Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace budowlane związane z budową obiektu magazynowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace budowlane związane z budową obiektu magazynowego

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jago-PRO Sp. z o.o
ul. Szczakowska 35
43-600 Jaworzno
powiat: Jaworzno
Telefon: 32 614 03 16
dominikkondziolka@jagopro.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno
Wadium: 100.000,00 zł.
Nr telefonu: Telefon: 32 614 03 1
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Projekt realizowany w ramach naboru: A 2.1.1. Inwestycje wspierające robotyzację i cyfryzację w przedsiębiorstwach, Krajowy Plan Odbudowy
Informacje o ogłoszeniu
Tytuł zamówienia
Prace budowlane związane z budową obiektu magazynowego
Opis przedmiotu zamówienia
Zapytaniem ofertowym objęte jest wykonanie robót budowlanych w formie ryczałtowej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, a w szczególności:
1. Rozebranie istniejącej hali namiotowej oraz przygotowanie elementów do ponownego montażu w innym miejscu.
2. Rozbudowa istniejącego magazynu.
3. Wykonanie robót ziemnych - rozebranie istniejącej nawierzchni, wykopy, uzdatnienie warstw gruntowych w poziomie posadowienia, w szczególności wzmocnienie kolumnami betonowymi stóp fundamentowych i ław określonych w projekcie (rejon osi 1) oraz wzmocnienie posadzki i fundamentów na pozostałym obszarze. (Stopy fundamentowe i ławę określoną w projekcie wzmocnić kolumnami betonowymi. Posadzkę i fundamenty na reszcie zakresu za pomocą kolumn żwirowych).
4. Wykonanie robót polegających na przełożeniu, zabezpieczeniu lub likwidacji sieci i instalacji podziemnych wchodzących w kolizję z budowanym obiektem.
5. Wykonanie robót konstrukcyjnych w zakresie układu nośnego budynku fundamenty i konstrukcja, zamawiający dopuszcza przeprojektowanie konstrukcji hali na prefabrykowaną żelbetową przy założeniu obciążeń nie mniejszych niż projektowane.
6. Wykonanie pokrycia dachu i ścian budynku, zamawiający nie dopuszcza zmiany w zakresie wybranej technologii obudowy hali i warstw dachowych oraz zamiany parametrów cieplnych przegród wpływających na charakterystykę energetyczną budynku.
7. Wykonanie montażu doku oraz pozostałych bram, zgodnie z projektem wykonawczym bramy p.poż pomiędzy częścią rozbudowywaną i istniejącą o wymiarach 2,50m szerokość, 4,5m wysokość (konieczna ingerencja w konstrukcję istniejącej hali magazynowej).
8. Wykonanie posadzki w magazynie.
9. Wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z wykonaniem projektów wykonawczych,
10. Wykonanie prac wykończeniowych,
11. Wykonanie projektu wykonawczego instalacji i sieci sanitarnych oraz prac instalacyjnych (wentylacji , ogrzewania, zasilanego z istniejącej kotłowni wraz z ewentualna jej przebudową, instalacji hydrantowej wraz z uzgodnieniami z rzeczoznawcą p.poż.).
12. Wykonanie projektu rozbudowy istniejącego systemu sygnalizacji pożaru wraz z opinią rzeczoznawcy oraz rozbudowa systemu zgodnie z projektem.
13. Wykonanie ścian osłonowych zbiorników.
14. Wykonanie posadowienia hali namiotowej
15. Wykonanie instalacji elektrycznych w hali namiotowej.
16. Wykonanie wszystkich niezbędnych prac w zakresie zagospodarowania terenu (odtworzenia i nowe elementy).
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową, zamawiający wskazał powyżej jakie zmiany są dopuszczalne. Innych zmian istotnie lub nieistotnie odstępujących od zatwierdzonego projektu zamawiający nie dopuszcza.
Dokumentacja projektowa dostępna jest do pobrania pod adresem:

https://jagopro.sharepoint.com

Jeśli dokumentacja projektowa zawiera jakiekolwiek odniesienia do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy je traktować wyłącznie jako rozwiązania przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wynikających z dokumentacji projektowej, z zachowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca nie musi w złożonej ofercie udowadniać równoważności zaoferowanych rozwiązań.

