Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
502z dziś
6475z ostatnich 7 dni
24042z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowe opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na przebudowę strefy wejściowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowe opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na przebudowę strefy wejściowej

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o
ul. Jana Pawła II 68
95-200 Pabianice
powiat: pabianicki
tel. 42 22 53 500, tel. 42 22 53 828
zamowienia@pcmnzoz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 42 22 53 500, t
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Cel zamówienia
Kompleksowe opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na przebudowę strefy wejściowej do POZ
i AOS Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. - wejście od Ul. Jana Pawła II
III. Przedmiot zamówienia
1.
2.
3.
4.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej:
PFU) na przebudowę strefy wejściowej do POZ i AOS Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. -
wejście od Ul. Jana Pawła II, obejmujące swoim zakresem m.in. przebudowę schodów, pochylni itd.,
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021 poz. 2454) i winien być zgodny
z zapisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przekazany Zamawiającemu
w 4 egzemplarzach papierowych oraz w formie cyfrowej nieedytowalnej i edytowalnej.
Wykonawca przewidzi w PFU wykonanie przez Generalnego Wykonawcę projektu i robót, wszelkich badań
niezbędnych do wykonania zamierzenia inwestycyjnego Zamawiającego oraz szczegółowo określi zakres
i zasięg tych badań, jeżeli będą wymagane.
Na podstawie zakresu robót Wykonawca ustali planowane koszty prac projektowych i robót budowlanych.
Część kosztowa powinna zawierać zestawienie planowanych kosztów, w szczególności:
1) kosztów dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem
pozwoleń oraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego na etapie realizacji,
2) kosztów wykonania wszelkich badań niezbędnych do wykonania zamierzenia inwestycyjnego,
3) kosztów wykonania robót budowlanych
5.
6.
7.
8.
Część kosztowa oraz wstępna wersja PFU zostanie dostarczona Zamawiającemu do weryfikacji przed
ostatecznym zatwierdzeniem.
Zgodnie z art. 34 ust. 1 pkt 2, ust. 2 pkt 2 oraz art. 103 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych, w skrócie ustawy Pzp, opracowany PFU będzie podstawą do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiotem którego będzie zaprojektowanie i
wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zamierzenia inwestycyjnego, opisanego w ust. 1 i 2.
W przypadku konieczności uaktualnienia dokumentacji, Wykonawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania
informacji o konieczności uaktualnienia, dostosuje ją do aktualnych wytycznych na polecenie
Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w razie potrzeby trzy razy uaktualnić dokumentację
nieodpłatnie. Każda następna aktualizacja będzie wykonana odpłatnie w ramach odrębnego zlecenia.

CPV: 171242000-6

Dokument nr: 6/ZP/WŁ/U/24

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia oferty
Dokumenty należy dostarczyć do 18 kwietnia 2024 r. do godz. 9:00 na adres e-mail: zamowienia@pcmnzoz.pl.

Miejsce i termin realizacji:
10. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od dnia zawarcia
umowy.

