Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kationowej emulsji asfaltowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kationowej emulsji asfaltowej

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
23-300 Janów Lubelski
powiat: janowski
tel.015-872-02-66, fax015-872-01-91
zdp@powiatjanowski.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Janów Lubelski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.015-872-02-66, f
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. NAZWA ZAMÓWIENIA
DOSTAWA kationowej emulsji asfaltowej o zawartości lepiszcza 65%, wyprodukowanej z asfaltu drogowego przeznaczonej do remontów cząstkowych w ilości 40 Mg
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej o zawartości lepiszcza 65%, wyprodukowanej z asfaltu drogowego przeznaczonej do remontów cząstkowych na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy Ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 wraz z jej przetankowaniem do zbiornika Zamawiającego.
Emulsja musi odpowiadać normie PN-EN 13808;2013 ,,Asfalty i lepiszcza asfaltowe - Zasady kwalifikalności kationowych emulsji asfaltowych" i spełniać wymagania dotyczące właściwości określone poniżej.
Wymagania techniczne Metoda badania według normy Jednostka Klasa Zakres wartości
Indeks rozpadu PN-EN 13075-1 - 3 70 do 155
(Forshamer)
Indeks rozpadu PN-EN 13075-1 - 3 50 do 100
(Sikaisol)
Zawartość lepiszcza PN-EN 1428 %fm/m) 7 63 do 67
Pozostałość na sicie 0,5 PN-EN 1429 %(m/m) 3 <0,2
mm
Trwałość po 7 dniach PN-EN 1429 %(m/m) 3 <0,2
magazynowania
Orientacyjna ilość emulsji asfaltowej, którą należy dostarczać Zamawiającemu została oszacowana na 40,0 Mg.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości emulsji o 20 %.
Z tytułu niezrealizowania całości dostawy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie
wobec Zamawiającego.
4.2. Sprzęt
Wykonawca musi dysponować sprzętem umożliwiającym transport emulsji oraz przetankowanie jej do zbiornika Zamawiającego usytuowanego na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim mieszczącej się przy Ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.
4.3. Transport
Transport winien spełniać wymogi odpowiednich przepisów ruchu drogowego oraz ochrony środowiska.
Transport emulsji, przeznaczonymi do tego celu cysternami lub autocysternami zgodnie z Prawem przewozowym na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy Ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 i jej przetankowanie do zbiornika będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim.
4.4. Wykonywanie dostaw
DOSTAWA emulsji na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy Ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 w dni robocze (od poniedziałku do piątku] w godz.ch od 7:00 do 15:00.
Dostawy dokonywane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego partiami w ilości do 8,0 Mg każda partia.

CPV: 44.11.36.00-1

Dokument nr: DiM.256.1.2024.MK

Składanie ofert:
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę należy przesłać w formacie PDF drogą elektroniczną na adres zdp@powiatjanowski.pl. w terminie do dnia 17.04.2024 roku.

Miejsce i termin realizacji:
Termin dostawy każdorazowo uzgadniany będzie telefonicznie. DOSTAWA partii w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. Termin wykonania całej dostawy do dnia 30 września 2024 roku.

