Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych i platform...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
ul. Wysocka 1B
63-400 Ostrów Wielkopolski
powiat: ostrowski (wielkopolski)
+48 62 7217533
zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=56841727
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 62 7217533
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ:
"2.1.3.1. część 1 zamówienia - wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz naprawy dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych zamontowanych w budynkach Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim, przy Ul. Wysockiej 1b oraz Kościelnej 18, Budynku Inspektoratu ZUS w Kaliszu przy Ul. Konopnickiej 31 oraz Biura Terenowego ZUS w Krotoszynie przy Ul. Kobierskiej 5b, dalej ,,część 1 zamówienia"
"2.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla:
2.1.4.1. części 1 zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 7A do SWZ"
"2.1.5.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres wykonywania powierzonych im czynności, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), dalej: ,,Kodeks pracy" oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.), dalej: ,,ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę" - osób wykonujących czynności polegające na konserwacji dźwigów osobowych z napędem elektrycznym oraz platform dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym podlegających dozorowi technicznemu.
2.1.5.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera dla:
2.1.5.3.1. części 1 zamówienia - załącznik nr 7A do SWZ"
"2.1.8. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:
2.1.8.1. części 1 zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 7A do SWZ"
Zgodnie z SWZ:
"2.1.3.2. część 2 zamówienia - wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz naprawy dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych zamontowanych w budynkach Inspektoratów ZUS w Lesznie przy Al. Krasińskiego 36, Rawiczu przy Ul. Mikołajewicza 18 i Wolsztynie przy Ul. Poznańskiej 1 oraz Biura Terenowego ZUS w Gostyniu przy Ul. Nowe Wrota 10, dalej ,,część 2 zamówienia"."
"2.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)

CPV: 50750000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00279104, 260000.271.11.2023-ZAP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowaniepostepowanie=56841727
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie, zmiana i wycofanie ofert - odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus .
2. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, z wyjątkiem określonych w SWZ (składanie, zmiana i wycofanie ofert, uzgodnienie terminu wizji lokalnej oraz kontakt z Inspektorem Ochrony Danych) - odbywa się wyłącznie przy użyciu:
2.1. Platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus ,
2.2. poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl (adres poczty elektronicznej zamawiającego)
- zgodnie z wyborem nadawcy korespondencji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywanej przy użyciu Platformy zakupowej, zostały opisane szczegółowo w Regulaminie SmartPZP, Instrukcji użytkownika SmartPZP oraz SWZ.
2. Sposób sporządzania oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych określone zostały w:
2.1. pkt 4.5 SWZ oraz
2.2. rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=56841727
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 09:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.