Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont zabytkowego spichlerza

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont zabytkowego spichlerza

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gołuchów
Lipowa 1
63-322 Gołuchów
powiat: pleszewski
gmina@goluchow.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gołuchów
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont zabytkowego spichlerza w Kucharach.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont zabytkowego spichlerza w miejscowości Kuchary. Budynek objęty przedmiotem robót zlokalizowany jest na działce nr 181/22 obręb Kuchary.
Zakres robót obejmujący pokrycie dachu:
o Demontaż istniejących warstw dachu tj. płyt eternitowych, drewnianych łat o przekroju 70/40 mm i obróbek blacharskich;
o Demontaż płyt i ich wywóz do miejsca utylizacji należy zlecić koncesjonowanej firmie.
o Wymiana zniszczonych (w III stopniu) elementów więźby dachowej na nowe. Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych zniszczonych w II stopniu.
o Oczyszczenie konstrukcji dachu, zabezpieczenie drewna środkami bio i ogniochronnymi do klasy NRO;
o Wykonanie obróbek blacharskich wzdłuż okapu, zamocowanie uchwytów do rynien.
o Wykonanie obróbek blacharskich na styku pokrycia i muru kolankowego. Opierzenia należy wykonać z blachy cynkowo - tytanowej patynowanej.
o Montaż łat sosnowych o wymiarach 60/40 mm pod nowe pokrycie ceramiczne;
o Montaż pokrycia dachowego z dachówki karpiówki układanej w koronkę;
o Zamocowanie elementów wentylacji kalenicowej i gąsiorów.
Zakres robót obejmujący prostopadłościenne sterczyny w elewacjach szczytowych:
o Zabezpieczenie we wschodnim szczycie kwadratowej tabliczki inskrypcyjnej z inicjałami J C i datownikiem 1872 (wyrobione w tynku).
o Skucie pozostałych tynków;
o Naprawa i uzupełnienie ubytków cegły przez przemurowanie;
o Przywrócenie brakujących elementów krenelażu.
o Wykonanie nowych tynków wapiennych;
o Malowanie farbą elewacyjną w kolorze zgodnym z kolorem elewacji.
o Wyeksponowanie tabliczki inskrypcyjnej.
o Hydrofobizacja powierzchni detali architektonicznych i poziomych fragmentów muru.
Zakres robót obejmujący ślusarkę okienną:
o Demontaż drewnianych okiennic.
o Pełna rekonstrukcja okiennic na podstawie zachowanych wzorców.
o Mechaniczne usunięcie tynków w ościeżach;
o Oczyszczenie mechanicznie elementów metalowych z rdzy ( kraty okienne, okna metalowe). Przeszlifowanie powierzchni metalu papierem ściernym o drobnej gradacji.
o Uzupełnienie brakujących elementów krat.
o Dwukrotne malowanie powierzchni metalu farbą antykorozyjną typu minia.
o Dwukrotne pomalowanie elementów metalowych dwuskładnikowym
strukturalnym lakierem poliuretanowym w kolorze grafitowym.
o Wstawienie brakujących szyb z osadzeniem na bezbarwnym silikonie.
o Zabezpieczenie elementów metalowych przed zabrudzeniem w trakcie prowadzenia prac tynkarskich.
o Wykonanie nowych tynków w ościeżach;
o Rekonstrukcja parapetów zewnętrznych.
o Hydrofobizacja poziomych powierzchni parapetów.
o Montaż drewnianych okiennic w miejscu zdemontowanych.
Zakres robót obejmujący stolarkę drzwiową:
o Usunięcie starych powłok malarskich metodą mechaniczną (pod strumieniem gorącego powietrza), doczyszczenie powierzchni pastą do usuwania starych powłok oraz szlifowanie papierem ściernym drobnej granulacji.
o Dezynfekcja drewna preparatem biobójczym.
o Impregnacja wzmacniająca drewna preparatem żywicznym.
o Uzupełnianie ubytków (flekowanie, stosowanie dwuskładnikowej mieszanki epoksydowej do uzupełnień w drewnie).
o Gruntowanie drewna preparatem o własnościach biologicznie czynnych o przedłużonym działaniu;
o Opracowanie kolorystyczne drewna lakierobejcą w kolorze orzecha.
o Opracowanie kolorystyczne elementów kutych po ich uprzedniej konserwacji.
