śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Puławy ul. Dęblińska 4 24-100 Puławy powiat: puławski tel. 81 887 41 21, fax 81 887 41 22, tel. 81 889-05-21 agnieszka.chudzik@pulawy.gmina.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Puławy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 81 887 41 21, f |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PUBLICZNE ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA KWOTY 130 000 ZŁOTYCH, O KTÓREJ MOWA W ART. 2 UST.1 PKT 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH zapraszamy Wykonawców do złożenia oferty na: ,,Dostawę i montaż drzwi wewnętrznych w budynku Szkoły Podstawowej w Zarzeczu" w ramach projektu pn.: ,,Zapewnienie osobom z niepełnosprawnościami dostępu do budynku Szkoły Podstawowej w Zarzeczu, gmina Puławy" dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna". 2. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty: 1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 17 szt. drzwi wewnętrznych w budynku Szkoły Podstawowej w Zarzeczu, Zarzecze 1A, 24-100 Puławy, w szczególności: ? demontaż 17 szt. istniejących drzwi wewnętrznych; ? dostawa 16 szt. drzwi wewnętrznych o szerokości w świetle 90 cm, aluminiowych, w kolorze jasnym szarym, wypełnionych panelami z blachy wraz z klamkami obustronnymi i zamkami; ? dostawa 1 szt. drzwi wewnętrznych o szerokości w świetle 90 cm, z MDF pokrytych okleiną w kolorze białym, wypełnionych panelami ze szkła hartowanego mlecznego wraz z klamkami obustronnymi i zamkiem; ? poszerzenie 17 szt. otworów drzwiowych; ? montaż 17 szt. drzwi wewnętrznych; ? prace wykończeniowe - naprawa posadzek, wykonanie tynków, malowanie. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: ? organizację i zagospodarowanie terenu robót; ? zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki; ? oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na terenie robót; ? ewentualne inne nie wymienione w niniejszym Zaproszeniu do złożenia oferty prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, ? po zakończeniu robót uporządkowanie terenu. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty i użyte materiały na okres 60 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszego Zaproszenia. Dokument nr: IF.271.N.22.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 17 kwietnia 2024 r. o godz. 1030, w siedzibie Urzędu Gminy Puławy, pok. nr 202. Składanie ofert: 9) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Puławy (pok. 205), w terminie do dnia 17 kwietnia 2024 r. (środa), do godz. 1030. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 lipca 2024 r. do dnia 16 sierpnia 2024 r. Wymagania: 2) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) z postępowania wyklucza się: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Wykonawca dołącza do oferty odpowiednie oświadczenie o braku ww. podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty. 4) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający jako warunek niezbędny udziału w postępowaniu wyznacza dysponowanie niezbędnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: ? kierownikiem budowy posiadającym wymagane odrębnymi przepisami uprawnienia do kierowania budową (robotami budowlanymi) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie żądanych przez Zamawiającego i przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów metodą warunku granicznego spełnia / nie spełnia. 5) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą złożyć wraz z ofertą Wykonawcy w postępowaniu pod rygorem odrzucenia oferty: ? wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru), ? wykaz osób wraz z oświadczeniem o posiadaniu wymaganych uprawnień - dotyczy wskazania kierownika budowy, ? aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP dotyczący Wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) - jeśli dotyczy, ? podpisany wzór umowy (5 stron), ? podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg. załączonego wzoru), ? pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeśli dotyczy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), ? kosztorys ofertowy. 6) Informacje o z Wykonawcami, sposobieporozumiewania awskazanie także się osób Zamawiającego uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: 7) Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert. 8) Opis sposobu przygotowywania ofert: Ofertę (wraz z wymaganymi załącznikami, wskazanymi w niniejszym Zaproszeniu do złożenia oferty) należy złożyć w zapieczętowanej kopercie opisanej w następujący sposób: Urząd Gminy Puławy, ul. Dęblińska 4, 24-100 Puławy OFERTA NA ,,DOSTAWĘ I MONTAŻ DRZWI WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZARZECZU" NIE OTWIERAĆ PRZED 17.04.2024 r., GODZ. 1030 10) Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej (pod rygorem odrzucenia oferty): Wykonawca zobowiązany jest do podania wynagrodzenia kosztorysowego w złotych polskich za cały zakres zamówienia określony dokumentacją niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty. Oferowana cena powinna uwzględniać wskaźniki inflacji oraz wszystkie elementy niezbędne do należytego wykonania zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca jest płatnikiem podatku VAT, cena ofertowa musi uwzględniać doliczony należyty podatek VAT. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm). Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom. Przyjmuje się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się z zakresem usług, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania oraz dokonał rzetelnej wyceny w ramach skalkulowanego wynagrodzenia ryczałtowego. 11) Opis sposobu poprawiania omyłek w ofertach: Zamawiający poprawi w tekście oferty: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentacją zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 13) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy: Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy. 14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwagi: 12) Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów: Kryterium oceny ofert: Najniższa cena. Kontakt: Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: pisemnie lub pocztą elektroniczną (e-mail). Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Agnieszka Chudzik - tel. 81 889-05-21, w godz. 8:00 - 15:00 (pn. - pt.), e-mail: agnieszka.chudzik@pulawy.gmina.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024