śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PNIEWY ul. Dworcowa 37 62-045 Pniewy powiat: szamotulski przetargi@pniewy.wlkp.pl https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Pniewy |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. pn. Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole. 1) Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b) roboty w zakresie elementów konstrukcyjnych (podkłady betonowe na podłożu gruntowym - 0,541 m3; płyty fundamentowe żelbetowe - 0,903 m3, ściany z bloczków betonowych na zaprawie betonowo wapiennej - 3,306 m3, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych - 3,919 m2, Izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych - 4,517 m2, konstrukcje stalowe - 2,128 t, uzupełnienie tynków wraz z ułożeniem siatki - 20,76 m2); c) roboty budowalne w zakresie podłóg i posadzek (podkłady betonowe na podłoży gruntowym - 7,11 m3, izolacje przeciwwilgociowe z papy - 47,4 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych - 48,4 m2, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej - 48,4 m2, warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej o gr. 70 mm - 48,4 m2, gruntowanie podłoży - 662 m2, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 169,6 m2, płytki ceramiczne 60x60 cm - 169,6 m2, cokoliki płytkowe o wys. 10 cm - 43,84 m, izolacja pozioma z folii w płynie - 128,7 m2, warstwa wyrównywująca i wygładzająca z zaprawy samopoziomującej - 492,4 m2, wykładzina PVC - 512,55 m2, szlifowania posadzek lastrykowych wraz z pastowaniem i impregnacją - 63 m2); d) roboty budowalne w zakresie ścian i ścianek działowych (uzupełninie ścian bloczkami z betonu komórkowego - 11,327 m3, uzupełninie ścian z cegieł - 4,788 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych dwuwarstwowy - 426,311 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych jednowarstwowych - 21,452 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi dwuwarstwowymi - 30,554 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi jednowarstwowymi - 9,504 m2, przegrody z tworzyw sztucznych z drzwiami - 45,92 m2; gruntowanie podłoża - 1991,852 m2; tynki z gipsu tynkarskiego - 156,362 m2; izolacja z folii w płynie - 219,802 m2; licowanie ścian płytkami o wym. 60x30 cm - 219,802 m2, dwukrotne malowanie farbą - 1717,994 m2); e) roboty budowalne w zakresie sufitów (gruntowanie podłoża - 819,651 m2, sufity z płyt gipsowo-kartonowych odpornych na wilgotności do 90% RH - 85,937 m2, sufity kasetonowe o wym. 60x60 cm - 198,20 m2, dwuwarstwowe gładzie gipsowe wraz dwukrotnym malowaniem farbą - 804,431 m2); f) roboty budowalne w zakresie stolarki drzwiowe i okiennej oraz ślusarki wewnętrznej (drzwi aluminiowe - 12,948 m2, drzwi płytowe - 67,2 m2, drzwi stalowe - 13,8 m2, montaż stolarki okiennej EI60 - 18,516 m2, zabudowy grzejników - 30 kpl., klapa dymowa - 2,52 m2, balustrady schodowe z prętów stalowych - 15,15 m, podokienniki - 26 szt., drzwi aluminiowe EI30 - 2,1 W związku z ograniczeniami ciąg dalszy opisu w SWZ. CPV: 45000000-7, 45111200-0,45262300-4,45262310-7,45262500-6,45110000-1,45410000-4,45430000-0,45432130-4,45442100-8 Dokument nr: 2024/BZP 00279911, BZT.271.2.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ rozdział XI 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 75.000,00 zł (siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Duszniki O/ Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 z dopiskiem ,,Wadium - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole" UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 7. Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BZT.271.2.5.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. pn. Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole. 1) Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b) roboty w zakresie elementów konstrukcyjnych (podkłady betonowe na podłożu gruntowym - 0,541 m3; płyty fundamentowe żelbetowe - 0,903 m3, ściany z bloczków betonowych na zaprawie betonowo wapiennej - 3,306 m3, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych - 3,919 m2, Izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych - 4,517 m2, konstrukcje stalowe - 2,128 t, uzupełnienie tynków wraz z ułożeniem siatki - 20,76 m2); c) roboty budowalne w zakresie podłóg i posadzek (podkłady betonowe na podłoży gruntowym - 7,11 m3, izolacje przeciwwilgociowe z papy - 47,4 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych - 48,4 m2, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej - 48,4 m2, warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej o gr. 70 mm - 48,4 m2, gruntowanie podłoży - 662 m2, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 169,6 m2, płytki ceramiczne 60x60 cm - 169,6 m2, cokoliki płytkowe o wys. 10 cm - 43,84 m, izolacja pozioma z folii w płynie - 128,7 m2, warstwa wyrównywująca i wygładzająca z zaprawy samopoziomującej - 492,4 m2, wykładzina PVC - 512,55 m2, szlifowania posadzek lastrykowych wraz z pastowaniem i impregnacją - 63 m2); d) roboty budowalne w zakresie ścian i ścianek działowych (uzupełninie ścian bloczkami z betonu komórkowego - 11,327 m3, uzupełninie ścian z cegieł - 4,788 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych dwuwarstwowy - 426,311 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych jednowarstwowych - 21,452 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi dwuwarstwowymi - 30,554 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi jednowarstwowymi - 9,504 m2, przegrody z tworzyw sztucznych z drzwiami - 45,92 m2; gruntowanie podłoża - 1991,852 m2; tynki z gipsu tynkarskiego - 156,362 m2; izolacja z folii w płynie - 219,802 m2; licowanie ścian płytkami o wym. 60x30 cm - 219,802 m2, dwukrotne malowanie farbą - 1717,994 m2); e) roboty budowalne w zakresie sufitów (gruntowanie podłoża - 819,651 m2, sufity z płyt gipsowo-kartonowych odpornych na wilgotności do 90% RH - 85,937 m2, sufity kasetonowe o wym. 60x60 cm - 198,20 m2, dwuwarstwowe gładzie gipsowe wraz dwukrotnym malowaniem farbą - 804,431 m2); f) roboty budowalne w zakresie stolarki drzwiowe i okiennej oraz ślusarki wewnętrznej (drzwi aluminiowe - 12,948 m2, drzwi płytowe - 67,2 m2, drzwi stalowe - 13,8 m2, montaż stolarki okiennej EI60 - 18,516 m2, zabudowy grzejników - 30 kpl., klapa dymowa - 2,52 m2, balustrady schodowe z prętów stalowych - 15,15 m, podokienniki - 26 szt., drzwi aluminiowe EI30 - 2,1 W związku z ograniczeniami ciąg dalszy opisu w SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262300-4 - Betonowanie 45262310-7 - Zbrojenie 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45410000-4 - Tynkowanie 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45432130-4 - Pokrywanie podłóg 45442100-8 - Roboty malarskie 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45313100-5 - Instalowanie wind 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45331210-1 - Instalowanie wentylacji 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach. Zamówienie zostanie udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień na ten zakres robót. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji. 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. polegające na budowie lub przebudowie budynku o wartości minimum 1.600.000,00 zł (słownie: milion sześćset tysięcy złotych) brutto każda, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, b) dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami, które będą pełnić funkcję: - kierownika budowy posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej adekwatnie do przedmiotu zamówienia, - kierownika robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej adekwatnie do przedmiotu zamówienia, - kierownika robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej adekwatnie do przedmiotu zamówienia. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: ,,spełnia-nie spełnia" na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 2 pkt 4 lit. a) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 75.000,00 zł (siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Duszniki O/ Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 z dopiskiem ,,Wadium - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole" UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 7. Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania zostały opisane w rozdziale XIX SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z SWZ i projektem umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji. 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024