Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi polegające na wycince, cięciach pielęgnacyjnych i sadzeniu drzew

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi polegające na wycince, cięciach pielęgnacyjnych i sadzeniu drzew

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
Mińska 60
54-610 Wrocław
powiat: Wrocław
zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
https://kowr.eb2b.com.pl/
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługi polegające na wycince, cięciach pielęgnacyjnych i sadzeniu drzew
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dz. nr 350/11 obręb Graniczna, gm. Strzegom:
1) Usunięcie 2 szt. drzew z gatunku Dąb szypułkowy o obw. na wys. 1,3 m = 281 cm (ozn. nr 1),
310 cm (ozn. nr 2)
2) Dokonanie nasadzeń zastępczych w ilości 2 szt. szkółkowanych drzew z gatunku dąb szypuł-kowy o obwodach od 14 cm do 16 cm na wysokości 1 m, na terenie działki nr 350/11 obręb Graniczna. Nasadzeń należy dokonać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, a zasadzone drzewo win-ne być zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi przez opalikowanie.
- zgodnie z treścią decyzji administracyjnej.
W zakresie usunięcia drzew i/lub krzewów Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w symetryczne, regularne stosy - maksymalna do-puszczalna długość wyrzynków i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach i/lub krzewów oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
W zakresie zabiegów pielęgnacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do:
1. uprzątnięcia, wywiezienia i utylizacji gałęzi, konarów oraz innych odpadów powstałych w wyni-ku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie) - zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpa-dów powycinkowych,
W zakresie wykonania nasadzeń zastępczych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wykonania nasadzenia zgodnie ze sztuką ogrodniczą lub leśną, tak aby przetrwało do kolejnego okresu wegetacyjnego,
2. sadzenia drzew, zaprawy dołów torfem i ziemią prochniczą i obfitego podlania nasadzeń (wg wytycznych zawartych w decyzji),
3. zamontowania mocowań do drzewek (wg wytycznych zawartych w decyzji lub co najmniej 3 paliki) - paliki nie mogą ocierać żadnej części drzewa, paliki powinny być spięte pojedynczą poprzeczką górną oraz 3 poprzeczkami dolnymi w celu ochrony szyi korzeniowej drzew.
4. założenia siatki ochronnej o wysokości minimum 50 cm na sadzonych drzewach w celu zabezpieczenia nasadzeń lub zabezpieczenia (wg wytycznych zawartych w decyzji),
5. uporządkowania terenu po wykonaniu prac.
Pozostałe informacje:
1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.
3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.
5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.
6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.
8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:
- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,
- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,
- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.
9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.
11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych i pozostałych dokumentach oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Przedmiot nr 2
Dz. nr 396/22 obręb Wojciechowice, gm. Kłodzko - usunięcie 4 szt. drzew:
o Jesion wyniosły - szt. 2, obw. na wys. 1,3 m = 169 cm (ozn. nr 12), 162 cm (ozn. nr 13)
o Dąb bezszypułkowy - szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 164 cm (ozn. nr 14),
o Czereśnia ptasia - szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 103 cm (ozn. nr 15)
- zgodnie z treścią decyzji administracyjnej.
W zakresie usunięcia drzew i/lub krzewów Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w symetryczne, regularne stosy - maksymalna do-puszczalna długość wyrzynków i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach i/lub krzewów oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
W zakresie zabiegów pielęgnacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do:
1. uprzątnięcia, wywiezienia i utylizacji gałęzi, konarów oraz innych odpadów powstałych w wyni-ku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie) - zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpa-dów powycinkowych,
Pozostałe informacje:
1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.
3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.
5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.
6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.
8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:
- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,
- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,
- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.
9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.
11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych i pozostałych dokumentach oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Przedmiot nr 3
Dz. nr 808/18 obręb Roztoka, gm. Dobromierz - usunięcie 1 szt. drzewa z gatunku Grab pospolity - szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 204 cm (ozn. nr 1) - zgodnie z treścią decyzji administracyjnej.
W zakresie usunięcia drzew i/lub krzewów Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w symetryczne, regularne stosy - maksymalna do-puszczalna długość wyrzynków i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach i/lub krzewów oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
Pozostałe informacje:
1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.
3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.
5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.
6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.
