Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. gen. Władysława Sikorskiego w Chełmie
ul. Synów Pułku 15
22-100 Chełm
powiat: Chełm
Tel/fax :825634884, tel. 517 671 524
sp7.chelm.projekt@gmail.com
Województwo: lubelskie
Miasto: Chełm
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel/fax :825634884,
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
na wykonanie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 tys. EUR
na Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych w ramach projektu pn.
,,SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
W związku z realizacją przez Zamawiającego - Beneficjenta projektu pn. ,,SIÓDEMKA" Z PASJĄ -
SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE nr FELU.10.03-IZ.00-0190/23, współfinansowanego przez Unię
Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich
dla Lubelskiego 2021-2027, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Szkole
Podstawowej Nr 7 w Chełmie, Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na niniejsze
zapytanie ofertowe.
1) Przedmiot zamówienia: Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych w ramach projektu pn.
,,SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
L.p.
1
NazwaSkład zestawu / Cechy/ parametry
Program multimedialny m Talent
Autyzm - Mowa czynna od słowa
do zdania + mTalent Autyzm -
Mowa w kontekście społecznym
Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 4
stanowiskowa
Zestaw interaktywnych ćwiczeń do pracy z uczniami ze
spektrum autyzmu, a także niepełnosprawnością
intelektualną, opóźnionym rozwojem mowy i innymi
problemami komunikacyjnymi
Zawartość programu mTalent Autyzm. Mowa czynna, od
słowa do zdania
- Około 900 ekranów interaktywnych, a także zbiór kart pracy
do wydruku
- Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych
uzupełniających multimedialne ćwiczenia
- Bezpłatne szkolenie 1 logopedy -pracownika
Zamawiającego zakończone wystawieniem certyfikatu
- Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego
mTalent
- Bezpłatne aktualizacje programu
- Program zawierający następujące działy: rzeczowniki -
liczba pojedyncza, rzeczowniki - liczba mnoga, czasowniki,
przymiotniki, kategorie, sekwencje historyjek, zajęcia
szt.
1

tematyczne.
Zawartość programu m Talent Autyzm. Mowa w kontekście
społecznym cz. 2:
- Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających
rozwijanie sprawności komunikacyjnej,
- Ponad 260 ekranów interaktywnych, zbiór kart pracy,
przewodnik metodyczny oraz zestaw materiałów
dodatkowych w jednym pudełku.
Dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi w
spektrum autyzmu i z innymi zaburzeniami sprawności
komunikacyjnej.
2Podświetlane lustro ścienne w
ramie
Wymiary z ramą: 120x 60cm, uchwyty do zamocowania
szt.
1
3Program multimedialnyy
mTalent - zaburzenia
przetwarzania słuchowego
Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 4
stanowiskowa
Zawartość programu mTalent Zaburzenia przetwarzania
słuchowego
- Ponad 700 ekranów interaktywnych, a także zbiór kart
pracy do wydruku
- Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych
uzupełniających multimedialne ćwiczenia
- Bezpłatne szkolenie 1 logopedy -pracownika
Zamawiającego zakończone wystawieniem certyfikatu
- Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego
mTalent
- Bezpłatne aktualizacje programu
szt.

4
Program multimedialny mTalent
- zajęcia logopedyczne dla
młodzieży i dorosłych
Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 4
stanowiskowa
Zawartość programu Zajęcia Logopedyczne dla młodzieży i
dorosłych
- Cztery publikacje! (w tym 176-stronicowy poradnik
metodyczny do programu, autorskie ,,Wprawki i Teksty
Logopedyczne" i instrukcja tworzenia własnych
zasobów)
- Niemal 1000 ekranów interaktywnych, a także zbiór kart
pracy do wydruku
- Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych
uzupełniających multimedialne ćwiczenia
- Bezpłatne szkolenie zakończone wystawieniem
certyfikatu
- Dostęp do centrum wsparcia technicznego i
szkoleniowego mTalent
- Bezpłatne aktualizacje programu
szt.
1
5Program multimedialny mTalent
-percepcja słuchowa
Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 4
stanowiskowa
Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających
usprawnianie i rozwój percepcji słuchowej, a także
wspomagający koncentrację uwagi opartą na
analizatorze słuchowym.