Zakres robót obejmujący tynki zewnętrzne:
o Demontaż wtórnego zadaszenia nad wejściem. Z uwagi na pokrycie daszku płytami eternitowymi roboty rozbiórkowe należy zlecić koncesjonowanej firmie.
o Zabezpieczenie otworów po zdemontowanej konstrukcji.
o Oczyszczenie powierzchni muru z nalotów fałszywej patyny, glonów i porostów.
o Całkowite skucie tynków.
o Wstępna dezynfekcja powierzchni muru przy pomocy preparatów grzybobójczych.
o Naprawa niewielkich ubytków cegły z wykorzystaniem specjalistycznych zapraw barwionych w masie.
o Uzupełnienie większych ubytków cegieł z zastosowaniem nowej cegły.
o Uzupełnienie ubytków w zaprawach spoinujących mur ceglany.
o Wykonanie tynków renowacyjnych WTA w dolnych partiach muru - na wysokość około 1,5 m nad poziom terenu. Tynki odporne na zasolenie, o podwyższonej odporności mechanicznej.
o Zestaw tynków renowacyjnych WTA, przewidzianych do zastosowania, składa się z obrzutki/warstwy sczepnej, tynku gromadzącego sole/podkładowego renowacyjnego i tynku nawierzchniowego.
o Wykonanie obrzutki, zaprawą sczepną, odporną na zasolenia,
o Nałożenie warstwy tynku podkładowego, gromadzącego sole, grubość min. 1 cm.
o Nałożenie warstwy tynku nawierzchniowego. Tynk renowacyjny / cokołowy o podwyższonej odporności mechanicznej i na sole.
o Powyżej cokołu wykonanie nowych tynków - tynk renowacyjny trasowy jednowarstwowy.
o Rekonstrukcja zniszczonych elementów detalu architektonicznego w postaci opasek okiennych, pionowych i poziomych pasów pod-gzymsowych i nad-cokołowych, gzymsu z wykorzystaniem pierwotnie zastosowanych technologii i materiałów, w tym wykonanie nowych partii metodą profili ciągnionych;
o Rekonstrukcja zniszczonych parapetów podokiennych.
o Wyprawa powierzchni detalu architektonicznego zaprawą sztukatorską mineralną drobnoziarnistą.
o Scalenie kolorystyczne farbami silikatowymi.
o Hydrofobizacja powierzchni detali architektonicznych i poziomych fragmentów muru.
Zakres robót obejmujący gzymsy, opierzenia, rynny i rury spustowe:
o Wykonanie odtworzenia gzymsów,
o Wykonanie opierzenia z blachy cynkowo-tytanowej patynowej.
o Wykonanie rynny i rury spustowe z blachy cynkowo-tynkowej patynowej - rynny O150, rury spustowe O120mm.
Zadanie realizowane będzie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład. Program Inwestycji Strategicznych, ustanowiona uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.)
Zakres rzeczowy powyższego zadania obejmuje:
- roboty murowe (naprawa pęknięć, uzupełnienie ubytków w ścianie, odbudowanie ścianki kolankowej),
- roboty tynkarskie zewnętrzne,
- roboty tynkarskie wewnętrzne,
- strop parteru (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji drewnianej stropu, wykonanie nowej podłogi z desek),
- strop I piętra (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji drewnianej stropu, wykonanie nowej podłogi z desek),
- remont dachu (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji drewnianej, wymiana pokrycia dachowego na dachówkę karpiówkę),
- remont schodów (wymiana skorodowanych elementów schodów),
- podłogę parteru (uzupełnienie klepiska, wykonanie nowej podłogi z desek na legarach),
- roboty ślusarskie,
- roboty stolarskie,
- porządkowanie terenu,
- zasilanie,
- instalację elektryczną,
- instalację odgromową.
Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłego przestrzegania postanowień zawartych w decyzji nr 236/2022/A z dnia 06.04.2022 r. Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowalnych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
Na prowadzenie przedmiotowych robót budowlanych Zamawiający uzyskał decyzję nr 347/2022 z 01.09.2022 r. wydaną przez Starostę Pleszewskiego.

CPV: 45000000-7, 45261000-4,45410000-4,45422000-1,45430000-0,45452000-0,45453100-8,45311200-2

Dokument nr: 2024/BZP 00278715, RI.271.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e107f90-f714-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") na Platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielania odpowiedzi. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy"
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@goluchow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia prowadzonej przez Urząd Zamówień Publicznych na stronie internetowej: www.uzp.gov.pl. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Pozostałe ustalenia zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Gołuchów, z siedzibą przy Ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów; tel. 62 76 17 017, e-mail: gmina@goluchow.pl. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Gołuchów jest Grzegorz Szajerka, z którym można kontaktować się pod numerem telefonu ogólnego: 62 76 17 017 lub pod adresem e-mail: iod@goluchow.pl. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Remont zabytkowe spichlerza w Kucharach", numer sprawy: RI.271.2.2024, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.). Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 11 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 12:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, pod rygorem nieważności na platformie https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Wymagania:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł
( słownie: pięć tysięcy złotych 00 / 100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1). pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2) - 4), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym popisem elektronicznym
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont zabytkowego spichlerza w miejscowości Kuchary. Budynek objęty przedmiotem robót zlokalizowany jest na działce nr 181/22 obręb Kuchary.
Zakres robót obejmujący pokrycie dachu:
o Demontaż istniejących warstw dachu tj. płyt eternitowych, drewnianych łat o przekroju 70/40 mm i obróbek blacharskich;
o Demontaż płyt i ich wywóz do miejsca utylizacji należy zlecić koncesjonowanej firmie.
o Wymiana zniszczonych (w III stopniu) elementów więźby dachowej na nowe. Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych zniszczonych w II stopniu.
o Oczyszczenie konstrukcji dachu, zabezpieczenie drewna środkami bio i ogniochronnymi do klasy NRO;
o Wykonanie obróbek blacharskich wzdłuż okapu, zamocowanie uchwytów do rynien.
o Wykonanie obróbek blacharskich na styku pokrycia i muru kolankowego. Opierzenia należy wykonać z blachy cynkowo - tytanowej patynowanej.
o Montaż łat sosnowych o wymiarach 60/40 mm pod nowe pokrycie ceramiczne;
o Montaż pokrycia dachowego z dachówki karpiówki układanej w koronkę;
o Zamocowanie elementów wentylacji kalenicowej i gąsiorów.
Zakres robót obejmujący prostopadłościenne sterczyny w elewacjach szczytowych:
o Zabezpieczenie we wschodnim szczycie kwadratowej tabliczki inskrypcyjnej z inicjałami J C i datownikiem 1872 (wyrobione w tynku).
o Skucie pozostałych tynków;
o Naprawa i uzupełnienie ubytków cegły przez przemurowanie;
o Przywrócenie brakujących elementów krenelażu.
o Wykonanie nowych tynków wapiennych;
o Malowanie farbą elewacyjną w kolorze zgodnym z kolorem elewacji.
o Wyeksponowanie tabliczki inskrypcyjnej.
o Hydrofobizacja powierzchni detali architektonicznych i poziomych fragmentów muru.
Zakres robót obejmujący ślusarkę okienną:
o Demontaż drewnianych okiennic.
o Pełna rekonstrukcja okiennic na podstawie zachowanych wzorców.
o Mechaniczne usunięcie tynków w ościeżach;
o Oczyszczenie mechanicznie elementów metalowych z rdzy ( kraty okienne, okna metalowe). Przeszlifowanie powierzchni metalu papierem ściernym o drobnej gradacji.
o Uzupełnienie brakujących elementów krat.
o Dwukrotne malowanie powierzchni metalu farbą antykorozyjną typu minia.
o Dwukrotne pomalowanie elementów metalowych dwuskładnikowym
strukturalnym lakierem poliuretanowym w kolorze grafitowym.
o Wstawienie brakujących szyb z osadzeniem na bezbarwnym silikonie.
o Zabezpieczenie elementów metalowych przed zabrudzeniem w trakcie prowadzenia prac tynkarskich.
o Wykonanie nowych tynków w ościeżach;
o Rekonstrukcja parapetów zewnętrznych.
o Hydrofobizacja poziomych powierzchni parapetów.
o Montaż drewnianych okiennic w miejscu zdemontowanych.
