dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczania wybranych nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Spółka z o.o ul. Tunelowa 2 41-600 Świętochłowice powiat: Świętochłowice tel. 32 245 40 21; fax 32 245 48 44 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Świętochłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 245 40 21; f |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego poza ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) na: ,,Świadczenie zarządzanych przez usług mechanicznego Miejskie zabezpieczania Przedsiębiorstwo nieruchomości Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przed włamaniem, dewastacją lub przebywaniem osób postronnych". Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mechanicznego zabezpieczania wybranych nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przed włamaniem, dewastacją lub przebywaniem postronnych osób. a) budynek mieszkalny - wielorodzinny przy Ul. Chorzowskiej 77 - budynek wyłączony z eksploatacji (zły stan techniczny); b) budynek mieszkalny - wielorodzinny przy Ul. Barlickiego 25A - budynek wyłączony z eksploatacji (zły stan techniczny); c) budynek mieszkalno - użytkowy (2 mieszkania + poradnia - gabinety) przy ul. Łagiewnickiej 34 w Świętochłowicach - budynek czasowo wyłączony z eksploatacji; d) budynek mieszkalno - użytkowy, wielorodzinny przy Pl. Słowiańskim 13 w Świętochłowicach - wyłączone z eksploatacji są tylko mieszkania w budynku. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania - SOPZ. 3) Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik 2 do zapytania. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. Dokument nr: 12/DZP/ADM 2/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.04.2024 r. o godz.10: 30 w siedzibie Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy ul. Tunelowej 2 - Pokój nr 8. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w jeden z następujących sposobów: a) osobiście w siedzibie Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy Ul. Tunelowej 2 - Kancelaria - parter;b) przesyłką pocztową na adres Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o., Ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice, w terminie: nie później niż do dnia 17.04.2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: przez okres 12 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.05.2024 r.3. Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, posiadający doświadczenie w realizacji tego typu zleceń tj. posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Weryfikacja doświadczenia odbędzie się na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania, złożonego wraz z ofertą. 2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy (o ile jest już znany). Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu ,,nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego; 2) do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego; b) świadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z RODO; c) stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy - jeżeli dotyczy. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Oferta musi być: a) sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym; b) złożona w formie pisemnej, w języku polskim; c) podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika; d) podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika we wszystkich miejscach, w których dokonano korekt lub skreśleń; e) złożona w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie lub opakowaniu, na którym należy umieścić: nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, opis:Zapytanie ofertowe na: ,,Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczania nieruchomości" - nie otwierać przed 17.04.2024 r., godz. 10:00. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej. 3) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu. 4) Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. 6. Opis sposobu obliczenia oferty: 1) Ofertę należy sporządzić na załączonym druku formularza ofertowego - załącznik nr 3 do zapytania. 2) Cena oferty to całkowite wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia łącznie z należnym podatkiem VAT. 3) W cenie należy uwzględnić stawkę podatku od towarów i usług (VAT), która wynosi 23%. 4) Wykonawca obliczy cenę oferty zgodnie z tabelą zawartą w formularzu ofertowym - załącznik nr 3 do zapytania. 5) Cena za realizację przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty i składniki niezbędne do realizacji usług, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także wszelkie inne koszty konieczne do należytego wykonania zamówienia zawarte w niniejszym zapytaniu oraz we wzorze umowy. 6) Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty, wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę, obciążają Wykonawcę. 7) Wykonawca jest zobowiązany wypełnić formularz ofertowy - wszystkie pola bez wprowadzania zmian lub dodatkowych pozycji. 8) Cenę ofertową oraz ceny jednostkowe należy podać cyfrowo, w złotych polskich, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. 7. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena zamówienia - 100%. Informacja o trybie oceny ofert: 1) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 2) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do upływu terminu składania ofert nie złożyli wymaganych dokumentów lub pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3) Wszystkie oferty zostaną sprawdzone pod względem rachunkowym. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe, pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 4) Oferta zostanie odrzucona, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt. 9.3) powyżej; b) została złożona po terminie składania ofert; c) Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów i pełnomocnictw, o których mowa w pkt. 9.2) powyżej; d) Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień, o których mowa w pkt. 9.1) powyżej; e) Wykonawca nie wyceni wszystkich pozycji formularza ofertowego; f) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny. 5) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; c) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny.10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia: O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców drogą elektroniczną, pod warunkiem wskazania w formularzu ofertowym adresu e-mail oraz zamieści informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej www.mpglswietochlowice.pl. 2) Zamawiający, zawiadomi wybranego Wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy. 3) Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodna z projektem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 11. Powierzenie przetwarzania danych osobowych: Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia powierzenia Wykonawcy przetwarzania danych osobowych, których jest administratorem. Uwagi: 12. Klauzula informacyjna RODO: 1) Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO") jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. zwane dalej Administratorem. 2) Kontakt z Administratorem jest możliwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2, 41- 600 Świętochłowice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl. 3) Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem poczty elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl. 4) Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) oraz działanie przez Administratora w interesie publicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO. 5) Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom,firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp. 6) Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa. 7) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich. 8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem związanym z zawarciem umowy w celu realizacji zamówienia. 9) Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. 10) Administrator informuje, że przepisy ograniczają prawo do skorzystania: ? ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych); ? z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego zamówienia. 11) Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa. 12) Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy. |
© eurobudowa.pl 2004-2024