Zawartość programu Percepcja słuchowa:
Rozpoznawanie i różnicowanie dźwięków, Sekwencje i
rytmy, Słuch fonemowy, Analiza i synteza słuchowa, Pamięć
słuchowa, Rymy i zagadki, Zabawy słuchowe
szt.1
6Program multimedialny m Talent
- Czytanie ze zrozumieniem
Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 9
stanowiskowa
Zestaw multimedialnych ćwiczeń do kształcenia i treningu
umiejętności czytania ze zrozumieniem dla uczniów w trzech
grupach wiekowych: 7+, 11+ oraz 14 + posługujących się
językiem polskim lub uczących się języka polskiego jako
obcego.
Zawartość programu mTalent - Czytanie ze
zrozumieniem:
- Autorskie publikacje (w tym poradnik metodyczny do
programu i instrukcja tworzenia własnych zasobów)
- Ponad 1000 ekranów interaktywnych i obszerna baza kart
pracy do wydruku
- Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych
uzupełniających multimedialne ćwiczenia
- Bezpłatne szkolenie zakończone wystawieniem
certyfikatu
- Dostęp do centrum wsparcia technicznego i
szkoleniowego mTalent
- Bezpłatne aktualizacje programu
szt.1
7Program multimedialny mTalent
-percepcja wzrokowa
Oprogramowanie edukacyjne, licencja bezterminowa, 4
stanowiskowa
Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających
usprawnianie i rozwój percepcji wzrokowej, a także
wspierający koncentrację uwagi opartą na analizatorze
wzrokowym.
Zawartość programu mTalent Percepcja Wzrokowa
- Trzy publikacje! (w tym 100-stronicowy poradnik
metodyczny do programu i instrukcja tworzenia własnych
zasobów)
- Ponad 600 ekranów interaktywnych i więcej niż 200 kart
pracy do wydruku
- Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych
uzupełniających multimedialne ćwiczenia
- Bezpłatne szkolenie 1 logopedy -pracownika
Zamawiającego zakończone wystawieniem certyfikatu
- Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego
mTalent
- Bezpłatne aktualizacje programu
szt.1
8Gra dydaktyczna - Usprawnianie
artykulacji głoski R
Gra logopedyczna - zestaw zawiera 54 karty A4 z
ćwiczeniami wspomagającymi wywołanie głoski r oraz
utrwalanie tej głoski w kolejnych formach, 2 pionki i kostkę.
Zestaw1
9Gry logopedyczne Zestaw 10
gier
Zestaw 10 gier logopedycznych w tym:
1. ,,Sakiewka skarbów" Gra składa się z: 108 żetonów, sa-
kiewki, instrukcji. Gra zawiera następujące grup ćwiczeń: ćwi-
czenia słuchowe i dźwiękonaśladowcze; ćwiczenia warg, ję-
zyka (też pionizacji, połykania i wędzidełka podjęzykowego),
żuchwy (wszystkie), policzków, podniebienia miękkiego i pier-
ścienia zwierającego gardło; ćwiczenia oddechowe, dykcyjne
i emisyjne; ćwiczenia głosek dentalizowanych (syczących,
szumiących, ciszących); ćwiczenia głosek (p, b, m, f, w, t, d,
n, l, r, zmiękczonych, k, g, h, samogłosek);Zestaw1
2.
2. ,,Trudne słowa cz. 2" Gra składa się z: 9 plansz,1
plastikowa ramka,1 notes, instrukcja
Gra ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym
i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wymawiania
głoski ,,r", w układach opozycyjnych z ,,l" i ,,j", poszerzenia
słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej.
3." Jak żyrafa szyje myje" SZUMIĄCE ZAGADKI
LOGOPEDYCZNE GŁOSKI SZ Ż CZ
Gra skład się z 48 zagadek logopedycznych.
4. ,,Przygoda z głoskami syczącymi i szumiącymi" Gra
planszowa przeznaczona do ćwiczeń słuchu fonemowego,
wymowy wyrazów zawierających głoski syczące (s, z, c, dz) i
szumiące (sz, ż, cz, dż), do nauki wyróżniania głosek w
wyrazach (analizowania wyrazów na głoski) i doskonalenia
liczenia.