8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:
- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,
- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,
- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.
9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.
11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych i pozostałych dokumentach oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Przedmiot nr 4
Dz. nr 43/103 obręb Lipa, gm. Ziębice - usunięcie 1 szt. drzewa z gatunku Lipa drobnolistna - szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 268 cm (ozn. nr 1) - zgodnie z treścią decyzji administracyjnej.
Pozostałe informacje:
1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.
3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.
5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.
6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.
8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:
- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,
- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,
- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.
9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.
11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych i pozostałych dokumentach oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Przedmiot nr 5
Dz. nr 289/4 obręb Kostrza, gm. Strzegom (ogrody dworskie i sad wpisany do rej. zabytków decyzją nr A/4267/827/Wł z dnia 18.09.1981 r.) - przeprowadzenie pielęgnacji koron 7 szt. drzew z gatunku:
o Lipa drobnolistna - szt. 2, obw. na wys. 1,3 m = 255 cm (ozn. nr P1), 239 cm (ozn. nr P2),
o Topola - szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 133 cm (ozn. nr P3)
o Wierzba - szt. 4, obw. na wys. 1,3 m = 191 cm (ozn. nr P4), 196 cm (ozn. nr P5), 152 cm (ozn. nr P6), 122 cm (ozn. nr P7)
- zgodnie z treścią decyzji administracyjnej.
W zakresie usunięcia drzew i/lub krzewów Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w symetryczne, regularne stosy - maksymalna do-puszczalna długość wyrzynków i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach i/lub krzewów oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
W zakresie zabiegów pielęgnacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do:
1. uprzątnięcia, wywiezienia i utylizacji gałęzi, konarów oraz innych odpadów powstałych w wyni-ku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie) - zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpa-dów powycinkowych,
Pozostałe informacje:
1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.
3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.
5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.
6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.
8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:
- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,
- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,
- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.
9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.
11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych i pozostałych dokumentach oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Przedmiot nr 6
Dz. nr 26 obręb 6-Słupiec, gm. Nowa Ruda - przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych polegających na:
o usunięciu posuszu gałęziowego oraz przycięciu gałęzi wchodzących w światło chodnika dla pieszych,
o usunięciu samosiewów drzew liściastych w odległości 2 m od chodnika,
o usunięciu sterty gałęzi niewiadomego pochodzenia znajdującej się na nieruchomości.
Biomasę pozyskaną w trakcie prac należy zezrębkować i zutylizować poza działką nr 26 obręb 6-Słupiec. Prace należy wykonać z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie przyrody art. 87a ust. 1 i 2 ustawy.
W zakresie usunięcia drzew i/lub krzewów Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w symetryczne, regularne stosy - maksymalna do-puszczalna długość wyrzynków i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach i/lub krzewów oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
Pozostałe informacje:
1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.
3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.
5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.
6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.
8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:
- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,
- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,
- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.
9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.
11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych i pozostałych dokumentach oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Przedmiot nr 7
Dz. nr 290/7 obręb Łączna, gm. Kłodzko - przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych, tj. usunięcie posuszu gałęziowego, redukcja koron zgodnie z przepisami ustawy o ochronie przyrody następujących drzew:
o Lipa drobnolistna - szt. 2, obw. na wys. 1,3 m = 262 cm (ozn. nr 1),
264 cm (ozn. nr 2),
o Klon jawor - szt. 1 obw. na wys. 1,3 m = 251 cm (ozn. nr 3).
Prace należy wykonać z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie przyrody art. 87a ust. 1 i 2 ustawy.
W zakresie usunięcia drzew i/lub krzewów Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w symetryczne, regularne stosy - maksymalna do-puszczalna długość wyrzynków i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach i/lub krzewów oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
W zakresie zabiegów pielęgnacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do:
1. uprzątnięcia, wywiezienia i utylizacji gałęzi, konarów oraz innych odpadów powstałych w wyni-ku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie) - zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpa-dów powycinkowych,
Pozostałe informacje:
1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.
3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.
5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.
6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.
8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:
- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,
- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,
- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.
9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.
