dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa sieci wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wojnicz Rynek 1 32-830 Wojnicz powiat: tarnowski tel. 14 679 01 08, tel. (14) 679 01 06 w. 48 lub (14) 631 98 48 przetargi@wojnicz.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Wojnicz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 14 679 01 08, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wojnicz, gm. Wojnicz" 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa odcinka sieci wodociągowej na dz. nr 1586/6, 1586/5, 1585, 1584, 1579, 1578, 1587/2 w miejscowości Wojnicz, gm. Wojnicz. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie sieci wodociągowej bez przyłączy domowych o łącznej długości L= 130 m z rur PE 100 RC SDR 17 Dz 110 mm, zakończony hydrantem nadziemnym DN 80 mm. Sieć wodociągową należy wykonać metodą wykopów wąsko-przestrzennych z umocnieniem ścian wykopu. 2) Szczegółowy zakres zamówienia określa Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego, przedmiar robót (Załącznik nr 7), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB - Załącznik nr 8) na podstawie, których Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego. 3) Zakres prac obejmuje: ? wykonanie robót budowlanych, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną wymienioną w ppkt 2), ? wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów, ? opracowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz uzyskanie prawomocnej decyzji (zaświadczenia) o pozwoleniu na użytkowanie (dotyczy odbioru końcowego). 4) Roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia, tj.: sieci telekomunikacyjnych, energetycznych i gazowych należy prowadzić pod nadzorem gestora tych sieci. 5) Wszystkie materiały, urządzenia i armatura mające kontakt z wodą powinny posiadać atest dopuszczający zastosowanie do wody pitnej. 6) W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym a projektowanym należy powiadomić Projektanta, Inwestora i Inspektora Nadzoru. 7) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). Roboty muszą być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. oraz wskazanymi w projekcie jako obowiązujące, normami i przepisami prawnymi w zakresie wykonawstwa robót budowlano- instalacyjnych, a w szczególności: a) Warunkami technicznymi wykonania i odbioru sieci wodociągowych. b) Warunkami technicznymi wykonania i odbioru rurociągów z tworzyw sztucznych. c) Instrukcją stosowania i montażu opracowaną przez producenta zastosowanych rur. 8) Zamawiający posiada decyzję - pozwolenie na budowę, na roboty budowlane do którego Starosta Tarnowski nie znajduje podstaw do wniesienia sprzeciwu zgodnie z Decyzją nr 930/2023 z dnia 15 września 2023 r., znak: UAB.6740.806.2023.OM. CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45200000-9, 45230000-8, 45231000-5 Dokument nr: FZP.271.1.4.2024 Otwarcie ofert: 6) Zamawiający dokona jawnego otwarcia złożonych przez Wykonawców ofert w dniu 18.04.2024 r. o godz. 10:15 w swojej siedzibie: Urząd Miejski w Wojniczu, adres: 32-830, Wojnicz Ul. Rynek 1 - pokój nr 10. Składanie ofert: 3) Dopuszczalne formy kontaktu z Wykonawcą (z wyjątkiem etapu składania ofert): pisemnie (adres siedziby Zamawiającego), drogą elektroniczną (adres e-mail Zamawiającego: przetargi@wojnicz.pl). 4) Ofertę należy złożyć (wyłącznie w formie papierowej) w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści w terminie do dnia 18.04.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu, adres: 32-830 Wojnicz Ul. Rynek 1 - Dziennik podawczy (parter) w formie: pisemnej (osobiście, listownie). 5) Na kopercie z ofertą (dot. również koperty kurierskiej) należy umieścić napis: ,,Zapytanie ofertowe pn.: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wojnicz, gm. Wojnicz". Nie. otwierać przed 18.04.2024 r. godz. 10:15." Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany zakończyć prace objęte przedmiotem zamówienia i zgłosić je do odbioru w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2) Za termin wykonania przedmiotu umowy uważa się datę podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego inwestycji całości zamówienia. Wymagania: 3. Okres gwarancji: 1) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Ponadto, Wykonawca udzieli gwarancji na zamontowane urządzenia według gwarancji producenta. 2) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy - równy okresowi gwarancji. 4. Warunki płatności: 1) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego płatne będzie przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 2) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty w terminie 30 dni od doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionego rachunku/faktury, sporządzonej po podpisaniu protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji (zaświadczenia) o pozwoleniu na użytkowanie, potwierdzonego przez przedstawicieli Zamawiającego. 