Wymagania:
2. TRYB POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie Nr 1/2021 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim z dnia 21.01.2021r. w sprawie stosowania w Zarządzie Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim regulaminu udzielania zamówień publicznych
4.5. Kontrola jakości dostaw
Wraz z dostawą Wykonawca przedkłada Zamawiającemu, co najmniej: poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię: aktualnego atestu higienicznego i certyfikatu kontroli produkcji oraz deklarację zgodności i/lub świadectwo jakości z informacją o zgodności produktu z normą PN-EN 13808;2013 ,,Asfalty i lepiszcza asfaltowe - Zasady kwalifikalności kationowych emulsji asfaltowych".
Z dokumentów winno wynikać, że dostarczona emulsja spełnia wymagania
Zamawiającego określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli laboratoryjnej dostaw.
Próbki emulsji zostaną pobrane przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i
Wykonawcy i przebadane w niezależnym laboratorium.
W przypadku stwierdzenia niezgodności emulsji z wymaganiami określonymi w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia, Wykonawcy naliczona będzie kara w wysokości 20 % wartości partii dostarczonej emulsji nie spełniającej wymagań i zakwestionowane dostawy nie będą uważane za zrealizowane, a Wykonawca zobowiązany będzie do ponownej dostawy oraz usunięcia niewłaściwych dostaw na własny koszt w ciągu 2 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie materiału niespełniającego wymagań. Po tym terminie Zamawiający może naliczyć (obciążyć) Wykonawcy koszty składowania i dozorowania.
W przypadku stwierdzenia niezgodności emulsji z wymaganiami określonymi w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia, kosztami badań obciążony będzie Wykonawca.
4.6. Obmiar i odbiór dostaw
Jednostką rozliczeniową jest 1 Mg dostarczonej emulsji wg dowodu ,,WZ". Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji ilości materiału podanej w dokumentach poprzez ważenie materiału. Ważenie zostanie przeprowadzone w obecności przedstawiciela Wykonawcy i magazyniera ZDP.
Dokumentem potwierdzającym realizację dostawy będzie: protokół odbioru, dokument/y ,,WZ", dokument/y potwierdzający/e zgodność dostarczonej emulsji z wymaganiami Zamawiającego.
4.7. Podstawa płatności
Podstawą płatności jest cena jednostkowa za jednostkę obmiarową, którą jest 1 Mg dostarczonej emulsji, skalkulowana przez Wykonawcę.
Cena dostawy 1 Mg emulsji obejmuje: koszty wyprodukowania/zakupu, załadunku, transportu z wytwórni do miejscowości Janów Lubelski, ważenia, rozładunku/przetankowania na bazie Zarządu Dróg Powiatowych przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.
Cena jednostkowa obowiązuje przez cały okres realizacji dostawy i nie podlega waloryzacji ani dostosowaniom.
Rozliczenie będzie następować za ilości rzeczywiście dostarczonej i odebranej emulsji. Do cen netto doliczony będzie podatek VAT w wysokości obliczonej wg stawek obowiązujących w dniu sprzedaży.
Termin zapłaty za wykonane i odebrane dostawy w ciągu 14 dni od daty prawidłowo wystawionej i doręczonej Zamawiającemu faktury. Za datę zapłaty uważać się będzie datę polecenia przelewu pieniędzy na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.
5. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
5.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie kryterium ceny. Cena oferty (C) -100%.
Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min
C = - x 100 punktów
Co
Gdzie: C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę ocenianą (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)
C min - najniższa zaproponowana cena brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu C0 - cena brutto oferty ocenianej
5.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione warunki, oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt. 5.1.
5.3. Jeżeli, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takich samych wartościach poszczególnych kryteriów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5.4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
6. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
6.1. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie opisu przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 4
6.2. Dla porównania ofert brana będzie pod uwagę cena brutto w PLN.
6.3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7.2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz ,,Oferta" oraz ,,Formularz cenowy".
7.3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
7.4. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści.
7.5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
7.6. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie musi być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
7.7. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
7.8. Okres związania z ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert.
7.9. Ofertę należy przesłać w formacie PDF drogą elektroniczną na adres zdp@powiatjanowski.pl.
7.10. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert nie będzie podlegała procesowi oceny.
9. ISTOTNE DLA STRON POSTĘPOWANIA
9.1. Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
- nie wpłynie żadna ważna oferta,
- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- inne okoliczności powodowałyby zawarcie nieważnej umowy.
9.2. Zamawiający dopuszcza unieważnienie przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyny.

Uwagi:
10. INFORMACJA DOTYCZĄCA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, tel. 15 8720 266, fax. 15 8720 191, email: zdp@powiatjanowski.pl:
? Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim jest Pan Tomasz Nowakowski, kontakt: e-mail: iod@rodokontakt.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak DiM.256.1.2024.MK Dostawa kationowej emulsji asfaltowej o zawartości lepiszcza -65%, wyprodukowanej z asfaltu drogowego przeznaczonej do remontó cząstkowych prowadzonym w trybie zamówienia do 130 000 zł;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zawarcia umowy;
H obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
7.11. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcą: Magdalena Kurzyna,
tel. (15) 8720 266

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.