11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych i pozostałych dokumentach oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Przedmiot nr 8
Dz. nr 401/18 obręb Jaczków, gm. Czarny Bór (aleja klonowo - lipowo - wierzbowa i zadrzewienie w zespole pałacowym w Jaczkowie wpisana do rej. zabytków decyzją nr A/4194/1329/Wł z dnia 20.03.1991 r.):
1) usunięcie 1 szt. drzewa z gatunku: Klon - szt. 1, obw. na wys. 1,3 m = 223 cm (ozn. nr W4),
2) przeprowadzenie pielęgnacji koron 28 szt. drzew z gatunku:
o Lipa drobnolistna - szt. 5, obw. na wys. 1,3 m = 443 cm (ozn. nr P5),
179 (ozn. nr P12), 159 (ozn. nr P13), 349 (ozn. nr P22), 365 (ozn. nr P23);
o Klon zwyczajny - szt. 14 , obw. na wys. 1,3 m = 216 (ozn. nr P1), 173 (ozn. nr P3), 169 (ozn. nr P6), 171 (ozn. nr P7), 359 (ozn. nr P14), 263 (ozn. nr P16), 281 (ozn. nr P17), 276 (ozn. nr P19), 328 (ozn. nr P20), 238 (ozn. nr P24), 139 (ozn. nr P25), 259 (ozn. nr P26), 236 (ozn. nr P27), 222 (ozn. nr P29);
o Klon jawor - szt. 7 , obw. na wys. 1,3 m = 209 (ozn. nr P2), 343 (ozn. nr P8), 308 (ozn. nr P9) ,349 (ozn. nr P10) ,297 (ozn. nr P11), 356 (ozn. nr P15), 171 (ozn. nr P18);
o Jesion Wyniosły - szt. 1 , obw. na wys. 1,3 m = 281 (ozn. nr P21);
o Dąb bezszypułkowy - szt. 1 , obw. na wys. 1,3 m = 399 (ozn. nr P28);
3) dokonanie nasadzeń zastępczych w ilości 1 szt. z rodzaju klon jawor o obwodzie mierzonym na wysokości 100 cm, nie mniejszym niż 12cm (drzewo należy ustabilizować za pomocą palików i elastycznych taśm, w celu dodatkowej stabilizacji i ochrony należy zamontować 12 sztuk poprzeczek jeden rząd na górze, trzy przy gruncie).
4) usunięcie samosiewów i krzewów: lipy o pow. 1000 m2, klonu zwyczajnego o pow. 1000 m2, klonu jawor o pow. 1000 m2, dębu o pow. 1000 m2
- zgodnie z treścią decyzji administracyjnej.
Wykonawca powinien posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37 b ust. 1 i 3 ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
W zakresie usunięcia drzew i/lub krzewów Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w symetryczne, regularne stosy - maksymalna do-puszczalna długość wyrzynków i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach i/lub krzewów oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
W zakresie zabiegów pielęgnacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do:
1. uprzątnięcia, wywiezienia i utylizacji gałęzi, konarów oraz innych odpadów powstałych w wyni-ku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie) - zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpa-dów powycinkowych,
W zakresie wykonania nasadzeń zastępczych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wykonania nasadzenia zgodnie ze sztuką ogrodniczą lub leśną, tak aby przetrwało do kolejnego okresu wegetacyjnego,
2. sadzenia drzew, zaprawy dołów torfem i ziemią prochniczą i obfitego podlania nasadzeń (wg wytycznych zawartych w decyzji),
3. zamontowania mocowań do drzewek (wg wytycznych zawartych w decyzji lub co najmniej 3 paliki) - paliki nie mogą ocierać żadnej części drzewa, paliki powinny być spięte pojedynczą poprzeczką górną oraz 3 poprzeczkami dolnymi w celu ochrony szyi korzeniowej drzew.
4. założenia siatki ochronnej o wysokości minimum 50 cm na sadzonych drzewach w celu zabezpieczenia nasadzeń lub zabezpieczenia (wg wytycznych zawartych w decyzji),
5. uporządkowania terenu po wykonaniu prac.
Pozostałe informacje:
1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.
3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.
5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.
6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.
8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:
- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,
- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,
- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.
9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.
11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych i pozostałych dokumentach oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Przedmiot nr 9
Dz. nr 721/31 obręb Krosnowice, gm. Kłodzko - usunięcie 1 szt. drzewa z gatunku dąb szypułkowy, obw. na wys. 1,3 m = 517 cm (ozn. nr 1) - zgodnie z treścią decyzji administracyjnej.
