dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup nowoczesnego sprzętu ratowniczego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina i Miasto Witkowo Gnieźnieńska 62-230 Witkowo powiat: gnieźnieński przetargi@witkowo.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/899910 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Witkowo |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup nowoczesnego sprzętu ratowniczego dla OSP Witkowo Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i sprzętu strażackiego na potrzeby OSP Witkowo w następującym zakresie: 1) Ubranie specjalne 2-częściowe - 5 kpl., 2) Buty sportowe w kolorze czarnym - bez wstawek w innej kolorystyce - 30 par, 3) Buty strażackie skórzane - 6 par, 4) Umundurowanie wyjściowe OSP - 5 kpl., 5) Prądownica Turbo - uchwyt pistoletowy - 4 szt., 6) Prądownica - uchwyt pistoletowy - 1 szt., 7) Agregat prądotwórczy - 1 szt., 8) Latarka kątowa z ładowarkami - 6 szt., 9) Latarka kątowa - 6 szt., 10) Najaśnica z ładowarką sieciową 240V - 2 kpl., 11) Defibrylator AED - 1 szt., 12) Kombinezon suchy z rękawicami neoprenowo-kevlarowymi - 2 szt. 13) Lanca wodna z głowicą do ataku - 1 szt., 14) Wentylator oddymiający - 1 szt., 15) Hełm bojowy - 4 szt., 16) Zestaw hydrauliczny do cięcia drzwi i pedałów auta wraz z uchwytem samochodowym - 1 kpl., 17) Echosonda z przetwornikiem - 1 kpl., 18) Kurtka typu sztormiak - kolor piaskowa - 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SWZ pn.: ,,Opis przedmiotu zamówienia". CPV: 35110000-8, 35113400-3,18820000-3,18830000-6,35811100-3,31120000-3,31521320-3,31500000-1,33182100-0,35311400-1 Dokument nr: 2024/BZP 00279417, ITz.271.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/899910 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/899910, zgodnie z rozdziałem IX SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, zgodnie z rozdziały IX SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/899910 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/899910 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ITz.271.10.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i sprzętu strażackiego na potrzeby OSP Witkowo w następującym zakresie: 1) Ubranie specjalne 2-częściowe - 5 kpl., 2) Buty sportowe w kolorze czarnym - bez wstawek w innej kolorystyce - 30 par, 3) Buty strażackie skórzane - 6 par, 4) Umundurowanie wyjściowe OSP - 5 kpl., 5) Prądownica Turbo - uchwyt pistoletowy - 4 szt., 6) Prądownica - uchwyt pistoletowy - 1 szt., 7) Agregat prądotwórczy - 1 szt., 8) Latarka kątowa z ładowarkami - 6 szt., 9) Latarka kątowa - 6 szt., 10) Najaśnica z ładowarką sieciową 240V - 2 kpl., 11) Defibrylator AED - 1 szt., 12) Kombinezon suchy z rękawicami neoprenowo-kevlarowymi - 2 szt. 13) Lanca wodna z głowicą do ataku - 1 szt., 14) Wentylator oddymiający - 1 szt., 15) Hełm bojowy - 4 szt., 16) Zestaw hydrauliczny do cięcia drzwi i pedałów auta wraz z uchwytem samochodowym - 1 kpl., 17) Echosonda z przetwornikiem - 1 kpl., 18) Kurtka typu sztormiak - kolor piaskowa - 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SWZ pn.: ,,Opis przedmiotu zamówienia". 4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 18820000-3 - Obuwie sportowe 18830000-6 - Obuwie ochronne 35811100-3 - Mundury strażackie 31120000-3 - Generatory 31521320-3 - Latarki 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 33182100-0 - Defibrylatory 35311400-1 - Lance 39717100-2 - Wentylatory 18444110-7 - Hełmy 39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny 38114000-7 - Echosondy 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023, poz. 1497 ze zm.). (Nie dotyczy wykonawców, którzy nie są wpisani w rejestrach dotyczących działalności gospodarczej). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) karty katalogowe/materiałowe/techniczne lub innego rodzaju dokumenty, z których wynikają parametry wymagane w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 4 do SWZ (należy złożyć tego rodzaju dokument/y do wszystkich pozycji zamówienia określonych w ww. załączniku). 2) świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP-PIB dla: a) ubrania specjalnego, b) butów strażackich skórzanych, c) prądownicy Turbo, d) hełmów bojowych. 3) dokumenty potwierdzające zgodność z normami: a) EN 469 (najnowsza) dla ubrań specjalnych, b) EN 17249:2014 dla butów strażackich skórzanych, c) PN-EN 15182:2005 dla prądownic. Zamawiający dopuszcza nowsze wersje norm. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 1) karty katalogowe/materiałowe/techniczne lub innego rodzaju dokumenty, z których wynikają parametry wymagane w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 4 do SWZ (należy złożyć tego rodzaju dokument/y do wszystkich pozycji zamówienia określonych w ww. załączniku). 2) świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP-PIB dla: a) ubrania specjalnego, b) butów strażackich skórzanych, c) prądownicy Turbo, d) hełmów bojowych. 3) dokumenty potwierdzające zgodność z normami: a) EN 469 (najnowsza) dla ubrań specjalnych, b) EN 17249:2014 dla butów strażackich skórzanych, c) PN-EN 15182:2005 dla prądownic. Zamawiający dopuszcza nowsze wersje norm. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 SWZ. 3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona; w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale (tj. w formie elektronicznej - z podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - elektronicznym mocodawcy). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - elektronicznym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 oraz dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 4. 3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona; w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale (tj. w formie elektronicznej - z podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - elektronicznym mocodawcy). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - elektronicznym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 5) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiana postanowień umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp. może dotyczyć: 1) Zmiany terminu wykonania umowy z powodu: a) istotnej, leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoce we wskazaniu miejsca realizacji umowy Wykonawcy w zakresie, w jakim ww. okoliczność miała lub będzie mogła mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy, o ilość dni zwłoki, wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, b) z powodu zmian w przepisach prawnych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po zawarciu umowy i które stosuje się do przedmiotu umowy, w tym zmian przepisów prawa UE, co spowoduje konieczność dostosowania przedmiotu umowy do zmiany przepisów. c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym w umowie terminie o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia jej skutków, d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, powodujących przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów niezbędnych do realizacji umowy oraz działań, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia o czas niezbędny do spełnienia wymagań ww. osób trzecich, e) zmiany terminu z powodu sytuacji, które zostały opisane w pkt 2 niniejszego paragrafu. W takiej sytuacji wymagane jest sporządzenie przez Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia. 2) Strony dopuszczają zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, określonego w SWZ, spowodowanego: a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, złożonej ofercie, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zaproponowane nowe urządzenia/odzież nie będą gorsze od zaproponowanych w ofercie, b) pojawieniem się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji zaoferowanych urządzeń, c) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych i technologicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia i ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, d) koniecznością zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany przepisów, e) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie przewidziano w chwili zawarcia umowy, f) zmiana sposobu wykonania umowy może dotyczyć sytuacji określonych w pkt. 1 niniejszego paragrafu. g) zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego nie jest możliwe, czego nie przewidziano w chwili zawarcia umowy, h) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożnością wykonania dostawy. i) zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w założonym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego. Zmiana zakresu umowy może się wiązać ze zmianą wysokości wynagrodzenia. Zmiana zakresu umowy nie powinna przekroczyć 30 % wynagrodzenia umownego brutto. 3) Poprawienia omyłek w treści umowy. 4) Nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych. 2. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmian wynikających z sytuacji związanej z wojną toczącą się pomiędzy Rosją a Ukrainą. 3. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistnieniu przesłanek stanowiących potrzebę zmiany umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany powinno zawierać szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej - aneks. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-17 |
© eurobudowa.pl 2004-2024