Zakres robót obejmujący stolarkę drzwiową:
o Usunięcie starych powłok malarskich metodą mechaniczną (pod strumieniem gorącego powietrza), doczyszczenie powierzchni pastą do usuwania starych powłok oraz szlifowanie papierem ściernym drobnej granulacji.
o Dezynfekcja drewna preparatem biobójczym.
o Impregnacja wzmacniająca drewna preparatem żywicznym.
o Uzupełnianie ubytków (flekowanie, stosowanie dwuskładnikowej mieszanki epoksydowej do uzupełnień w drewnie).
o Gruntowanie drewna preparatem o własnościach biologicznie czynnych o przedłużonym działaniu;
o Opracowanie kolorystyczne drewna lakierobejcą w kolorze orzecha.
o Opracowanie kolorystyczne elementów kutych po ich uprzedniej konserwacji.
Zakres robót obejmujący tynki zewnętrzne:
o Demontaż wtórnego zadaszenia nad wejściem. Z uwagi na pokrycie daszku płytami eternitowymi roboty rozbiórkowe należy zlecić koncesjonowanej firmie.
o Zabezpieczenie otworów po zdemontowanej konstrukcji.
o Oczyszczenie powierzchni muru z nalotów fałszywej patyny, glonów i porostów.
o Całkowite skucie tynków.
o Wstępna dezynfekcja powierzchni muru przy pomocy preparatów grzybobójczych.
o Naprawa niewielkich ubytków cegły z wykorzystaniem specjalistycznych zapraw barwionych w masie.
o Uzupełnienie większych ubytków cegieł z zastosowaniem nowej cegły.
o Uzupełnienie ubytków w zaprawach spoinujących mur ceglany.
o Wykonanie tynków renowacyjnych WTA w dolnych partiach muru - na wysokość około 1,5 m nad poziom terenu. Tynki odporne na zasolenie, o podwyższonej odporności mechanicznej.
o Zestaw tynków renowacyjnych WTA, przewidzianych do zastosowania, składa się z obrzutki/warstwy sczepnej, tynku gromadzącego sole/podkładowego renowacyjnego i tynku nawierzchniowego.
o Wykonanie obrzutki, zaprawą sczepną, odporną na zasolenia,
o Nałożenie warstwy tynku podkładowego, gromadzącego sole, grubość min. 1 cm.
o Nałożenie warstwy tynku nawierzchniowego. Tynk renowacyjny / cokołowy o podwyższonej odporności mechanicznej i na sole.
o Powyżej cokołu wykonanie nowych tynków - tynk renowacyjny trasowy jednowarstwowy.
o Rekonstrukcja zniszczonych elementów detalu architektonicznego w postaci opasek okiennych, pionowych i poziomych pasów pod-gzymsowych i nad-cokołowych, gzymsu z wykorzystaniem pierwotnie zastosowanych technologii i materiałów, w tym wykonanie nowych partii metodą profili ciągnionych;
o Rekonstrukcja zniszczonych parapetów podokiennych.
o Wyprawa powierzchni detalu architektonicznego zaprawą sztukatorską mineralną drobnoziarnistą.
o Scalenie kolorystyczne farbami silikatowymi.
o Hydrofobizacja powierzchni detali architektonicznych i poziomych fragmentów muru.
Zakres robót obejmujący gzymsy, opierzenia, rynny i rury spustowe:
o Wykonanie odtworzenia gzymsów,
o Wykonanie opierzenia z blachy cynkowo-tytanowej patynowej.
o Wykonanie rynny i rury spustowe z blachy cynkowo-tynkowej patynowej - rynny O150, rury spustowe O120mm.
Zadanie realizowane będzie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład. Program Inwestycji Strategicznych, ustanowiona uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.)
