śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa Nr 7 im. gen. Władysława Sikorskiego w Chełmie ul. Synów Pułku 15 22-100 Chełm powiat: Chełm Tel/fax :825634884, tel. 517 671 524 sp7.chelm.projekt@gmail.com |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel/fax :825634884, |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 tys. EUR na Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych w ramach projektu pn. ,,SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W związku z realizacją przez Zamawiającego - Beneficjenta projektu pn. ,,SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE nr FELU.10.03-IZ.00-0190/23, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Szkole Podstawowej Nr 7 w Chełmie, Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na niniejsze zapytanie ofertowe. 1) Przedmiot zamówienia: Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych w ramach projektu pn. ,,SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: L.p. 1 NazwaSkład zestawu / Cechy/ parametry Program multimedialny m Talent Autyzm - Mowa czynna od słowa do zdania + mTalent Autyzm - Mowa w kontekście społecznym Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 4 stanowiskowa Zestaw interaktywnych ćwiczeń do pracy z uczniami ze spektrum autyzmu, a także niepełnosprawnością intelektualną, opóźnionym rozwojem mowy i innymi problemami komunikacyjnymi Zawartość programu mTalent Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania - Około 900 ekranów interaktywnych, a także zbiór kart pracy do wydruku - Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych uzupełniających multimedialne ćwiczenia - Bezpłatne szkolenie 1 logopedy -pracownika Zamawiającego zakończone wystawieniem certyfikatu - Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego mTalent - Bezpłatne aktualizacje programu - Program zawierający następujące działy: rzeczowniki - liczba pojedyncza, rzeczowniki - liczba mnoga, czasowniki, przymiotniki, kategorie, sekwencje historyjek, zajęcia szt. 1 tematyczne. Zawartość programu m Talent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2: - Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających rozwijanie sprawności komunikacyjnej, - Ponad 260 ekranów interaktywnych, zbiór kart pracy, przewodnik metodyczny oraz zestaw materiałów dodatkowych w jednym pudełku. Dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi w spektrum autyzmu i z innymi zaburzeniami sprawności komunikacyjnej. 2Podświetlane lustro ścienne w ramie Wymiary z ramą: 120x 60cm, uchwyty do zamocowania szt. 1 3Program multimedialnyy mTalent - zaburzenia przetwarzania słuchowego Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 4 stanowiskowa Zawartość programu mTalent Zaburzenia przetwarzania słuchowego - Ponad 700 ekranów interaktywnych, a także zbiór kart pracy do wydruku - Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych uzupełniających multimedialne ćwiczenia - Bezpłatne szkolenie 1 logopedy -pracownika Zamawiającego zakończone wystawieniem certyfikatu - Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego mTalent - Bezpłatne aktualizacje programu szt. 4 Program multimedialny mTalent - zajęcia logopedyczne dla młodzieży i dorosłych Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 4 stanowiskowa Zawartość programu Zajęcia Logopedyczne dla młodzieży i dorosłych - Cztery publikacje! (w tym 176-stronicowy poradnik metodyczny do programu, autorskie ,,Wprawki i Teksty Logopedyczne" i instrukcja tworzenia własnych zasobów) - Niemal 1000 ekranów interaktywnych, a także zbiór kart pracy do wydruku - Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych uzupełniających multimedialne ćwiczenia - Bezpłatne szkolenie zakończone wystawieniem certyfikatu - Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego mTalent - Bezpłatne aktualizacje programu szt. 1 5Program multimedialny mTalent -percepcja słuchowa Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 4 stanowiskowa Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój percepcji słuchowej, a także wspomagający koncentrację uwagi opartą na analizatorze słuchowym. Zawartość programu Percepcja słuchowa: Rozpoznawanie i różnicowanie dźwięków, Sekwencje i rytmy, Słuch fonemowy, Analiza i synteza słuchowa, Pamięć słuchowa, Rymy i zagadki, Zabawy słuchowe szt.1 6Program multimedialny m Talent - Czytanie ze zrozumieniem Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 9 stanowiskowa Zestaw multimedialnych ćwiczeń do kształcenia i treningu umiejętności