Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
25z dziś
6000z ostatnich 7 dni
23568z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Błonie
Rynek 6
05-870 Błonie
powiat: warszawski zachodni
zamowienia.publiczne@um.blonie.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/912897
Województwo: mazowieckie
Miasto: Błonie
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Witanów w Gminie Błonie.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót:
a) wymiana istniejących opraw sodowych na oprawy LED ze sterowaniem - 73 szt.,
b) uzupełnienie brakujący opraw na istniejących liniach oświetleniowych ( oprawy LED ze sterowaniem, wysięgnik, wlz, zabezpieczenie, zaciski ) - 8 kpl.,
c) wymiana wysięgników - 19 kpl.,
d) wymiana linii napowietrznej nieizolowanej na izolowaną typu AsXSn 2 x 25 mm2- 3230 m,
e) wymiana przewodów w wysięgnikach, na przewody YKY 2 x 2,5 mm2- 243 m,
f) montaż odgromników - 28 kpl. ,
g) doposażenie szaf oświetleniowych SON - 3 szt.,
h) montaż punktów dostępowych ( Gateway ) - 1 szt.,
i) wdrożenie sterowania,
szkolenie z obsługi sterowania.

CPV: 45316110-9

Dokument nr: 2024/BZP 00279164, WZP.271.9.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/912897
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/912897
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektroniczne zawierają rozdziały VIII i XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Błonie - Urząd Miejski w Błoniu z siedzibą w Błoniu, Ul. Rynek 6, 05-870 Błonie. Dane kontaktowe: Urząd Miejski w Błoniu, Ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, tel. 22 725 30 04, fax. 22 725 30 67, email: ratusz@um.blonie.pl
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Błonie: iod@um.blonie.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Jednocześnie Urząd Miejski w Błoniu przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/912897
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/912897

