Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wojnicz
Rynek 1
32-830 Wojnicz
powiat: tarnowski
tel. 14 679 01 08, tel. (14) 679 01 06 w. 48 lub (14) 631 98 48
przetargi@wojnicz.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Wojnicz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 14 679 01 08, t
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych:
,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wojnicz, gm. Wojnicz"
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa odcinka sieci
wodociągowej na dz. nr 1586/6, 1586/5, 1585, 1584, 1579, 1578, 1587/2 w miejscowości
Wojnicz, gm. Wojnicz. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie sieci wodociągowej bez
przyłączy domowych o łącznej długości L= 130 m z rur PE 100 RC SDR 17 Dz 110 mm, zakończony
hydrantem nadziemnym DN 80 mm.
Sieć wodociągową należy wykonać metodą wykopów wąsko-przestrzennych z umocnieniem ścian
wykopu.
2) Szczegółowy zakres zamówienia określa Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do
Zapytania ofertowego, przedmiar robót (Załącznik nr 7), specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót (STWiORB - Załącznik nr 8) na podstawie, których Wykonawcy zobowiązani są do
opracowania kosztorysu ofertowego.
3) Zakres prac obejmuje:
? wykonanie robót budowlanych, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną
wymienioną w ppkt 2),
? wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi
zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną
wykonanych obiektów,
? opracowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz
uzyskanie prawomocnej decyzji (zaświadczenia) o pozwoleniu na użytkowanie (dotyczy
odbioru końcowego).
4) Roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia, tj.: sieci telekomunikacyjnych, energetycznych
i gazowych należy prowadzić pod nadzorem gestora tych sieci.
5) Wszystkie materiały, urządzenia i armatura mające kontakt z wodą powinny posiadać atest
dopuszczający zastosowanie do wody pitnej.
6) W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym a projektowanym należy
powiadomić Projektanta, Inwestora i Inspektora Nadzoru.
7) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami
ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). Roboty muszą być wykonane zgodnie
ze sztuką budowlaną i z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową oraz należytą
starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem
wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. oraz wskazanymi w projekcie
jako obowiązujące, normami i przepisami prawnymi w zakresie wykonawstwa robót budowlano-
instalacyjnych, a w szczególności:
a) Warunkami technicznymi wykonania i odbioru sieci wodociągowych.
b) Warunkami technicznymi wykonania i odbioru rurociągów z tworzyw sztucznych.
c) Instrukcją stosowania i montażu opracowaną przez producenta zastosowanych rur.
8) Zamawiający posiada decyzję - pozwolenie na budowę, na roboty budowlane do którego
Starosta Tarnowski nie znajduje podstaw do wniesienia sprzeciwu zgodnie z Decyzją nr 930/2023
z dnia 15 września 2023 r., znak: UAB.6740.806.2023.OM.

CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45200000-9, 45230000-8, 45231000-5

Dokument nr: FZP.271.1.4.2024

Otwarcie ofert: 6) Zamawiający dokona jawnego otwarcia złożonych przez Wykonawców ofert w dniu 18.04.2024
r. o godz. 10:15 w swojej siedzibie: Urząd Miejski w Wojniczu, adres: 32-830, Wojnicz Ul. Rynek
1 - pokój nr 10.

Składanie ofert:
3) Dopuszczalne formy kontaktu z Wykonawcą (z wyjątkiem etapu składania ofert): pisemnie
(adres siedziby Zamawiającego), drogą elektroniczną (adres e-mail Zamawiającego:
przetargi@wojnicz.pl).
4) Ofertę należy złożyć (wyłącznie w formie papierowej) w nieprzejrzystej, zamkniętej
kopercie/opakowaniu, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej
treści w terminie do dnia 18.04.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd
Miejski w Wojniczu, adres: 32-830 Wojnicz Ul. Rynek 1 - Dziennik podawczy (parter) w formie:
pisemnej (osobiście, listownie).
5) Na kopercie z ofertą (dot. również koperty kurierskiej) należy umieścić napis: ,,Zapytanie
ofertowe pn.: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wojnicz, gm. Wojnicz". Nie.
otwierać przed 18.04.2024 r. godz. 10:15."

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia:
1) Wykonawca jest zobowiązany zakończyć prace objęte przedmiotem zamówienia i zgłosić je do
odbioru w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Za termin wykonania przedmiotu umowy uważa się datę podpisania bezusterkowego
protokołu odbioru końcowego inwestycji całości zamówienia.