W zakresie usunięcia drzew i/lub krzewów Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w symetryczne, regularne stosy - maksymalna do-puszczalna długość wyrzynków i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach i/lub krzewów oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi (dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zrębki równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa-lania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
Pozostałe informacje:
1. Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
2. Na terenie prowadzonych prac kategorycznie zakazuje się rozpalania ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych.
3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiają-cego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie wykazu odbiorczego sporządzone-go przez uprawnionego przedstawiciela KOWR OT we Wrocławiu. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika cen detalicznych drewna pozyskanego kosztem Skarbu Państwa z nadleśnictwa, któremu terytorialnie podległe są nieruchomo-ści, na których miało miejsce pozyskanie drewna.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji umowy.
5. Materiał roślinny do nasadzeń winien być szkółkowany, o zdrowym wyglądzie (bez śladów że-rowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki) i wykształconych pędach, gwarantujący szybkie przyjęcie się po po-sadzeniu. System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Materiał roślinny musi odpowiadać warunkom zawartym w załączonej decyzji.
6. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu nale-żą do Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowią-zuje się do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami) w ramach zaoferowanej ceny brutto.
8. Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew prze-znaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami:
- Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami,
- za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie robót oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi,
- teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany.
9. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
10. Wykonawca robót musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia robót.
11. Wykonawca musi składować urządzenia i urobek w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych i pozostałych dokumentach oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.

CPV: 77211400-6, 77211600-8, 77211500-7, 77211600-8,77211500-7

Dokument nr: 2024/BZP 00281386, WRO.WOP.260.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy
Zakupowej - pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl
Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy wymaga
zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w
zakładce ,,Pomoc/Instrukcje". W zakładce ,,Załączniki" przedmiotowego postepowania Zamawiający
zamieszcza dokumentację postępowania. Zakładka ,,Załączniki" służy również Wykonawcom do
złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. Korespondencja
elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem Platformy w zakładce ,,Pytania/Informacje". Zamawiający nie przewiduje sposobu
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
wskazanych w SWZ. Szczegółowe informacje zawarto w ust. 7 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przy rejestracji Wykonawca przechodzi
do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę ,,LOGOWANIE" oraz opcję,, ZAREJESTRUJ SIĘ". Po wypełnieniu formularza
rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila
informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. 2. Minimalne
wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej
(dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).3. Instrukcja korzystania z
Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce ,,Pomoc/Instrukcje".4. Wykonawca przystępując do
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje wa-runki korzystania z platformy,
określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z
platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji oraz w regulaminieplatformy.5. System
umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający
dopuszcza w szczególności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.6.
Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się
elektronicznie z apośrednictwem Platformy w zakładce ,,Pytania/Informacje".7. Za datę wpływu oferty,
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w
tym oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu
udostępniającego zasoby, przedmiotowych środków dowodowych, pełno-mocnictw, oraz innych
informacji, dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na
Platformę).8 Plik oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie
jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.10. Zamawiający określa następujące niezbędne
wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiają-ce pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet
o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna
najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; 4)
włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader. 11. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi
być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 2 SWZ. 12.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej jako ,,RODO", wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/
złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o
celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul.
Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na
adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa,
ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony Danych OsobowychW KOWR wyznaczono
Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach
ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub
pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy prawne przetwarzania
danych osobowychPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w
celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z
obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji
obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn.
zm.).4. Odbiorcy danych osobowych Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i
osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest
jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w
szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP. Pani/Pana dane
osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli
obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp
podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi
informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych
przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub
kurierską.5. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane
przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania
dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w
zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku
do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie
przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ały czas trwania
umowy. ciąg dalszy w kolejnej w polu RODO (ograniczenia stosowania)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych Podanie Pani/Pana
danych
osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny,
ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. 7. Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z RODO
przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do
sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy
przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu
prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Jeżeli chce
Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony
Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt
1.Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji W
oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana
zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9. Przekazywanie danych
poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy
do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i
Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kowr.eb2b.com.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/,

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.