/
rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
7/
rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego.

Dokument nr: ZP.271.10.24.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2024. o godz. 14:10.

Składanie ofert:
20.
Oferty należy składać do dnia 18.04.2024r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego Ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT (I piętro).

Miejsce i termin realizacji:
15.
Termin wykonania projektu ustala się: do dnia 30.11.2024r.

Wymagania:
14.
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady i gwarancji jakości na 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
16.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/
posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch opracowań projektowych obejmujących swoim zakresem przebudowę lub remont mostu o rozpiętości przęsła głównego minimum 15m o konstrukcji zespolonej, każde opracowanie,
2/
dysponują potencjałem osobowym tj.:
-
projektant branży mostowej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, w stopniu uprawniającym do sporządzenia dokumentacji projektowej objętej zamówieniem.
17.
Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
18.
Kryterium oceny ofert: cena 100%.
19.
Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
,,Oferta na wykonanie projektu remontu kładki dla pieszych w ciągu Wału Matejki w Kaliszu nad Kanałem Bernardyńskim."
21.
Oferta winna zawierać:
1/
formularz ofertowy na załączonym druku,
2/
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*,
3/
wykaz wykonanych opracowań wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 16.1/ oraz, że zostały one wykonane należycie,
4/
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 16.2/.
* z wyjątkiem, gdy wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do środków dowodowych (np.: NIP, REGON, KRS), które Zamawiający może pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych
22.
Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert:
1/
niezłożonych na formularzu, o którym mowa w pkt 21.1 zapytania ofertowego,
2/
złożonych po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt 20 zapytania ofertowego,
3/
niespełniających innych warunków, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
23.
Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie spisana stosowna umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy.
24.
Informacje dodatkowe.
1/
W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
2/
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego bez podania przyczyn, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bądź prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia.
3/
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania do niniejszego postępowania.
4/
Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
5/
Decyzja Zamawiającego o wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
6/
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Uwagi:
25.
Klauzula informacyjna RODO.
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu działający w imieniu zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Kalisza. Z administratorem można kontaktować się: listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: sekretariat@zdm.kalisz.pl lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można skontaktować się: listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: iod@zdm.kalisz.pl lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych.
Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Odbiorcy danych osobowych.
Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej o ile ich udostępnienie nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Okres przechowywania danych.
Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i obowiązującego u Administratora ,,Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" tj. 5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków UE.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
1)
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2)
prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z tym że skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3)
prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
4)
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Kontakt:
26.
Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/
Karol Sobczak - tel. (62) 59-85-206
2/
Małgorzata Maciołek, Donata Gadzinowska - tel. (62) 59-85-209

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.