mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie drobnych prac remontowych w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Instytut Psychiatrii i Neurologii Sobieskiego 9 02-957 Warszawa powiat: Warszawa +48 224582623 marias@ipin.edu.pl https://ipin.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48 224582623 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie drobnych prac remontowych w budynkach Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie drobnych prac remontowych w budynkach Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem roboty ogólnobudowlane (których konieczność została spowodowana zaistnieniem nagłej sytuacji niemożliwej do przewidzenia ), a w szczególności: roboty demontażowe, rozbiórkowe, roboty murowe, roboty odgrzybieniowe, izolacyjne, roboty tynkowe, wewnętrzne (w tym przygotowanie starych tynków do malowania), roboty gipsowe i z prefabrykatów gipsowych (ściany, okładziny ścian i sufitów z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną), wewnętrzne roboty malarskie, podkłady pod posadzki (naprawa, remont, wymiana), roboty posadzkowe, wykładzinowe i okładzinowe, roboty dekarskie i naprawcze, remont stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę, wymianę instalacji elektrycznej z osprzętem, naprawę, wymianę instalacji wodociągowej z osprzętem i urządzeniami (wymiana kranów, bate-rii itp.), naprawę, wymianę instalacji kanalizacyjnej z osprzętem i urządzeniami (wymiana syfonów, zle-wów, zlewozmywaków, muszli ustępowych, desek sedesowych, brodzików, wanien itp.), we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00278614, DZP/TP/18/531/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ipin.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ipin.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu przekazywanie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji oraz złożenie Oferty odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ipin.ezamawiajacy.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie. 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 ust. 1 administratorem danych osobowych jest Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Ul. Sobieskiego 9 dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Instytucie Psychiatrii i Neurologii: email: iod@ipin.edu.pl odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ,,ustawa Pzp"; dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekra-cza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://ipin.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00 Miejsce składania ofert: https://ipin.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/18/531/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie drobnych prac remontowych w budynkach Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem roboty ogólnobudowlane (których konieczność została spowodowana zaistnieniem nagłej sytuacji niemożliwej do przewidzenia ), a w szczególności: roboty demontażowe, rozbiórkowe, roboty murowe, roboty odgrzybieniowe, izolacyjne, roboty tynkowe, wewnętrzne (w tym przygotowanie starych tynków do malowania), roboty gipsowe i z prefabrykatów gipsowych (ściany, okładziny ścian i sufitów z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną), wewnętrzne roboty malarskie, podkłady pod posadzki (naprawa, remont, wymiana), roboty posadzkowe, wykładzinowe i okładzinowe, roboty dekarskie i naprawcze, remont stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę, wymianę instalacji elektrycznej z osprzętem, naprawę, wymianę instalacji wodociągowej z osprzętem i urządzeniami (wymiana kranów, bate-rii itp.), naprawę, wymianę instalacji kanalizacyjnej z osprzętem i urządzeniami (wymiana syfonów, zle-wów, zlewozmywaków, muszli ustępowych, desek sedesowych, brodzików, wanien itp.), we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Zysk 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania (CEIDG, KRS) 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 świadczenia polegające na remoncie/przebudowy/budowy obiektów służby zdrowia. 3 Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 2. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego; 3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz wykonanych robót budowlanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane; wykaz osób/osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Zysk 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-24 |
© eurobudowa.pl 2004-2024