Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac naprawczych i uszczelniających systemu rynien i rur spustowych instalacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac naprawczych i uszczelniających systemu rynien i rur spustowych instalacji odprowadzającej wodę opadową

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Łączności
ul. Monte Cassino 31
30-337 Kraków
powiat: Kraków
tel. 12 266 06 15
apieczonka@tl.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 12 266 06 15
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie prac naprawczych i uszczelniających systemu rynien i rur spustowych instalacji odprowadzającej wodę opadową na trzykondygnacyjnym obiekcie
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac naprawczych i uszczelniających systemu rynien i rur spustowych instalacji odprowadzającej wodę opadową
na trzykondygnacyjnym obiekcie. Zakres prac obejmuje: przedłużenie blach zlokalizowanych pod rynnami, stanowiących obróbkę attyki dachu, uszczelnienie rynien, dołożenie obejm montażowych na rurach spustowych, montaż kabli grzewczych w rynnach poziomych oraz rurach spustowych, doszczelnienie oraz uzupełnienie uszczelnienia parapetów od strony boiska. Zamawiający zaprasza na wizję lokalną w dniu 12.04.2024
o godzin 12:00.

CPV: 45260000-7

Dokument nr: 2024/02

Otwarcie ofert: Termin rozstrzygnięcia: do dnia 24.04.2024 r. do godz. 14:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 17.04.2024 r. do godz. 12:00
Miejsce składania ofert drogą elektroniczną: apieczonka@tl.krakow.pl (preferowany)
Miejsce składania ofert w formie papierowej: Sekretariat ZSŁ, Ul. Monte Cassino 31, 30-337 Kraków

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji prac od dnia 20.06.2024 r. do 31.07.2024 r.

Wymagania:
Zastrzegamy sobie możliwość wyboru również w wypadku otrzymania jednej oferty
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Łączności w Krakowie.
1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Warunkiem złożenia oferty jest uczestnictwo w wizji lokalnej.
3. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu ofertowym oraz na wizji lokalnej.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM
WAG TYCH KRYTERIÓW

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium Najniższej Ceny.
2. Kryterium oceny ofert: cena - 100 %
3. Porównywaną ceną będzie cena brutto.
4. W cenie oferty brutto Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty, związane
z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy oraz ewentualne rabaty.

SPOSÓB OBLICZENIA CENY

1. Cena ofertowa winna obejmować koszty prac/wszystkich czynności, materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne składniki cenotwórcze niewynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, a powstające
w związku z realizacją czynności niezbędnych dla właściwego wykonania zadania objętego zamówieniem.
2. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania:
1. Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego oraz ustaleniami wizji lojalnej.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. W związku z centralizacją rozliczeń podatku od towarów i usług w Gminie Miejskiej Kraków wybrany Wykonawca wystawi Fakturę zgodnie ze wzorem:
3.1. Nabywca: Gmina Miejską Kraków, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, NIP 676 101 37 17.
3.2. Jednostka odbierająca: Zespół Szkół Łączności, ul. Monte Cassino 31, 30-337 Kraków.
4. Wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu kupieckiego: płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana przelewem z terminem do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy.
5. Jeżeli wpłynie oferta, której cena lub ceny jednostkowe wydają się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zobowiązany będzie do zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
6. Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli nie spełnia ww. wymagań Zamawiającego.

WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonywania przez niego przedmiotu zamówienia bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów poza kosztem przedstawionej oferty cenowej.
2. Roboty wykonane będą z materiałów Wykonawcy.
3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
3.1. pełna odpowiedzialność za przekazany teren prac,
3.2. zabezpieczenie na swój koszt miejsca wykonywania prac,
3.3. strzeżenie mienia znajdującego się w miejscu wykonywania prac,
3.4. uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla materiałów przeznaczonych do ich użycia na podstawie przedstawionych atestów i świadectw jakości,
3.5. utrzymywanie miejsca realizacji prac w należytym porządku, a po zakończeniu prac, uporządkowanie i przekazanie miejsca realizacji prac Zamawiającemu w ustalonym terminie,
3.6. zapewnienie swoim pracownikom wymaganych przepisami warunków BHP,
3.7. zapewnienie uprawnionego nadzoru technicznego nad prowadzonymi robotami,
3.8. podejmowanie wszelkich innych czynności, choćby w sposób bezpośredni nie określonych zamówieniem publicznym, a mających na celu prawidłowe
i terminowe wykonanie robót, z dbałością o przestrzeganie przepisów prawa,
3.9. przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej robót wraz ze wszystkimi niezbędnymi atestami, certyfikatami, aprobatami technicznymi, itp.,
4. Wykonawca poniesie odpowiedzialność wobec osób trzecich za wszelkie szkody spowodowane na miejscu realizacji prac w związku z prowadzonymi robotami,
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wady fizyczne za wykonane prace remontowe. Okres gwarancji wynosie min. 24 miesięcy od daty odbioru końcowego
(w przypadku stwierdzenia usterek w trakcie odbioru końcowego - od daty odbioru usterek).
6. Na materiały dostarczone dla wykonania zadania Wykonawca udzieli gwarancji równej gwarancji udzielonej przez producenta, jeżeli udzieli on dłuższego okresu gwarancji,
z zastrzeżeniem maksymalnego okresu w przypadku oferowania przez producenta opcjonalnych okresów gwarancji.

Kontakt:
Osoba do kontaktu ze strony ZSŁ - Agnieszka Pieczonka
Telefon: 12 266 06 15, e-mail: apieczonka@tl.krakow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.