śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ul. Wysocka 1B 63-400 Ostrów Wielkopolski powiat: ostrowski (wielkopolski) +48 62 7217533 zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=56841727 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Ostrów Wielkopolski |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 62 7217533 |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych Krótki opis przedmiotu zamówienia Zgodnie z SWZ: "2.1.3.1. część 1 zamówienia - wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz naprawy dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych zamontowanych w budynkach Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim, przy Ul. Wysockiej 1b oraz Kościelnej 18, Budynku Inspektoratu ZUS w Kaliszu przy Ul. Konopnickiej 31 oraz Biura Terenowego ZUS w Krotoszynie przy Ul. Kobierskiej 5b, dalej ,,część 1 zamówienia" "2.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: 2.1.4.1. części 1 zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 7A do SWZ" "2.1.5.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres wykonywania powierzonych im czynności, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), dalej: ,,Kodeks pracy" oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.), dalej: ,,ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę" - osób wykonujących czynności polegające na konserwacji dźwigów osobowych z napędem elektrycznym oraz platform dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym podlegających dozorowi technicznemu. 2.1.5.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera dla: 2.1.5.3.1. części 1 zamówienia - załącznik nr 7A do SWZ" "2.1.8. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: 2.1.8.1. części 1 zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 7A do SWZ" Zgodnie z SWZ: "2.1.3.2. część 2 zamówienia - wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz naprawy dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych zamontowanych w budynkach Inspektoratów ZUS w Lesznie przy Al. Krasińskiego 36, Rawiczu przy Ul. Mikołajewicza 18 i Wolsztynie przy Ul. Poznańskiej 1 oraz Biura Terenowego ZUS w Gostyniu przy Ul. Nowe Wrota 10, dalej ,,część 2 zamówienia"." "2.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...) CPV: 50750000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00279104, 260000.271.11.2023-ZAP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowaniepostepowanie=56841727 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie, zmiana i wycofanie ofert - odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus . 2. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, z wyjątkiem określonych w SWZ (składanie, zmiana i wycofanie ofert, uzgodnienie terminu wizji lokalnej oraz kontakt z Inspektorem Ochrony Danych) - odbywa się wyłącznie przy użyciu: 2.1. Platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus , 2.2. poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl (adres poczty elektronicznej zamawiającego) - zgodnie z wyborem nadawcy korespondencji. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywanej przy użyciu Platformy zakupowej, zostały opisane szczegółowo w Regulaminie SmartPZP, Instrukcji użytkownika SmartPZP oraz SWZ. 2. Sposób sporządzania oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych określone zostały w: 2.1. pkt 4.5 SWZ oraz 2.2. rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=56841727 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 09:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024