Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remonty dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nisko Plac Wolności 14 37-400 Nisko powiat: niżański przetargi@nisko.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nisko |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remonty dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Nisko Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 ,,Remont drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 4303/29 w miejscowości Nisko" 1) Zakres robót obejmuje wykonanie jednego zadania zgodnie z STWiORB i załączonymi dokumentacjami technicznymi pn: ,,Remont drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 4303/29 w miejscowości Nisko" oraz ,,Przebudowa istniejącego zjazdu zwykłego z drogi wojewódzkiej nr 878 Droga 74/Janów Lubelski-Lasy Janowskie- Nisko -Sokołów Małopolski - Stobierna - Rzeszów - Dylągówka w km 419+495 strona lewa (dz. nr ewid.4282/7) do nieruchomości - działki o nr ewid. 4303/29 stanowiącą gminną drogę wewnętrzną w miejscowości Nisko" 2) Zadanie obejmuje remont drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 3285/12 w msc. Nisko w km od 0+000,00 do km 0+101,00, m.in. roboty przygotowawcze i frezowanie korekcyjne, nawierzchnie, pobocza, roboty wykończeniowe oraz dodatkowo Zadanie obejmuje Przebudowę istniejącego zjazdu zwykłego z drogi wojewódzkiej nr 878 Droga 74/Janów Lubelski-Lasy Janowskie- Nisko -Sokołów Małopolski - Stobierna - Rzeszów - Dylągówka w km 419+495 strona lewa (dz. nr ewid.4282/7) do nieruchomości - działki o nr ewid. 4303/29 stanowiącą gminną drogę wewnętrzną w miejscowości Nisko. Część 2 ,,Remont drogi gminnej wewnętrznej położonej na dz. nr ewid. 4714/100, 4766 w msc. Nisko." 1) Zakres robót obejmuje wykonanie jednego zadania zgodnie z STWiORB i załączonymi dokumentacjami technicznymi pn: ,,Remont drogi gminnej wewnętrznej położonej na dz. nr ewid. 4714/100, 4766 w msc. Nisko" 2) Zadanie obejmuje remont drogi gminnej położonej na działce nr ewid. 4714/100 w miejscowości Nisko w km od 0+000,00 do km 0+075,00, m.in. roboty przygotowawcze, nawierzchnie, pobocza, stabilizacja, roboty wykończeniowe. CPV: 45100000-8, 45233000-9, 45233100-0 Dokument nr: 2024/BZP 00281612, ZP.271.12.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b9fd20b-f7f1-11ee-8d01-6607a228ef1b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej przetargi@nisko.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej przetargi@nisko.pl . 2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w RPRM z dnia 30.122020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 10.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk,, dodaj załącznik"). 11.W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy /wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia /podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 12.Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 13.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 14.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 15.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 17.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy ezamówienia pod dresem: https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu 3.2_20211016.pdf. 18.Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami w/w zakresie za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@nisko.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): o przetwarzaniu danych osobowych -Rozdział XXI SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): o przetwarzaniu danych osobowych -Rozdział XXI SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 10:00 Miejsce składania ofert: platforma e-Zamowienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024