śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa mycia okien |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
LUBELSKI WĘGIEL BOGDANKA S.A BOGDANKA 21-013 PUCHACZÓW powiat: łęczyński 81 462 51 27 afedurek@lw.com.pl https://bogdanka.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/135562 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | PUCHACZÓW |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 81 462 51 27 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa mycia okien w obiektach Lubelskiego Węgla ,,Bogdanka" S.A. w roku 2024, zgodnie z załączonym OPZ Opis postępowania: Usługa mycia okien w obiektach Lubelskiego Węgla ,,Bogdanka" S.A. w roku 2024, zgodnie z załączonym OPZ. Przedmiot zamówienia: Wykonanie prac polegających na dwukrotnym myciu stolarki zewnętrznej okiennej / drzwiowej w obiektach Lubelskiego Węgla ,,Bogdanka" S.A przy użyciu podnośnika koszowego w roku 2024.- Prace należy zrealizować zgodnie wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) będącym Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Do niniejszego zapytania ofertowego umieszczono załączniki: - Zał. Nr 1 Formularz ofertowy, - Zał. Nr 2 Opis przedmiotu zamówienia - OPZ - (ZAPYTANIE OFERTOWE) Oferta winna składać się z: - kompletnie wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego na: ,,Usługę mycia okien w obiektach Lubelskiego Węgla ,,Bogdanka" S.A. w roku 2024. zgodnie z załączonym OPZ". Ofertę (skan oferty) oraz załączniki do oferty należy złożyć na platformie przez zakładkę ,,Załączniki" oraz wpisać całkowitą wartość netto zamówienia w zakładce ,,Oferta", a następnie potwierdzić ją, wybierając opcję ,,Zapisz ofertę". Oferenci, składając ofertę do niniejszego postępowania, powinni zapoznać się z obowiązującymi regulacjami i procedurami, umieszczonymi na platformie: https://bogdanka.eb2b.com.pl/regulations-and-procedures.html W szczególności z załącznikami: - Instrukcja dla Wykonawców realizujących usługi, dostawy, ... - Instrukcja Ruchu w sprawie zasad przebywania na terenie zakładu, ... Warunki: 1. Termin realizacji zamówienia: - Pierwsze mycie w terminie do 15 maja 2024 r. - Drugie mycie od dnia 1 września do dnia 30 września 2024 r. Po wykonaniu poszczególnych prac wiosna/ jesień podstawą odbioru i płatności będzie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. 2. Warunki płatności - Przelew do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, którą wykonawca może wystawić, po podpisaniu protokołu odbioru końcowego bez wad. Zapłata za fakturę zrealizowana będzie wyłącznie w formie przelewu bankowego w procedurze split payment (płatność podzielona). 3. Rodzaj i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty: Cena ofertowa winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny netto zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku. Cena - waga 100% 4. Pozostałe warunki zostały opisane w załączniku Nr 2: Opis przedmiotu zamówienia - OPZ - (ZAPYTANIE OFERTOWE) Składając ofertę w niniejszym postępowaniu, Oferent oświadcza: 1) że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 2) w przypadku, gdy zlecenie dotyczy zamówień udzielanych na skutek włączeń uregulowanych w przepisach art. 363 ust. 1, art. 365 i art. 366 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, że nie zachodzą w stosunku niego ani w stosunku do podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polegam (w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia) okoliczności określone w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r., skutkujące zakazem dalszego wykonywania zamówień publicznych. Informacji w zakresie przedmiotowego postępowania udziela: Andrzej Fedurek tel. kont. 81 462 51 27, e-mail: afedurek@lw.com.pl Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty (w tym przeprowadzenia negocjacji z wybranymi oferentami), jak też unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn - bez jakichkolwiek negatywnych skutków dla Zamawiającego. Grupa asortymentowa: Pozostałe Dokument nr: 2333/HZWO/AFE/2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://bogdanka.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/135562 Etapy i terminy Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia 1 składanie ofert 2024-04-11 12:00 2024-04-16 12:00 Wymagania: Warunki składania oferty w postępowaniu Sposób składania ofert: Wartość Rodzaj ceny: Cena netto Wymóg składania ofert: Wszystkie przedmioty postępowania Termin związania ofertą: 0 dni Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie Domyślna waluta: PLN Kontakt: LUBELSKI WĘGIEL BOGDANKA S.A BOGDANKA . 21-013 PUCHACZÓW FEDUREK ANDRZEJ 81 462 51 27 afedurek@lw.com.pl Zamawiający: LUBELSKI WĘGIEL BOGDANKA S.A. |
© eurobudowa.pl 2004-2024