zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa studni zaworowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GOSPODARKA KOMUNALNA ul. Regucka 5 05-430 Celestynów powiat: otwocki tel. 22 789-70-52, tel. 22 789-70-31 wew. 105, kom. 605 110 776, tel. 603 116 134 gospodarka.kom@celestynow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Celestynów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 789-70-52, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowę studni zaworowej w m. Stara Wieś na dz. nr ew. 211/3" I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest budowa 1 szt. studni zaworowych typu ,,Z" ? 730 mm, H=2200 mm z zaworem opróżniającym Roediger 3" na terenie nieruchomości ozn. dz. nr ew. 211/3 w m. Stara Wieś w gm. Celestynów wraz z włączeniem do istniejącej sieci oraz budową przyłącza kanalizacji podciśnieniowej. Zakres robót: - dz. nr ew. 211/3: Montaż studni zaworowej. Napowietrzenie studni przewodem PE ? 25 mm doprowadzić do granicy działki ze spadkiem w kierunku studni zaworowej i zakończyć kominkiem napowietrzającym. Dokonać włączenia przyłącza kanalizacyjnego do komory zaworowej za pomocą uszczelki ,,in-situ" ? 160 mm. Za miejscem włączenia projektuje się trójnik PVC ? 160/110/160 mm zakończony korkiem PVC ? 160 mm. Wykonać odpowietrzenie komory ściekowej z rury PVC ? 110 mm zakończone kominkiem napowietrzającym. Odpowietrzenie zlokalizować przy granicy działki. - dz. nr ew. 681: Włączenie do istniejącej sieci kanalizacyjnej PE ? 110 mm zlokalizowanej w Ul. Mickiewicza (droga gminna) oraz budowa odcinka przyłącza kanalizacji podciśnieniowej na odcinku od sieci do budowanej studni zaworowej na terenie dz. ozn. nr ew. 211/3. Próba szczelności i odbiór robót. Po zamontowaniu i zasypaniu przewodów z wyłączeniem miejsc połączeń, należy przeprowadzić próbę szczelności na ciśnienie 1.0 MPa przez okres 0,5 godz. zgodnie z normą PN- B- 10725:1997. Próbę szczelności i odbiór prowadzić pod nadzorem przedstawiciela użytkownika sieci Gospodarki Komunalnej. Wytyczne wykonania robót ziemnych i montażowych. Roboty ziemne prowadzone będą metodą przewiertu sterowanego. Przewiduje się montaż szybów startowych w miejscach włączenia oraz instalacji uzbrojenia. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z normą PN- B-10736:1999. Roboty montażowe prowadzić zgodnie z normą PN- 81/B-10725. 16. Podczas wykonawstwa studni zaworowej należy przestrzegać obowiązujących przepisów BHP - stan prawny aktualny na dzień przystąpienia do robót. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu: a) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (2 egzemplarze), b) atestów, certyfikatów, wyników prób i badań, c) protokołu odbioru robót budowlanych podpisanego przez wykonawcę, kierownika budowy oraz przedstawiciela Zamawiającego, d) wypełnionej oraz zatwierdzonej karty przebiegu robót, e) protokołu odbioru pasów drogowych wydanych przez odpowiednie organy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) STWiOR, 2) Przedmiar robót , oraz sposób wykonania robót budowlanych 3) Projekt architektoniczno-budowlany 4) Projekt techniczny 5) Projekt zagospodarowania terenu Zamawiający dołącza do niniejszego Zapytania ofertowego przedmiar robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości i charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym i poniesienie kosztów z tym związanych. Przed rozpoczęciem robót prowadzonych w pasie drogowym należy uzyskać pozwolenie na wejście w teren od zarządcy nieruchomością (jeżeli istnieje taka konieczność), 2) opracowania projektu organizacji ruchu zapewniającego należyte wykonywanie robót, uzgodnienie organizacji ruchu z właściwym organem administracyjnym oraz wykonanie wszelkich niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót (jeżeli istnieje taka konieczność), 3) uzyskania zgody na dojazd ciężkim sprzętem (jeżeli istnieje taka konieczność), 4) uzgodnienia warunków zabezpieczenia znaków geodezyjnych (jeżeli istnieje taka konieczność), 5) uzyskania projektu czasowej organizacji ruchu od zarządcy drogi i wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 6) ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, 7) poniesienia kosztów przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego lub innego uzgodnionego z zarządcą drogi. Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia 213. prowizoryczne. Wykonawca systematycznie i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczyć miejsce awarii oraz udzielić pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunąć awarię. O incydencie należy również powiadomić pracownika Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie terenu i zaplecza budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone w sposób zapewniający bezpieczeństwo. Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy. Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do zaplecza placu budowy, dostęp do wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił koszty ich zużycia w okresie realizacji robót. Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu umowy personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność, za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy robotach budowlanych oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część Zapytania ofertowego i prawidłowe wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami, Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z 324. późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm). Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktur Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy polisa ulegnie przedawnieniu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia terminu obowiązywania polisy do końca wykonywania przedmiotu zamówienia oraz przedstawienia Zamawiającemu dokumentu poświadczającego, że Wykonawca zawarł umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na następny okres. Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1) organizacji i wykonywania prac, 2) zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3) ochrony środowiska, 4) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, 6) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, 7) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym, dokumentacją projektową, rzutami i schematami, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne, ważne, uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków finansowych pochodzących z dotacji celowej przyznanej przez Gminę Celestynów. W związku z rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do obliczenia wartości zamówienia. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę jakichkolwiek kosztów robót budowlanych na etapie sporządzania oferty nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Dokument nr: ZP/ 13 /2024 Składanie ofert: VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT. Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z punktem 6 należy dostarczyć do siedziby zamawiającego tj. Gospodarka Komunalna w Celestynowie, Ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 16 kwietnia 2024 r. godz. 10:00. Koperta powinna zostać oznakowana w następujący sposób: 8GOSPODARKA KOMUNALNA W CELESTYNOWIE ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów oraz napis: Oferta w postępowaniu na: Budowę studni zaworowej w m. Stara Wieś na dz. nr ew. 211/3 Nr postępowania ZP/ 13 /2024 Nie otwierać przez dniem 16 kwietnia 2024 r., godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: 30 sierpnia 2024 r. Wymagania: III. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY. 41. 2. W celu wykazania się przez Wykonawcę spełnianiem warunków udziału w postępowaniu do oferty załączyć należy: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego, oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz.1497) - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego wykaz robót - sporządzony zgodnie ze wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 4 do Zapytania ofertowego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wykazania, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie studni zaworowej o wartości, co najmniej 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowalnej i prawidłowo ukończone. Wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował lub dysponuje minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne, ważne, uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). W przypadku gdy z treści polisy nie wynika, iż jest ona opłacona, do polisy należy dołączyć dowód jej opłacenia. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ust. 1, aktualne na dzień składania ofert. IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja 56. zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści Zapytania ofertowego niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian w ofertach. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. V. SPOSÓB OBLICZENIA CENY. 1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia. 2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 3. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 4. Cenę ofertową brutto Wykonawcy winni wyliczyć na podstawie kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru robót wykonanego przez Wykonawcę. UWAGA! Zamawiający załącza do niniejszego Zapytania ofertowego przedmiary robót, jako materiał pomocniczy do sporządzenia własnych przedmiarów. Korzystanie z przedmiarów przygotowanych przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Wykonawcy nie załączają sporządzonych przez siebie kosztorysów do oferty. W przypadku załączenia kosztorysów do oferty Zamawiający nie będzie brał ich pod uwagę i obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w pkt. 3 powyżej. 5. Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną słownie i cyfrowo Zamawiający za właściwą uzna cenę wyrażoną cyfrowo. 6. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN). 7. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, 6zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru / usługi, których dostawa / świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. VI. 1. C= OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY. Przy ocenie ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: 1) Cena oferty - 60% - 60 pkt najniższa cena -------- x 60 pkt cena badanej oferty gdzie: C - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny. 2) Gwarancja i rękojmia za wady - 40% - 40 pkt Określenie ilości punktów dla kryterium G odbędzie się na podstawie poniższej punktacji. Po wyliczeniu punktacji dla kryterium ich ilość zostanie wstawiona do wzoru określającego sumę punktów. Okres rękojmi G oferty ocenianej (w miesiącach) G = ----- x 40 pkt Najdłuższy termin rękojmi G zaoferowany w ofertach (w miesiącach) UWAGA! Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady, jaki mogą zaoferować Wykonawcy wynosi 36 miesięcy natomiast maksymalny 84 miesiące od dnia odbioru robót Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi za wady krótszy niż 36 miesięcy lub nie zaproponuje żadnego okresu gwarancji i rękojmi za wady, zostanie odrzucona z postępowania. Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady dłuższy niż 84 miesięcy Wykonawca otrzyma maksymalną ilość pkt w podanym kryterium tj. 40 pkt. 2. Określenie ilości punktów dokonane zostanie na podstawie wzoru: LP = C + G gdzie: LP - liczba punktów, którą uzyskała oferta, C - ilość punktów, uzyskana w kryterium ,,cena ofertowa brutto" G - ilość punktów, uzyskana w kryterium ,,najdłuższa gwarancja i rękojmia za wady" 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 74. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną. VII. RĘKOJMIA ZA WADY I GWARANCJA. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Termin gwarancji i rękojmi za wady wynosi ......... miesięcy (wartość zostanie uzupełniona na podstawie oferty Wykonawcy) od daty bezusterkowego odbioru robót budowlanych objętych umową. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi obejmuje wszelkie wady i wszelkie usterki. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wykryciu wady w każdym czasie trwania rękojmi za wady w terminie 1 miesiąca od daty jej wykrycia. Zamawiający może wykonać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji po wygaśnięciu tych uprawnień, jeżeli zawiadomił Wykonawcę o istnieniu wad lub usterek przed ich wygaśnięciem. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad związanych z funkcjonowaniem przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Jeżeli zgłoszona wada ma charakter ogólny, Wykonawca w ramach zgłoszonej wady jest zobowiązany do dokonania całościowego przeglądu. Jeżeli podczas wykonywania przeglądu zostaną stwierdzone kolejne wady, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie ustalonym z Zamawiającym. Jeżeli podczas wykonywania przeglądu zostanie stwierdzone fizyczne uszkodzenie przez ingerencje osób trzecich niespowodowanych wadliwym sprzętem, montażem oraz na skutek innych wykonywanych czynności w ramach przedmiotu umowy bądź prac konserwacyjnych, Wykonawca przekaże pisemnie Zamawiającemu zakres prac naprawczych. W przypadku nieusunięcia wad w wyznaczonym przez Zamawiającego bądź ustalonym z Wykonawcą terminie, Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu wykonawcy, który usunie wady, na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Wykonawca ma prawo do żądania wyznaczenia terminu na odbiór prac uprzednio zakwestionowanych jako wadliwe. W przypadku wykrycia i zgłoszenia wady przez Zamawiającego okres rękojmi za wady zostanie przez Wykonawcę przedłużony o okres od zgłoszenia do odbioru usuniętej wady. Zamawiający ustala, że ostateczny pogwarancyjny odbiór odbędzie się 1 miesiąc przed upływem terminu rękojmi za wady ustalonego w umowie. Oferty złożone po terminie, określonym w ust. 2 nie będą rozpatrywane. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę, ponosząc koszty jej przygotowanie i złożenia. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie elektronicznej. Koperta powinna także zawierać nazwę i adres wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę wykonawcy). Wykonawca może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem wyznaczonym do składnia ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być oznaczone jak określa pkt 5 oraz dodatkowo opisane zmiana lub wycofanie. Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty po upływie terminu składania ofert. IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie za pomocą poczty elektronicznej lub pisemnie, z zastrzeżeniem, że oferta wykonawcy pod rygorem nieważności musi być złożona na piśmie. X. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY. Jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania. Warunkiem, koniecznym ze strony Wykonawcy, do zawarcia umowy będzie dostarczenie Zamawiającemu przed jej zawarciem nw. dokumentów: 1) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: dostarczenie Zamawiającemu kserokopii (potwierdzonej ,,za zgodność z oryginałem") umowy współpracy lub umowy konsorcjum - określającej w szczególności zasady odpowiedzialności i rozliczeń stron. 2) kompletny kosztorys odpowiadający kwocie ryczałtowej przedstawionej w Formularzu ofertowym. Kosztorys ofertowy będzie stanowić załącznik do umowy, 3) dokumenty potwierdzające, że osoba/y, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy z ramienia Wykonawcy posiadają aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do 93. kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, W przypadku niedostarczenia przed podpisaniem umowy dokumentów, o których mowa w ust. 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy z winy Wykonawcy i dokona ponownego wybory oferty zgodnie z ust. 1. XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % łącznej ceny ofertowej brutto podanej w ofercie, Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione przed podpisaniem umowy. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 poz. 299 z późn. zm.). 2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 41 8001 0005 2002 0011 0930 0013 z dopiskiem ,,Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - ZP/ 13 / 2024". 3) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane w wysokości 70% kwoty zabezpieczenia, 2) Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady kwotę wynoszącą 30% wysokości zabezpieczenia, 3) kwota, o której mowa w poprzednim punkcie niniejszego Zapytania ofertowego jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji i rękojmi za wady, 4) Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. Uwagi: XII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w 10sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gospodarka Komunalna w Celestynowie, ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm.). 6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa. 9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy. 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, 11wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami są: w sprawach proceduralnych Katarzyna Grzanka - Inspektor ds. zamówień publicznych i rozliczeń inwestycji e-mail: kgrzanka@komunalna.pl, tel. 22 789-70-31 wew. 105, kom. 605 110 776, w sprawach merytorycznych Robert Korpysz - Kierownik Działu Eksploatacyjno-Technicznego e-mail: rkorpysz@komunalna.pl tel. 603 116 134. Dni i godziny przyjęć interesantów: pon. - pt., od 7 30 do 15 30 . |
© eurobudowa.pl 2004-2024