Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utworzenie dostępnych placów zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utworzenie dostępnych placów zabaw

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA
ul. M. Konopnickiej 2
37-220 Kańczuga
powiat: przeworski
016 642 31 42, faks 016 642 66 30
sekretariat@kanczuga.pl
https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/pn/kanczuga/demand/notice/public/126789/details
Województwo: podkarpackie
Miasto: Kańczuga
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 016 642 31 42, faks
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utworzenie dostępnych placów zabaw na terenie Miasta i Gminy Kańczuga
Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - Rozbudowa istniejącego placu zabaw w miejscowości Kańczuga
Zakres prac dz. nr ewid. 1620/5 (nowy nr działki po wydaniu decyzji ZRID na ulicę Parkową to 1620/11) - obręb Kańczuga, obejmuje:
1. DOSTAWA i montaż zestawu integracyjnego
2. Ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej - pod ułożenie maty przerostowej i nawierzchni trawiastej
3. Zasianie trawy
4. Ułożenie maty przerostowej
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz w przedmiarze stanowiących załączniki do SWZ. Dopuszcza się możliwość odchylenia od wartości parametrów +/-10%.
Wymagany minimalny okres gwarancji na całość zamówienia - roboty budowlane oraz urządzenia (wykonany zakres prac): 36 miesięcy.
CZĘŚĆ 2 - Rozbudowa istniejącego placu zabaw w miejscowości Łopuszka Wielka
Zakres prac dz. nr ewid. 43/26 (nowy nr działki po scaleniu to 1784) - obręb Łopuszka Wielka, obejmuje:
1. DOSTAWA i montaż zestawu integracyjnego
2. Ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej - pod ułożenie maty przerostowej i nawierzchni trawiastej
3. Zasianie trawy
4. Ułożenie maty przerostowej
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz w przedmiarze stanowiących załączniki do SWZ. Dopuszcza się możliwość odchylenia od wartości parametrów +/-10%.
Wymagany minimalny okres gwarancji na całość zamówienia - roboty budowlane oraz urządzenia (wykonany zakres prac): 36 miesięcy.
CZĘŚĆ 3 - Budowa placu zabaw w miejscowości Niżatyce
Zakres prac [dz. nr ewid. 679/2 - obręb Niżatyce obejmuje:
1. DOSTAWA i montaż zestawu integracyjnego
2. DOSTAWA i montaż huśtawki podwójnej
3. DOSTAWA i montaż huśtawki bocianie gniazdo
4. DOSTAWA i montaż ławki
5. DOSTAWA i montaż kosza
6. DOSTAWA i montaż tablicy regulaminowej
7. DOSTAWA i montaż stojaka na rowery
8. Ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej - pod ułożenie maty przerostowej i nawierzchni trawiastej
9. Zasianie trawy
10. Ułożenie maty przerostowej
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz w przedmiarze stanowiących załączniki do SWZ. Dopuszcza się możliwość odchylenia od wartości parametrów +/-10%.
Wymagany minimalny okres gwarancji na całość zamówienia - roboty budowlane oraz urządzenia (wykonany zakres prac): 36 miesięcy.

CPV: 45000000-7, 45113000-2,45112723-9,37535200-9

Dokument nr: 2024/BZP 00280950, RRG.271.8.2024.BT

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kanczuga.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Prowadzone postępowanie odbywa się za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej Miasta i Gminy Kańczuga, dostępnej pod adresem https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/
Składanie ofert możliwe jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem w/w platformy. Strony postępowania mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@kanczuga.pl, barbara.telega@kanczuga.pl (nie dotyczy procesu składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Prowadzone postępowanie odbywa się za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej Miasta i Gminy Kańczuga, dostępnej pod adresem https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/
Składanie ofert możliwe jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem w/w platformy.
Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu musi posiadać aktywne konto na portalu oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie poinformowany o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta.
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożenia oferty, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Marketplanet +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl w godz.: 9:00 - 17:00.
Używanie platformy w pełnym zakresie wymaga spełnienia minimalnych wymagań sprzętowo - aplikacyjnych w tym:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, MAC Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0
d) Włączona obsługa JavaScript,
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki
w formacie pdf
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dla dokumentów w innym formacie innym niż ,,pdf", zaleca się format XAdES [podpis zewnętrzny lub wewnętrzny, preferowany zewnętrzny]
- przy podpisywaniu plików profilem zaufanym lub dowodem osobistym zaleca się wcześniejszy eksport plików do formatu ,,.pdf" i dopiero tak przygotowane pliki opatrywać podpisem elektronicznym.
Zamawiający preferuje przygotowanie i podpisywanie wszystkich dokumentów formacie ,,.pdf".
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
- pliki o wielkości do 100 MB,
- formaty danych zgodne z przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, ze zm.) - txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, PAdES, ASIC, XMLenc,
- zaleca się aby w prowadzonym postepowaniu posługiwać się plikami o rozszerzeniu: txt, rtf, pdf, odt, doc, xls, docx, xlsx, jpg, jpeg, tif, tiff, zip, 7z, html, xml, przy czym preferowany format to - pdf
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
- plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
- oznaczenie czasu przekazania i odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
Strony postępowania mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@kanczuga.pl, barbara.telega@kanczuga.pl (nie dotyczy procesu składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Kańczuga mający siedzibę pod adresem: 37-220 Kańczuga, Ul. M. Konopnickiej 2. Numer telefonu: 16 642 31 42, adres email: sekretariat@kanczuga.pl Burmistrz Miasta i Gminy Kańczuga mający siedzibę pod adresem: 37-220 Kańczuga, Ul. M. Konopnickiej 2, tel. 16 642 31 42
inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Tomasz Mielech, adres email: iod@kanczuga.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/pn/kanczuga/demand/notice/public/126789/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem https://kanczuga.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.