5. Inne istotne warunki zamówienia: 1) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem kosztorysowym, wynikającym z wypełnionego Przedmiaru robót (stanowiącego zał. nr 7 do Zapytania ofertowego). W ten sposób obliczona cena brutto podana w złotych jest uważana za cenę ofertową i będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. 2) Na przesłanym do Zamawiającego - formularzu oferty cenowej należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego oraz stawkę należnego podatku VAT według stawki obowiązującej w dniu składania ofert. 3) Cenę w ofercie należy obliczyć z uwzględnieniem wszystkich wymagań Zamawiającego określonych w SWZ, załącznikach do SWZ i wzorze umowy, z uwzględnieniem wszelkich kosztów, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, uzgodnień, opinii, postanowień zawartych w projektowanych postanowieniach umowy. 4) Cenę oferty należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. W razie rozbieżności pomiędzy zapisem cen liczbowo i słownie Zamawiający za wiążącą uzna cenę podaną słownie. 5) JEDYNYM KRYTERIUM OCENY OFERT JEST ŁĄCZNA CENA BRUTTO ZA WYKONANIE ZADANIA (WAGA - 100%). 6) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: a) spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). UWAGA: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca składa wraz z ofertą polisę lub inny dokument potwierdzający posiadane ubezpieczenie. b) spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy/robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie, modernizacji lub przebudowie sieci wodociągowej - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania UWAGA: Zamawiający uzna za równoważne uprawnieniom wskazanym powyżej, uprawnienia tożsame wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub równoważne uprawnieniom do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie w/w, wydane w innym państwie przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. c) wykaże się wiedzą i doświadczeniem w zakresie robót objętych niniejszym zapytaniem: Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane (umowy na roboty budowlane) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z niezbędną infrastrukturą o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania. 6. NA OFERTĘ SKŁADAJĄ SIĘ: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1; 2) KOSZTORYS OFERTOWY (wyceniony Przedmiar robót) - zał. nr 7; 3) Wykaz wykonanych usług - zał. nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi; 4) Oświadczenie o dysponowaniu osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5. 6) b) niniejszego Zapytania ofertowego - zał. nr 3 5) Podpisana klauzula informacyjna RODO - zał. nr 4; 6) Podpisane oświadczenie, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zał. nr 5. 7) Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 7. WSZYSTKIE ZAŁĄCZONE DO OFERTY KSEROKOPIE DOKUMENTÓW MUSZĄ BYĆ POTWIERDZONE ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ OSOBĘ UPOWAŻNIONĄ. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 10. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 12. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 13. UWAGA - ZA TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY PRZYJMUJE SIĘ DATĘ I GODZINĘ WPŁYWU OFERTY DO ZAMAWIAJĄCEGO. 14. Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 16. Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (odwołania ogłoszenia o zamówieniu) bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. Powyższe nie uchybia możliwości zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek oferty zgodnie z uprawnieniem określonym w art. 703 §1 KC. 18. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto, wprowadzony Zarządzeniem nr 56/2023 Burmistrza Wojnicza z dnia 02 marca 2023 r. 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. 7) Informacja z otwarcia ofert zostanie opublikowana na stronie internetowej Gminy Wojnicz oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wojniczu. W imieniu Zamawiającego Kontakt: 15. Dodatkowych informacji co do przedmiotu zamówienia udziela Pan Paweł Gołąb, Referat Planowania i Realizacji Inwestycji Urzędu Miejskiego w Wojniczu, pok. nr 22 (I piętro), numer telefonu: (14) 679 01 06 w. 48 lub (14) 631 98 48, adres e-mail: pawel.golab@wojnicz.pl, w zakresie procedury Zapytania ofertowego - Pani Karolina Cierniak-Sumara, nr telefonu: (14) 631 98 21, adres email: przetargi@wojnicz.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024