Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wycinka drzew

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wycinka drzew

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Dobra
ul. Rynek 1
72-210 Dobra
powiat: łobeski
tel. 91/3914528, 729 055 522
sekretariat@dobragmina.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Dobra
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91/3914528, 729
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,Wycinka drzew na nieruchomościach stanowiących własność gminy Dobra"
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Zamówienie obejmuje usługę wycinki drzew z obowiązkiem zakupu drewna i uporządkowaniem terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1-Wycinka drzew na terenie działki nr 265/10 obręb Dobra.
Część 2- Wycinka drzew na terenie działki nr 123 obręb Dobropole i 418/2 obręb Dobropole. Część 3 - Wycinka drzew na terenie działki nr 46 obręb Dobra.
Cześć 4 - Wycinka drzew na terenie działki nr 119/2 obręb Dobra oraz 119/1 obręb Dobra, musi być przeprowadzona pod nadzorem podmiotu posiadającego pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich, albo badań architektonicznych, przy zabytku nieruchomym/ruchomym wpisanym do rejestru zabytków.
Część 5 - Wycinka drzewa na terenie działki nr 242/1 obręb Grzęzno.
2.2 Szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i lokalizacji drzew do wycinki zawarto w załączniku nr 2 (odpowiedni dla danej części zamówienia).

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 22.04.2024 r. o godz. 10.15, II piętro - pokój nr 16

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do 22.04.2024 r. do godz. 10.00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
8. Miejsce złożenia oferty:
Urząd Miejski w Dobrej
ul Rynek 1, 72-210 Dobra, sekretariat - pok. nr 8.

Miejsce i termin realizacji:
4. Czas realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2024 r.

Wymagania:
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które spełniają następujące warunki:
1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (w tym okresie), co najmniej 4 wycinki drzew odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowi zamówienia,
2) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości,
3) nie naruszył on obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami,
-posiadają wiedzę i doświadczenie,
-dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
-znajdujące się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
5. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zamówienia, przesunięcia terminu składania ofert oraz odstąpienia od niniejszego zapytania, na każdym jego etapie, bez podania przyczyny i nie będzie rodzić żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
2) Wykonawca może zwrócić się z zapytaniem do Zamawiającego na piśmie lub mailowo z pytaniami o wyjaśnienie warunków realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak
niż na dwa dni robocze przed terminem złożenia oferty.
7. Instrukcja dla oferenta
1) Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 (odpowiedni dla danej części zamówienia).
2) Ofertę należy sporządzić z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3) Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być opatrzone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, a także posiadać dodatkowe oznaczenie:
Gmina Dobra, ul. Rynek 1, 72-210 Dobra ,,Wycinka drzew na nieruchomościach
stanowiących własność gminy Dobra" Część ......... Nie otwierać przed 22.04.2024 r.
godz. 10.15.
9. Kryteria oceny ofert: Cena -100 %
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje najniższa cena.
Cena określona przez Wykonawcę zostanie przyjęta na cały okres ważności umowy, nie będzie podlegała zmianom i waloryzacji.
Wykonawca zobowiązany jest do podania łącznej ceny wraz z należnym podatkiem VAT za wykonanie usługi objętej zamówieniem z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z wykonaniem niniejszego zamówienia. Wszystkie wartości powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
10. Ogłoszenie wyników
1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, a która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium ceny.
2. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców.
11. Zawarcie umowy
Zawarcie umowy z wybranym wykonawcą nastąpi na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 (tożsamy dla każdej części zamówienia).

Uwagi:
Informacje dodatkowe
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z zapytaniem ofertowym W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy
o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobra reprezentowana przez Burmistrza z siedzibą przy ul. Rynek 1, 72-210 Dobra, adres e-mail: sekretariat@dobragmina.pl, tel. 91/3914528; 729 055 522;
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@dobragmina.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z zapytaniem ofertowym, w celu ewentualnego zawarcia umowy na wykonania zadania będącego celem niniejszego postępowania. 4.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO oraz art. 6 ust.
1 lit c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej ,,ustawa Pzp"), ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (w przypadku zawarcia umowy na wykonania zadania).
5. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zapytanie ofertowe nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
6. Państwa dane pozyskane w związku z zapytaniem ofertowym przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zapytania ofertowego jest jawne.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem przysługują Pani/Panu następujące prawa: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Dobrej Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowane co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
12. Osoby do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia:
Agnieszka Witkowska-tel. 729 055 531, lub 91/3914528, e-mail: a.witkowska@dobragmina.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.