Wymagania:
3. Okres gwarancji:
1)
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - 60 miesięcy, licząc od dnia
podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Ponadto, Wykonawca udzieli
gwarancji na zamontowane urządzenia według gwarancji producenta.
2) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy - równy okresowi gwarancji.
4. Warunki płatności:
1)
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego płatne będzie przelewem na
wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.
2)
Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty w terminie 30 dni od doręczenia przez
Wykonawcę prawidłowo wystawionego rachunku/faktury, sporządzonej po podpisaniu
protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji
(zaświadczenia) o pozwoleniu na użytkowanie, potwierdzonego przez przedstawicieli
Zamawiającego.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1)
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem kosztorysowym,
wynikającym z wypełnionego Przedmiaru robót (stanowiącego zał. nr 7 do Zapytania
ofertowego). W ten sposób obliczona cena brutto podana w złotych jest uważana za cenę
ofertową i będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert.
2)
Na przesłanym do Zamawiającego - formularzu oferty cenowej należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego oraz stawkę należnego podatku VAT
według stawki obowiązującej w dniu składania ofert.
3) Cenę w ofercie należy obliczyć z uwzględnieniem wszystkich wymagań Zamawiającego
określonych w SWZ, załącznikach do SWZ i wzorze umowy, z uwzględnieniem wszelkich kosztów,
jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji
przedmiotu zamówienia, w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiarów robót,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, uzgodnień, opinii, postanowień zawartych
w projektowanych postanowieniach umowy.
4)
Cenę oferty należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
oraz słownie. W razie rozbieżności pomiędzy zapisem cen liczbowo i słownie Zamawiający za
wiążącą uzna cenę podaną słownie.
5)
JEDYNYM KRYTERIUM OCENY OFERT JEST ŁĄCZNA CENA BRUTTO ZA WYKONANIE ZADANIA
(WAGA - 100%).
6)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
UWAGA: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca składa wraz z ofertą
polisę lub inny dokument potwierdzający posiadane ubezpieczenie.
b) spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne uprawnienia budowlane bez
ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiada minimum 5-letnie
doświadczenie zawodowe (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika
budowy/robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie,
modernizacji lub przebudowie sieci wodociągowej - zgodnie z załącznikiem nr 3 do
niniejszego zapytania
UWAGA: Zamawiający uzna za równoważne uprawnieniom wskazanym powyżej,
uprawnienia tożsame wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub
równoważne uprawnieniom do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
zakresie w/w, wydane w innym państwie przy jednoczesnym spełnieniu wymagań
określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
c) wykaże się wiedzą i doświadczeniem w zakresie robót objętych niniejszym zapytaniem:
Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie
ostatnich 5 (pięciu) lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty
budowlane (umowy na roboty budowlane) odpowiadające swoim rodzajem i wartością
robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i
wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty
polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z niezbędną infrastrukturą o wartości co
najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda - zgodnie
z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.
6. NA OFERTĘ SKŁADAJĄ SIĘ:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1;
2) KOSZTORYS OFERTOWY (wyceniony Przedmiar robót) - zał. nr 7;
3) Wykaz wykonanych usług - zał. nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi;
4) Oświadczenie o dysponowaniu osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5. 6) b) niniejszego Zapytania
ofertowego - zał. nr 3
5) Podpisana klauzula informacyjna RODO - zał. nr 4;
6) Podpisane oświadczenie, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zał. nr 5.
7) Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia.
7. WSZYSTKIE ZAŁĄCZONE DO OFERTY KSEROKOPIE DOKUMENTÓW MUSZĄ BYĆ POTWIERDZONE
ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ OSOBĘ UPOWAŻNIONĄ.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
10. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert.
11. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do
złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
12. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
13. UWAGA - ZA TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY PRZYJMUJE SIĘ DATĘ I GODZINĘ WPŁYWU OFERTY DO
ZAMAWIAJĄCEGO.
14. Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę przy
wyborze najkorzystniejszej oferty.
16. Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (odwołania
ogłoszenia o zamówieniu) bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych
i finansowych. Powyższe nie uchybia możliwości zamknięcia przetargu bez wybrania
którejkolwiek oferty zgodnie z uprawnieniem określonym w art. 703 §1 KC.
18. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień
publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto, wprowadzony
Zarządzeniem nr 56/2023 Burmistrza Wojnicza z dnia 02 marca 2023 r.
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
7) Informacja z otwarcia ofert zostanie opublikowana na stronie internetowej Gminy Wojnicz
oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wojniczu.
W imieniu Zamawiającego

Kontakt:
15. Dodatkowych informacji co do przedmiotu zamówienia udziela Pan Paweł Gołąb, Referat
Planowania i Realizacji Inwestycji Urzędu Miejskiego w Wojniczu, pok. nr 22 (I piętro), numer
telefonu: (14) 679 01 06 w. 48 lub (14) 631 98 48, adres e-mail: pawel.golab@wojnicz.pl,
w zakresie procedury Zapytania ofertowego - Pani Karolina Cierniak-Sumara, nr telefonu: (14) 631
98 21, adres email: przetargi@wojnicz.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.