Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy
J. Słowackiego 10
56-400 Oleśnica
powiat: oleśnicki
71 3140114, tel. 71 314 01 61
fundusze@powiat-olesnicki.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oleśnica
Wadium: ---
Nr telefonu: 71 3140114, tel. 71
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiat Oleśnicki (Zamawiający) ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poza przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z art. 2 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na zasadach określonych w § 5 ust. 1 pkt 1 załącznika do Zarządzenia Starosty Oleśnickiego nr 1/2021 z dnia 04 stycznia 2021r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy na:
Nadzór inwestorski w ramach zadania:
,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1464D na odcinku Oleśnica- Wabienice"
Inwestycja objęta jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
I. Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją zadania: ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1464D na odcinku Oleśnica- Wabienice"
2. Nadzór inwestorski będzie obejmował zakresy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (drogowej) bez ograniczeń.
3. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.) oraz postanowienia umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania).
4. Dokumentacja projektowa, na podstawie której realizowane będą roboty budowlane jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1464D na odcinku Oleśnica- Wabienice": https://powiat-olesnicki.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olesnicki/demand/notice/public/123770/details

Dokument nr: RP.272.2.4.2024

Składanie ofert:
VI. Termin i sposób składania ofert: skan oferty na adres email: fundusze@powiat-olesnicki.pl , w terminie do dnia 17.04.2024 r. do godz. 10:00
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu (załącznik nr 2).
Oferta powinna:
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, adres email, numer NIP,
- być podpisana przez Wykonawcę.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin realizacji zamówienia
Termin wykonywania zamówienia: nadzór inwestorski sprawowany będzie począwszy od dnia zawarcia niniejszej umowy z Wykonawcą robót i trwać będzie nieprzerwanie do czasu zakończenia robót budowlanych potwierdzonych odbiorem końcowym i uzyskaniem zgody uprawnionego organu na użytkowanie obiektu (jeżeli jest wymagana), co powinno nastąpić nie później niż do dnia 31.03.2025 r. z zastrzeżeniem, iż obowiązki, o których mowa w pkt 2 ppkt 17), będą realizowane w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane.

Wymagania:
III. Opis warunków udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału
3) zdolności technicznej lub zawodowej:

Inspektor nadzoru inwestorskiego powinien spełniać następujące kryteria:
a) posiada wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej lub równoważnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń od co najmniej czterech lat, liczone od uzyskania uprawnień,
oraz
doświadczenie zawodowe tj. w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - prawidłowo zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy budowie /przebudowie/remoncie drogi o wartości zadania min. 3 000 000.00 zł, wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie.

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie, w przypadku gdy dotyczyła ona realizowanego nadzoru na inwestycji Zamawiającego.

UWAGA Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. Z 2018 r. Poz. 2272)
IV. Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie:
a) wypełnionego formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 1
b) wypełnionego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2
c) kopii uprawnień budowlanych,
d) kopii zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego,
e) wykazu osób, zgodnie z załącznikiem nr 3
f) wykaz usług zgodnie z załącznikiem nr 4
g) dokumentu potwierdzającego, że wskazana w zał. nr 3 usługa została wykonana należycie
h) ewentualnego upoważnienia do podpisania oferty;

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
2. Dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej jest możliwe w przypadku uzyskania przynajmniej jednej ważnej oferty.

VII. Sposób obliczenia ceny
Wykonawca określi cenę ryczałtową brutto na pełnienie funkcji Nadzoru inwestorskiego, podając je w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownie. Podane ceny brutto są cenami ostatecznymi obejmującymi wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.

Uwagi:
V. Kryteria oceny ofert: cena 100%

IX. Klauzula informacyjna z art. 13 ,,RODO"
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przekazujemy Pani/Panu poniższe informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
Administrator Danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Starosta Oleśnicki
ul. J. Słowackiego 10
56- 400 Oleśnica
Dane kontaktowe
Z AD można się skontaktować:
o tel.: 71/314-01-14, 71/314-01-11
o fax: 71/314-01-10
o e-mail: biuropodawcze@powiat-olesnicki.pl
Inspektor Ochrony Danych
mgr inż. Sebastian KOPACKI - iodo@powiat-olesnicki.pl
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna
przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą w celu:
a. wypełnienia obowiązku prawnego cia?z?a?cego na administratorze podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - celem przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Okres, przez który będą przetwarzane
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
a. AD przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
b. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, AD przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c. AD przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci,
w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa pzp).
Odbiorcy danych
Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Dodatkowe informacje
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu jak również nie będą przekazywane do Państwa trzeciego. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania przez Nas Państwa danych osobowych można znaleźć na stronie www Administratora Danych.

Kontakt:
VIII. Osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1. W sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Grzegorz Dąbrowski - tel. 71 314 01 61, e-mail: fundusze@powiat-olesnicki.pl
2. W sprawach formalnych dotyczących prowadzonego postępowania:
Marta Wawrzyniak , e-mail: zamowienia@powiat-olesnicki.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.