czytania ze zrozumieniem dla uczniów w trzech grupach wiekowych: 7+, 11+ oraz 14 + posługujących się językiem polskim lub uczących się języka polskiego jako obcego. Zawartość programu mTalent - Czytanie ze zrozumieniem: - Autorskie publikacje (w tym poradnik metodyczny do programu i instrukcja tworzenia własnych zasobów) - Ponad 1000 ekranów interaktywnych i obszerna baza kart pracy do wydruku - Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych uzupełniających multimedialne ćwiczenia - Bezpłatne szkolenie zakończone wystawieniem certyfikatu - Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego mTalent - Bezpłatne aktualizacje programu szt.1 7Program multimedialny mTalent -percepcja wzrokowa Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 4 stanowiskowa Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój percepcji wzrokowej, a także wspierający koncentrację uwagi opartą na analizatorze wzrokowym. Zawartość programu mTalent Percepcja Wzrokowa - Trzy publikacje! (w tym 100-stronicowy poradnik metodyczny do programu i instrukcja tworzenia własnych zasobów) - Ponad 600 ekranów interaktywnych i więcej niż 200 kart pracy do wydruku - Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych uzupełniających multimedialne ćwiczenia - Bezpłatne szkolenie 1 logopedy -pracownika Zamawiającego zakończone wystawieniem certyfikatu - Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego mTalent - Bezpłatne aktualizacje programu szt.1 8Gra dydaktyczna - Usprawnianie artykulacji głoski R Gra logopedyczna - zestaw zawiera 54 karty A4 z ćwiczeniami wspomagającymi wywołanie głoski r oraz utrwalanie tej głoski w kolejnych formach, 2 pionki i kostkę. Zestaw1 9Gry logopedyczne Zestaw 10 gier Zestaw 10 gier logopedycznych w tym: 1. ,,Sakiewka skarbów" Gra składa się z: 108 żetonów, sa- kiewki, instrukcji. Gra zawiera następujące grup ćwiczeń: ćwi- czenia słuchowe i dźwiękonaśladowcze; ćwiczenia warg, ję- zyka (też pionizacji, połykania i wędzidełka podjęzykowego), żuchwy (wszystkie), policzków, podniebienia miękkiego i pier- ścienia zwierającego gardło; ćwiczenia oddechowe, dykcyjne i emisyjne; ćwiczenia głosek dentalizowanych (syczących, szumiących, ciszących); ćwiczenia głosek (p, b, m, f, w, t, d, n, l, r, zmiękczonych, k, g, h, samogłosek);Zestaw1 2. 2. ,,Trudne słowa cz. 2" Gra składa się z: 9 plansz,1 plastikowa ramka,1 notes, instrukcja Gra ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wymawiania głoski ,,r", w układach opozycyjnych z ,,l" i ,,j", poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. 3." Jak żyrafa szyje myje" SZUMIĄCE ZAGADKI LOGOPEDYCZNE GŁOSKI SZ Ż CZ Gra skład się z 48 zagadek logopedycznych. 4. ,,Przygoda z głoskami syczącymi i szumiącymi" Gra planszowa przeznaczona do ćwiczeń słuchu fonemowego, wymowy wyrazów zawierających głoski syczące (s, z, c, dz) i szumiące (sz, ż, cz, dż), do nauki wyróżniania głosek w wyrazach (analizowania wyrazów na głoski) i doskonalenia liczenia. 4. ,,Sowa gra w słowa" Gra logopedyczna ułatwiająca automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Zawartość opakowania: plansza, 30 elementów z głoska s, 30 z głoską c, 24 z głoską z, 12 z głoską dz, kolorowa kostka, lista wykorzystanych wyrazów, instrukcja 5. ,,Trudne słowa 1. Sowa mądra głowa" Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Zawartość opakowania: 9 plansz, plastikowa ramka, notes, nstrukcja. 6. ,,Ładnie mówię głoskę r" Gra mająca na celu doskonalenie artykulacji trudnych dla dziecka głosek oraz ćwiczenie ogólnej sprawności językowej. Zestaw: 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy, o wym. 9 x 9 cm, instrukcja z propozycjami gier 7. ,,Loteryjka obrazkowa. Gra logopedyczna" Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego sz ż cz dż, poszerzenie słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Zawartość opakowania 8 plansz z obrazkami, 72 dwustronne kartoniki, woreczek, instrukcja. 8. ,,Dżdżownica Żaneta" + ,,Pszczółki lotniczki" Pakiet gier w tym ,,Dżdżownica Żaneta" gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek sz, ż/rz, cz, dż oraz ,,Pszczółki Lotniczki" gra przeznaczona jest do ćwiczeń głoski l (nagłos, śródgłos, wygłos). 9. ,,Korale koloru koralowego" Gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek R, L, J.Zestaw zawiera 5 gier: planszowa - Górka Bzdurka, superpamięć, wyścig, Co się zmieniło?, Królewski błazen. 