4. ,,Sowa gra w słowa" Gra logopedyczna ułatwiająca
automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz.
Zawartość opakowania: plansza, 30 elementów z głoska s, 30
z głoską c, 24 z głoską z, 12 z głoską dz, kolorowa kostka,
lista wykorzystanych wyrazów, instrukcja
5. ,,Trudne słowa 1. Sowa mądra głowa"
Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w
wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie
poprawnego wyróżniania głosek
opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju
percepcji słuchowej. Zawartość opakowania: 9 plansz,
plastikowa ramka, notes, nstrukcja.
6. ,,Ładnie mówię głoskę r" Gra mająca na celu doskonalenie
artykulacji trudnych dla dziecka głosek oraz ćwiczenie ogólnej
sprawności językowej. Zestaw: 70 obrazków (zdjęć)
podzielonych na trzy zestawy, o wym. 9 x 9 cm, instrukcja z
propozycjami gier
7. ,,Loteryjka obrazkowa. Gra logopedyczna" Gra
logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku
przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej
wymowy głosek szeregu szumiącego sz ż cz dż, poszerzenie
słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej.
Zawartość opakowania
8 plansz z obrazkami, 72 dwustronne kartoniki, woreczek,
instrukcja.
8. ,,Dżdżownica Żaneta" + ,,Pszczółki lotniczki" Pakiet gier w
tym ,,Dżdżownica Żaneta" gra przeznaczona jest do ćwiczeń
głosek sz, ż/rz, cz, dż oraz ,,Pszczółki Lotniczki" gra
przeznaczona jest do ćwiczeń głoski l (nagłos, śródgłos,
wygłos).
9. ,,Korale koloru koralowego" Gry logopedyczne różnicujące
wymowę głosek R, L, J.Zestaw zawiera 5 gier: planszowa -
Górka Bzdurka, superpamięć, wyścig, Co się zmieniło?,
Królewski błazen.
10. ,,Mówię poprawnie" Planszowa gra logopedyczna
pomagająca dziecku w nauce poprawnej wymowy. Zestaw
zawiera: planszę do gry, 96 tabliczek z obrazkami, 8 pionków,
kostkę do gry, instrukcję.
Zestaw1
10Dmuchajka logopedyczna
Narzędzie służące do wykonywania ćwiczeń oddechowych,
wspierające również aparat artykulacyjny i fonacyjny u
dzieci.
Zawartość zestawu:
- cztery dmuchajki z drewna bukowego (średnica każdej z
nich: 6 cm, wysokość: 5 cm), w czterech kolorach -
naturalnym, czerwonym, zielonym i niebieskim
- cztery piłeczki styropianowe (średnica piłeczki: 25 mm)
cztery słomki
Zestaw
1
11Walizka logopedyczna z
przegródkami; min. 18 el
Zawartość walizki logopedycznej:
- wibrator Z-vibe z tworzywa
- miękki pyszczek
- 3 szpatułki do masażu niewibracyjnego
- szpatułka Beckman
- lustereczko krtaniowe
- 4 szpatułki do masażu wibracyjnego (probe, preefer,
mini, fine)
- 2 gryzaczki
- oronawigator
- 2 łopatki (miękka i twarda)
- gryzak gładki
zestaw
1
12
Zestaw książek i ćwiczenń
logopedycznych 25 szt,
1. Akademia wzorowej wymowy Cz, Autor: Danuta
Klimkiewicz,
Elżbieta
Siennicka-Szadkowska,
Wydawnictwo: Skrzat.
2. Akademia wzorowej wymowy Sz, Autor: Danuta
Klimkiewicz,
Elżbieta
Siennicka-Szadkowska,
Wydawnictwo: Skrzat.
3. Akademia wzorowej wymowy Dz, Autor: Danuta
Klimkiewicz,
Elżbieta
Siennicka-Szadkowska,
Wydawnictwo: Skrzat.
