zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja rozdzielni głównej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o ul. Marklowicka 15 44-300 Wodzisław Śląski powiat: wodzisławski tel.: 32 455 26 34, 32 455 27 55, tel. 32 456 38 80 mirek.kuczok@pwik-wodzislaw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Wodzisław Śląski |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel.: 32 455 26 34, |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja rozdzielni głównej SPECYFIKACJA Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie modernizacji rozdzielni głównej 1. Przedmiot zamówienia 1.1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji rozdzielni głównej przy siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp z o.o. Ul. Marklowicka 15 44-300 Wodzisław Śląski. W skład zadania wchodzi: a) demontaż starej rozdzielnicy, b) posadowienie nowej rozdzielnicy nN, c) drobne prace budowlane - renowacyjne (uzupełnienie ubytków tynku, wyrównanie ścian, gruntowanie, malowanie), d) wyrównanie posadzki, malowanie żywicą, e) instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych w pomieszczeniu rozdzielni, f) wyniesienie układów pomiarowych na zewnątrz budynku w uzgodnieniu z OSD, g) dostosowanie pomieszczenia rozdzielni do przepisów pożarowych, h) uporządkowanie istniejącego okablowania, i) ochrona porażeniowa i przepięciowa, j) podłączenie agregatu prądotwórczego, k) instalacja układu SZR, l) instalacja połączeń wyrównawczych. 1.2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia 1.2.1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować na podstawie ,,Projektu technicznego modernizacji rozdzielni głównej przy siedzibie głównej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Wodzisławiu Śląskim" - załącznik nr 3 do SIWZ 1.2.2. Zadaniem Wykonawcy jest realizacja przedmiotu umowy zgodnie z projektem, o którym mowa w pkt. 1.2.1, a w szczególności: a) przejęcie terenu prowadzenia budowy, b) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem robót wykazu materiałów, które zostaną zastosowane przy wykonaniu budowy. Do wykazu należy dołączyć krajowe deklaracje właściwości użytkowych na oferowane materiały, c) roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy itp., d) poniesienie kosztów nadzorów, uzgodnień, e) utrzymanie porządku na terenie budowy, f) uzgadnianie z Zamawiającym wprowadzanych z inicjatywy Wykonawcy zmian materiałowych i ewentualnie standardów wykonania, g) przygotowanie pełnej dokumentacji odbiorowej (atesty, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i obsługi wszystkich urządzeń, dokumentacja powykonawcza), h) wykonanie innych robót niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, i) ustanowienie kierownika budowy - zapewnienie nadzoru i kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany wskazać osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz przedłożyć Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych wskazanej osoby do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Budowlanej. Dokument nr: 1/2024/TM Otwarcie ofert: b) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2024r. o godz. 9:30. Składanie ofert: 7.Termin i miejsce składania oraz otwarcia ofert a) Ofertę można: ? przesłać na adres Przedsiębiorstwa, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.04.2024r. do godz.15:00 (decyduje data wpływu) lub złożyć osobiście w Kancelarii PWiK Sp. z o.o. ul. Marklowicka 15 w Wodzisławiu Śląskim do 23.04.2024r. do godz. 9:00 ? doręczyć na adres e-mail do dnia 23.04.2024r. do godz. 9:00 (decyduje data i godz. wpływu na adres e-mail Zamawiającego). Niezwłocznie po godz. 9:00, a przed godziną 9:30 dnia 23.04.2024r. należy doręczyć Zamawiającemu hasło do otwarcia oferty przesyłając go SMS-em na nr tel. 500 043 413 lub e-mailem na adres mirek.kuczok@pwik-wodzislaw.pl. Miejsce i termin realizacji: 1.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Przedmiot umowy należy wykonać w terminie do 31.07.2024. Wymagania: 1.4. Zapłata wynagrodzenia 1.4.1. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury, wystawionej po podpisaniu przez Zamawiającego dokumentu odbiorowego w oparciu o kosztorys powykonawczy zatwierdzony przez Zamawiającego. 1.4.2. Płatność nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy, w ciągu 21 dni od otrzymania faktury VAT z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment). 1.5. Pozostałe informacje Kary umowne: a) w przypadku niedotrzymania terminów wykonania przedmiotu zamówienia z winy Wykonawcy, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,2% wartości netto przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki. b) w przypadku odstąpienia od wykonania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 20% wartości netto przedmiotu zamówienia. c) w przypadku rażącego naruszenia postanowień umowy Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na jego usunięcie. Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy. W takim przypadku Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 20% wartości netto przedmiotu zamówienia. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeśli zastrzeżone kary umowne nie pokryją poniesionej szkody. 