Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu ,,Zośka" w Celestynowie
ul. Wrzosowa 42
05-430 Celestynów
powiat: otwocki
Tel. 22 789 70 22, 22 789 70 10
Województwo: mazowieckie
Miasto: Celestynów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 22 789 70 22, 2
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia poniżej kwoty, której wartość nie przekracza
równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na
dostawę i montaż drzwi wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu
,,Zośka" w Celestynowie przy Ul. Wrzosowej 42.
I.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych o następującym zakresie:
1. demontaż istniejących drzwi wewnętrznych z ościeżnicami;
2. dostawa oraz montaż fabrycznie nowych, kompletnych wewnętrznych pełnych drzwi
wypełnionych płytą wiórową (grubość skrzydła nie mniej niż 40 mm), zaopatrzonych
w trzy zawiasy, w okleinie, kolor Dąb Gradson lub równoważny zatwierdzony przez
Zamawiającego, wraz z ościeżnicami regulowanymi. W zestawie zamek na wkładkę
patentowa z minimum trzema kluczykami. Drzwi do wc z podcięciem wentylacyjnym.
Wykaz pomieszczeń objętych wymianą:
parter : sekretariat, stołówka - drzwi dzielone, gabinet dyrektora, sala gimnastyczna
wejście od wąskiego korytarza, sala gimnastyczna wejście od bocznego wejścia - drzwi
dzielone, pokój socjalny, gabinet pielęgniarki, szatnia I, szatnia II, pomieszczenie
gospodarcze konserwatora, łazienka przedszkolaki dziewczynki, łazienka personel,
łazienka przedszkolaki chłopcy, sala 1, sala 2, sala 3, sala 4;
I piętro: sala 26 - pokój nauczycielski, sala 28, sala 29, gabinet intendenta, łazienka
dziewczynki, łazienka personel, łazienka chłopcy, sala 20, sala 21, sala 22, sala 23, sala
24;
II piętro: sala 39, sala 38, sala 40,łazienka dziewczynki, łazienka personel, łazienka
chłopcy, sala 34 - gabinet logopedy, sala 33, sala 32, sala 31, sala 30.
3. drzwi zdemontowane w sali 29 na I piętrze, zależy zamontować w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego. Ościeżnicę do tych drzwi należy dostarczyć fabrycznie nową.
4. uzupełnienie ubytków w ścianach w obrębie framugi drzwiowej, estetycznewykończenie otworów drzwiowych--obróbka tynkarska, malowanie ścian w obrębie
framug dopasowując kolor do koloru ścian istniejących (wewnątrz pomieszczenia i na
zewnątrz od strony korytarz).
5. wywóz i utylizacja materiałów po montażu tylko nie drewnianych. Po wykonaniu prac
należy usunąć wszystkie śmieci powstałe w czasie ich wykonywania. Przedmiot umowy
Wykonawca wykona z własnych materiałów i przy użyciu własnego sprzętu, bez
udziału firm podwykonawczych
UWAGA !!! Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji
lokalnej, podczas której Wykonawca dokona pomiaru otworu do montażu drzwi. Oferta
złożona bez odbycia takiej wizji podlega odrzuceniu. Wizja lokalna musi zostać
potwierdzona przez Zamawiającego.
Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na wykonanie
przedmiotu umowy. Termin gwarancji i rękojmi za wady wynosi 3 lata, licząc od daty
podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji
i rękojmi za wady obejmuje wszelkie wady.

Dokument nr: 2 / 2024

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1.
Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z punktem 5 należy dostarczyć do siedziby
zamawiającego tj. Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu ,,Zośka" w
Celestynowie, Ul. Wrzosowa 42, 05-430 Celestynów.
2.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 17.04.2024 r. godz. 12.00
3.
Oferty złożone po terminie, określonym w ust. 2 nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
II.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1.Ustala się termin wykonania zamówienia od 01.07.2024r. do 14.08.2024r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest w związku z obowiązującymi dokumentami: ustawą o finansach
publicznych, w oparciu o ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych".
III. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO
OFERTY.
W celu wykazania się przez wykonawcę spełnianiem warunków udziału w postępowaniu do
oferty załączyć należy:
1)
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w
postępowaniu
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji
wykonawcy wraz z uzupełnionym wartościowo załącznikiem nr 3 do zapytania
ofertowego.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w
trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem
na język polski.
Dokumenty są składana w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność
oryginałem przez wykonawcę.
Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany
wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do
reprezentacji wykonawcy.5.

Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.
Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarciu mowy w sprawie
zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert.
Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy wykonawca, którego oferta została
oceniona jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy
żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania
przyczyn.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje
pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów
załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii
poświadczonej notarialnie.
V.SPOSÓB OBLICZENIA CENY.
1.Cena oferty powinna zawierać wszystkie zobowiązania (koszty) niezbędne do
prawidłowego wykonania zamówienia, musi być podana cyfrowo i słownie, z
wyodrębnieniem należnego podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca określi wartość oferty w uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych
do prawidłowego zrealizowania zamówienia wynikających wprost z zapytania
ofertowego oraz załączników do zapytania oraz ujmie wszystkie inne koszty i składniki
w nich nie zawarte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które
mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy,
gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym
skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego
wykonania zamówienia.
Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do
prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.
2.
3.
4.
VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBIORZE OFERTY.
1.
Przy ocenie ważnych ofert zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1)
Cena - 100 %
C= Cn/Cbx100x______%gdzie:
C- ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
Cn- oferowana najniższa cena oferty
Cb- oferowana cena w badanej ofercie
100 - wskaźnik stały
2)Inne kryteria - -
2.Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punków wynosi 100. Wszystkie obliczenia
będą dokonywane z dokładności do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna
zamówienia wykonawcy, który zdobędzie najwyższą ilość punków.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę, ponosząc koszty jej przygotowanie i złożenia.
5.
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej
kopercie, gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia
ofert. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie elektronicznej.
6.
Koperta powinna zostać oznakowana w następujący sposób:
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BATALIONU ,,ZOŚKA"
W CELESTYNOWIE
ul. Wrzosowa 42, 05-430 Celestynów
oraz napis:
Oferta w postępowaniu na
dostawę i montaż drzwi wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu
,,Zośka" w Celestynowie przy ul. Wrzosowej 42.
Nr postępowania 2 / 2024
Nie otwierać przez dniem 17.04.2024 r. godz. 12.00

Koperta powinna także zawierać nazwę i adres wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę
wykonawcy).
Wykonawca może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną
przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie
o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem wyznaczonym do składnia
ofert.
Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być oznaczone jak
określa pkt 5 oraz dodatkowo opisane zmiana lub wycofanie.
Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty poupływie terminu składania ofert.
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJACYM.

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie
faksem, za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta wykonawcy pod
rygorem nieważności musi być złożona na piśmie.
Przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść
zapytania ofertowego.
Dokonaną modyfikację zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom,
którzy otrzymali zapytanie ofertowe oraz zamieści na stronie internetowej. Wszystkie
zamiany dokonane przez zamawiającego stają się wiążące dla wykonawców.
Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści
zapytania ofertowego niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian w ofertach, o czym
zostaną powiadomieni wszyscy wykonawcy, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz
informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Małgorzata Strzeżysz 227897010

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.