4. Akademia wzorowej wymowy S, Autor: Danuta
Klimkiewicz,
Elżbieta
Siennicka-Szadkowska,
Wydawnictwo: Skrzat.
5. Akademia wzorowej wymowy L/R, Autor: Danuta
Klimkiewicz,
Elżbieta
Siennicka-Szadkowska,
Wydawnictwo: Skrzat.
6. Czytam i rozumiem. Część 1 Wydawnictwo WiR,
Autor:
Mariola Czarnkowska, Anna Lipa, Paulina
Wójcik-Topór.
7. Dysleksja. Ćwiczenia funkcji poznawczych dla dzieci
zagrożonych dysleksją (7-8 lat) Wydawnictwo WiR,
Autor: Agnieszka Bala
8. Logotymy z głoskami L, R. Ćwiczenia logopedyczne.
Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska
9. Logotymy z głoskami K, G, H. Ćwiczenia logopedyczne.
Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska
10.Logotymy z głoskami T, D, N. Ćwiczenia logopedyczne.
Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna Mikulska.
11.Logotymy z głoskami P, B, F, W. Ćwiczenia
logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna
Mikulska
12.Logotymy z głoskami M', P', B'. Ćwiczenia
logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor: Joanna
Mikulska
13.Logotymy z głoskami szeregu syczącego S, Z, C, Dz.
Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor:
Joanna Mikulska
14.Logotymy z głoskami szeregu szumiącego SZ, CZ.
Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor:
Joanna Mikulska
15.Logotymy z głoskami szeregu szumiącego Ż, DŻ.
Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor:
Joanna Mikulska
16.Logotymy z głoskami szeregu ciszącego Ś, Ź, Ć, DŹ.
Ćwiczenia logopedyczne. Wydawnictwo WiR, Autor:
Joanna Mikulska
17.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek
k, ki, g, gi, h, hi. Wydawnictwo Harmonia, Autor:
Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz
18.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek
p, pi, b, bi, m, mi. Wydawnictwo Harmonia, Autor:
Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz.
19.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek
r, l, li, j. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata
Kobus, Marzena Polinkiewicz.
20.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek
s, z, c, dz. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata
Kobus, Marzena Polinkiewicz.
21.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek
ś, ź, ć, dź. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata
Kobus, Marzena Polinkiewicz.
22.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii głosek
sz, ż, cz, dż. Wydawnictwo Harmonia, Autor: Małgorzata
Kobus, Marzena Polinkiewicz
23.Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii
samogłosek.
Wydawnictwo Harmonia, Autor:
Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz
24.Znajdź wyraz w wyrazie z głoską R. Wydawnictwo
Harmonia, Autor: Opracowanie zbiorowe.
25.Smaczne zabawy buzi i języka. Wydawnictwo
Harmonia, Autor: Elżbieta Borsuk-Sorota, Aleksandra
Kruszewska
Zestaw
1
13Karty pracy: Pytam i
odpowiadam
Zestaw PYTAM I ODPOWIADAM z serii Karty ćwiczeń prze-
znaczony jest dla wszystkich osób z zaburzeniami komunika-
cji językowej. W szczególności dla dzieci z: autyzmem, ze-
społem Aspergera, Zespołem Downa, alalią, afazją, z obniże-
niem sprawności intelektualnej, z porażeniem mózgowym,
opóźnionym rozwojem mowy, SLI, centralnymi zaburzeniami
słuchu. Zestaw zawiera: 20 plansz tekturowych formatu A4 z
kolorowymi rysunkami i pytaniami dwustronnie zafoliowanych,
80 etykietek z odpowiedziami do układania na planszach,
opis przykładowych ćwiczeń. Wydawnictwo: Arson. Autor:
Elżbieta Wianecka.
Zestaw1
14Kostki logopedyczne
Kostki logopedyczne, wydawnictwo: Harmonia,, Autor:
praca zbiorowa Ewa Paszkiewicz
szt1
2) Wykonawca ponosi pełne ryzyko i odpowiedzialność za prawidłowe ustalenie wynagrodzenia
za wykonanie zamówienia i jego dostarczenie na koszt Wykonawcy do siedziby
Zamawiającego.
