Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
586z dziś
6559z ostatnich 7 dni
24126z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa farby drogowej białej oraz mikrokulek szklanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa farby drogowej białej oraz mikrokulek szklanych

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Bolesławiecki
Modłowa 8C
59-700 Bolesławiec
powiat: bolesławiecki
756469720
biuro@zdp.boleslawiec.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bolesławiec
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 756469720
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA farby drogowej białej oraz mikrokulek szklanych na potrzeby, utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, dróg powiatowych i wojewódzkich
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy siedziby Zamawiającego maks. 12,5 tys. kg farby drogowej białej oraz maks. 7,5 tys. kg mikrokulek szklanych 100-600um. Dokładna ilość dostarczanego materiału zostanie określona na podstawie rzeczywistej wielkości opakowań jednostkowych.
Oferowany produkt winien posiadać deklarację stałości właściwości użytkowych lub stosowne aprobaty techniczne - Zamawiający ma prawo zwrócić się na każdym etapie zamówienia o dostarczenie w/w dokumentów.
Płatność przelewem w terminie określonym ofertą po zrealizowaniu dostawy i otrzymaniu i zatwierdzeniu faktury przez Zamawiającego.

CPV: 44811000-8, 34922110-0

Dokument nr: 2024/BZP 00279314, GS.382.11.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4c6789d-f715-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Adres strony postępowania na portalu e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e4c6789d-f715-11ee-b016-82aaee56c84c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oferent posiada :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Oferentowi nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 12:00
Miejsce składania ofert: z użyciem platformy internetowej

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GS.382.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy siedziby Zamawiającego maks. 12,5 tys. kg farby drogowej białej oraz maks. 7,5 tys. kg mikrokulek szklanych 100-600um. Dokładna ilość dostarczanego materiału zostanie określona na podstawie rzeczywistej wielkości opakowań jednostkowych.
Oferowany produkt winien posiadać deklarację stałości właściwości użytkowych lub stosowne aprobaty techniczne - Zamawiający ma prawo zwrócić się na każdym etapie zamówienia o dostarczenie w/w dokumentów.
Płatność przelewem w terminie określonym ofertą po zrealizowaniu dostawy i otrzymaniu i zatwierdzeniu faktury przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44811000-8 - Farba drogowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34922110-0 - Elementy szklane do znakowania dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia maks. do 30% zamówienia głównego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów wyliczoną wg poniższego sposobu:
1) Kryterium cena:
[On/Ob] x 100pkt = ilość punktów P1
Gdzie:
,,On" - cena w ofercie najkorzystniejszej (najniższa cena),
,,Ob" - cena w ofercie badanej.
2) Kryterium ,,Termin płatności" - ilość punktów P2
a) termin płatności 7 dni - 0 pkt
b) termin płatności od 8 dni do14 dni - 30 pkt
c) termin płatności od 15 dni do 25 dni - 60 pkt
d) termin płatności od 26 dni do 30 dni - 100 pkt
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa ,,P1"(cena) x waga kryterium (90%) + wartość punktowa ,,P2" (termin płatności) x waga kryterium (10%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Oferent zobowiązany jest dołączyć oświadczenie potwierdzające na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Oferent zobowiązany jest dołączyć oświadczenie potwierdzające na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
niewymagane
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
niewymagane
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający nie przewiduje wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów wyliczoną wg poniższego sposobu:
1) Kryterium cena:
[On/Ob] x 100pkt = ilość punktów P1
Gdzie:
,,On" - cena w ofercie najkorzystniejszej (najniższa cena),
,,Ob" - cena w ofercie badanej.
2) Kryterium ,,Termin płatności" - ilość punktów P2
a) termin płatności 7 dni - 0 pkt
b) termin płatności od 8 dni do14 dni - 30 pkt
c) termin płatności od 15 dni do 25 dni - 60 pkt
d) termin płatności od 26 dni do 30 dni - 100 pkt
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa ,,P1"(cena) x waga kryterium (90%) + wartość punktowa ,,P2" (termin płatności) x waga kryterium (10%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.