Zakres rzeczowy powyższego zadania obejmuje:
- roboty murowe (naprawa pęknięć, uzupełnienie ubytków w ścianie, odbudowanie ścianki kolankowej),
- roboty tynkarskie zewnętrzne,
- roboty tynkarskie wewnętrzne,
- strop parteru (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji drewnianej stropu, wykonanie nowej podłogi z desek),
- strop I piętra (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji drewnianej stropu, wykonanie nowej podłogi z desek),
- remont dachu (wymiana skorodowanych elementów konstrukcji drewnianej, wymiana pokrycia dachowego na dachówkę karpiówkę),
- remont schodów (wymiana skorodowanych elementów schodów),
- podłogę parteru (uzupełnienie klepiska, wykonanie nowej podłogi z desek na legarach),
- roboty ślusarskie,
- roboty stolarskie,
- porządkowanie terenu,
- zasilanie,
- instalację elektryczną,
- instalację odgromową.
Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłego przestrzegania postanowień zawartych w decyzji nr 236/2022/A z dnia 06.04.2022 r. Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowalnych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
Na prowadzenie przedmiotowych robót budowlanych Zamawiający uzyskał decyzję nr 347/2022 z 01.09.2022 r. wydaną przez Starostę Pleszewskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45410000-4 - Tynkowanie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność techniczna i zawodowa:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie (ukończyli) co najmniej jedną robotę budowlaną przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto;
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów niniejszy warunek dotyczący zdolności zawodowej nie podlega sumowaniu pomiędzy członkami konsorcjum ani pomiędzy wykonawcą, a podmiotem na zasoby którego wykonawca się powołuje, tzn. warunek ten musi spełniać każdy z podmiotów samodzielnie. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji w której jeden podmiot (np. członek konsorcjum) wykazuje się wykonaniem jednej roboty, a drugi podmiot drugiej.
2) Kwalifikacje zawodowe:
W zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował:
a) 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej
obowiązujących przepisów, oraz spełnia wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840);
b) 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoby te muszą być ponadto członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.)
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2023 r, poz. 334 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu wykonawca / podmiot udostępniający zasoby złoży wraz z ofertą Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed udzieleniem zamówienia zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) następujących aktualnych na dzień złożenia dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wielkości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. VI ust. 2 pkt. 1) - załącznik nr 8.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
2) dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług - kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzający spełnienie warunku określonego odpowiednio w pkt. VI ust.
2 pkt. 2a) - 2b). - załącznik nr 9.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, do udostępnienia zasobów - jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasób oraz odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - o ile dotyczy. 5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł
( słownie: pięć tysięcy złotych 00 / 100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1). pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2) - 4), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym popisem elektronicznym.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Uczestnicy postępowania ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez uczestników wspólnie biorących udział w postępowaniu lub przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości 2% ceny brutto podanej w ofercie oraz w wysokości nie większej niż procentowy udział własny Zamawiającego.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zmiany ogólne:
a) zmiana adresu / siedziby/ oznaczenia firmy wykonawcy;
b) zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy.
2) Niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) - zmiana kierownika budowy. Nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w SWZ dla danej funkcji.
3) Rezygnacja z podwykonawstwa lub wprowadzenie podwykonawstwa w toku umowy.
4) Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - pod warunkiem, że wykonawca wykaże zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Zmiana terminu zakończenia robót wynikająca z wystąpienia opóźnień spowodowanych przez :
a) przestoje i opóźnienia zawinione przez zamawiającego lub zawieszenie wykonania robót przez zamawiającego, w tym nieterminowe przekazanie terenu budowy;
b) konieczność zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;
c) działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (np. powódź, wojna itp.), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót;
d) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, lub wystąpienie warunków uniemożliwiających wykonywanie robót: np. silne i długotrwałe (ponad 5 dni roboczych) ulewy.
2. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy zamawiającego albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany.
W przedstawionych w pkt. 5 a) - d). przypadkach wystąpienia opóźnień, fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru. W takich przypadkach strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia, równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
3.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez zamawiającego osobę.
Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Kierownika zamawiającego.
4. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do
niniejszej SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-23

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.