3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe
w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do
miejsca odbioru przedmiotu zamówienia - siedziba Zamawiającego.
4) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Pod pojęciem ,,fabrycznie nowy"
Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia,
w oryginalnych opakowaniach producenta (zgodnie ze słownikiem PWN oznacza - dopiero co
zrobiony, nieużywany, niezniszczony, niedawno nabyty, świeżo powstały, nierefabrykowany).
5) Zasady równoważności rozwiązań:
a) równoważność - rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych,
jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym
i funkcjonalnym wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zgodnie z pkt.2.2.), lub
lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem;
b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do
wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że
zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów
technicznych nie gorszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zgodnie
z pkt.2.2.),
c) Użycie w Opisie przedmiotu zamówienia nazw i materiałów służy ustaleniu minimalnego
standardu zamawianych artykułów oraz określeniu właściwości i wymogów technicznych
założonych w ZO;
d) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne
spełnią zakładane wymagania minimalne;
e) użycie w dokumencie słowa ,,lub" oznacza, że przedmiot zamówienia musi posiadać
wymaganą funkcjonalność, natomiast to Zamawiający czy użytkownik będzie miał wybór
korzystania z tej funkcjonalności;
f) możliwość zaoferowania funkcji w sposób równoważny jest określone słowem
,,ewentualnie" albo w jasny sposób zakomunikowane przez Zamawiającego;
g) brak określenia ,,minimum" oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a Wykonawca
może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach;
h) nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania
wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania
technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości
zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu
równoważnym. W związku z tym, Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które
realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez Zamawiającego w inny, niż
podany sposób;
i)
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy
Zamawiający uzna zaproponowane produkty za równoważne. W takiej sytuacji
Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te
rozwiązania.

CPV: 37524100-8, 37524600-3, 39162110-9, 39162100-6, 80340000-9, 37524000-7, 48520000-9, 22110000-4

Dokument nr: 261.7.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć jednym z wybranych poniżej sposobów:
a)
w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem operatora pocztowego w kopercie opisanej
nazwą i adresem wykonawcy oraz hasłem: ,,Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych
w ramach projektu pn. ,,SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
lub
b) za pośrednictwem poczty e-mailowej na adres: sp7.chelm.projekt@gmail.com
oferty składane pocztą elektroniczną należy opatrzyć tytułem e-maila:
,,Oferta na pomoce logopedyczne w ramach projektu".
Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego upływa dnia 16 kwietnia 2024 o godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
1) Termin zakończenia realizacji zamówienia: do 29 kwietnia 2024 roku.

Wymagania:
2) Warunki płatności: płatne przelewem 7 dni licząc od dnia wystawienia faktury, po uprzednim
bezusterkowym dostarczeniu kompletnego przedmiotu zamówienia i wystawieniu faktury będą-
cej następstwem odbioru przedmiotu zamówienia - ,,bez uwag".
3) Dane do faktury:
Nabywca: Miasto Chełm ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, NIP 563-21-67-582.
Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm.
5.
KRYTERIA OCENY OFERTY, DEFINICJA ,,NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY"
1) Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierował niżej wymienionymi kryteriami oceny ofert:
Lp.
1.
2.
Nazwa kryterium
Kryterium ,,Cena" (C)
Kryterium ,,Podmiot Ekonomii Społecznej" (PES)
Waga w punktach
90
10
2) Definicja ,,Najkorzystniejszej oferty":
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (No)
obliczoną na podstawie wzoru: No = Nc+ Npes
gdzie:
No
Nc
Npes
- łączna liczba punktów przyznana dla danej oferty,
- liczba punktów przyznana za kryterium ,,Cena",
- liczba punktów przyznana za kryterium ,,PES"
3) Na załączonym Formularzu ofertowym (zał. 1 do ZO) należy przedstawić ceny netto i brutto za
wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT. Wpisane do
Formularza ofertowego kwoty winny wynikać z Kalkulacji ceny oferty (zał. 2 do ZO)
4) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Termin składania ofert jest terminem nieprzekraczalnym, a oferty złożone po terminie zostaną
odrzucone i pozostawia się je bez rozpatrzenia.
Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała:
a)
b)
c)
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy - według załączonego
wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do ZO.
Wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę Kalkulację ceny oferty - według załączonego
wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do ZO.
Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, podpisane przez Wykonawcę - według
załączonego wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do ZO
5) Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-e). W przypadku
wysyłania oferty drogą e-mailową należy wykonać skan podpisanych dokumentów lub złożyć
kwalifikowany podpis elektroniczny, lub podpis zaufany, lub podpis osobisty.
6) W sytuacji niezłożenia kompletnej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia.
2) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu
i o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wybranego Wykonawcę.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od realizacji zamówienia, Zamawiający
może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich
ponownej oceny.
II. CZĘŚĆ B**
1.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH
SPEŁNIANIA
1) uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: Zamawiający nie wyznacza szcze-
gółowego warunku w tym zakresie,
2) wiedza i doświadczenie: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie;
5) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie.
2.INFORMACJA O WAGACH (ZNACZENIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW)
1) Kryteria (1%=1pkt
KRYTERIA
1.
Cena
90 %
,,cena" to suma jednostkowych cen brutto wszystkich artykułów
wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (zawierająca
wszystkie elementy składowe przedmiotu zamówienia)
Ocena kryterium zgodnie ze wzorem:
cena oferty najkorzystniejszej
Nc = ----------------------------------------------- × 90
cena badanej oferty
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów,
a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu
do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego
działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium
,,Cena" (Nc) wynosi 90 punktów
2.
Podmiot Ekonomii
Społecznej (PES)
10 %
Kryterium społeczne odnosi się do statusu Wykonawcy jako
Podmiotu Ekonomii Społecznej1 (PES) w rozumieniu ustawy z dnia
5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej.
Weryfikacja kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia
zawartego w Formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1
do ZO) oraz dołączonego dokumentu potwierdzającego status
Podmiotu Ekonomii Społecznej (np. aktualny odpis KRS, umowa
spółki/statut lub inne odpowiednie dokumenty potwierdzające
status Podmiotu Ekonomii Społecznej).
W sytuacji niezłożenia ww dokumentu Zamawiający nie wezwie do
jego złożenia, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne, pod warunkiem, że Wykonawca wskaże w pkt.2
Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do ZO) następujące dane:
podmiotowy środek dowodowy, adres internetowy, wydający urząd
lub organ, dokładne dane referencyjne dokumentacji.
Jeżeli Wykonawca nie załączy wskazanego powyżej
podmiotowego środka dowodowego, a jednocześnie nie wypełni
w całości pkt. 2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do ZO) i
nie wskaże wymaganych danych (podmiotowy środek dowodowy,
adres internetowy, wydający urząd lub organ, dokładne dane
referencyjne dokumentacji), punkty za ,,kryterium społeczne" nie
zostaną przyznane.
Punkty przyznawane za kryterium społeczne będą następująco:
? posiadanie przez Wykonawcę statusu podmiotu ekonomii
społecznej (PES) - 10 pkt.
? nieposiadanie przez Wykonawcę statusu podmiotu ekonomii
społecznej (PES) - 0 pkt.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium
,,Podmiot Ekonomii Społecznej" (Npes) wynosi 10 punktów.
2) Zamawiający może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
3) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona
z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku w zachowaniem następującej zasady: jeżeli
parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr
miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
Zamówienie nie może być udzielone:
1) osobom/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapi-
tałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważ-
nionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wy-
konawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej
10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka
organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii pro-
stej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu
przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego
zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonaw-
ców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu zamawiającego z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że ist-
nieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowa-
niem o udzielenie zamówienia
Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie
z Załącznikiem nr 3.
2) Osobom/podmiotom wykluczonym na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859) - według
załączonego wzoru, stanowiącego załącznik nr 4.
Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie
z Załącznikiem nr 3.
4.OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY
Nie dotyczy
5.INFORMACJE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie planuje zamówień uzupełniających.

Kontakt:
1) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania
jest
p.
Ewelina
Kosowska-Kozaczuk
tel.
517 671
524
e-mail:
sp7.chelm.projekt@gmail.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.