10. ,,Mówię poprawnie" Planszowa gra logopedyczna pomagająca dziecku w nauce poprawnej wymowy. Zestaw zawiera: planszę do gry, 96 tabliczek z obrazkami, 8 pionków, kostkę do gry, instrukcję. Zestaw1 10Dmuchajka logopedyczna Narzędzie służące do wykonywania ćwiczeń oddechowych, wspierające również aparat artykulacyjny i fonacyjny u dzieci. Zawartość zestawu: - cztery dmuchajki z drewna bukowego (średnica każdej z nich: 6 cm, wysokość: 5 cm), w czterech kolorach - naturalnym, czerwonym, zielonym i niebieskim - cztery piłeczki styropianowe (średnica piłeczki: 25 mm) cztery słomki Zestaw 1 11Walizka logopedyczna z przegródkami; min. 18 el Zawartość walizki logopedycznej: - wibrator Z-vibe z tworzywa - miękki pyszczek - 3 szpatułki do masażu niewibracyjnego - szpatułka Beckman - lustereczko krtaniowe - 4 szpatułki do masażu wibracyjnego (probe, preefer, mini, fine) - 2 gryzaczki - oronawigator - 2 łopatki (miękka i twarda) - gryzak gładki zestaw 1 12 Zestaw książek i ćwiczenń logopedycznych 25 szt, 1. Akademia wzorowej wymowy Cz, Autor: Danuta Klimkiewicz, Elżbieta Siennicka-Szadkowska, Wydawnictwo: Skrzat. 2. Akademia wzorowej wymowy Sz, Autor: Danuta Klimkiewicz, Elżbieta Siennicka-Szadkowska, Wydawnictwo: Skrzat. 3. Akademia wzorowej wymowy Dz, Autor: Danuta Klimkiewicz, Elżbieta Siennicka-Szadkowska, Wydawnictwo: Skrzat. 4. Akademia wzorowej wymowy S, Autor: Danuta Klimkiewicz, Elżbieta Siennicka-Szadkowska, Wydawnictwo: Skrzat. 5. Akademia wzorowej wymowy L/R, Autor: Danuta Klimkiewicz, Elżbieta Siennicka-Szadkowska, Wydawnictwo: Skrzat. 6. Czytam i rozumiem. Część 1 Wydawnictwo WiR, Autor: Mariola Czarnkowska, Anna Lipa, Paulina Wójcik-Topór. 7. Dysleksja. Ćwiczenia funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją (7-8 lat) Wydawnictwo WiR, Autor: Agnieszka Bala 8. Logotymy z głoskami L, R. Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska 9. Logotymy z głoskami K, G, H. Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska 10.Logotymy z głoskami T, D, N. Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska. 11.Logotymy z głoskami P, B, F, W. Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska 12.Logotymy z głoskami M', P', B'. Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska 13.Logotymy z głoskami szeregu syczącego S, Z, C, Dz. Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska 14.Logotymy z głoskami szeregu szumiącego SZ, CZ. Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska 15.Logotymy z głoskami szeregu szumiącego Ż, DŻ. Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska 16.Logotymy z głoskami szeregu ciszącego Ś, Ź, Ć, DŹ. Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska 17.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek k, ki, g, gi, h, hi. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz 18.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek p, pi, b, bi, m, mi. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz. 19.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek r, l, li, j. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz. 20.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek s, z, c, dz. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz. 21.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek ś, ź, ć, dź. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz. 22.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek sz, ż, cz, dż. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz 23.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii samogłosek. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz 24.Znajdź wyraz w wyrazie z głoską R. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Opracowanie zbiorowe. 25.Smaczne zabawy buzi i języka. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Elżbieta Borsuk-Sorota, Aleksandra Kruszewska Zestaw 1 13Karty pracy: Pytam i odpowiadam Zestaw PYTAM I ODPOWIADAM z serii Karty ćwiczeń prze- znaczony jest dla wszystkich osób z zaburzeniami komunika- cji językowej. W szczególności dla dzieci z: autyzmem, ze- społem Aspergera, Zespołem Downa, alalią, afazją, z obniże- niem sprawności intelektualnej, z porażeniem mózgowym, opóźnionym rozwojem mowy, SLI, centralnymi zaburzeniami słuchu. Zestaw zawiera: 20 plansz tekturowych formatu A4 z kolorowymi rysunkami i pytaniami dwustronnie zafoliowanych, 80 etykietek z odpowiedziami do układania na planszach, opis przykładowych ćwiczeń. Wydawnictwo: Arson. Autor: Elżbieta Wianecka. Zestaw1 14Kostki logopedyczne Kostki logopedyczne, wydawnictwo: Harmonia,, Autor: praca zbiorowa Ewa Paszkiewicz szt1 2) Wykonawca ponosi pełne ryzyko i odpowiedzialność za prawidłowe ustalenie wynagrodzenia za wykonanie zamówienia i jego dostarczenie na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia - siedziba Zamawiającego. 4) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowy" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta (zgodnie ze słownikiem PWN oznacza - dopiero co zrobiony, nieużywany, niezniszczony, niedawno nabyty, świeżo powstały, nierefabrykowany). 5) Zasady równoważności rozwiązań: a) równoważność - rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zgodnie z pkt.2.2.), lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem; b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zgodnie z pkt.2.2.), c) Użycie w Opisie przedmiotu zamówienia nazw i materiałów służy ustaleniu minimalnego standardu zamawianych artykułów oraz określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w ZO; d) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne; e) użycie w dokumencie słowa ,,lub" oznacza, że przedmiot zamówienia musi posiadać wymaganą funkcjonalność, natomiast to Zamawiający czy użytkownik będzie miał wybór korzystania z tej funkcjonalności; f) możliwość zaoferowania funkcji w sposób równoważny jest określone słowem ,,ewentualnie" albo w jasny sposób zakomunikowane przez Zamawiającego; g) brak określenia ,,minimum" oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach; h) nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. W związku z tym, Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez Zamawiającego w inny, niż podany sposób; i) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane produkty za równoważne. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania. CPV: 37524100-8, 37524600-3, 39162110-9, 39162100-6, 80340000-9, 37524000-7, 48520000-9, 22110000-4 Dokument nr: 261.7.2024 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć jednym z wybranych poniżej sposobów: a) w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem operatora pocztowego w kopercie opisanej nazwą i adresem wykonawcy oraz hasłem: ,,Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych w ramach projektu pn. ,,SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE lub b) za pośrednictwem poczty e-mailowej na adres: sp7.chelm.projekt@gmail.com oferty składane pocztą elektroniczną należy opatrzyć tytułem e-maila: ,,Oferta na pomoce logopedyczne w ramach projektu". Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego upływa dnia 16 kwietnia 2024 o godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 1) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do 29 kwietnia 2024 roku. Wymagania: 2) Warunki płatności: płatne przelewem 7 dni licząc od dnia wystawienia faktury, po uprzednim bezusterkowym dostarczeniu kompletnego przedmiotu zamówienia i wystawieniu faktury będą- cej następstwem odbioru przedmiotu zamówienia - ,,bez uwag". 3) Dane do faktury: Nabywca: Miasto Chełm ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, NIP 563-21-67-582. Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm. 5. KRYTERIA OCENY OFERTY, DEFINICJA ,,NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY" 1) Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierował niżej wymienionymi kryteriami oceny ofert: Lp. 1. 2. Nazwa kryterium Kryterium ,,Cena" (C) Kryterium ,,Podmiot Ekonomii Społecznej" (PES) Waga w punktach 90 10 2) Definicja ,,Najkorzystniejszej oferty": Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (No) obliczoną na podstawie wzoru: No = Nc+ Npes gdzie: No Nc Npes - łączna liczba punktów przyznana dla danej oferty, - liczba punktów przyznana za kryterium ,,Cena", - liczba punktów przyznana za kryterium ,,PES" 3) Na załączonym Formularzu ofertowym (zał. 1 do ZO) należy przedstawić ceny netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT. Wpisane do Formularza ofertowego kwoty winny wynikać z Kalkulacji ceny oferty (zał. 2 do ZO) 4) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Termin składania ofert jest terminem nieprzekraczalnym, a oferty złożone po terminie zostaną odrzucone i pozostawia się je bez rozpatrzenia. Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała: a) b) c) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy - według załączonego wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do ZO. Wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę Kalkulację ceny oferty - według załączonego wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do ZO. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, podpisane przez Wykonawcę - według załączonego wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do ZO 5) Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-e). W przypadku wysyłania oferty drogą e-mailową należy wykonać skan podpisanych dokumentów lub złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny, lub podpis zaufany, lub podpis osobisty. 6) W sytuacji niezłożenia kompletnej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia. 2) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wybranego Wykonawcę. 3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. II. CZĘŚĆ B** 1.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 1) uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: Zamawiający nie wyznacza szcze- gółowego warunku w tym zakresie, 2) wiedza i doświadczenie: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 4) osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 5) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.INFORMACJA O WAGACH (ZNACZENIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW) 1) Kryteria (1%=1pkt KRYTERIA 1. Cena 90 % ,,cena" to suma jednostkowych cen brutto wszystkich artykułów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (zawierająca wszystkie elementy składowe przedmiotu zamówienia) Ocena kryterium zgodnie ze wzorem: cena oferty najkorzystniejszej Nc = ----------------------------------------------- × 90 cena badanej oferty W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium ,,Cena" (Nc) wynosi 90 punktów 2. Podmiot Ekonomii Społecznej (PES) 10 % Kryterium społeczne odnosi się do statusu Wykonawcy jako Podmiotu Ekonomii Społecznej1 (PES) w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej. Weryfikacja kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1 do ZO) oraz dołączonego dokumentu potwierdzającego status Podmiotu Ekonomii Społecznej (np. aktualny odpis KRS, umowa spółki/statut lub inne odpowiednie dokumenty potwierdzające status Podmiotu Ekonomii Społecznej). W sytuacji niezłożenia ww dokumentu Zamawiający nie wezwie do jego złożenia, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, pod warunkiem, że Wykonawca wskaże w pkt.2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do ZO) następujące dane: podmiotowy środek dowodowy, adres internetowy, wydający urząd lub organ, dokładne dane referencyjne dokumentacji. Jeżeli Wykonawca nie załączy wskazanego powyżej podmiotowego środka dowodowego, a jednocześnie nie wypełni w całości pkt. 2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do ZO) i nie wskaże wymaganych danych (podmiotowy środek dowodowy, adres internetowy, wydający urząd lub organ, dokładne dane referencyjne dokumentacji), punkty za ,,kryterium społeczne" nie zostaną przyznane. Punkty przyznawane za kryterium społeczne będą następująco: ? posiadanie przez Wykonawcę statusu podmiotu ekonomii społecznej (PES) - 10 pkt. ? nieposiadanie przez Wykonawcę statusu podmiotu ekonomii społecznej (PES) - 0 pkt. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium ,,Podmiot Ekonomii Społecznej" (Npes) wynosi 10 punktów. 2) Zamawiający może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów. 3) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku w zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA Zamówienie nie może być udzielone: 1) osobom/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapi- tałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważ- nionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wy- konawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii pro- stej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonaw- ców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu zamawiającego z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że ist- nieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowa- niem o udzielenie zamówienia Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3. 2) Osobom/podmiotom wykluczonym na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859) - według załączonego wzoru, stanowiącego załącznik nr 4. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3. 4.OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY Nie dotyczy 5.INFORMACJE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH Zamawiający nie planuje zamówień uzupełniających. Kontakt: 1) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest p. Ewelina Kosowska-Kozaczuk tel. 517 671 524 e-mail: sp7.chelm.projekt@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024