Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Letnie utrzymanie pasów drogowych dróg wewnętrznych oraz terenu otwartego zbiornika...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Letnie utrzymanie pasów drogowych dróg wewnętrznych oraz terenu otwartego zbiornika retencyjnego

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel.: (+48) 58 740 43 00 fax: (+48) 58 555 97 11, tel. 607 778 117
sekretariat@strefa.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (+48) 58 740 4
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Przedmiot zamówienia:
Letnie utrzymanie w 2024 i 2025 roku pasów drogowych dróg wewnętrznych PSSE oraz terenu otwartego zbiornika retencyjnego zlokalizowanych w miejscowości Tczew, gm. Tczew.

Letnie utrzymanie w 2024 i 2025 roku pasów drogowych dróg wewnętrznych PSSE oraz terenu otwartego zbiornika retencyjnego zlokalizowanych w miejscowości Tczew, gm. Tczew.
zapraszamy do złożenia oferty, w trybie zapytania ofertowego (zwanego dalej ,,Zaproszeniem") na wykonanie prac polegających na letnim utrzymaniu w 2024 i 2025 roku pasów drogowych dróg wewnętrznych PSSE oraz terenu otwartego zbiornika retencyjnego zlokalizowanych w miejscowości Tczew, gm. Tczew, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu oraz wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia (zwanym dalej ,,Wzorem Umowy"). Niniejsze postępowanie przetargowe jest prowadzone zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, w języku polskim.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ).
1. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy dwóch sezonów wegetacyjnych:
- od 26 kwietnia 2024 r. do 26 października 2024 r.
- od 14 kwietnia 2025 r. do 14 października 2025 r.
i obejmuje w każdym sezonie wegetacyjnym wykonanie prac:
a. konserwację i bieżącą pielęgnację zieleni na działkach dróg wewnętrznych PSSE oraz na terenie otwartego zbiornika retencyjnego, w tym dla każdego z sezonów wegetacyjnych:
o okoszenia Ul. Skarszewskiej na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką 224 do skrzyżowania z drogą do firmy Vetrex oraz odcinek drogi do firmy Vetrex w pasie szerokości ok. 1 m po obu stronach dróg wewnętrznych;
o okoszenia Ul. Skarszewskiej na odcinku od skrzyżowania z drogą do firmy Vetrex do skrzyżowania z drogą powiatową - Ul. Rokicką na całej szerokości pasa drogowego t.j. do najbliższego ogrodzenia po obu stronach dróg wewnętrznych;
o okoszenia Ul. Kpt. Mamerta Stankiewicza w pasie szerokości ok. 1 m po obu stronach drogi wewnętrznej, obszarów zielonych pomiędzy kanałami do odprowadzenia wód deszczowych - około 1300m2, tarczy ronda i wysp segregacyjnych o łącznej pow. 1200m2 oraz terenów zielonych na łuku wewnętrznym drogi o łącznej pow. 480m2 (szczegóły w załączniku nr 3 do Umowy);
o wykoszenie roślinności na terenie zbiornika retencyjnego usytuowanego na działce nr 3/1 i na terenie przyległym - około 11'000,00m2;
o zebranie, wywiezienie i utylizację roślin, traw i wszystkich innych powstałych odpadów (przy każdorazowym wykaszaniu);
o oczyszczenie (hakowanie) około 2'000,00m2 dna i skarp otwartego zbiornika na działce 3/1, po uprzednim wypompowaniu części wody ze zbiornika (wypompowanie wody w oparciu o istniejącą przepompownię - po stronie PSSE);
o osuszenie, wywiezienie i utylizacja wszystkich osadów i odpadów pozostałych z czyszczenia zbiornika;
o utrzymywanie porządku w pasie dróg i chodników:
o utrzymanie porządku w pasie dróg i chodników w tym zamiatanie ulic i chodników - wg potrzeby i wg wskazania PSSE ;
o sprzątanie, zbiórka i utylizacja śmieci z obszaru pasa drogowego (istnieją 2 kosze na śmieci - 1 w Ul. Skarszewskiej i 1 w Ul. M. Stankiewicza);
o prostowanie i stabilizacja (beton) słupków oznakowania pionowego oraz słupków oznacznikowych infrastruktury technicznej w pasie dróg wewnętrznych PSSE.
b. Okoszenie dróg, skoszenie roślinności na terenie działki 3/1 oraz odmulenie dna zbiornika retencyjnego, mogą być zgłaszane do wykonania niezależnie od siebie. Decyzję o konieczności przeprowadzenia koszenia bądź odmulenia będzie każdorazowo podejmowana przez przedstawiciela PSSE.
c. Okoszenia dróg wewnętrznych PSSE będą wykonane w zależności od potrzeb wynikających z wegetacji roślin, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
d. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wysyłania Wykonawcy wezwań do wykonania czynności, o których mowa w ust. 1a, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na aktualny i użytkowany adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wysłanie w ten sposób wezwania uznaje się za skuteczne doręczone w dniu jego wysłania.
e. przed przystąpieniem do prac na terenie zbiornika retencyjnego i wokół niego, Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zabezpieczyć wlot do pomp zbiornika przed przedostaniem się powstałych przy robotach odpadów do wnętrza pomp;
f. przewiduje się zakres robót dla terenu zbiornika retencyjnego zlokalizowanego na działce 3/1 dla każdego z sezonów wegetacyjnych obejmujący: trzy koszenia terenów zielonych oraz jednokrotne oczyszczenie (hakowanie) dna zbiornika retencyjnego.
2. Sprzęt, urządzenia i materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem Zaproszenia dostarcza Wykonawca.
3. Wykonawca wykona roboty związane z okoszeniem przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów
0 jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.
4. Wykonawca przed przystąpieniem do ofertowania zobowiązany jest do dokonania szczegółowej wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania Umowy.
5. Wykonawca w toku przygotowania oferty może zwracać się do Zamawiającego z pytaniami
1 wątpliwościami. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynie do Zamawiającego zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale IX pkt 1 Zaproszenia, nie później niż do dnia 16.04.2024 r. włącznie.