Wymagania:
Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny na podstawie niniejszego Zapytania oraz
załączników.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1.
2.
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wiedzę i doświadczenie do
wykonania zamówienia, a także odpowiedni potencjał techniczny, ekonomiczny i kadrowy.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załączniku
nr 3 do Zapytania ofertowego.
V. Warunki umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
VI. Wymagane dokumenty
1. Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz ofertowy.
2. Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7
ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli dotyczy.
VIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może, przed upływem terminu związania oferty,
przedłużyć termin związania ofertą.
X. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej lub elektronicznej oraz przesłać na adres e-mail wskazany w pkt
VII, w języku polskim na załączonym druku ofertowym (Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy) wraz
z załącznikami wskazanymi w pkt VI.
22. Dokumenty winny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w formie
papierowej, formie elektronicznej (skan) lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.
3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego
wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy.
XI. Kryteria oceny ofert
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego niepodlegająca odrzuceniu oferta otrzyma najwyższą
punktacje w kryterium Cena - 100 %, gdzie 100 % = 100 pkt.
Wzór do obliczeń
Cena oferty najkorzystniejszej
--------------------------------- x 100 %
Cena oferty badanej
1% = 1 pkt
XII. Informacje dodatkowe
1.
2.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających/podobnych (polegających na
powtórzeniu tego samego typu usług).
3. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści
niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wszelkie pytania związane z Zapytaniem Ofertowym można zadać zgodnie z opisem komunikacji.
5. Zamawiający odpowie na pytania bez wskazania źródła zapytania poprzez ich upublicznienie.
6. Wszelkie ewentualne zmiany, uzupełnienia i wyjaśnienia w toku postępowania ofertowego będą
przekazywane podmiotom zaproszonym do złożenia oferty.
7. Przed terminem składania ofert Wykonawcy winni sprawdzić ponownie zawartość umieszczonego
zapytania ofertowego w celu zapoznania się z treścią ewentualnych zmian czy udzielonych przez
Zamawiającego wyjaśnień.
8. Za zapoznanie się z całością udostępnionych dokumentów odpowiada Wykonawca.
9. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia Zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego
postępowania.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania i zmiany terminu składania ofert, w tym
projektu umowy.
11. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji warunków zamówienia, w tym treści umowy,
z 3 wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. Negocjacje zostaną przeprowadzone
elektronicznie w postaci spotkania on-line lub/i osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Z przeprowadzonych negocjacji zostanie sporządzony protokół. W trakcie negocjacji informacje
przekazywane mają charakter poufny. Po zakończeniu negocjacji i wyborze oferty najkorzystniejszej
protokół staje się jawny z zastrzeżeniem tajemnicy przedsiębiorstwa.
12. Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnienia rażąco niskiej ceny. W przypadku gdy
Wykonawca nie złoży wyjaśnień albo gdy wyjaśnienia będą prowadziły do wniosku, że oferta zawiera
rażąco niską cenę Zamawiający odrzuci taką ofertę.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO), pragniemy
Państwa poinformować, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
(95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68, KRS:0000330633, NIP:731-20-02-395).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe: e-mail: iodo@pcm-
szpital.pl; adres do korespondencji: 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68.
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i inne ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (z późniejszymi zmianami), dalej zwana ,,Pzp", a także podmiotom uprawnionym - na podstawie
umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególności podmiotom wspierających
administratora w organizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, uwzględniając okres rękojmi i gwarancji oraz okres
przedawnienia roszczeń.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp.
7. Posiada Pani/Pan:
a. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);
b. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) - przy czym skorzystanie z prawa
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników;
c. prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) -
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, to jest prawa do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
a. prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
b. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO);
c. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9.
W przypadku gdy osoba, której dane dotyczą wnosi do Administratora o:
a. potwierdzenie, czy przetwarzane są dane jej dotyczące;
b. uzyskanie dostępu do danych jej dotyczących oraz informacji o:
? celach przetwarzania;
? kategoriach odnośnych danych osobowych;
4?
informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną
ujawnione (w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach
międzynarodowych);
? planowanym okresie przechowywania danych lub kryteriach ustalania tego okresu;
? prawie do żądania od Administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
danych osobowych dotyczącego osoby, której dane dotyczą,? oraz do wniesienia sprzeciwu wobec
takiego przetwarzania;
? prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;
? źródle danych osobowych jeżeli nie zostały one zebrane od osoby, której dane dotyczą;
? zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz istotnych zasadach ich
podejmowania;
c. uzyskanie informacji o odpowiednich zabezpieczeniach (o których mowa w art. 46 ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych), związanych z przekazaniem, jeżeli dane osobowe są? przekazywane
do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
d. dostarczenie kopii danych podlegających przetwarzaniu;
a wykonanie powyższych obowiązków wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający
może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu ewentualnie wskazania nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia.
10. W przypadku wystąpienia przez osobę, której dane dotyczą do Administratora z żądaniem ograniczenia
przetwarzania, żądanie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Kontakt:
IX. Osoba upoważniona do kontaktu
Do kontaktu z Wykonawcami Zamawiający upoważnia w sprawach formalnych - Dział Zamówień Publicznych,
Daria Kajzer, tel. 42 22 53 828, e-mail: zamowienia@pcmnzoz.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.