Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana drzwi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana drzwi

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
ul. Okólna 37
87-103 TORUŃ
powiat: Toruń
12wog@ron.mil.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: TORUŃ
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na:
,, Wymiana drzwi RC3 i RC4 na terenie Garnizonu Toruń i Inowrocław "
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana drzwi RC3 i RC4 na terenie Garnizonu Toruń
i Inowrocław zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: R/38/12WOG/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi o godz. 12:00

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 22.04.2024 r., do godz. 11:30.
Formularz ofertowy z załącznikami należy opisać:
,,Oferta na: Wymianę drzwi RC3 i RC4 na terenie Garnizonu Toruń i Inowrocław
Nr referencyjny: R/38/12WOG/2024"
i przesłać na adres poczty elektronicznej: 12wog@ron.mil.pl
lub
złożyć /przesłać w siedzibie Zamawiającego:
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
87 - 103 Toruń Ul. Okólna 37
Kancelaria Jawna (bud. Nr 97 pok. Nr 12).
Od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7.30 do 14.30

Miejsce i termin realizacji:
2. Miejsce i wymagany termin realizacji zamówienia:
2.1. Miejsce realizacji zamówienia: Toruń i Inowrocław
2.2. Termin realizacji zamówienia: 10 tygodni od podpisania zamówienia

Wymagania:
3. Wymagany okres gwarancji:
24 m-ce
4. Opis sposobu obliczenia ceny:
4.1. Cena oferty musi być podana w złotych polskich (PLN) za pomocą cyfr i słownie
(po zaokrągleniu do pełnych groszy).
4.2. Cena oferowana musi obejmować w kalkulacji wszystkie koszty i składniki, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
4.3. Cena oferty w czasie obowiązywania umowy jest stała.
4.4. Jeżeli w ofercie nastąpią omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, Zamawiający poprawi je zgodnie ze sposobem obliczania ceny opisanym w zapytaniu ofertowym
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, informując jednocześnie Wykonawcę o dokonaniu poprawek.
4.5. Wszelkie zamiany polegające na pominięciu jakiejkolwiek z istniejących
w formularzu ofertowym pozycji (dotyczy to również podania wartości ,,0") nie będą uznane za możliwe do poprawienia i skutkować będą odrzuceniem oferty.
5. OFERTY ZOSTANĄ OCENIONE ZGODNIE Z PONIŻSZYM KRYTERIUM:
5.1. Cena oferty brutto ,,C"- waga kryterium 100 pkt.
Oferta z najniższą cena otrzyma maksymalną liczbę punktów. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty w kryterium ,,Cena brutto oferty"

Przeliczenie cen oferty na punkty, zostanie zrealizowana według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej wśród badanych ofert
Kryterium cena = x 100 = .... pkt
Cena brutto badanej oferty
5.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5.3. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5.4. Nie wskazanie w formularzu ofertowym (ofercie) ceny brutto będącej kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty.

6. Forma składania ofert: 12wog@ron.mil.pl
7. Oferta Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty cenowej wg załączonego do zaproszenia wzoru - zał. nr 2 do zapytania,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
Jeżeli wraz z ofertą nie zostaną złożone wymagane dokumenty i oświadczenia, Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia.
Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
9. KONTAKT Z WYKONAWCAMI:
9.1. Kontakt z Zamawiającym dopuszczony jest za pośrednictwem e-mail: 12wog@ron.mil.pl;
9.2. Zestawienie złożonych ofert, informacje o wyborze oferty oraz informację o ofertach odrzuconych Zamawiający opublikowane będą na stronie internetowej zamawiającego;
9.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od prowadzonego postępowania;
9.4. Do prowadzonego postępowania stosuje się ,,Regulamin udzielania zamówień publicznych w 12. Wojskowym Oddziale Gospodarczym, których wartość jest mniejsza od 130 000,00 zł."
10. INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający na swojej stronie www.12wog.wp.mil.pl zamieści informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano.
2. O terminie podpisania zamówienia, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem bądź wiadomością email.

Uwagi:
11. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania jest 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Okólna 37, 87-103 Toruń;
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym kontakt jest możliwy pod
nr tel. 261 433 705 lub mailowo na adres 12wog.iodo@ron.mil.pl
3. Dane osobowe (w tym przekazane w ramach niniejszego postępowania oraz w trakcie realizacji umowy) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz osoby lub podmioty, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres dla zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń.
6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest wymogiem niezbędnym dla realizacji postępowania i zawarcia umowy.
7. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Osoby, których dane osobowe przekazane będą w ramach niniejszego postępowania, posiadają:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, jednak skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postepowania, o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z SIWZ oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, jednak prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postepowania.
9. Osobom, których dane osobowe przekazane będą w ramach niniejszego postępowania, nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postepowania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.