Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1215z dziś
7188z ostatnich 7 dni
24755z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
ul. T. Kościuszki 57
61-891 Poznań
powiat: Poznań
tel. 510413004
sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 510413004
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. Przedmiot zamówienia i warunki realizacji zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu o łącznej powierzchni 1796 m2 znajdujących się na parterze oraz piętrach od I do III plus pomieszczenie ok. 20 m2 na piętrze 4 oraz archiwum o powierzchni 71,68 m2 w budynku przy Ul. Tadeusz Kościuszki 57 w Poznaniu.
1.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
?
codziennego mycia i odkurzania powierzchni podłóg oraz usuwania z wykładzin plam i innych zabrudzeń,
?
codziennego odkurzania mebli biurowych, sprzętu biurowego i komputerowego, monitorów,
?
utrzymania w czystości drzwi, ościeżnic, wyłączników światła i tabliczek informacyjnych oraz parapetów,
?
codziennego mycia toalet (umywalek, baterii, sedesów, desek sedesowych, pisuarów, szczotek do wc i pojemników na szczotki, itp.) oraz utrzymania w czystości luster, koszy na śmieci, pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe,
?
bieżącego uzupełniania w toaletach mydła w płynie, kostek zapachowych, białego papieru toaletowego, białych ręczników papierowych,
?
codziennego opróżniania koszy na śmieci, pojemników niszczarek i pojemników do segregacji odpadów oraz wymianie worków z tworzywa (w pojemnikach do segregacji odpadów należy stosować worki przezroczyste),
?
wynoszenia śmieci do wyznaczonych miejsc i segregowania ich w odpowiednich pojemnikach, zgodnie z obowiązującym regulaminem gminy w tym zakresie,
?
codziennego mycia zlewozmywaków oraz mebli w pomieszczeniach kuchennych, wycierania blatów oraz uzupełniania białych ręczników papierowych,
?
mycia okien dwa razy do roku,
?
odkurzania regałów w archiwum co trzy miesiące,
?
odkurzania i mycia podłogi w archiwum co miesiąc,
?
odkurzania i mycia klatki schodowej,
?
mycie powierzchni ścian pokrytych płytkami ceramicznymi jeden raz w miesiącu.
2
2.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni środki chemii gospodarczej i środki higieniczne oraz będzie używał własnych urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
3.
Środki czystości używane do sprzątania muszą być ekologiczne, nie wydzielające drażniących zapachów.
4.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zamykania siedziby urzędu (w dni pracy urzędu), nie wcześniej niż o godz. 18:00.

Dokument nr: WOP.261.15.2024.KS

Składanie ofert:
Oferta powinna być przesłana do dnia 19 kwietnia 2024 r., do godz. 15:00
Ofertę można złożyć na formularzu, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania, w jeden z następujących sposobów:
?
w wersji pisemnej (oryginał) do siedziby RDOŚ w Poznaniu przy Ul. T. Kościuszki 57, 61-891 Poznań lub
?
drogą elektroniczną na adres: sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Czas trwania zamówienia
Od 1 maja 2024 r. do 30 kwietnia 2026 r.

Wymagania:
Zamówienie realizowane jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.1605 ze zm.) - w myśl art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wartości 130000 złotych.
Sposób przygotowania oferty:
1) oferta powinna być napisana w języku polskim,
2) ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
3) wartość wykonania zamówienia należy podać w kwocie brutto, podana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
Przesłanie oferty po wyznaczonym terminie skutkuje jej odrzuceniem.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją treści wzoru umowy. Umowa stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
VII.
Sposób wyboru oferty (kryteria oceny):
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1)
cena brutto - 90% (1%= 1punkt)
Punktacja za kryterium ,,cena" obliczona będzie zgodnie ze wzorem:
Cmin.
P = ------------ x 90
Cof.
3
gdzie: P - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin. - cena najniższa oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cof. - cena ocenianej oferty brutto.
2)
Zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę - 10% (1%=1 punkt)
Punktacja za kryterium ,,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę" obliczona będzie według:
Zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę
10 pkt
Brak możliwości zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę
0 pkt
Przeliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny wymienionych powyżej.
VIII. Sposób dokonania płatności
Przelew na konto Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
IX. Uwagi końcowe
1.
Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwi zainteresowanym Wykonawcom dokonanie oględzin pomieszczeń urzędu w godz. od 8:00 do 15:00 po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego tel. 510413004.
2.
Rozliczenia pomiędzy stronami będą odbywały się w PLN.
3.
Niniejsze zapytanie ofertowe oraz określone w nich warunki mogą być przez Zamawiającego zmienione lub odwołane.
4.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia rozpoznania cenowego bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana dokumentów potwierdzających:
- możliwość wykonania zamówienia,
- jakości oferowanych materiałów,
- wiarygodność.
6.
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie wszystkich Wykonawców.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

Uwagi:
X. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Poznaniu
1.Administratorem danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu przy ul. T. Kościuszki 57, 61-891 Poznań, e-mail: sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl.
4
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych Zamawiającego następuje za pomocą adresu e-mail: iod.poznan@poznan.rdos.gov.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
4. Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji zamówienia i wykonania umowy, a brak zgody na podanie danych osobowych uniemożliwi udzielenie zamówienia publicznego.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobom, których one dotyczą, przysługują następujące uprawnienia:
1) żądanie od administratora dostępu do danych osobowych,
2) żądanie od administratora sprostowania danych osobowych,
3) żądanie od administratora usunięcia danych osobowych,
4) żądanie od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
5) wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
6) wniesienie skargi do organu nadzorczego - do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Przekazane dane osobowe nie będą wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane w innym celu niż realizacja zamówienia i wykonanie umowy, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych danych wynika z obowiązujących przepisów prawa. Dane mogą zostać przekazane innym organom publicznym, o ile:
1) są one upoważnione do tego obowiązującymi przepisami,
2) realizują obowiązek prawny ciążący na administratorze danych osobowych,
3) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym,
4) w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych osobowych.
7. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich. Dane zbierane przez Administratora Danych nie będą poddawane profilowaniu.
8. Dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zamówienia i wykonania umowy oraz obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
9. Polityka prywatności dostępna jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/rdos-poznan/polityka-prywatnosci.

Kontakt:
osoba do kontaktu: Katarzyna Szynkiewicz tel. 510413004

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.