Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie planu ogólnego dla gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie planu ogólnego dla gminy

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Brojce
Brójce 39
95-006 Brójce
powiat: łódzki wschodni
tel 42 295 01 11, fax (42) 295-01-33, tel. 42 295 01 17
urzadgminy@brojce.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Brójce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 42 295 01 11, fa
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
"Sporządzenie planu ogólnego dla gminy Brojce"
2. Przedmiot zamówienia: opracowanie projektu planu ogólnego gminy Brojce

Dokument nr: GPS.271.1.2024.KW

Otwarcie ofert: Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w PLN.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty cenowe (cena netto i brutto) wraz z niezbędnymi załącznikami proszę złożyć w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Brojce 95-006 Brojce 39 lub w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy e-PUAP: /tvgc5879bi/SkrytkaESP lub na adres: urzadgminy@brojce.pl do dnia 19.04.2024 r. do godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
wykonania zamówienia: granice administracyjne gminy Brojce (powiat łódzki wschodni, województwo łódzkie)
Termin wykonania - realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do 31.12.2025 r.

Wymagania:
Wykaz i rodzai robót do wykonania zamówienia:
Plan ogólny będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.);
2) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.);
3) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2758);
4) rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Techno logii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r., póz. 1916 ze zm.);
5) zapisami uchwały Nr LXXXV/523/24 Rady Gminy Brojce z dnia 28 marca 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Brojce;
6) uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczące zagospodarowania przestrzennego;
7) zasadami wiedzy oraz innymi obowiązującymi przepisami i normami wynikających z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zamówienia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia następujących czynności:
1) sporządzenie planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., póz. 977 ze zm.), w szczególności z przepisami art. 13a-13k, a także z przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym:
a) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno - prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu ogólnego, zestawień opinii i uzgodnień) a także współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
b) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
c) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, a w razie potrzeby przygotowanie treści zażaleń na postanowienia oraz powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie;
d) udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet lub geoankiet, zbieraniu uwag, w razie potrzeb prowadzenie punktu konsultacyjnego - związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym;
e) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzania planu, określonych w art. 13i ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ww. ustawy;
f) prezentacji projektu planu ogólnego i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie, podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady oraz w razie potrzeby sesjach);
g) sporządzenie uzasadnienia planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
h) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ww. ustawy (na różnych etapach opracowania planu);
i) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
j) wykonanie opracowania ekofizjograficznego;
k) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan ogólny zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć a w razie potrzeby powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę;
l) w razie potrzeby ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego;
m) w przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowań do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia wykonywania zamówienia.
2) Zgodnie z poszczególnymi etapami wskazanymi w harmonogramie prac projektowych stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów oraz po ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego uchwalonego planu.
6. Warunki płatności wynagrodzenia Wykonawcy:
ł. Za wykonanie przedmiotu zamówienia pod tytułem Oporządzenie planu ogólnego dla gminy Brojce", Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w czterech transzach - zgodnie z poszczególnymi etapami wskazanymi w harmonogramie prac projektowych stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
I transza w wysokości 20 % wynagrodzenia - prace wstępne - etap pierwszy,
II transza w wysokości 30 % wynagrodzenia - prace planistyczne - etap drugi,
III transza w wysokości 30 % wynagrodzenia - opiniowanie, uzgodnienia, konsultacje społeczne - etap trzeci,
IV transza w wysokości 20 % wynagrodzenia - uchwalenie i zakończenie prac - etap czwarty.
2. Wypłata poszczególnych rat wynagrodzenia nastąpi po zatwierdzeniu ich realizacji przez Zamawiającego, na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę rachunku / faktury VAT, w terminie 21 dni od daty potwierdzonego doręczenia rachunku / faktury VAT Zamawiającemu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w rachunku /fakturze VAT. Dniem zapłaty jest dzień zlecenia przelewu przez Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury będzie odpowiednio:
protokół częściowy odbioru przedmiotu umowy bez uwag po zrealizowaniu kolejno I, II i III etapu prac oraz protokół końcowy odbioru przedmiotu umowy bez uwag po zatwierdzeniu etapu IV prac. Podpisanie protokołu odbioru nie oznacza braku wad fizycznych i prawnych przedmiotu umowy.
7. Warunki udziału w postępowaniu - przygotowanie oferty:
0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują niezbędną wiedzą
1 doświadczeniem oraz przedstawią dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe. Do oferty należy dołączyć:
1) podpisane oświadczenie dotyczące wykazania, że Wykonawca dysponuje:
o osobą do sporządzania planów ogólnych spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., póz. 977 ze zm.);
o osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., póz. 1094 ze zm.).
2) podpisane oświadczenie o sporządzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert:
o 10 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (w tym opracowań dotyczących zmian planów), zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa, w tym co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 20 ha.
o 1 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (w tym zmiany)
W oświadczeniu należy podać nr uchwał, daty uchwalenia i daty publikacji.
3) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
4) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest również dołączyć referencje/protokoły/zaświadczenia (wymaga się, aby Wykonawca w ramach wcześniejszego doświadczenia przedstawił minimum 3 referencje z poświadczeniem prawidłowo opracowanych/ukończonych planów przyjętych uchwałą przez radę danej gminy/miasta) dokumentujące dotychczasowe doświadczenie.
5) Pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w postępowanie wynika z dokumentów rejestrowych.
6) Oświadczenie dot. niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
9. Kryteria oceny ofert:
1) ocenie będą podlegać wyłącznie oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego,
2) zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży komplet wymaganych dokumentów oraz zaproponuje najniższą cenę,
3) zamawiający dopuszcza negocjacje oferty w celu doprecyzowania jej szczegółów, warunków realizacji, w tym ustalenia ostatecznej ceny usługi, w szczególności gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
4) składający ofertę akceptuje warunki określone w niniejszym zapytaniu.
10. Rozstrzygniecie postępowania:
O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje za pomocą wiadomości e-mail wysyłając rozstrzygnięcie wyboru oferty.
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub do uzupełnienia oferty we wskazanym przez siebie terminie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny.
c) W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1, w związku z ust. 9 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507).
Zgodnie z ww. przepisem z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub z konkursu
zamawiający wyklucza:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.
Rozporządzenia, o których mowa w powyższych pkt 1-3 to:
o Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających skierowanych przeciwko prezydentowi Aleksandrowi Łukaszence i niektórym urzędnikom z Białorusi;
o Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających.

Kontakt:
Dodatkowe informacje:
a) Szczegółowe informację dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać w godzinach pracy Urzędu pod nr tel. 42 295 01 17.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.