Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i instalacja zbiorników podziemnych na gaz płynny

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i instalacja zbiorników podziemnych na gaz płynny

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wręczyca Wielka
Sienkiewicza 1
42-130 Wręczyca Wielka
powiat: kłobucki
Telefon: +48 (34) 317-02-45 Fax: +48 (34) 317-02-15
ug@wreczyca-wielka.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Wręczyca Wielka
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: +48 (34) 31
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFRTOWE
Zakup i instalacja zbiorników podziemnych na gaz płynny o pojemności
3x6400 litrów w ramach rozbudowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kalei
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i instalacja zbiorników podziemnych na gaz płynny
o pojemności 3x6400 litrów w ramach rozbudowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w
Kalei.
Gaz płynny propan będzie przeznaczony do ogrzewania obiektów oraz do sprzętu
kuchennego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kalei.

2. Opis przedmiotu zamówienia:
- trzy zbiorniki podziemne na gaz skroplony propan, każdy o pojemności 6400 litrów
- wykonanie projektu technicznego podziemnej instalacji zbiornikowej na trzy ww zbiorniki
z uzgodnieniami ppoż.
- dostawa (transport) i posadowienie trzech zbiorników podziemnych, każdy o pojemności
6400 litrów
- mocowanie zbiorników do płyt fundamentowych, wykonanie instalacji dla zbiorników,
kolektorowanie zbiorników rurą stalową, montaż szafki gazowej na postumencie przy
zbiornikach z reduktorem I stopnia oraz zaworem odcinającym,
- wykonanie próby szczelności instalacji gazowej,
- wykonanie ochrony katodowej zbiorników,
- wystawienie protokołów szczelności instalacji i skuteczności uziemienia oraz inwentaryzacji
powykonawczej
- przeprowadzenie szkolenia pracowników Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Kalei z zasad
BHP oraz obsługi eksploatacyjnej zbiorników i instalacji gazowej
- zapewnienie kierownika budowy.
Zamawiający wykona wykopy, przygotuje płyty fundamentowe pod zbiorniki, dokona
przyłącza gazu pomiędzy wykonaną instalacją a budynkiem, zapewni odbiór instalacji przez
Urząd Dozoru Technicznego, zasypie zbiorniki po montażu i odbiorze przez UDT.
Zamawiający posiada projekt instalacji wewnętrznej w budynku Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Kalei.

CPV: 44612000-3

Dokument nr: IOW.271.1.2024

Składanie ofert:
IX.
Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Ofertę należy
złożyć za pomocą strony prowadzonego
https://gwwreczycawielka.e-zp.finn.pl/procurements/194/procurement
postępowania
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 23.04.2024 r do godz. 9:00

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce inwestycji: Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Kornela Makuszyńskiego w Kalei,
42-130 Kalej, Ul. Szkolna 1

VTermin realizacji
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 6 września
2024 roku, po wcześniejszym ustaleniu dokładnej daty z Zamawiającym.

Wymagania:
Załącznik nr 3 przedstawia Plan zagospodarowania terenu - rozbudowa Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Kalei ze wskazaniem umiejscowienia zbiorników.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
2. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym kapitałowo lub
osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania
między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności
związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą,
polegające
w
szczególności
na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z
przepisów
prawa
lub
nie
został
określony
przez
IZ
PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa
drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub
kurateli
3. Powyższe warunki udziału w postępowaniu będą oceniana na podstawie spełnia/ nie spełnia
na podstawie złożonego oświadczenia wg. wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2 do
zapytania ofertowego.

VII.
Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do Zapytania
ofertowego wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. IV zapytania.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy.
3. Ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, należy złożyć pod rygorem nieważności:
a) w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym albo
b) formie skanu, złożone dokumenty należy podpisać odręcznie.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5. Wykonawca określi cenę oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za
realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z
dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
6. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego
i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących
przepisów.
3. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin otrzymania oferty przez Zamawiającego.
X.
Pozostałe informacje:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie informacji o zamówieniu
poprzez stronę prowadzonego postępowania. Zamawiający udzieli wyjaśnień, bez zbędnej
zwłoki, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia do złożenia oferty
wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed terminem składania ofert.
2. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający opublikuje na stronie prowadzonego
postępowania.
3. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może dokonać modyfikacji treści
zaproszenia do złożenia oferty lub odwołać zamówienie. Modyfikacja treści informacji
o zamówieniu lub odwołanie zamówienia zostanie upublicznione w taki sam sposób jak
zaproszenie do składania oferty.
4. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe w treści
oferty z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne
omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Oczywiste omyłki rachunkowe Zamawiający
poprawi stosując zasady arytmetyki przyjmując za punkt wyjścia do poprawienia oczywistych
omyłek rachunkowych cenę netto wpisaną liczbowo w Formularzu ofertowym, niezwłocznie
zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
Strona 3 z 4dotyczących treści złożonej oferty.
7. Termin związania z ofertą 30 dni.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena
najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia.

Uwagi:
II.
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie regulaminu
udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000
złotych. Do zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) - wartość zamówienia jest
mniejsza od kwoty określonej w art. 2 ust. 1 ww ustawy.
VI.Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z
podaniem wag tych kryteriów i sposób oceny oferty
1. Kryterium oceny ofert jest cena ofertowa (C) o wadze - 100 pkt.
2. Liczba punktów w kryterium cena będzie obliczona wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
Liczba punktów = -------------------------------------- x 100
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Ocenie podlegają jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą ilością punktów, spośród
nieodrzuconych ofert.

XI.
Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
dany osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 2 04.05.2016, str.
1), dalej...RODO", informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wręczyca Wielka, ul.
Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka
Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo, pod adresem:
inspektor@odocn.pl, telefonicznie nr tel. 602762036.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, w związku
z przeprowadzonym zapytaniem ofertowym dotyczącym Modernizacji budynku gminnego w
miejscowości Jezioro oraz udzieleniem zamówienia.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa
oraz będą archiwizowane zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Urzędzie Gminy
Wręczyca Wielka, w szczególności rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, lecz nie
krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji,
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania. Ma
Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Uradu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne dla celów związanych
z przeprowadzeniem wyboru wykonawcy oraz nawiązaniem i przebiegiem współpracy.
Gmina Wręczyca Wielka nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz powierzone na podstawie umowy
powierzenia zawartej na piśmie podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Gminy Wręczyca
Wielka.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.