Dokument nr: DOT-ZOT.260.3.1.2024.JD

Otwarcie ofert: IX. OTWARCIE OFERT.
1. Komisyjne otwarcie zarejestrowanych ofert nastąpi w ciągu 3 dni roboczych po upływie terminu określonego w rozdziale 7 p. 2 w Dziale Obsługi Technicznej Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej sp. z o.o. pod adresem:
Dział Obsługi Technicznej PSSE sp. z o.o. Gdański Park Naukowo-Technologiczny; Ul. Trzy Lipy 3, bud. ,,B"; 80-172 Gdańsk
2. Podczas posiedzenia Komisja oceni kompletność złożonych ofert zgodnie z zapisami rozdziału VI Zaproszenia. W przypadku ofert niekompletnych wezwie do ich uzupełnienia w trybie określonym w rozdziale V p. 8 i 9.

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Oferty należy wysłać pocztą lub złożyć osobiście w sekretariacie PSSE w zaklejonych kopertach opisanych jako: ,,Letnie utrzymanie w 2024 i 2025 roku pasów drogowych dróg wewnętrznych PSSE oraz terenu otwartego zbiornika retencyjnego zlokalizowanych w miejscowości Tczew, gm. Tczew."
Miejsce złożenia/przesłania ofert: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o. o.
ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 18.04.2024r. do godz. 12.00 (w przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data i godz. wpływu).

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Umowa zawierana jest na czas oznaczony od 26 kwietnia 2024r. do 14 października 2025 r.

