Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usług kominiarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług kominiarskich

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o. o
ul. Krucza 20
22-500 Hrubieszów
powiat: hrubieszowski
tel. (84) 53 53 811, tel. 84 53 53 818, tel. 84 535 38 30
zamowienia@pgkimhrubieszow.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Hrubieszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (84) 53 53 811,
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na:
Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i kontroli przewodów kominowych w budynkach własnych oraz budynkach mieszkalnych administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Hrubieszowie
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie świadczone w budynkach będących w zarządzie Zamawiającego, tj.:
- Budynkach własnych - biurowych i zakładowych;
- Budynkach komunalnych;
- Wspólnotach Mieszkaniowych w Hrubieszowie.
Wykaz przewodów kominowych przedstawia Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu.
2. Zakres prac obejmuje:
1) Czyszczenie przewodów kominowych w terminach i na zasadach określonych w § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2023 poz. 822) tj.:
- przewody dymowe - raz na 3 miesiące;
- przewody spalinowe - raz na 6 miesięcy;
- przewody wentylacyjne - jeden raz w roku;
Wykonawca wykona czyszczenie przewodów dymowych wraz z każdorazowym usunięciem oraz utylizacją sadzy i popiołu.
2) Kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) - Wykonawca wykona jeden raz w roku, na podstawie art. 62 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2023 poz. 682).
Przegląd kominiarski powinien obejmować w szczególności badanie szczelności, drożności, prawidłowości podłączeń i prawidłowości ciągu kominowego.

CPV: 90 91 50 00 - 4, 71 35 61 00 - 9, 7131 54 10-6

Dokument nr: PGKiM/ZC/01/04/2024

Otwarcie ofert: XII. Termin i miejsce otwarcia ofert:
18 kwietnia 2024 roku, godz. 14.05 w Dziale Zamówień przy Ul. Kruczej 20, 22-500 Hrubieszów.

Składanie ofert:
10. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem:
OFERTA-znaksprawyPGKiM/ZC/01/04/2024 Nie otwierać przed dniem 18 kwietnia 2024 roku godz. 14.00
XL Termin i miejsce złożenia oferty:
Miejsce składania ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Hrubieszowie Ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów (Sekretariat).
TERMIN SKŁADANIA ofert: 18 kwietnia 2024 roku do godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31 marca 202 5 r. w terminach i częstotliwości wynikających z zapisów umownych oraz przepisów prawa.
Poniżej podano wymagane terminy realizacji poszczególnych części zamówienia:
Czyszczenie przewodów i kanałów dymowych:
- Po raz pierwszy - w terminie do 30 czerwca 2024 r.
- Po raz drugi - w terminie do 30 września 2024 r.
- Po raz trzeci - w terminie do 15 grudnia 2024 r.
- Po raz czwarty - w terminie do 31 marca 2025 r.
Czyszczenie przewodów spalinowych:
- Po raz pierwszy - w terminie do 30 czerwca 2024 r.
- Po raz drugi - w terminie do 15 grudnia 2024 r.
Czyszczenie przewodów wentylacyjnych:
- jeden raz w roku - w terminie do 30 czerwca 2024 r.
Sprawdzenie stanu technicznego kanałów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych:
- jeden raz w roku - w terminie do 30 czerwca 2024 r.
Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia na podstawie harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego.

Wymagania:
I. Tryb udzjelenia zamówienia:
Postępowanie jest prowadzone bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605).
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień sektorowych i klasycznych do kwoty 130 000 zł netto.
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.pgkimhrubieszow.pl
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kwalifikacje i uprawnienia, wymagane w świetle obowiązujących przepisów prawa, do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia tj. posiadają tytuł mistrza w rzemiośle kominiarskim i/lub dysponują osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i uprawnienia.
VI. Okres gwarancji:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
VII. Termin i sposób zapłaty:
1. Zamawiający będzie dokonywał płatności należności wynikających z wystawionych faktur VAT. Należność ustalona zostanie stosownie do zakresu faktycznie wykonanych prac w danym kwartale.
2. Należność za wykonane prace płatna będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury VAT.
3. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
4. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT bez podpisu Zamawiającego.
VIII. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium cena o wadze 100 pkt.
3. Sposób wyliczenia punktacji dla kryterium: Cena:
C min (najniższa zaoferowana cena brutto z ofert niepodlegających odrzuceniu)
C =----------------------------------------x 100 pkt
Cena brutto badanej oferty
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu warunki oraz uzyska największą liczbę punktów w kryterium ,,Cena".
5. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
6. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do tylu miejsc po przecinku, która pozwoli wybrać najkorzystniejszą ofertę.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że, zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż zaoferowana cena z ofercie złożonej.
IX. Warunki zmiany umowy:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej umowie z uwagi na:
- zmianę stawki podatku VAT,
- zmianę wysokości łącznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy wyliczanego na podstawie iloczynu faktycznie wyświadczonych usług i cen jednostkowych podanych w ofercie;
- zmianę terminów, gdy wystąpiły okoliczności niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie czynności wymienionych w umowie,
- zmianę przepisów prawa wprowadzonych w życie po dniu podpisania umowy, powodujące konieczność zmiany umowy wraz ze skutkami tych zmian,
- gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową,
- zmianę danych dotyczących konta bankowego.
3. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana osób wskazanych do kontaktu, zmiana danych teleadresowych.
X. Sposób przygotowania oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3. Złożenie oferty wariantowej lub złożenie ofert w liczbie większej niż jedna spowoduje odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
4. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę zawierającą cenę netto i brutto za wykonanie całości zamówienia oraz zestawienie cen jednostkowych należy złożyć w formie pisemnej korzystając z formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do Ogłoszenia o Zamówieniu.
5. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie dot. RODO (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Ogłoszenia o Zamówieniu),
2) wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Ogłoszenia o Zamówieniu),
3) kserokopię/e (potwierdzoną/e za zgodność z oryginałem) dokumentu/ów potwierdzającego/ych posiadane kwalifikacje/uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w dziale IV. Ogłoszenia o Zamówieniu - dotyczy każdej osoby zgłaszanej do realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Formularz oferty oraz oświadczenia składane wraz z ofertą należy złożyć w oryginale natomiast dodatkowe dokumenty składane wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (potwierdzenia dokonuje osoba/osoby do tego umocowane).
7. Oferta oraz dokumenty składane wraz z ofertą (stanowiące integralną jej część) muszą być podpisane przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z właściwego rejestru lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
8. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń lub innych dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa.
9. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
11. Opakowanie oferty powinno być opatrzone pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem, co pozwoli na odesłanie oferty, która wpłynęła po terminie składania ofert.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odmowy wyboru oferty bez podania przyczyny.
XIV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1. Wszelką korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować do Zamawiającego z powołaniem się na znak sprawy, tj.: PGKiM/ZC/01/04/2024,
2. Pytania dot. postępowania prosimy kierować na adres e-mail: zamowienia@pgkimhrubieszow.pl

Kontakt:
3. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
W sprawach merytorycznych - Renata Haciuk, tel. 84 53 53 818
W sprawach proceduralnych - Anna Łukiewicz, tel. 84 535 38 30

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.