1.6. Gwarancja a) Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. W przypadku, gdy okres gwarancji na poszczególne materiały będzie dłuższy niż 3 lata, obowiązywać będzie termin gwarancji wskazany przez producenta. Niezależnie od udzielonej gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. b) Bieg terminu gwarancji rozpocznie się od daty podpisania dokumentu odbiorowego. c) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia powstałych usterek w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 2. Dokumenty wymagane przy złożeniu oferty a) Oferta cenowa - załącznik nr l, b) Oświadczenia - załącznik nr 2, c) Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4, d) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk informacji z Centralnej Informacji KRS odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru wygenerowaną ze strony internetowej https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t albo wydruk zaświadczenia o wpisie w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wygenerowany ze strony internetowej https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/Ceidg.Public.UI/Search.aspx ; powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert. e) Dodatkowo, w przypadku gdy oferentem jest spółka cywilna, do oferty należy dołączyć umowę spółki wraz z aneksami. Uwaga: wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Oferenta. 3. Kryterium oceny oferty a) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena netto [zł]. b) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, które spełni wszystkie warunki niniejszej specyfikacji i będzie przedstawiała najniższą cenę. 4. Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy. a) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) b) Wadium może być wnoszone według wyboru oferenta w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. gwarancjach bankowych, 3. gwarancjach ubezpieczeniowych. c) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w ING Banku Śląskim S.A. nr 21 1050 1070 1000 0004 0075 9502. Wadium musi być uznane na koncie Zamawiającego do dnia 22.04.2024r. d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt b) 2-3 należy załączyć w oryginale do oferty. e) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt b) 2-3 powinno zawierać nazwę i adres Zamawiającego i Wykonawcy, obejmować cały okres związania ofertą, powinno być bezwarunkowe, nieodwołalne, nieprzenośne i płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w przypadkach określonych w pkt f), f) Zamawiający może zatrzymać wadium, jeżeli: 1. Oferent w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył wymaganych dokumentów, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Oferenta jako najkorzystniejszej, 2. Oferent, którego oferta został wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ i złożonej ofercie, lub nie podpisał umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, 3. Oferent, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane, 4. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. g) Zwrot wadium wszystkim Oferentom nastąpi po rozstrzygnięciu przetargu i zawarciu umowy z wybranym Oferentem. h) Nie wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Opis przygotowania oferty a) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. b) Wartość oferty musi być wyrażona w PLN złotych netto (cyfrowo i słownie). c) Dla zamówienia ustala się wynagrodzenie kosztorysowe. d) Oferent w Formularzu Ofertowym poda cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. e) Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglona z zastosowaniem reguł matematycznych. W przypadku, gdy Wykonawca poda ceny jednostkowe z większą niż dwie liczbą cyfr po przecinku, Zamawiający dokona poprawy tej ceny do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi regułami zaokrąglania. f) Nie dopuszcza się pominięcia jak i dopisania jakiejkolwiek pozycji przedmiaru robót. g) Ceny jednostkowe poszczególnych robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym muszą zawierać wszystkie koszty związane z ich realizacją, h) Podana cena netto jest obowiązująca przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji, 4/9Ewentualne upusty oferowane przez Oferenta, muszą być zawarte w cenach jednostkowych. Cena jednostkowa po zastosowaniu upustu nie może być niższa, niż koszty wytworzenia lub koszty własne. j) Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej. W edytowalnej wersji załącznika nr 4 (Kosztorys ofertowy) Oferent powinien wypełnić jedynie komórki dotyczące cen jednostkowych. Pozostałe elementy arkusza kalkulacyjnego (np. nazwy pozycji, formuły obliczeniowe, sumowania) zostały zablokowane i Oferent nie powinien dokonywać w nich żadnych zmian. Wypełniony kosztorys ofertowy należy dołączyć do oferty. k) Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie cen jednostkowych poszczególnych robót określonych w kosztorysie ofertowym. Ceny jednostkowe określone przez Oferenta w kosztorysie ofertowym będą niezmienne przez cały okres realizacji zamówienia. l) Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z dokumentacją, wiedzą techniczną i opisem co do zakresu robót, ilością oraz jednostką robót przedstawionych w poszczególnych pozycjach przedmiaru stanowiącego załącznik do specyfikacji. m) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. W przypadku podpisania oferty przez osoby inne niż określone w stosownych rejestrach, należy dołączyć pisemne pełnomocnictwo. n) Poprawki nanoszone w ofercie muszą być czytelne i opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. o) Wszystkie załączniki stanowiące część SIWZ, winny zostać wypełnione przez Oferentów bez