Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa zarządzania rowerami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa zarządzania rowerami

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Torunia
ul. Legionów 220
87-100 Toruń
powiat: Toruń
teł: (56) 611-85-78, fax: (56)611-83-05, tel. 56 61 1 87 18
wgk@um.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: teł: (56) 611-85-78,
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
usługa w zakresie zarządzania rowerami typu Cargo (2 trójkołowe, 3 dwukołowe).
2. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zarządzania rowerami typu cargo (2 trójkołowe, 3 dwukołowe). Zamówienie obejmuje:
1. Zorganizowanie systemu wypożyczeń rowerów Cargo poprzez stronę internetową i infolinię telefoniczną.
2. Wyznaczenie strefy oraz miejsca wydania i zwrotu rowerów;
3. Licencje - oprogramowanie do urządzeń GPS zamontowanych w rowerach zapewniające:
o możliwość śledzenia rowerów (monitoring rowerów)
o wybór warstw map (tras)
o śledzenie parametrów takich jak: pozycja, prędkość, kierunek poruszania się, poziom naładowania akumulatora, pozycja stojąca /przewrócona
o statystyki, dostęp do mapy online dla wszystkich pojazdów w ramach jednej mapy, rower poza strefą, przekroczona prędkość, pozycja
o możliwość powiadamiania firm i osób zajmujących się ochroną, celem odzyskania skradzionego roweru;
4. Prowadzenie dokumentacji w postaci elektronicznej w tym dokumentacji fotograficznej w zakresie wydawania i zwrotu rowerów oraz przygotowanie procedur wydawania i zwrotu rowerów;
4. Przygotowywanie i przekazywanie miesięcznych raportów z użytkowania rowerów przez wypożyczających wraz ze zdjęciami i ankietami z zadowolenia użytkowników do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym rowery były wypożyczane;
5. Bieżące utrzymanie rowerów, tj. wymiana zdewastowanych dekoracji, ładowanie baterii, regulacja ciśnienia w oponach, utrzymanie w czystości, bieżące naprawy;
6. Prowadzenie statystyki przejechanych kilometrów kwartalnie oraz raportowanie zużytych i wymienionych części;
7. Przygotowanie regulaminu dla użytkownika końcowego wraz z tabelą opłat dodatkowych za ponad normatywne zużycie/ zniszczenie rowerów;
8. Przygotowanie i przekazanie zgłoszenia reklamacyjnego do gwaranta;
9. Udostępnienie Centrum Kontaktu i Wsparcia Użytkownika: 24 dobę / 7 dni w tygodniu;
10. Współpraca z Policją oraz innymi jednostkami w przypadku zaistnienia takiej konieczności; Wykonawca będzie świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.

CPV: 48780000-9, 34422000-7

Dokument nr: WGK-TD.271.2.2024.AB

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać do dnia 22.04.2024 r. do godz. 15:30 w sekretariacie Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Torunia - Toruń Ul. Legionów 220 (pokój nr 11).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w formie elektronicznej na adres e- mail: wgk@um.torun.pl w formacie PDF.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: dzień zawarcia umowy.
2. Termin zakończenia realizacji zamówienia: z upływem 5 miesięcy, liczonych od dnia uruchomienia wypożyczania rowerów typu Cargo.
3. Uruchomienie wypożyczania rowerów - nie później niż 7 dnia, licząc od zawarcia umowy.

Wymagania:
4. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wymagania formalne:
1) prowadzenie działalności w zakresie w/w usługi,
2) wykazanie posiadania co najmniej rocznego doświadczenia w zakresie świadczenia usługi związanej z zarządzaniem rowerami,
3) brak zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek z tytułu ubezpieczeń społecznych,
4) niekaralność osób fizycznych lub urzędujących członków władz osób prawnych za przestępstwo umyślne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub przestępstwo przeciwko dokumentom,
5) funkcjonowanie przedsiębiorcy nie będącego w stanie upadłości lub likwidacji.
5. Zamawiający informuje, że:
a) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków będzie polegał na zasobacli innych podmiotów do oferty musi dołączyć pisemne zobowiązanie tycli podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
b) niniejsze zapytanie nie stanowi oferty' w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) niniejsze zaproszenie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie kształtuje zobowiązań Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny oraz bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
6. Dokumenty stanowiące ofertę:
1) Oferta powinna być sporządzona pismem czytelnym na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
2) Do oferty należy dołączyć:
1) Aktualny odpis z KRS lub wydruk z CEiDG,
2) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków będzie polegał na zasobacli innych podmiotów.
Jeżeli Wykonawca składa dokument w kopii poza ofertą, wymagane jest potwierdzenie kopii za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
8. Kryteria oceny ofert: Cena - 100%.
Cena obejmuje:
o Miesięczne utrzymanie i zarządzanie rowerami
o Miesięczny koszt licencji - oprogramowania dla urządzeń GPS
9. Wynagrodzenie:
a) Wysokość wynagrodzenia nie przekroczy kwoty............., zł brutto (słownie złotych:
..............................................................................) zawierającej obowiązujący
podatek od towarów i usług VAT 23 %.
b) Należne wynagrodzenie wypłacane będzie za okresy miesięczne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy na podstawie faktury VAT, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
c) Podstawą stwierdzenia prawidłowości wystawionej faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół, potwierdzający wykonanie przedmiotu umowy w danym miesiącu.
10. Kary umowne:
a) w przypadku nieuzasadnionego odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% całkowitej wartości umowy określonej w pkt 9 lit. a zapytania ofertowego.
b) w przypadku nieuzasadnionego rozwiązania umowy przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % całkowitej wartości umowy określonej w pkt 9 lit. a w przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązków wynikających z pkt 2, tj. przedmiot zamówienia Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,2 % całkowitej wartości umowy określonej w pkt 9 lit. a, za każdy stwierdzony przypadek/miesiąc nierealizowania lub nienależytego realizowania powyższych zobowiązań.
c) łączna maksymalna wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony wynosi 30 % całkowitej wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt 9 lit. a.
cl) strony zapłacą kary umowne wynikające z treści umowy w terminie 21 dni od dnia otrzymania noty obciążeniowej, wystawionej przez drugą Stronę umowy. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego. Strony zobowiązanej do zapłaty kary kwotą wynikającą z noty obciążeniowej. Kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia
przysługującego Wykonawcy.
e) strony mają prawo do dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych.
f) naliczenie w/w kar umownych nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia oraz innych zobowiązań umownych.

Uwagi:
12. Ochrona osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takicli danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń;
2. Inspektorem ochrony danych osobowycli zamawiającego jest Pan Marcin Kapiwąs, tel. (56) 611-88-02, e-mail: m.kapiwas@um.torun.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmiot}', którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lal od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowycli z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
e) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowycli;
f) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
g) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowycli, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowycli jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
11. Przedstawiciele zamawiającego upoważnieni do kontaktów z Wykonawcą;
Agnieszka Bogacka, tel. 56 611 85 78 Wioletta Szeliga, tel. 56 61 1 87 18

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.