śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup artykułów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Dróg i Mostów Smolenia 35 41-902 Bytom powiat: Bytom kpanek@mzdim.bytom.pl https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,162291,0bf683d6cad4a15d49e3262e1f0994d2.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup artykułów budowlanych wraz z dostawą na potrzeby bieżącego utrzymania infrastruktury miejskiej w podziale na 3 zadania Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów budowlanych wraz z dostawą na potrzeby bieżącego utrzymania infrastruktury miejskiej w podziale na 3 zadania: - Zadanie nr 1 - Zakup farb i artykułów malarsko-wykończeniowych, - Zadanie nr 2 - Zakup artykułów metalowych i techniki zamocowań, - Zadanie nr 3 - Zakup żywicy epoksydowej wraz z utwardzaczem. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oraz nie ogranicza zadań, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup farb i artykułów malarsko-wykończeniowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych. 3) Asortyment zaproponowany przez Wykonawcę musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego. Materiał opakowany musi być czysty, suchy, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniający właściwą jakość i trwałość wyrobu. 4) Zamawiający wymaga, by dostarczone materiały nie miały uszkodzonych opakowań oraz nie posiadały pogorszonych standardów jakości - spowodowanych np. złym stanem przechowywania. 5) Zamawiający wymaga, by termin przydatności do użytku dostarczanych materiałów wynosił minimum 12 miesięcy od dnia zakupu. 6) Zamawiający wymaga dołączenia na każde żądanie Zamawiającego do farby i środka chemicznego specyfikacji bądź karty charakterystyki. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, stanowi załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu w zakresie Zadania nr 1. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakupartykułów metalowych i techniki zamocowań. 2) Zamawiający wymaga, by dostarczone materiały nie miały uszkodzonych opakowań oraz nie posiadały pogorszonych standardów jakości - spowodowanych np. złym stanem przechowywania. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 stanowi załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu w zakresie Zadania nr 2. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakupżywicy epoksydowej wraz z utwardzaczem. 2) Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych. 3) Asortyment zaproponowany przez Wykonawcę musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego. Materiał opakowany musi być czysty, suchy, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniający właściwą jakość i trwałość wyrobu. 4) Zamawiający wymaga, by dostarczone materiały nie miały uszkodzonych opakowań oraz nie posiadały pogorszonych standardów jakości - spowodowanych np. złym stanem przechowywania. 5) Zamawiający wymaga, by termin przydatności do użytku dostarczanych materiałów wynosił minimum 12 miesięcy od dnia zakupu. 6) Zamawiający wymaga dołączenia na każde żądanie Zamawiającego do farby i środka chemicznego specyfikacji bądź karty charakterystyki. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 stanowi załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu w zakresie Zadania nr 3. Dla każdego zadania: 6. Wskazane ilości mają charakter wyłącznie orientacyjny (szacunkowy), a faktyczne ilości realizowanych dostaw mogą się od nich różnić w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innego asortymentu będącego w bieżącej ofercie Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej ilości przedmiotu zamówienia w stosunku do ilości przewidzianej w umowie, jednak nie więcej niż 50% wartości umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości przedmiotu zamówienia w stosunku do ilości przewidzianej w umowie, jednak nie mniej niż 70% wartości umowy. 10.Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu - dla każdego zadania. 11.Termin realizacji umowy: a) dla zadania nr 1 - od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2024 r., b) dla zadania nr 2 - od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2024 r., c) dla zadania nr 3- od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2024 r. 12.Termin płatności:30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury Vat. 13.Zamawiający przewiduje dostawę sukcesywną dla każdego zadania. 14.Zamawiający będzie osobiście odbierał zamówienie z miejsca odbioru, które będzie zlokalizowane maksymalnie do 10 km od Zaplecza Technicznego Zamawiającego mieszczącego się przy Ul. Tarnogórskiej 1A w Bytomiu. Jeżeli miejsce odbioru będzie zlokalizowane powyżej 10 km od Zaplecza Technicznego Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt. Zamawiający zweryfikuje odległość przy użyciu ogólnodostępnego lokalizatora Google Maps. 15.W przypadku dostawy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail). Ilość zapotrzebowanego produktu i jego rodzaj będą każdorazowo określane podczas składania zamówienia. Ilość zapotrzebowanego produktu i jego rodzaj będą każdorazowo określane podczas składania zamówienia. 2) Dzień dostawy określa się dniem roboczym w godz.ch od 8:00 do 14:00. 3) Wykonawca winien dostarczyć zamówiony asortyment na własny koszt. Miejscem dostawy określa się Zaplecze Techniczne zlokalizowane w Bytomiu przy Ul. Tarnogórskiej 1A. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczany materiał w czasie jego transportu. O środkach transportu, sposobie transportu decyduje Wykonawca. Zamawiający wymaga, by w czasie przewozu materiału nie doszło ich uszkodzenia, do pogorszenia jego jakości czy ubytku ilości. 16.Cena musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem i dostawą, w tym transport, materiały, robociznę, załadunek i rozładunek dostawy. 17.Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji będzie zgodny z gwarancją udzieloną przez producentów poszczególnych towarów. Jeśli producent danego towaru nie udziela gwarancji, to okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego poszczególnych materiałów budowlanych objętych umową. 18.Braki jakościowe lub ilościowe Zamawiający zgłasza telefonicznie lub mailowo Wykonawcy. 19.Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokolarnie tj. na podstawie pisemnego protokołu odbioru sporządzonego po realizacji każdego zlecenia. 20.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, a także odpowiadał zaleceniom jakościowym. 21.Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 44423000-1 artykuły różne, 44800000-8 farby, lakiery i mastyksy, 39224210-3 pędzle malarskie, 44832000-1 rozpuszczalniki, 14522400-0 materiały ścierne naturalne, 14810000-2 wyroby ścierne, 44322400-7 zaciski kablowe. Pytania do postępowania "Zakup artykułów budowlanych wraz z dostawą na potrzeby bieżącego utrzymania infrastruktury miejskiej w podziale na 3 zadania" Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status Brak wyników do wyświetlenia Dokument nr: Z89/71561 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,162291,0bf683d6cad4a15d49e3262e1f0994d2.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 10:00 Uwagi: Uwaga: 1. Wykorzystujemy platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami. 2. Rejestracja w bazie wykonawców, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 3. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto wykonawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających. 4. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Osoba kontaktowa: Klaudia Panek tel: e-mail: kpanek@mzdim.bytom.pl Zakup artykułów budowlanych wraz z dostawą na potrzeby bieżącego utrzymania infrastruktury miejskiej w podziale na 3 zadaniaOsoba kontaktowa: Klaudia Panek tel: e-mail: kpanek@mzdim.bytom.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024