Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi usunięcia gumy z nawierzchni drogi startowej oraz zbędnego oznakowania...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi usunięcia gumy z nawierzchni drogi startowej oraz zbędnego oznakowania poziomego z nawierzchni

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o
ul. Gen. Wiktora Thommee 1A
05-102 Nowy Dwór Mazowiecki
powiat: nowodworski (mazowiecki)
tel. 22 346 40 00, faks 22 346 40 05
k.kaczmarczyk@modlinairport.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nowy Dwór Mazowiecki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 346 40 00, f
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie usługi usunięcia gumy z nawierzchni drogi startowej na progach 08 i 26 oraz zbędnego oznakowania poziomego z nawierzchni"
2. Opis przedmiotu
2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1.1 usunięcie gumy z nawierzchni sztucznych drogi startowej (DS) metodą hydrodynamiczną, przy użyciu pomp wysokociśnieniowych, w sposób nienaruszający konstrukcji nawierzchni. Usunięcie gumy ma obejmować progi 08 i 26 drogi startowej (DS) Lotniska Warszawa/Modlin, na wskazanych przez Zamawiającego obszarach (powierzchnia pojedynczego usuwania gumy dla każdego z progów to około 7 500 m2). Zamawiający przewiduje, że w całym okresie realizacji umowy powierzchnia przeznaczona do usunięcia gumy wyniesie do 120 000 m2, przy założeniu minimum 60 000 m2.
2.1.2 usunięcie istniejącego oznakowania poziomego - cienkowarstwowego, poprzez zastosowanie urządzenia z możliwością usuwania wodą pod wysokim ciśnieniem w sposób nieingerujący w strukturę nawierzchni na wszystkich nawierzchniach sztucznych lotniska Warszawa/Modlin - w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że w całym okresie realizacji umowy powierzchnia przeznaczona do usunięcia oznakowania poziomego wyniesie do 1200 m2, przy założeniu minimum 850 m2.
2.2 Zakładana częstotliwość usuwania gumy w zakresie progów 08 oraz 26
2.2.1 Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia gumy z nawierzchni DS do 4 razy w roku 2024 i do 4 razy w roku 2025, w następujących terminach:
1) w roku 2024:
a) pierwsze usuwanie gumy nastąpi w miesiącach: kwiecień-maj
b) drugie usuwanie gumy nastąpi w miesiącach: czerwiec-lipiec
c) trzecie usuwanie gumy nastąpi w miesiącach: sierpień-wrzesień
d) czwarte usuwanie gumy nastąpi w miesiącach: październik-listopad
2) w roku 2025:
a) pierwsze usuwanie gumy nastąpi w miesiącach: kwiecień-maj
b) drugie usuwanie gumy nastąpi w miesiącach: czerwiec-lipiec
c) trzecie usuwanie gumy nastąpi w miesiącach: sierpień-wrzesień
d) czwarte usuwanie gumy nastąpi w miesiącach: październik-listopad Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od jednego lub dwóch ww. usuwań gumy dla każdego progu zarówno dla roku 2024 jak i 2025, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2.3 Zakładana częstotliwość usuwania oznakowania poziomego:
2.3.1 Pierwsze usuwanie oznakowania poziomego nastąpi wraz (łącznie) z pierwszym usuwaniem gumy. Przewidywana powierzchnia do usunięcia - około 850 m2;
2.3.2 Pozostałe usunięcia oznakowania poziomego odbywać się będę w zależności od potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że każde z nich odbywać się będzie łącznie (w tych samych terminach) co usuwanie gumy.
2.4 O terminie rozpoczęcia prac, o których mowa w pkt 2.1 zapytania, Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą mailową. Wykonawca ma maksimum dwa tygodnie na rozpoczęcie prac związanych z przeprowadzeniem odgumiania / usuwania oznakowania. Należy przy tym mieć na uwadze, że terminy zostały podane orientacyjnie i mogą ulec przesunięciu zależnie od ilości odkładu gumy na progach DS.
2.5 Dodatkowe wymagania wykonania przedmiotu zamówienia:
2.5.1 Środkiem czyszczącym gumę ma być woda o ciśnieniu 7.00-15.00 barów;
2.5.2 Środkiem czyszczącym oznakowanie poziome ma być woda o ciśnieniu 500-2500 barów;
2.5.3 Urządzenia wykorzystywane do usuwania gumy oraz oznakowania poziomego będą wyposażone w instalację przeznaczoną do natychmiastowego odsysania i gromadzenia materiału pochodzącego z usuwania gumy;
2.5.4 Wydajność całkowita przy usuwaniu gumy musi wynosić przynajmniej 1000 m2/h; dopuszcza się osiągnięcie takiej wydajności przy pracy więcej niż jednego urządzenia;
2.5.5 Usuwanie śladów gumy oraz oznakowania poziomego musi odbywać się bez naruszenia/uszkodzenia struktury nawierzchni, lamp, szczelin dylatacyjnych;
2.5.6 Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i organizacyjnym niezbędnym do wykonania zamówienia bez przerywania działalności operacyjnej lotniska;
2.5.7 Wykonawca na własny koszt wywiezie z lotniska i zutylizuje wszelkie pozostałości po wykonanych pracach oraz przedstawi Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający utylizację materiału pochodzącego z usuwania gumy oraz oznakowania poziomego;
2.5.8 Prace związane z usuwaniem gumy oraz oznakowania poziomego prowadzone będą w porze nocnej, w godz. pomiędzy ostatnim przylotem a pierwszym odlotem, orientacyjnie w godz. od 00:00 do 05:00, przy własnym oświetleniu miejsca pracy. Zamawiający przewiduje na usunięcie gumy z jednego progu maksymalnie 8-10 godz., czyli maksymalnie dwie noce;
2.5.9 Ze względu na miejsce świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do bezwzględnego stosowania się do procedur wewnętrznych Zamawiającego zakresie dostępu osób i pojazdów, wwozu i wywozu materiałów w strefę zastrzeżoną lotniska (zgodnie z instrukcją przepustową, stanowiącą załącznik nr 5 do zapytania ofertowego);
2.5.10 Wykonawca nie jest zobowiązany do uzyskania czasowych kart indentyfikacyjnych portu lotniczego dla pracowników biorących udział w realizacji zamówienia. Wystarczające będzie uzyskanie jednorazowych kart indentyfikacyjnych. W trakcie realizacji zamówienia - usuwania gumy, Wykonawcy towarzyszyć będzie oddelegowany pracownik Zamawiającego, odpowiedzialny za nadzór nad realizacją umowy. Wykonawca nie będzie zobowiązany do pokrycia kosztów asysty.