Istotne postanowienia umowy:
Wymagane min. 36 miesięcy gwarancji.

Zamówienie powinno zostać zrealizowane nie później niż w ciągu 6 miesięcy od daty przejęcia placu budowy. Terminem wykonania zamówienia jest termin zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru końcowego Zamawiającemu, jeżeli w wyniku tego odbioru nastąpi podpisanie protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę.

CPV: 45000000-7

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
do dnia 24.04.2024 r.
Oferty należy składać do końca dnia wskazanego w punkcie ,,TERMIN SKŁADANIA ofert" na adres mailowy: dominikkondziolka@jagopro.pl. Oferty niekompletne lub niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co do których oferent nie udzielił odpowiednich wyjaśnień, nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w punkcie ,,Warunki zmiany umowy".
Miejsce realizacji zamówienia
ul. Szczakowska 35, 43-600 Jaworzno

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Oferent, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie przynajmniej trzech budynków należących do kategorii XIV - XVIII (zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane) o powierzchni użytkowej każdego z nich min. 1200 m2 oraz kubaturze min. 16000 m3 (Pojęcia budowa, przebudowa oraz budynek będą rozumiane w znaczeniu nadanym im w ustawie z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1625 z póz. zm.) - zwanej dalej ustawą Prawo budowlane).
Weryfikacja na podstawie wykazu zrealizowanych usług w formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego doświadczenia na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga od Oferenta posiadania potencjału kadrowego (osób skierowanych do realizacji zamówienia) umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający wymaga, aby Oferent wykazał, że dysponuje:
o osobą na stanowisko kierownika budowy- tj. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w tym doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku należącego do kategorii XIV-XVIII (zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane).
o osobą na stanowisko kierownika robót - tj. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającą min. 2 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych.
o osobą na stanowisku inżynier budowy - tj. 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe tj. ukończone studia na kierunku budownictwo.
Przez ,,doświadczenie zawodowe" rozumie się rzeczywisty okres świadczenia przez wskazaną osobę funkcji odpowiadającej posiadanym przez nią uprawnieniom (liczony w formule miesięcznej - za każdy miesiąc pełnienia funkcji przez tę osobę; nie sumuje się okresów, w których dana osoba sprawowała równolegle funkcje na większej liczbie kontraktów).
Weryfikacja na podstawie oświadczenia znajdującego się w formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego potencjału osobowego na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie listy osób oddelegowanych do realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie i uprawnienia).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia może się ubiegać oferent, który spełnia łącznie wszystkie wymienione poniżej warunki:
1. Uzyskał średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe lub przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie ,,Rachunku zysków i strat" pozycja ,,Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub ,,Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 12 000 000 PLN.
Oferent zobowiązany jest do dostarczenia ,,Rachunku zysków i strat" za ostatni zamknięty rok obrotowy lub za trzy ostatnie lata obrotowe w zależności od tego, które lata uwzględnia przy wykazywaniu spełniania powyższego warunku.
W przypadku, gdy w dokumentach przedstawionych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu znajdą się kwoty wyrażone w walucie innej niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złote polskie z zastosowaniem średniego kursu złotego w stosunku do euro opublikowanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A) w dniu opublikowania zapytania ofertowego. W przypadku nieopublikowania ww. kursu w tym dniu, Zamawiający zastosuje ostatni średni kurs złotego w stosunku do euro opublikowany przez Narodowy Bank Polski (tabela A) przed dniem opublikowania zapytania ofertowego.
2. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 6 000 000 PLN.
Oferent zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia, o którym mowa powyżej: polisy OC wraz z dowodem opłacenia składek, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentach przedstawionych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu znajdą się kwoty wyrażone w walucie innej niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złote polskie z zastosowaniem średniego kursu złotego w stosunku do euro opublikowanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A) w dniu opublikowania zapytania ofertowego. W przypadku nieopublikowania ww. kursu w tym dniu, Zamawiający zastosuje ostatni średni kurs złotego w stosunku do euro opublikowany przez Narodowy Bank Polski (tabela A) przed dniem opublikowania zapytania ofertowego.
3. Posiada środki finansowe lub dysponuje zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000 zł.
Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa powyżej Oferent przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Oferent posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1 500 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie spełnienia tego warunku możliwe jest poprzez informację pochodzącą z więcej niż jednego banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Oferent posiada rachunek.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2. Wypełniony załącznik nr 2 do zapytania ofertowego ,,Zakres rzeczowo-finansowy".
3. Polisa OC wraz z dowodem opłacenia składek.
4. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Oferent posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy.
5. ,,Rachunek zysków i strat" za ostatni zamknięty rok obrotowy lub za trzy ostatnie lata obrotowe w zależności od tego, które lata uwzględnia przy wykazywaniu spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł.
1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
o pieniądzu,
o gwarancjach bankowych,
o gwarancjach ubezpieczeniowych,
o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).
2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 13 1050 1214 1000 0090 8358 0879 prowadzony w ING Bank Śląski z dopiskiem w tytule przelewu, jakiego postępowania dotyczy.
3. Wadium w formie niepieniężnej należy wnieść poprzez dołączenie dokumentu do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
o odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym i złożonej ofercie,
o zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Dodatkowe warunki
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1.
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania oferenta wg dokumentu rejestrowego lub posiadającą/posiadające stosowne pełnomocnictwo (w takim przypadku pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty). Oferent związany jest ofertą przez okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert lub w przypadku wyboru Oferenta do czasu podpisania Umowy na wykonanie zadania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia postępowania ofertowego oraz odstąpienia od podpisania umowy w dowolnym terminie (również po upływie terminu składania ofert) bez podania przyczyny. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wnioskować o udzielenie wszelkich wyjaśnień i przesłanie dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert, jak również wyznaczyć oferentowi nieprzekraczalny termin udzielenia wyjaśnień i dodatkowych informacji (odpowiedzi), pod rygorem pozostawienia oferty bez rozpatrzenia.
Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego na adres e-mail osoby wskazanej do kontaktu. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane przez oferenta pytania jeśli wpłynęły one do Zamawiającego w ostatnim dniu składania ofert.