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót:
a) wymiana istniejących opraw sodowych na oprawy LED ze sterowaniem - 73 szt.,
b) uzupełnienie brakujący opraw na istniejących liniach oświetleniowych ( oprawy LED ze sterowaniem, wysięgnik, wlz, zabezpieczenie, zaciski ) - 8 kpl.,
c) wymiana wysięgników - 19 kpl.,
d) wymiana linii napowietrznej nieizolowanej na izolowaną typu AsXSn 2 x 25 mm2- 3230 m,
e) wymiana przewodów w wysięgnikach, na przewody YKY 2 x 2,5 mm2- 243 m,
f) montaż odgromników - 28 kpl. ,
g) doposażenie szaf oświetleniowych SON - 3 szt.,
h) montaż punktów dostępowych ( Gateway ) - 1 szt.,
i) wdrożenie sterowania,
szkolenie z obsługi sterowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub
zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1.4.1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
2 roboty polegające na remoncie, modernizacji ( lub budowie ) oświetlenia ulicznego na liniach napowietrznych polegające na wykonaniu minimum 100 punktów świetlnych każda w technologii LED dla proponowanego ( oferowanego ) typu oprawy wraz z proponowanym ( oferowanym ) sterowaniem umożliwiającym redukcję mocy zainstalowanych opraw oświetleniowych.
Uwaga:
Zasobu wiedzy i doświadczenia nie można łączyć. Przynajmniej jeden ze wspólnie ubiegających się Wykonawców musi spełnić w całości warunek wymieniony w pkt 1.4.1. W przypadku korzystania z zasobów Podwykonawców lub podmiotów trzecich warunek ten spełnia w całości Wykonawca lub Podwykonawca lub podmiot trzeci.
1.4.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj:
a) Kierownik robót w branży elektrycznej - 1 osoba.
Kierownik robót musi posiadać :
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- aktualne zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa,
- aktualne zaświadczenie ,,D" do 15 kV,
- aktualne zaświadczenie ,,E" do 15 kV.
Kierownik robót musi posiadać doświadczenie w montażu proponowanych ( oferowanych
opraw LED jak i proponowanego ( oferowanego ) systemu sterowania :
a) kierowanie minimum 2 robotami po 100 proponowanych ( oferowanych ) opraw,
b) wdrożenie minimum 2 proponowanych ( oferowanych ) systemów redukcji mocy.
b) Monterzy instalacji elektrycznych - min. 4 osoby; w tym:
- min. 2 osoby posiadające zaświadczenie ,,E" do 1 kV,
- min. 2 osoby posiadające zaświadczenie ,,E" do 15 kV,
- min. 2 osoby z uprawnieniami PPE do prac pod napięciem,
c) min. 1 osoba z uprawnieniami do obsługi sprzętu (podnośnika).
1.4.3. dysponuje narzędziami oraz urządzeniami technicznymi wymienionymi poniżej:
a) Samochód techniczny z wyposażeniem - 1 szt.,
b) Samochód specjalny z podnośnikiem i balkonem - 1 szt.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 6 ustawy Pzp dotyczącego podstaw wykluczenia z postępowania;
1.2. oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
1.4. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnienia).
1.5. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. (Należy dołączyć dokumenty potwierdzające dysponowanie sprzętem).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
4. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych:
4.1. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
Oferent załączy do oferty:
a) Oprawy oświetleniowe : nazwa , typ, karty katalogowe z danymi , atesty i certyfikaty.
- potwierdzenie spełnienia wszystkich podanych w załącznikach wymagań
b) Sterowanie : opis systemu.
- potwierdzenie spełnienia wszystkich podanych w załącznikach wymagań
c) Obliczenia: potwierdzające spełnienie wymagań wg obliczeń referencyjnych
4.2. Przedstawione materiały, urządzenie i systemy sterowania muszą spełniać wymagania przedstawione w Załączniku nr 5 do SWZ.
4.3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4.4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oferent załączy do oferty:
a) Oprawy oświetleniowe : nazwa , typ, karty katalogowe z danymi , atesty i certyfikaty.
- potwierdzenie spełnienia wszystkich podanych w załącznikach wymagań
b) Sterowanie : opis systemu.
- potwierdzenie spełnienia wszystkich podanych w załącznikach wymagań
c) Obliczenia: potwierdzające spełnienie wymagań wg obliczeń referencyjnych
4.2. Przedstawione materiały, urządzenie i systemy sterowania muszą spełniać wymagania przedstawione w Załączniku nr 5 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta ma być sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w SWZ.
Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
30.1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ;
30.2. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
Oferent załączy do oferty:
a) Oprawy oświetleniowe : nazwa , typ, karty katalogowe z danymi , atesty i certyfikaty.
- potwierdzenie spełnienia wszystkich podanych w załącznikach wymagań
b) Sterowanie : opis systemu.
- potwierdzenie spełnienia wszystkich podanych w załącznikach wymagań
c) Obliczenia: potwierdzające spełnienie wymagań wg obliczeń referencyjnych
Przedstawione materiały, urządzenie i systemy sterowania muszą spełniać wymagania
przedstawione w Załączniku nr 5 do SWZ
30.3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - Załącznik nr 2 do SWZ.
(W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa wyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa wyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku zatrudnienia Podwykonawcy/ów niebędącym/ch podmiotem udostępniającym zasoby, o którym/ch wiadomo na etapie składania oferty, Zamawiający wymaga złożenia przez Podwykonawcę/ów wyżej wskazanego oświadczenia potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu).
30.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 3 do SWZ.
30.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. (jeżeli dotyczy)
30.6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (jeżeli dotyczy)
30.7. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
30.8. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
Całość w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
30.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 3 do SWZ.
30.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. (jeżeli dotyczy)
30.6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (jeżeli dotyczy)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczają, za obopólną zgodą, zmianę terminu zakończenia robót w następujących przypadkach:
- braku możliwości prowadzenie robót wynikających z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy,
- konieczności wymiany urządzeń i materiałów posiadających ukryte wady.
2. Wszelkie zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-17

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.