Dokument nr: P-026/24

Składanie ofert:
6 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
6.1 Oferty należy przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:
k.kaczmarczyk@modlinairport.pl lub złożyć bezpośrednio w siedzibie Zmawiającego pod

adresem wskazanym w główce niniejszego zapytania, ze wskazaniem tytułu i nr postępowania.
6.2 TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 18.04.2024 r. do godz. 12:00.

Wymagania:
1. Postanowienia ogólne
1) Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem w oparciu o postanowienia zawarte w niniejszym dokumencie. Zamawiający jest Zamawiającym sektorowym i z uwagi na wartość przedmiotowego zamówienia, która jest niższa od równowartości kwoty 443 000 euro, w tym przypadku, nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.
4) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie oferty również w przypadku unieważnienia postępowania.
3 Warunki udziału w postępowaniu
3.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługę, polegającą na usunięciu gumy z nawierzchni dróg startowych o powierzchni łącznej co najmniej 20 000 m2- licząc w skali jednego roku - na czynnym lotnisku użytku publicznego. Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że wskazana przez niego usługa została wykonana należycie.
3.2 Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków określonych w pkt 3.1, zostaną wykluczeni z postępowania, a złożone przez nich oferty zostaną odrzucone.
4 Wymagane oświadczenia i dokumenty
4.1 W celu potwierdzenia wymagań stawianych przez Zamawiającego, wraz z ofertą Wykonawca składa poniższe oświadczenia i dokumenty:
4.1.1 oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania;
4.1.2 aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo wydruk z CEIDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.1.3 wykaz usług, o których mowa w pkt 3.1 zapytania, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż wykazane usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, by wykonawca w niniejszym wykazie uwzględnił co najmniej następujące informacje: przedmiot usługi, ilość m2 zrealizowanej usługi, dat wykonania usługi, podmioty, na rzecz których usługa została wykonana;
4.2 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie niezłożonych dokumentów lub dokumentów zawierających błędy, wyznaczając określony termin na ich uzupełnienie. W tym przypadku dokumenty te powinny być wystawione nie później niż w terminie wskazanym w piśmie wzywającym do uzupełnienia przedmiotowych dokumentów i odzwierciedlać stan prawny na dzień złożenia ofert.
5 Termin realizacji
5.1 Usuwanie gumy i oznakowania poziomego odbywać się będzie w okresach przewidzianych w pkt 2.2, z uwzględnieniem zapisów pkt 2.3 zapytania ofertowego. Wykonawca winien przystąpić do rozpoczęcia wykonywania usługi w ciągu maksimum dwóch tygodni od powiadomienia drogą mailową przez Zamawiającego potrzeby, zgodnie z pkt 2.4 zapytania.
5.2 Wykonawca zobowiązany będzie do finalizacji prac związanych z usunięciem gumy i oznakowania poziomego w okresie 7 dni, licząc od dnia rozpoczęcia wykonywania przedmiotowych prac, przy czym czas samej realizacji usługi musi być zgodny z zapisami pkt 2.5.8 niniejszego zapytania.
6.3 Oferty przesłane lub złożone po terminie składania ofert, nie będą brane pod uwagę.
7 Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8 Opis sposobu obliczania ceny oferty oraz rozliczenia z Wykonawcą
8.1 Cena oferty jest ceną ryczałtową za świadczenie całości usługi będącej przedmiotem niniejszego zapytania.
8.2 Cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
8.3 Wymaga się, aby cena oferty została określona zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. Wykonawca zobowiązany jest także podać cenę jednostkową za usunięcie gumy zim2 nawierzchni i cenę jednostkową usunięcia oznakowania poziomego z 1 m2, w kwocie netto.
8.4 Cena winna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
9 Opis kryteriów i sposobu dokonywania oceny oferty
9.1 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
9.2 Wykonawca może zaoferować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty. Negocjacje ceny nie będą prowadzone.
9.3 Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu jedynym kryterium jest cena, w pierwszej kolejności Zmawiający sprawdzi ofertę z najniższą ceną. Jeśli oferta po ewentualnych wyjaśnieniach będzie zgodna z treścią zapytania ofertowego, dokonany zostanie jej wybór, zaś pozostałe oferty nie będą podlegały ocenie.
9.4 Niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszych, Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze oferty najkorzystniejszej a informacje o wyniku postępowania zamieści na stronie internetowej Spółki.
9.5 Jeżeli w postępowaniu nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, iż zostaną złożone dwie oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
9.6 Ceny ofert dodatkowych nie mogą przewyższać cen zaoferowanych pierwotnie.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.