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania osobowe i kapitałowe rozumie się:
1) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa);
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związanie z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawanie we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) pozostawanie z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Oferta złożona przez Oferenta, który podlega wykluczeniu, zostaje odrzucona ze względu na niespełnienie wymagań.

Z udziału w postępowaniu wykluczone są równie podmioty, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
Cena netto (waga: 80 %)
Cena najniższa/Cena badanej oferty x waga x 100 pkt
W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego.

Okres gwarancji (waga: 20 %)
Okres gwarancji badanej oferty/Najdłuższy okres gwarancji x waga x 100 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji: 36 m-cy od dnia podpisania protokołu końcowego. Maksymalny okres gwarancji przyjęty do oceny nie może przekraczać 60 m-cy.
Kryterium oceny ofert ,,Okres gwarancji" obejmuje wszelkie prace, roboty i elementy inwestycji wykonane lub dostarczone przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji.

Wybrana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
a. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
b. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących
po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
c. gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia. Wartość zmian nie może przekraczać 50% zamówienia;
d. realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
a. zmniejszenia zakresu dostaw/prac będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zmniejszone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny prac/dostaw zaniechanych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
b. realizacji dostaw/prac dodatkowych, które nie zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny dostaw/prac dodatkowych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
c. realizacji dostaw/prac zamiennych tj. wykonanych inaczej niż to opisano w zapytaniu ofertowym, według odmiennej technologii lub przy użyciu innych materiałów, urządzeń stanowiących wyposażenie o tej samej funkcji, lecz korzystniejszych warunkach eksploatacyjnych (np. mniejszym zużyciu energii). W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy może zostać zmniejszone bądź zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny porównawczej dostaw/prac pierwotnych i zamiennych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;

Wskazane powyżej zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.

Kontakt:
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Imię i nazwisko: Dominik Kondziołka
Adres e-mail: dominikkondziolka@jagopro.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.