wyjątku, ściśle wg wymogów i postanowień zawartych w SIWZ. p) Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert (dzień otwarcia ofert jest pierwszym dniem związania ofertą). r) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. s) Każdy oferent może złożyć jedną ofertę - Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty wariantowej. t) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent niezależnie od wyniku przetargu. q) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu zaadresowanym na PWiK Sp. z o.o. 44- 300 Wodzisław Śl. ul. Marklowicka 15 oraz opisanym: "Przetarg nr 1/2024 /TM na wykonanie modernizacji rozdzielni głównej", opakowanie powinno również wskazywać nazwę oferenta. r) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. s) Każdy oferent może złożyć jedną ofertę - Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty wariantowej. t) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent niezależnie od wyniku przetargu. c) Oferty złożone po terminie będą zwracane oferentowi bez otwierania. 8. Tryb udzielania wyjaśnień a) Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ, jednak nie później niż do 17.04.2024r. do godz.14.00. Pytania na piśmie należy kierować na adres: PWiK Sp. z o.o. 44- 300 Wodzisław Ś1.ul. Marklowicka 15, faxem 32 456 38 80 lub e-mailem: poczta@pwik- wodzislaw.pl Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi. Treść ewentualnych pytań i udzielonych odpowiedzi zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje udzielane będą tylko w dni robocze w godz. od 8:00 - 14:00. 9. Tryb ogłoszenia wyników przetargu a) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. b) Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania i zwrotu umowy w terminie 10 dni od daty jej otrzymania. Brak zwrotu podpisanej umowy w powyższym terminie skutkować może zatrzymaniem wadium oraz wyborem kolejnej najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert. 10. Uwagi a) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn. b) Niniejsze postępowanie przetargowe jest prowadzone zgodnie z "Regulaminem udzielania zamówień związanych z działalnością sektorową o szacunkowej wartości zamówienia powyżej 130.000 PLN netto w PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śl. (postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. 2019 poz. 2019 z późn. zm). c) Cena ofertowa nie podlega dalszym negocjacjom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn. Oświadczenia Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń. 2. Oświadczamy, że przedmiot postępowania wykonamy na zasadach określonych w SIWZ. 3. Oświadczamy, że posiadamy uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi. 4. Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdujemy się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na warunkach podanych w SIWZ w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Oświadczamy, że nie zalegamy z opłatą składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenia zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych. 7. Oświadczamy, że nie zalegamy z opłacaniem podatków. 8. Oświadczamy, iż wszelkie prace będą wykonywane zgodnie z przepisami BHP, a pracownicy wykonujący prace posiadać będą aktualne badania lekarskie oraz szkolenia z zakresu BHP i p.poż, a także zostaną zapoznani z ryzykiem zawodowym występującym na ich stanowisku pracy. 9. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z obowiązującą w PWiK Sp. z o.o. Polityką Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami norm ISO 9001 - System zarządzania jakością oraz ISO 14001 - System zarządzania środowiskowego dostępną na stronie internetowej PWiK Sp. z o.o. oraz oświadczamy, że zrealizujemy przedmiot zamówienia z zachowaniem przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska. 10. Wyrażamy zgodę na przetwarzanie naszych danych osobowych w celu realizacji niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 1wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu2. 12. Oświadczamy, że nie zachodzą w stosunku do nas przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania 1. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z póź. zm.)3. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 1 2 W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 3 Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą",z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 9/9 Uwagi: 6. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Marklowickiej 15; b) inspektorem ochrony danych osobowych w PWiK Sp. z o.o. jest Pan Krzysztof Kuras, kontakt: iod@pwik-wodzislaw.pl ,32 455 26 34 wew.354; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem przetargowym, d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu zapisy Regulaminu udzielania zamówień o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 130.000 PLN netto w PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śląskim, zwanego dalej ,,Regulaminem", e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w Regulaminie, związanym z udziałem w postępowaniu przetargowym, 5/9g) h) i) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: b) Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są: Mirosław Kuczok tel.: 32 4552634 wew. 343 lub 500 043 413 Krzysztof Nikiel tel.: 32 4556043, wew. 231 lub 513 103 118 - część techniczna Michał Musioł tel.: 32 4556043, wew. 231 lub 697 560 003 - część techniczna |
© eurobudowa.pl 2004-2024