Wymagania:
Tryb udzjelenia zamówienia: Zaproszenie do złożenia oferty - postępowanie przetargowe prowadzone zgodnie z: o Ustawą z dnia 20 października 1994 r. o specjalnych strefach ekonomicznych (tj. Dz. U. 2015, poz. 282 ze zm.). o Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. 2017, poz. 459). o Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej sp. z o.o.
III. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
1. Cena musi być wyrażona w polskich złotych i groszach cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
2. Cena musi być wyrażona jako jedna cena całkowita (zwana dalej ,,Ceną całkowitą") za oferowany przedmiot zamówienia Nie dopuszcza się wariantowości cen.
3. Każdy Wykonawca może podać tylko jedną Cenę całkowitą.
4. Cena całkowita podana w ofercie będzie obejmować wszystkie koszty i składniki wynikające wprost z Zaproszenia oraz Wzoru Umowy, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub jego wykonanie obciążone będzie wadami.
5. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się, aby Wykonawca bardzo szczegółowo sprawdził warunki wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega, że podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT wraz z zaakceptowanym przez Zamawiającego zestawieniem świadczonych usług w postaci kopii z ,,Książki Ewidencji Pracy".
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zlecenie zakresie okoszeń lub letniego utrzymania zieleni;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. nie wszczęto w stosunku do nich postępowania upadłościowego ani też nie otwarto wobec nich likwidacji;
e. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w art.7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 r., poz. 835).
2. Dopuszcza się wspólne występowanie dwóch lub większej liczby Wykonawców, w celu spełnienia wszystkich wymogów Zaproszenia.
3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V Zaproszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie tego warunku będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
4. Oferty, w których kwoty wyrażone będą niezgodnie z rozdziałem III Zaproszenia, podlegają bezwzględnemu odrzuceniu, z pominięciem trybu wezwania do uzupełnienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego Zaproszenia oraz do odstąpienia od wyboru Wykonawcy w każdym czasie i na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Oferta winna być zgodna z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu.
2. Oferta musi zawierać:
a. zaparafowany Wzór Umowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia;
b. wypełniony formularz ofertowy Załącznik nr 2 do Zaproszenia;
c. wykaz co najmniej 1 usługi wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodu określającego czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Załącznika nr 3 do Zaproszenia;
d. Wypełniony wykaz sprzętu wg Załącznika nr 4 do Zaproszenia;
e. Potwierdzenie opłaconej polisy OC na kwotę minimalnie 100'000,00zł. Przedłożona wraz z ofertą polisa powinna potwierdzać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
f. pełnomocnictwo (w przypadku podpisywania oferty przez osoby(ę) nie wymienione@w dokumencie rejestracyjnym /ewidencyjnym/ Wykonawcy);
g. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub aktualną informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (nie starszy niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty) lub kserokopia takiego dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem;
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, a każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami) powinna być ponumerowana kolejno. Wszystkie karty oferty powinny być ze sobą trwale spięte.
4. jeżeli Wykonawca polega na doświadczeniu lub zasobach innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności za dowód uznaje się pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty lub osobę(y) posiadającą(e) stosowne pełnomocnictwo, przy czym:
a. załączone do oferty kopie dokumentów powinny być sporządzone w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem;
b. wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty i załączników muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) upełnomocnioną do reprezentowania Wykonawcy. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby parafującej).
6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów ofertowania.
8. W przypadku oferty niekompletnej - zawierającej braki (z zastrzeżeniem rozdziału IV p.4 Zaproszenia), Zamawiający wezwie Wykonawcę do jej uzupełnienia w sposób wskazany w wezwaniu. Termin do uzupełnienia wynosi 4 dni robocze, pod rygorem pozostawienia oferty zawierającej braki bez rozpatrywania.
9. Zamawiający w celu przyspieszenia postępowania zastrzega sobie prawo do wysyłania wezwań do uzupełnienia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej, na aktualny i użytkowany adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wysłane w ten sposób wezwanie uznaje się za skutecznie doręczone i rozpoczyna bieg terminu wymaganego do uzupełnienia oferty.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT.
1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu, tj. sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziałach II, III, IV, V, VI, VII i IX Zaproszenia.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami.
Lp. Kryterium Waga kryterium Maksymalna ilość punktów
1 Cena netto 100 % 100
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów - maksymalnie możliwe jest uzyskanie 100 punktów, przy czym:
a. w ramach kryterium 1: najwyższą ilość punktów uzyska oferta z najniższą oferowaną ceną netto zgodnie ze wzorem:
cena najniższa
C =-----------------------------------------------------x100
cena oferty rozpatrywanej
C - liczba punktów za kryterium ,,Cena" na podstawie wypełnionego formularza oferty.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli w/w oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. TERMIN I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY.
1. Umowa z wyłonionym w toku postępowania Wykonawcą zostanie podpisana zgodnie z treścią Wzoru Umowy.
2. Podpisanie Umowy nastąpi w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego Zaproszenia oraz do odstąpienia od wyboru Wykonawcy w każdym czasie, na każdym etapie postępowania i bez podania przyczyny.
X. DANE KONTAKTOWE ZAMAWIAJĄCEGO.
1. Korespondencję związaną z odpowiedziami na pytania i wyjaśnieniami, dotyczącymi niniejszego postępowania, Wykonawcy przekazują wyłącznie w formie pisemnej w języku polskim na adres: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk i dodatkowo na adres email: j.doniec@strefa.gda.pl
2. Dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem, którego dotyczy postępowanie, jest możliwe po uprzednim ustaleniu terminu w dniu roboczym w godzinach 7.00 - 15.00. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w zakresie przedmiotu Zaproszenia jest: Jakub Doniec nr tel. 607 778 117, j.doniec@strefa.gda.pl.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w zakresie przedmiotu Zaproszenia jest: Jakub Doniec nr tel. 607 778 117, j.doniec@strefa.gda.pl.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.